abonnement Unibet Coolblue
pi_129678494
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:00 schreef purebliss het volgende:
Ik zag een filmpje op fb waarin maci een spinnoff over haarzelf aankondigt die beeing maci gaat heten. Ben benieuwd!
het schijnt geen spinn-off te zijn, maar een special van een uur over Maci op MTV

quote:
Video : Maci Bookout's Back With Teen Mom Special, Being Maci

They're back! Four years after viewers first met Maci Bookout and her son Bentley on MTV's Teen Mom, the pair will be back in a new special titled Being Maci, the 21-year-old confirmed in a new video.
"We do have something special for you," the Tenn. native announces in a self-made video, joined by her smiley son, 4-year-old Bentley.
According to MTV, the one-hour special will follow Bookout as she hangs with friends, overcomes drama with her ex Ryan Edwards (Bentley's dad), all while taking care of her little boy. (Edwards, 25, is currently single but Bookout is now dating Taylor McKinney, a motorcrosser rider from Texas).
Being Maci will air on Sunday, Aug. 18 at 10pm. Teen Mom 3, featuring a whole new set of Teen Moms, will premiere Monday, Aug. 26 at 10pm.
Bookout, along with Bentley and Edwards, appeared on Teen Mom from 2009 to 2012.
De video:
http://www.mtv.com/videos(...)ent.jhtml#id=1711606

http://www.usmagazine.com(...)al-being-maci-201328
pi_130011045
Smile....a new mugshot


Ze is weer eens gezakt voor een spontane drugstest...48 uur in de bak

http://www.dailymail.co.u(...)-smiles-mugshot.html
pi_130133117
eps is uit: Teen Mom 2 season 05 episode 00: Catch up with the girls of teen mom 3

volgende eps 26 aug
pi_130137496
Is dat dan cycle 2 of 3?
Aids.
pi_130138751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
Is dat dan cycle 2 of 3?
hij staat onder teen mom 2
pi_130194407
Ah, de eerste van Teen mom 3 is al weer zwanger van baby 2

quote:
Teen Mom’s Mackenzie Douthit Expecting Baby No. 2

Another Teen Mom pregnancy.

Mackenzie Douthit was recently married and is now pregnant with baby No. 2! The 18-year-old Teen Mom 3 star announced that she and new hubby Josh McKee are expecting their second child together.

According to Daily Mail, the MTV star initially shared her pregnancy and marriage news via Facebook on Monday, August 12, writing, “And yes. For everyone wondering, I’m 12 weeks pregnant… time to tell the truth.”

She then took to Twitter with a message to fans: “Been married for months but I’m not allowed to get pregs with my husband without Miami girls subtweeting . . . do I look like I care????” She added, “Im married yall and happier than all of you. God knows what he is doing . . . get a life . . .”

The newlyweds appeared on season 4 of 16 and Pregnant and are already parents to nearly 2-year-old son Gannon. After calling things off in October 2012, the high school sweethearts announced in January that they were engaged for the second time.

On Monday, the expectant mama wrote on Facebook, “Yes I love everyone checking on me, but yes I have reached my breaking point and have literally been through hell and back these last three days. I have kept this a secret because I’m probably the easiest target of all miami to judge. I only told cause people are asking why I’m fat lol…. So I’m not texting anyone back right now I need some time to myself. So sorry if ur mad cause I’m not texting back. Or mad cause you didn’t know about this . . .”

Though Mackenzie said she’s been married “for months” in her August 12 tweet, the Teen Mom 3 star tweeted Saturday, August 17: “IM GETTING MARRIED TODAY.”
pi_130194607
Tsjaaaa.... :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_130197503
Lolwhut? :')
Aids.
pi_130197967
Komt ook heel volwassen over hoe ze het brengt :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_130198212
Wikipedia is ook al bijgewerkt _O-.

Ik heb de betreffende afleveringen van 16 & pregnant van deze dames maar eens gedownload gekocht.
Aids.
pi_130198570
Had ik ookal een tijd terug gedaan toen bleek dat er van hun ook een Teen Mom kwam. Bleek dat ik ze allemaal al gedeeltelijk gezien had (weggezapt want ik vond ze niet interessant) :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_130205793
ik kan hun dus echt niet meer herinneren terwijl k het vast wel gezien heb :@ binnenkort ook maar eesn bijkijken
pi_130226213
De bruid en haar bruidsmeisjes

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 augustus 2013 @ 09:44:57 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_130227403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ze had vroeger toch een eetstoornis , het ziet er naar uit dat die dus weer terug is.
Lekker kort door de bocht. Ze ziet er niet mager uit, vind ik. Als je zo zit, zie je altijd wel lichtelijk ribben en voor de rest heeft ze gewoon zichtbare buikspieren. Gespierd dus.

Maar verder vind ik haar er niet mooi uit zien, die kop en die borsten wtf :'). Ze was veel mooier voordat ze aan zich liet sleutelen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 augustus 2013 @ 09:48:06 #215
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_130227447
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 07:49 schreef kvd het volgende:
De bruid en haar bruidsmeisjes

[ afbeelding ]
:{..
Die linker, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_130231475
quote:
2s.gif
Op maandag 19
augustus 2013 09:44
schreef
ChipsZak. het
volgende:


[..]

Lekker kort door de bocht. Ze ziet er niet mager uit, vind ik. Als je zo
zit, zie je altijd wel lichtelijk ribben en voor de rest heeft ze
gewoon zichtbare buikspieren. Gespierd dus.

Maar verder vind ik haar er niet mooi uit zien, die kop en die borsten
wtf :'). Ze was veel mooier voordat ze aan zich liet sleutelen.
Inderdaad, jammer dat ze zich heeft laten verbouwen.

Ik vind haar btw ook niet te mager. Maargoed ik heb ook altijd zo'n figuur gehad zonder een eetstoornis te hebben.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_130378763
quote:
'Beyond proud of her': Teen Mom stars Catelynn Lowell and Tyler Baltierra become legal guardians of his younger sister

They made the difficult decision to give up their baby daughter for adoption after becoming parents at the age of just 16.
But five years on Teen Mom stars Catelynn Lowell and Tyler Baltierra have become the legal guardians of his teenage sister.
The couple, both 21, won over viewers of the MTV reality show with their maturity and kindness as they sought to find a loving home for their baby in 2009.

But they are now in a different place in their lives, not least financially.
And the couple took legal guardianship of Tyler's younger sister earlier this month.
On August 7 TYler tweeted to his more than 500,000 followers that his sister had quickly found work.
'2 days after taking the responsibility of taking guardianship of my lil sister, she got a job! Me & @CatelynnLowell are beyond proud of her,' his tweet said.

Catelynn and Tyler have had their ups and downs chronicled first on MTV's 16 And Pregnant and later on the network's reality show Teen Mom.

They further exposed their relationship issues on the VH1 reality show Couples Therapy.
Tyler has displayed maturity beyond his years and a strong sense of family.
'Raising a teen is not easy! But I love my lil sister & will stop at NOTHING to make sure she is well prepared for her future #FamilySupport,' he tweeted.

The couple has not disclosed either the identity of the younger sibling or the circumstances regarding their assuming guardianship.
However their dysfunctional family backgrounds have been chronicled on their reality TV shows.
Despite this, Catelynn and Tyler appear the most normal and mature of the Teen Mom crew despite their sometimes rocky relationship.
Catelynn last year said she would try to gain custody of her seven-year-old brother Nick if her mother April slipped back into alcohol and drugs.

April has acknowledged remorse for her drinking while Catelynn was growing up and insisted last year that she was sober.
Catelynn earlier this month express her own desire to have a family.
'Can't wait to be a wife! And eventually have an awesome family!! #future,' she tweeted on Aug. 7 to her more than 750,000 followers.
Zal dit dan een dochter zijn van zijn vader? Ik had namelijk altijd het idee dat zijn moeder de enige volwassene was die ook een beetje volwassen is.

Maar mooi dat ze dit doen. Verwacht dat ze binnen een paar jaar ook wel zullen zorgen voor het broertje van Catelynn. (Ergens zie ik ze over een jaartje of 15/20/25 ook nog wel eens op tv komen en hebben ze zelf een paar kinderen en een heel stel aan pleegkinderen. Weet niet waarom, maar vind het wel bij ze passen)
pi_130379007
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Zal dit dan een dochter zijn van zijn vader? Ik had namelijk altijd het idee dat zijn moeder de enige volwassene was die ook een beetje volwassen is.

Maar mooi dat ze dit doen. Verwacht dat ze binnen een paar jaar ook wel zullen zorgen voor het broertje van Catelynn. (Ergens zie ik ze over een jaartje of 15/20/25 ook nog wel eens op tv komen en hebben ze zelf een paar kinderen en een heel stel aan pleegkinderen. Weet niet waarom, maar vind het wel bij ze passen)
denk t ook, volgens mij had hij van zijn moeders kant alleen een oudere zus
pi_130380951
Leuk, oprecht stel. Hoop dat ze bij elkaar blijven. :)
pi_130394294
Ik ben bij met alle 16 & pregnant afleveringen, men wat een drama weer. Vooral die vriend van Alex OMG. Die is constant onder invloed :X
Aids.
pi_130408686
Ik vind het zo leuk dat Tyler en Catelynn nog samen zijn. Bijzonder ook. Zo vaak is dat niet op die leeftijd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130443198
Heeft iemand die catch-up aflevering al ergens op de downloadkanalen zien rondzwerven?
Aids.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:50:47 #223
403520 Sway-
La vie est belle
pi_130524083
quote:
0s.gif

Zal dit dan een dochter zijn van zijn vader? Ik had namelijk altijd het idee dat zijn moeder de enige volwassene was die ook een beetje volwassen is.

Ik las ergens dat het alleen de dochter was van de moeder van haar. Maar omdat hun ouders getrouwd zijn, maakt dat haar zijn stiefzus.

Wij kunnen die aflevering van Being Maci zeker nergens kijken?
pi_130614319
quote:
The sex tape paid off! Teen mom's Farrah Abraham wins role on Days Of Our Lives... playing a hooker
http://www.dailymail.co.u(...)r-Lives--hooker.html
pi_130614387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:50 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het alleen de dochter was van de moeder van haar. Maar omdat hun ouders getrouwd zijn, maakt dat haar zijn stiefzus.

Wij kunnen die aflevering van Being Maci zeker nergens kijken?
Huh, is Catelynns moeder de moeder van het zusje van Tyler?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')