abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 mei 2013 @ 00:15:47 #251
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126371934
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef KoningPils het volgende:

[..]

En oma kon geen euro bijleggen?
Nee hij ging juist naar oma toe.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:00:16 #252
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126377016
quote:
Klacht iDEAL: Apple iPad 4 64GB (WiFi + 4G) nieuw in doos, zwart of wit

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden iDEAL
Lezers van deze klacht: 12

Ik ben op gelicht door een persoon (naam verwijderd)op marktplaats. hij gebruikt de 3v code via Ideal. ik heb 3 maal 155,00 en een maal 52,50 bedrag betaald via Ideal. Ik heb alleen een mail adres en een telefoonnummer van deze persoon. deze gegevens krijg ik geen reactie of gehoor. Heb ook een kopie van zijn ID, maar deze kunnen niet kloppen. het bedrag is van rekeningnummer <rekeningnummer> naar rekeningnummer <rekeningnummer>. overgeboekt t.a.v. 3v BENELUX BV.

Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn geld terug geboekt wordt. En dat deze persoon opgepakt wordt met zijn oplichterij!
Op deze manier vraag je erom om opgelicht te worden :')
En alleen maar omdat het ongeveer 100 euro goedkoper is dan in de winkel.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 12 mei 2013 @ 16:54:44 #253
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126391666
quote:
Op 11 mei heb ik een zak kropslamix (voordeelverpakking) van Smeding uit St.Annaparochie gekocht bij de Albert Heijn in Dieren.
Bij het klaarmaken van de sla die nog houdbaar is tot en met 15-05-2013, trof ik daar een groot stuk uitgekauwde kauwgom in aan. Gelukkig zag ik het voordat ik het op tafel wilde zetten. U zult begrijpen dat ik direct die hele zak heb weg gegooid. Ik wilde het niet verder aan de grote klok hangen en wil er ook na het weekend niet meer mee terug naar AH omdat aan de balie het dan iedereen hoort. Ook had ik er al sladressing over gedaan.

Gewenste oplossing
Dat in ieder geval mijn klacht serieus genomen wordt en ik een tegoed bon kan krijgen van AH. Ik heb er geen bon van, omdat ik wegens het milieu geen kassabon wil.
Ik wil het niet aan de grote klok hangen, daarom zet ik het op internet 8)7
  Eindredactie Games zondag 12 mei 2013 @ 22:14:24 #254
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126408919
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Bij een vliegtuig is het ook niet meer dan normaal om je tas te laten controleren 8)7
en de rest, daar geef je maar geen antwoord op :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 12 mei 2013 @ 22:18:15 #255
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126409164
quote:
Klacht ING: ING Filiaal Kinkerstraat, argeloze klant afgevoerd door de politie op basis van klinkklare leugens

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 7

22 Februari na 13:15 de praktijk van mijn tandarts te hebben verlaten kwam ik onderweg goede bekenden tegen, gezien de penibele fianciele situatie van ons drieen besloten we bij Dirk 3 iets te halen om daarna bij te praten. 14:00 Werd ik gebeld door mijn case manager die mij ondersteunt gezien mijn arbeidsongeschiktheid.
Rond 14:30 vond ik het welletjes nam afscheid en ging op weg naar de ten Catemarkt.
Onderweg ontdekte ik te weinig geld bij me te hebben en belde mijn vriendin overwegend moeilijk bereikbaar voor een pincode waaraan ik twijfelde.

Na een mummertje hebben getrokken ben ik op geduldig op mijn beurt gaan wachten. Ervan uitgaand dat aan het volgende wat ik ga schrijven geen ongepaste conlusies getrokken word. Terwijl ik wachte viel mij vooral een ding op dat Amsterdammers van oorsprong sterk in de minderheid waren in vergelijk met onze Amsterdamse medebewoners. De multi-culturele samenstelling van Amsterdam lijkt inmiddels te bestaan uit medebewoners met streng religieuze kenmerken.

Enfin ik was aan de beurt en bij kas aangekomen nam ik plaats om geld op te nemen met mijn ID. 50 euro via mijn pas of creditcard met 500 euro maximum. Sinds het nog gemeentegiro genoemd werd heb ik nooit met problemen met personeel gehad, tot op 22 februari de reactie op mijn verzoek buitengewoon onbeschoft afgehandeld werd met leugens erbij. Onaangenaam verast en geiriteerd geraakt door de wijze waarop ik behandeld werd als klant, voelde aan als dicriminatie.
De kas werd bediend door drie jonge mannen. Zo te zien Amsterdammers met dezelfde religieuze achtegrond, zelfde leeftijd en het zou mij niet verbazen afkomstig uit Marokko.
Het overduidelijk liegen, de minachting en het duidelijk plezier erin mij de kast op te jagen voelde niet goed, begon me zelfs af te vragen of mijn afkomst een rol speelde.

Flink op de kast gejaagd, (helaas) vroeg ik naar de manager en toen die arriveerde beaamde hij delfde boodschap dat al heel lang geen geld opgenomen kon worden met ID alleen. Gezien ik eind vorig jaar in December in het filiaal van de ING in rijnstraat het zonder problemen kon., vroeg ik sinds wanneer? Antwoorde de manager begin dit jaar, ik reageerde, het is nu februari. Dat is dus sinds kort en niet al heel lang en vroeg mag ik dat lezen waarop het staat en mee waarde in je hand. Nee, snel frommelde hij het weg de prullenbak in.

Totaal gefrustreerd en opgefokt door de gang van zaken heb ik hardop, goed hoorbaar voor veel mensen kort mijn mening hierover gegeven. De reactie van de manager was de druppel, weliswaar in het niet hoe ier met mij hiervoor als klant werd omgegaan.

Gestressed belde op goed geluk mijn vriendin maar voor de pincode, gezien ik geen stap verder kwam. Ik had geluk en kreeg van haar de pincode en wilde bij de kas opnemen wat geweigerd werd, er werd naar de automaten gewezen aan de muur.
Bij de dichtsbijzijnde automaat, naast de kas probeerde ik keer op keer zonder
er geld uitkwam. Ik zei tegen een van de kasmedewerkers hij doet het niet waarop hij mij verwees naar de laatste automaaten het dichtst bij de ingang, want deze waren er alleen om geld te storten. Alleen zichtbaar van veraf, door de stress twijfelde ik opnieuw aan de pincode waarop ik weer moest bellen om de code. Op het moment dat ik het wilde intoetsen, werd ik afgeleid door een medewerker. Keurig en beleefd, een hele verademing voormij op dat moment werd ik uitgenodigd voor een kopje koffie met de belofte dat er zo iemand zou komen om mij te helpen bij het opnemen van die 50 euro. Een kopje koffie werd klaar gemaakt diegene verdween met de belofte dat er zo iemand zou komen.
Na 15, 20 minuten te hebben gewacht was de koffie en mijn geduld op, vroeg hoe lang ik nog moest wachten en werd ik gesust met zodirect.
Na nogmaals 5 minuten gewacht te hebben besloot ik weg te gaan, tenslotte kon ik aan de code komen.

Op het punt te vertrekken kwam plots de politie mij arresteren, waarop ik vroeg waarom? Wegens het plegen van huisvrede breuk en werd onder zichtbaar plezier afgevoerd naar een cel.
Bij aankomst kreeg ik meteen een bekeuring wegens openbare dronkenschap en op het verzoek mijn promilage te meten, kreeg ik het antwoord ‘daar doen we hier niet aan’.
Later kreeg op basis van een aangifte wegens huisvredebreuk opnieuw een boete of voorkomen. Ik begreep dat de manager de politie verteld heeft mij 3 keer te hebben verzocht het pand te verlaten.
Reken maar dat ik niet zit te wachten om gearresteerd te worden, deze manager heeft net als de keren daarvoor opnieuw gelogen.
De telefoontjes, mijn bezoek aan de tandarts en het telefoongesprek met mijn case manager bevestigen dat ik niet dronken was, en in zo een korte tijd is dat onmogelijk.

Mijn klacht die ik per e-mail ingediend heb bij de postbank heeft niets opgeleverd.

A) Hoort het personeel niet afspiegeling zijn van onze multi-culturele samenleving? In plaats van 3 jongens van dezelfde leeftijd afkomstig uit dezelfde achtergrond.
B) Inderdaad werd ik kwaad door de manier als argeloze klant in de maling word genomen.
C) Terwijl ik op dat moment het geluk had en mij vriendin kon bellen om de pincode, de weigering het mij bij de kas op te laten nemen.
D) Notabene terwijl ik voor de juiste automaats stond, plotseling vriendelijk, tegenovergesteld van wat ik dusver meemaakte. Een val opzetten opdat ik lang genoeg blijven zou om mij te laten arresteren. Opnieuw een leugen, want wanneer aan mij gevraagd word het pand te verlaten, heb ik geen enkele reden te blijven. Vandaar de truc die werd toegepast om mij te laten arresteren.

Gewenste oplossing
Ten eerste een fatsoenlijke afhandeling van mijn klacht. Excuses, intrekken van de valse aanklacht, het betalen van daarbij gekomen boete. Smartegeld vanwege alle ellende die mij is overkomen, om mij op basis van een leugen mij zolang in het filiaal te houden totdat de politie kon arriveren. Excuusbrief, degelijk onderzoek naar de gebeurtenissen.
Wat een verhaal zeg :')

quote:
Klacht C1000: Onbeleefdheid

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 7

Ik heb een pak vloeitjes rizla gekocht(rood).kom beleefd terug bij de zelde kasierre,leg mijn probleem uit.door tezeggen dat ik blauw pakje nodig hebt,waarop ik haar het beleefd in haar hand geeft.en zij pak op dat moment de blauwe ik mijn hand open,zei zegt ik moet sleutel pakken,ik wachten en kom ze terug want was maar 2 stappen,sta ik met me had open naar haar toe en zij smijt het zo aan een kant van de loopband.ik probeer tebegrijpen deed ze dat omdat ze druk was of denkt ze dat ik een junk ben.ik loop weg door niks tezeggen.kom bij de schuifdeur,waarop ik een gevoel krijg van moet wat zeggen,niet tegen haar maar tegen leiding gevende op dat moment.<verwijderd> werkt C1000 in Lelystad in de jol.ik vertel mijn probleem wat mij net over komt en zeg dat hij het op beeld terug kan zien,hij zegt daarop ik kijk niet naar die camera.waarop ik zeg je kan die beelden terug zien hij zegt hoeft niet tekijken naar die camera’s .ik word boos en loop weg.haal een oudere iemand van mij om verklaring tehalen, en hij word ook niet gehoord,waarop ik boos word en begin meneer <verwijderd> uit teschelden.en belt de politie voor me .waarop ik de winkel allang heb verlaten.ik wordt gearresteerd een hele dag en moet nu voor de rechter verschijnen.mijn vraag is vind u dat er goed gehandeld is door uw medewerker.alle beelden zijn terug tezien.ik dien een klacht in tegen <verwijderd> en de toen werkende kassierre.

Gewenste oplossing
Dat de aanklacht wordt ingetrokken en de kassierre beleefd blijft.ze heeft een verplichting klantvriendelijkheid.en daar valt spullen gooien naar klant niet onder,wil gerechtigheid.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Eindredactie Games zondag 12 mei 2013 @ 22:34:36 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126410229
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat een verhaal zeg :')

[..]

:')
Je kan wel merken dat hij teveel tijd heeft en arbeidsongeschikt is :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 12 mei 2013 @ 22:50:20 #257
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126411297
quote:
4s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en de rest, daar geef je maar geen antwoord op :)
Als je er zo op staat: met wapens e.d. kun je een vliegtuig kapen en in een wolkenkrabber vliegen. Dat gevaar is vele malen groter dan wat je met datzelfde wapen aan kunt richten in een digros.
pi_126424772
quote:
Klacht Albert Heijn: Spaarsysteem zegeltjes

In het Albert Heijn filiaal van de Merodestraat in Hengelo (O)kwam ik er pas bij het afrekenen achter dat de kassa waar ik mijn boodschappen had gedaan niet in het bezit was van koopzegels. De cassiere had in haar kassa geen koopzegels
ontvangen toen zij met haar dienst begon!
Op mijn vraag of deze zegels dan niet bij de klanten
service opgehaald konden worden of bij een andere kassa was het antwoord nee. Achteraf had ik gewoon mijn boodschappen moeten achterlaten en uiteraard niet betalen, want dit is toch te zot voor woorden.
In de 40 jaar dat ik al Albert Heijn klant ben heb ik dit al nooit eerder meegemaakt en ik vind dit vreselijk klantonvriendelijk. Dit filiaal zal zeker niet meer door mij bezocht worden en ik vind dit slechte reklame voor Albert Heijn.

Gewenste oplossing
Alsnog zegels te kunnen kopen.
Ik heb geen zegeltjes gekregen dus ik kom er nooit meer. :(
En achteraf denken om je boodschappen te laten staan omdat je geen zegeltjes hebt gekregen. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 12:26:46 ]
  maandag 13 mei 2013 @ 12:55:01 #259
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126425784
quote:
Klacht Hollandsnieuwe: mobiel nooit ontvangen

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hollandsnieuwe
Lezers van deze klacht: 3

Heg anderhalf jaat geledfen abbo met mobiel besteld, abbo ontvangen maar rest nooit. Na anderhalf jaar nog geen steek verder. Als je vraagt hoe laat het is aan Hollandsnieuwe krijg je als antwoord: morgen is het woensdag. Aan zo`n antwoord heb je helemaal niks dus. Zo gaat Hollandsnieuwe met klanten om. Na talloze mails nog niet een keer een antwoord gehad waarmee je iets kunt!!!!!!!!!!
Ook een manier om je fouten mee te camouflren.

Gewenste oplossing
Als nog mobiel ontvangen!!!

Oplossing van het bedrijf

Beste klant,

Zoals hollandsnieuwe u eerder heeft meegedeeld; hebben wij uitvoerig onderzoek gedaan en uw klacht uiterst serieus genomen. Hierbij mag u ervan uitgaan dat het belang van u, als klant, voorop heeft gestaan. De uitkomst van het onderzoek is telefonisch met u besproken; de door u aangeleverde stukken en benoemde situatie geven u geen recht op de Samsung Galaxy Ace.

Dit komt voort uit de volgende feiten;
– De order is geplaatst op 19-12-2011. U heeft een orderbevestiging ontvangen, waarin er geen toestel wordt benoemd.
– U overhandigt ons een advertentie van een abonnement met een toestel. Deze aanbieding heeft gelopen van 03-01-2012 tot 28-02-2012. Uw orderdatum is voorafgaand aan de activeringsdatum van het abonnement.

Uit de bovenstaande feiten, en de door u aangeleverde stukken, kan niet herleidt worden dat u recht heeft op het door u geclaimde toestel. Gezien dit feit, zal het toestel dan ook niet worden verstrekt.
Ondanks dat dit niet het gewenste antwoord is, gaan wij ervan uit dat u het besluit van hollandsnieuwe zal accepteren.

Aangezien het besluit door hollandsnieuwe is gemaakt, behandelen wij deze vraag als afgehandeld, en zullen vragen omtrent deze klacht niet meer in behandeling genomen worden.

Vriendelijke groeten, hollandsnieuwe
Deze persoon blijft het maar proberen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:02:05 #260
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_126425975
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Deze persoon blijft het maar proberen :')
Hij doet jouw naam eer aan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:06:46 #261
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_126426119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat kind had gewoon niet genoeg geld bij zich, dus kon hij niet mee. Zo simpel is het.
:') gewoon ff 50% korting nakken 'omdat het een kind is', gaat heen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:11:52 #262
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_126428217
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') gewoon ff 50% korting nakken 'omdat het een kind is', gaat heen.
Wat een zielige centenschrapers heb je toch in Nederland. Laat de moeder van het desbetreffende kind haar zoontje ook de boodschappen in de supermarkt afrekenen in de hoop maar de helft te moeten betalen ? :') _!
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 13 mei 2013 @ 16:14:23 #263
386224 KLTZK
De Wijze
pi_126433368
quote:
Beste,

Wij gebruiken al jaren uw olijfolie (Primadonna extra olijfolie) met groot genoegen. Echter, na de aankoop van een fles van deze olijfolie op maandag 6 mei, bemerkten wij dat de smaak zeer sterk afweek van normaal. Sterker nog, de smaak valt te omschrijven als extreem bitter, zuur, schimmelig en muf. Zowel puur als bij verwerking door eten is deze olie zeer onprettig om te consumeren. Naar onze mening is de betreffende olie niet voor consumptie geschikt en wijkt de kwaliteit sterk af van wat wij normaal gewend zijn of als gangbaar ervaren voor deze olijfolie.

Mogelijk is er tijdens de productie van de olie of het afvullen van de flessen een fout in het proces geslopen? Bijgaand treft u een foto van het product.

Gewenste oplossing
Graag ontvangen wij een nieuwe fles olijfolie met de kwaliteit van de olie zoals wij die van jullie gewend zijn.
:{
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_126434470
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef KLTZK het volgende:

[..]

:{
Laten we er maar vanuit gaan dat het niet zo lekker smaakte door het eten en dat ze daarna een eetlepeltje geproefd hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ze ontbijten met een glas olijfolie :')
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:45:20 #265
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126472670
quote:
Klacht Habbo Hotel Nederland: Helptool doet niks aan hack + permban

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Habbo Hotel Nederland
Lezers van deze klacht: 15

2 maanden geleden heb ik een hacker op mijn account Dutchmaffias gehad en deze hacker heeft ervoor gezorgd dat ik een Permban heb gehad. Hij heeft gespamt (opzettelijk) voor een retrohotel, 2 maanden later ben ik nog steeds bezig mijn account terug te krijgen. Ik heb in totaal 10 tickets aangemaakt bij de helptool. Nu, 2 maanden later heb ik een antwoord gekregen:

Hoi Habbo,

Bedankt voor je mail. Je geeft aan dat de verbanning is veroorzaakt door iemand die ten onrechte op jouw account zou zijn geweest. Echter kunnen wij hier geen bewijs van vinden. Het chatlog wat wij hebben gevonden is namelijk niet alleen van jouw Habbo maar ook vanaf jouw IP adres afkomstig.

Weet je zeker dat je niet gewoon zelf de regels even was vergeten of je per ongeluk te ver bent gegaan en daar nu spijt van hebt?

Met vriendelijke groet,

Wiebe
Habbo Player Support – https://www.habbo.nl / https://www.habbo.be
TTG Sulake BV – Habbo Hotel -’s Gravenhekje 1-a , 1011 TG Amsterdam , Nederlands

Oftewel Wiebe beweerd dat ik mezelf zou hebben gehackt en ook nog eens zelf voor een permban heb gezorgd. Ik heb hier op gereageerd en krijg als antwoord, ik citeer: ”We hebben je reeds antwoord gegeven met betrekking tot de situatie waar jij over mailt. In dat antwoord hebben wij al aangegeven je niet verder te kunnen helpen en dit is dan ook nog steeds het geval.

Als je een vraag of probleem hebt, kan je een ander ticket aanmaken. Maar tickets die over hetzelfde onderwerp gaan zullen niet meer worden beantwoord. Wanneer je besluit ons toch door te blijven mailen hierover zijn wij genoodzaakt om jouw toegang tot de Help Tool te blokkeren.”

Ik vind het niet kunnen dat ik niet word geholpen en er word gezegd dat ik mezelf heb gehackt. Al mijn meubels zijn waarschijnlijk weg (10k aan credits) en dan durven ze met zoiets te komen?

Ze zijn te lui om even goed te kijken en met bewijzen te komen. Hoe kan ik nou mezelf hacken en ook nog eens voor een retro spammen? Ik ben niet zo lomp om voor een retro te spammen met als risico mijn account kwijt te raken en al mijn credits (Waar geld in is gestoken).

Gewenste oplossing
Dat mijn account ontbannen word en ik kan zien hoeveel meubels er gestolen zijn.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:25:55 #266
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126479514
quote:
Ik heb de bus schuim 1x gebruikt en bij de tweede keer dat ik hem ging gebruiken is hij ontploft, zo leek t wel want schuim liep er zo uit en hele fles was meteen leeg.
Heb de fles bij dm in duitsland gekocht (niet bij da, maar moest wat invullen anders kon ik niet verder met invullen).
Ik ben normaal altijd erg tevreden over gilette produkten want gebruik er ook mesjes van. Heb de bus bewaard.

Gewenste oplossing
Nieuwe bus schuim???? Of leuk pakketje met spullen erin???
Misschien bij de categorie 'gillette'? :')
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:32:12 #267
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126491005
quote:
Klacht empire electronix: na twee wekken gebruikt 7inch tablet doet het niet meer

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden empire electronix
Lezers van deze klacht: 6

ik heb via veronica magazine een 7 inch tablet besteeld na drie weken doe die het niet meer.heb veronica magazine gebelld heb de telfoonummer van de bedrijf gekregen ja 40 min wachttijd en ze doen niks voor jou,
ik wil mijn geld terug en mij laten uitschrijven bij veronica en endere menssen waarschuwen pas op en woord geen klant van veronica magazine.

Gewenste oplossing
ik verwacht geen oplosing
Ach gut, doet je tablet die je besteeld hebt het na twee wekken niet meer? :')

quote:
Klacht Elderzzz: Elderzzz 2 coupons

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Elderzzz
Lezers van deze klacht: 5


Mvr.* van Eldezzz had mij gebeld over hotel coupons te presenteren voor 64,95 EUR.Ik weet het niet hoe kom ze aan mijn mobile nummer ik heb haar verhaal informatie beluisterd heb ik gezegd als zo moie anbidig is, stur die broschure op mijn adres dat kan ik met mijn man overlege zij zegt ik stur nieks zonder opnemen met kasetebandje dan heb je 7 dagen om te kostelos terug tesuren als je coupons wil niet koopen.IK heb op 2 april terug gesturd die coupons omdat is nieks voor ons en later 24.04.2013 krijg ik factuur 64,95 heb ik e-mail aan hun gestuurd ,gebeld ook maar geen antwoord en gistern krijg ik herinering factur

Gewenste oplossing
Dat ze me met rust laate ik wil niet betalen die bedraag 64,95 die coupons zijn bij Elderzzz terug gesuurd
Ehh ja? :')

[ Bericht 38% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 14-05-2013 19:39:07 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:41:03 #268
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_126495750
quote:
Klacht Postcode Loterij: Prijs

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 93

Nou ik had een prijs gewonnen¤15. Moest even code controleren op internet verlopen heb je een keer een prijsje is het weer verlopen ik was heel boos doe al jarenlang mee en dan heb je dit het was de prijs van maart op 5754AT
-hier stond een adres-



Gewenste oplossing
Dat ze het recht zetten
Ja, dat plaatje staat er echt bij :')
http://www.klacht.nl/loterij/klacht/prijs-50/
pi_126496416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Ja, dat plaatje staat er echt bij :')
http://www.klacht.nl/loterij/klacht/prijs-50/
Ik heb hier geen woorden voor :')
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:12:36 #270
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126534490
quote:
Klacht MiniInTheBox.com: Invoerrechten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MiniInTheBox.com
Lezers van deze klacht: 2

Nergens word er gewaarschuwd voor invoerrechten!!!

Gewenste oplossing
Geen oplossing
Hoezo nergens?
Als je eens kijkt op: http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1170/a2125.html
En zo zijn er nog veel klachten hierover :')
En vooral denken dat het een Nederlands bedrijf is, terwijl het vanuit China wordt verstuurd :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Eindredactie Games woensdag 15 mei 2013 @ 16:47:34 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126539264
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Laten we er maar vanuit gaan dat het niet zo lekker smaakte door het eten en dat ze daarna een eetlepeltje geproefd hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ze ontbijten met een glas olijfolie :')
sommige mensen doen dat om dun te blijven
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:49:28 #272
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126539376
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef donald_dick het volgende:

[..]

sommige mensen doen dat om dun te blijven
Helpt het?

:T
  Eindredactie Games woensdag 15 mei 2013 @ 16:49:54 #273
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126539404
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Helpt het?

:T
volgens mij ga je aan de racekak, dus zo blijf je el dun ja
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:53:40 #274
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126539645
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef donald_dick het volgende:

[..]

volgens mij ga je aan de racekak, dus zo blijf je el dun ja
Oh. Meer dan een kiwi per dag, daarvan ga je ook aan de racekak. Jammer, want kiwi's O+
pi_126540590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Hoezo nergens?
Als je eens kijkt op: http://www.miniinthebox.com/knowledge-base/c1170/a2125.html
En zo zijn er nog veel klachten hierover :')
En vooral denken dat het een Nederlands bedrijf is, terwijl het vanuit China wordt verstuurd :')
maar de sait is in het nederlands!!
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')