abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:37:47 #76
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127695376
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 08:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel. Voor binnendienst en buitendienst heb je totaal andere types nodig met verschillende vaardigheden.
Misschien blijkt Joene geen buitendienst type te zijn, vandaar dat hij na een jaar een binnendienst functie krijgt?
-weg-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 12:25:11 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127701247
Ah... Drecomm heeft weer eens een vacature :') .
pi_127701338
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... Drecomm heeft weer eens een vacature :') .
Je ouder werkgever?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 12:29:42 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127701410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je ouder werkgever?
Neuh een bedrijf waar ik in de afgelopen 10 jaar 3 keer gesolliciteerd heb en met dezelfde regelmaat op diverse punten in het sollicitatieproces opeens totaal niets meer hoorde. En ik schijn niet de enige te zijn.
pi_127701457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... Drecomm heeft weer eens een vacature :') .
Kun je gezellig samen met twi solliciteren.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:31:57 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_127701508
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... Drecomm heeft weer eens een vacature :') .
Doe de groeten aan Reindert.
pi_127701570
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Misschien blijkt Joene geen buitendienst type te zijn, vandaar dat hij na een jaar een binnendienst functie krijgt?
nee ze gooien het op reorganisatie andere invulling van de functies . Om de lease auto's weg te bezuinigen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_127701639
Pff, ik zit al uren te breien op 1 brief. Komt ook steeds iets (een baby :') ) tussen dus krijg hm niet af. Maar ik wil het ook zo goed doen dat ik juist zo kritisch ben en iets dus nooit af komt. -O-
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:54:19 #84
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127702303
quote:
8s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef Joene het volgende:

[..]

nee ze gooien het op reorganisatie andere invulling van de functies . Om de lease auto's weg te bezuinigen.
Welcome to the real world ^O^ Waar bedrijven vrij zijn, tot een bepaalde hoogte uiteraard, om hun bedrijfsvoering zo te voeren zoals zij dat willen. Aangezien er al een 5 jaar een crisis gaande is, is het niet vreemd dat een bedrijf probeert te bezuinigen waar het bezuinigen kan. Het feit dat jij ooit op een bepaalde functie gesolliciteerd hebt, wil nog niet zeggen dat je tot de dood recht hebt op die functie :') Bovendien wist je al vanaf vorig jaar 1 september dat de functie wel eens op kon houden, gezien je jaarcontract.
-weg-
pi_127702504
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Welcome to the real world ^O^ Waar bedrijven vrij zijn, tot een bepaalde hoogte uiteraard, om hun bedrijfsvoering zo te voeren zoals zij dat willen. Aangezien er al een 5 jaar een crisis gaande is, is het niet vreemd dat een bedrijf probeert te bezuinigen waar het bezuinigen kan. Het feit dat jij ooit op een bepaalde functie gesolliciteerd hebt, wil nog niet zeggen dat je tot de dood recht hebt op die functie :') Bovendien wist je al vanaf vorig jaar 1 september dat de functie wel eens op kon houden, gezien je jaarcontract.
Ja en daarom mag ik nu toch wel pissig zijn op de wijze waarop ze proberen me wel te behouden ?

je doet je nick in elk geval eer aan _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:06:00 #86
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127702729
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja en daarom mag ik nu toch wel pissig zijn op de wijze waarop ze proberen me wel te behouden ?

je doet je nick in elk geval eer aan _O-
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.

Je hebt echt niet door dat je in deze tijden, waar iedereen inlevert, blij mag zijn met een werkgever die uitzichzelf iets aanbiedt.
-weg-
pi_127702807
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.

Je hebt echt niet door dat je in deze tijden, waar iedereen inlevert, blij mag zijn met een werkgever die uitzichzelf iets aanbiedt.
:')

Joh dan ga jij toch solliciteren op die kutbaan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127702836
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.

Je hebt echt niet door dat je in deze tijden, waar iedereen inlevert, blij mag zijn met een werkgever die uitzichzelf iets aanbiedt.
als mijn werkgever eerlijk aangeeft dat het om de lease auto zou gaan en dat hij kosten wil besparen , zou ik hem volkomen begrijpen.

Het feit dat mijn werkgever mij gewoon aangeeft we hebben een nieuwe functie voor je gemaakt en dat ik hem ongeveer dankbaar moet zijn om die baan aan te nemen bevalt mij geen zins , en de manier waarop al helemaal niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:08:52 #89
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127702846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:')

Joh dan ga jij toch solliciteren op die kutbaan?
Ik ben al voorzien O+
-weg-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 13:13:03 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127703024
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik jou overkomen als een verongelijkt klein kind, die denkt dat hij God's gift to the employers is.

Je hebt echt niet door dat je in deze tijden, waar iedereen inlevert, blij mag zijn met een werkgever die uitzichzelf iets aanbiedt.
Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.
pi_127703313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.
"We hebben een passende baan, je huidige functie als systeembeheerder komt te vervallen, maar we hebben een leuke uitdagende plek op de helpdesk"

"Je zit momenteel in schaal 9, bij deze functie hoort schaal 7, dit wordt in de loop van 2 jaar afgebouwd"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127703367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.
Sterker nog ondanks de crisis , weet ik zeker dat ik voor eind dit jaar een wel passende baan met een passend salaris bij wel een leuke werkgever heb.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:28:02 #93
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127703597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wil jou nog wel eens zien als je aangenomen ben voor functie A en een jaar later kan kiezen uit oppleuren of een functie accepteren die je niet ambieert. Ik denk dat iedereen snapt dat je in deze tijd blij moet zijn dat je uberhaupt een baan aangeboden krijgt en ik denk dat iedereen het ook zal accepteren. Maar als werkgever zal ik maar wel incalculeren dat wanneer de economie een klein tikkie aantrekt je mensen die je op die manier behandeld hebt simpelweg kwijt ben.
In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij een
verlenging aangeboden. Onder veel slechtere voorwaarden dan eerst, vond ik dat leuk? Nee, absoluut niet, maar ik wist al ruim voor dat mijn contract afliep dat mijn buro ernstig onder de crisis leed. Dus ik heb nooit als een verongelijkt klein kind gedragen, ik weet namelijk dat a) een werkgever mij niks verplicht is (ook geen tekst en uitleg, iets waar Joen recht op meent te hebben) b) om te kunnen voortbestaan men de bereidwiligheid moet hebben om te kunnen veranderen.

Tsjah, als je na 5 jaar crisis nog steeds denkt je op te kunnen stellen als een werknemer in de "Gouden Tijden" dan ga je het moeilijk krijgen. Bovendien heb jij het over een aantrekkende economie, ik denk dat de economie wel degelijk gaat aantrekken maar dat het een "jobless recovery" gaat worden. En als je dan geen bijzondere toegevoegde waarde hebt, zoals Joene, dan heb je maar genoegen te nemen met wat een werkgever je aanbiedt.
-weg-
pi_127703666
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij een
verlenging aangeboden. Onder veel slechtere voorwaarden dan eerst, vond ik dat leuk? Nee, absoluut niet, maar ik wist al ruim voor dat mijn contract afliep dat mijn buro ernstig onder de crisis leed. Dus ik heb nooit als een verongelijkt klein kind gedragen, ik weet namelijk dat a) een werkgever mij niks verplicht is (ook geen tekst en uitleg, iets waar Joen recht op meent te hebben) b) om te kunnen voortbestaan men de bereidwiligheid moet hebben om te kunnen veranderen.

Tsjah, als je na 5 jaar crisis nog steeds denkt je op te kunnen stellen als een werknemer in de "Gouden Tijden" dan ga je het moeilijk krijgen. Bovendien heb jij het over een aantrekkende economie, ik denk dat de economie wel degelijk gaat aantrekken maar dat het een "jobless recovery" gaat worden. En als je dan geen bijzondere toegevoegde waarde hebt, zoals Joene, dan heb je maar genoegen te nemen met wat een werkgever je aanbiedt.
Whehehe hoe weet je wat ik toe te voegen heb ? ken je me ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 13:30:17 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127703692
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij een
verlenging aangeboden. Onder veel slechtere voorwaarden dan eerst, vond ik dat leuk? Nee, absoluut niet, maar ik wist al ruim voor dat mijn contract afliep dat mijn buro ernstig onder de crisis leed. Dus ik heb nooit als een verongelijkt klein kind gedragen, ik weet namelijk dat a) een werkgever mij niks verplicht is (ook geen tekst en uitleg, iets waar Joen recht op meent te hebben) b) om te kunnen voortbestaan men de bereidwiligheid moet hebben om te kunnen veranderen.

Tsjah, als je na 5 jaar crisis nog steeds denkt je op te kunnen stellen als een werknemer in de "Gouden Tijden" dan ga je het moeilijk krijgen. Bovendien heb jij het over een aantrekkende economie, ik denk dat de economie wel degelijk gaat aantrekken maar dat het een "jobless recovery" gaat worden. En als je dan geen bijzondere toegevoegde waarde hebt, zoals Joene, dan heb je maar genoegen te nemen met wat een werkgever je aanbiedt.
Dat jij het typeert als "je als een verongelijkt klein kind gedragen" zegt denk ik meer over jou dan over de werknemer die zo'n aanbod krijgt. Het is simpelweg minachting.

Daarnaast vind ik het wel heel bijzonder dat jij weet dat iemand geen bijzonder toegevoegde waarde heeft op basis van wat posts op een internet forum.
pi_127703694
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

In 2010 liep mijn contract af bij een detacheringsburo, tot mijn verbazing werd mij een
verlenging aangeboden. Onder veel slechtere voorwaarden dan eerst, vond ik dat leuk? Nee, absoluut niet, maar ik wist al ruim voor dat mijn contract afliep dat mijn buro ernstig onder de crisis leed. Dus ik heb nooit als een verongelijkt klein kind gedragen, ik weet namelijk dat a) een werkgever mij niks verplicht is (ook geen tekst en uitleg, iets waar Joen recht op meent te hebben) b) om te kunnen voortbestaan men de bereidwiligheid moet hebben om te kunnen veranderen.

Tsjah, als je na 5 jaar crisis nog steeds denkt je op te kunnen stellen als een werknemer in de "Gouden Tijden" dan ga je het moeilijk krijgen. Bovendien heb jij het over een aantrekkende economie, ik denk dat de economie wel degelijk gaat aantrekken maar dat het een "jobless recovery" gaat worden. En als je dan geen bijzondere toegevoegde waarde hebt, zoals Joene, dan heb je maar genoegen te nemen met wat een werkgever je aanbiedt.
maar mooi dat een werkgever jou alles kan flikken en jij slikt wel, ze zijn vast gek op je meid. :*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:32:45 #97
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127703787
quote:
8s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Joene het volgende:

[..]

maar mooi dat een werkgever jou alles kan flikken en jij slikt wel, ze zijn vast gek op je meid. :*
Ik werk inmiddels ergens anders (carriere switch gemaakt) O+
-weg-
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:34:39 #98
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_127703860
quote:
13s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat jij het typeert als "je als een verongelijkt klein kind gedragen" zegt denk ik meer over jou dan over de werknemer die zo'n aanbod krijgt. Het is simpelweg minachting.

Daarnaast vind ik het wel heel bijzonder dat jij weet dat iemand geen bijzonder toegevoegde waarde heeft op basis van wat posts op een internet forum.
Ik baseer dat niet alleen op zijn posts zoals "ze pakken me dingen af" :') maar ook op de aanbieding van zijn huidige werkgever
-weg-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 13:38:11 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127704021
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Ik baseer dat niet alleen op zijn posts zoals "ze pakken me dingen af" :') maar ook op de aanbieding van zijn huidige werkgever
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonders bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
pi_127704069
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Ik baseer dat niet alleen op zijn posts zoals "ze pakken me dingen af" :') maar ook op de aanbieding van zijn huidige werkgever
Goed de aanbieding : Beste jeroen we vinden je een fijne kerel alles ging goed. We willen je graag een nieuwe functie aanbieden : je mag op de binnendienst werken , dit heeft consequenties we pakken je lease wagen af, ter compensatie krijg je 150 euro bruto , en pakken we je 100 netto onkosten vergoeding af. Ohja er verandert wezenlijk niets als je naar een klant moet mag je gewoon een auto van een collega pakken.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')