quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
Verder had ik vanmorgen de SEO. Alles was goed en bovengemiddeld (binnen de marges).
De placenta ligt toch voor, terwijl bij de pretecho werd gezegd dat het boven lag. Nja, maakt ook niet uitTof om je kindje zo te zien draaien, schoppen, duimen, spelen..alles
Oh en Bob is nog steeds mannelijk![]()
Tot slot nog wat foto's:Bob! Ook al zo'n fotomodel. Fijn dat alles goed was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Jipster het volgende:
GOtC, mooie echo's! En fijn dat de SEO goed was! Toch spannend he! En 'Bob's' zijn leuk![]()
(wij noemden ons zoontje ook Bob voor ie geboren was)
Ik nog 1,5 wk tot de SEO.
Ik heb een woorden / zinnen / uitdrukkingen omdraai tic... Mensen die mij kennen hebben het niet eens meer door als ik het doe. Maar vergeet forum technisch nog wel eens dat de mensen mij niet kennenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je de uitdrukking expres verkeerd gezet en snap ik het grapje niet?
Ondersteboven jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Hilzillah het volgende:
wat een leuke foto's GotC! hoe moet ik de 2e nou zien? ondersteboven en flink aan het circussen?
zo'n foto is natuurlijk inlijstmateriaal!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ondersteboven jaZiet er nogal raar uit, maar hij keek zeg maar naar z'n borstkas.
Wat een grappige tic heb je trouwens
Lief, dank je!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was sowieso niet van plan de vk/gyn (ben medisch) op te bellen. Ik moet dinsdag weer voor controle en ze kunnen nu toch niets doen.
GotC een goede SEO! Wat een lange benen heeft Bob!![]()
Shandaly in de afwachtgroep, ben benieuwd of dat nodig zal zijn
Elmo ik duim mee dat robinson head down ligt!!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
Verder had ik vanmorgen de SEO. Alles was goed en bovengemiddeld (binnen de marges).
De placenta ligt toch voor, terwijl bij de pretecho werd gezegd dat het boven lag. Nja, maakt ook niet uitTof om je kindje zo te zien draaien, schoppen, duimen, spelen..alles
Oh en Bob is nog steeds mannelijk![]()
Tot slot nog wat foto's:Mooie duidelijke echo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah! Dat klinkt al een stuk professioneler dan ik in mijn hoofd hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Shandaly het volgende:
Stelletje hormonsters hierTijd om weer gezellig te doen!
![]()
Ben terug van de verloskundige, mét lootje! En ik zit in groep 2, de afwachtgroep. Ik word nu in principe niet ingeleid vóór 42+0, tenzij er uiteraard een medische noodzaak is dat het kindje er a la minute uit moet. Morgenochtend mag ik eerst nog naar het ziekenhuis voor een reeks onderzoeken (bloedprikken, CTG, echo etc), want ze willen nu echt alles van me weten![]()
En inwendig onderzoek wees uit dat ik ook al 1 à 2 cm ontsluiting heb momenteel, dus grote kans dat ik die 42+0 sowieso niet ga halen![]()
Lootje trekken gaat trouwens via een website. Vragenlijstje invullen, op 'ok' klikken, en op het volgende scherm staat in welke groep je zit. Ergens klein verstopt... Ik vond het wel geinig, blijkbaar maken ze het bij mijn verloskundigenpraktijk niet zo heel veel mee dat er mogelijkheid is voor zo'n studie, dus alle verloskundigen vonden het maar bijster interessant.
Ik had er ook al een kamer voor leeggemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Limone het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat wij krijgen voor 10 weken pissen. Bij de intake al de doek, dan moet dit cadeau wel eeeenoooormmm zijn!![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had er ook al een kamer voor leeggemaakt
Bijna helaas, hoefde ik vandaag niet zo lang te wachten en was het de laatste keer bij de vk. Ik word nu overgedragen aan het ziekenhuis. Dus ik kon niet zo heel veel geboortekaartjes bekijken. Maar heb wel een paar "geweldige" gezien!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef Shandaly het volgende:
LOL Elmo, dat vind ik ook het leukst aan de wachtkamer bij de verloskundige... die mega-muur met geboortekaartjes.. Zag er net nog ene die hun kindje C oco hebben genoemd...Jullie helemaal goedgekeurd?
Lolaquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Bijna helaas, hoefde ik vandaag niet zo lang te wachten en was het de laatste keer bij de vk. Ik word nu overgedragen aan het ziekenhuis. Dus ik kon niet zo heel veel geboortekaartjes bekijken. Maar heb wel een paar "geweldige" gezien!Bij onze vk zitten de kaartjes trouwens in albums.
Coco, die naam hadden wij hier op een lijstje staan van 'leuk' maar gaat het niet worden.Die heb ik ook wel genoemd in het namentopic om een beetje een richting aan te geven.
We zijn goedgekeurd!! Mijn bloeddruk was mooi! M'n gewicht was ook nog steeds oke (ik was van te voren al veuls te zwaar, maar ben van begin tot nu pas 7 kilo bijgekomen, dus ik ben tevreden!)
Ennnnnnnnnnnnn.............Robinson lag netjes met haar koppie naar beneden!!Ik kreeg een echootje en ze keek gelijk onderaan en daar lag haar hoofdje, dus blij blij blij! Ik heb haar wel ff toegesproken dat ze nu dus netjes zo moet blijven liggen. Draaien mag, prima, maar alleen van links naar rechts.
3 juni mag ik weer opquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef Cwen het volgende:
Yay voor Bob!
Ach, die doek, ik zie wel.
Skip, dat is best een verschil in berekening! Wanneer is je termijn echo?
Tof! Ik heb ook rond die termijn een geslachtbepaling gehad, erg blij mee want met de GUO hield meneer mooi z'n hand er voor, anders had ik het nu nog niet gewetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef Mabawa. het volgende:
Zo! Net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling (3D) ben dan 17 4/7, alles eerder zat al volgepland, maar dan kunnen ze het vast wel zien!
Minder lastig dan ik had verwacht en ook nog in de kleuren waar ik z'n kamer in wil hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef GotC het volgende:
Spewey, was het makkelijk om het geboortekaartje te kiezen? Goed dat je er nu al uit bent!
Net m'n zwangerschapsactiefding gedaan. Was lekker! Nu zit ik stil en is Bob zelf maar even aan het rekken en strekken
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shandaly, ik ben benieuwd welk lot je lootje je zal brengen!Maar zou me ook niet verbazen als je gewoon binnenkort gaat bevallen.
Van harte gefeliciteerd met Femke! En wat bijzonder vlot man, geniet ervan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!
Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!
Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...
Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...
Kan het bijna nog niet geloven....
Foto en bijlezen komt later!
nou het is duidelijk echt aan het rommelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren.
Rossdale heeft nog 2 keer in het vorige topic gepost en post gewoon mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit?
Nom!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren.
Ik hoop het ookquote:
Ik kom hier zeker nog!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
NelisB
Wizzy
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit?
Als je maar in oktober blijft hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Oh trouwens, opleverdatum van ons projectje mag trouwens verzet worden naar 6 oktober![]()
Omdat mijn vriendin suikerziekte heeft, hebben we te horen gekregen dat de bevalling uiterlijk 2 weken eerder wordt ingeleid omdat de kleine anders veel te groot wordt. Dus het zal de 6e of eventueel nog eerder worden!
Haha we zullen zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je maar in oktober blijft hoorhet is er al zo leeg. Al hoewel dan kan ik toch de 1e plaats bemachtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |