abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:35:14 #276
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126541756
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef gers het volgende:

[..]

maar de sait is in het nederlands!!
quote:
MiniInTheBox is gevestigd in China. Wij zijn een Chinees bedrijf. Daarom wordt alles wat u bij ons koopt geďmporteerd, via de betreffende douane van uw land.
Te vinden op: http://www.miniinthebox.com/nl/knowledge-base/c1137/a2067.html
Daar staat in het Nederlands hoe het zit met de importheffing.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:35:24 #277
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126547085
quote:
Ik belde naar het hoofdkantoor om te melden bij de consumenteservice dat er schimmel op het stokbrood staat (nog ruim een maand voor de datum) Er werd even gezegd dat ik dan maar naar de winkel moest gaan en wel en nieuwe zou krijgen. Niks geen excuus o.i.d. Ik werd zeer onbeschoft te word gestaan!!!!

Gewenste oplossing
Een excuus was minstens op zijn plaats geweest en iemand normaal/vriendelijk te woord staan was minsnten op zijn plaats geweest!!
Gezeik om een excuus, mens ze geven je toch een oplossing? :{w
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:41:11 #278
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126547328
quote:
Ik vind het ongepast om doordeweeks en op zondag zulke grove taal uit te zenden. Pijpen, neuken enzz om 13:00 smiddags vind ik belachelijk. Hoe is het mogelijk dat jullie dit soort programma s uitzenden zonder rekening te houden met wie hier naar kijkt, zeker als kinderzender…

Echt onacceptabel

Gewenste oplossing
Later uitzenden of schrappen uit het programma
Guess what, Comedy Central is dus geen kinderzender.
  donderdag 16 mei 2013 @ 06:45:07 #279
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126569282
quote:
Klacht Etos: gejat door winkelmensen van de etos

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Etos
Lezers van deze klacht: 19

ik had textielverf en iets van textiel zout in mij fietstas zitten met tasje van de etos mensen had dat bij mij in de fietstas gedaan . ik denk dat gaan ik terug brengen na de winkel wat ik hoef dat niet te hebben er zat ook bon bij in tas van de etos kom bij de winkelen in Harderwijk en ik ze wil dit terug brengen hun zeggen hoe zo ik zeg hoef dit niet dus wil geld er voor terug hebben hun pakken de spullen van mijn er mee na achter en krijg het niet meer terug .hun jatten de spullen van mij omdat hun zeggen dat het door ander vrouw is gekocht . het komt er op meer dat hun doen met of ik het gejat heb en dat hun het richt heb om mijn spullen te houden van mijn!!!

Gewenste oplossing
of ik mijn spullen terug krijg of het geld wat het was van mijn !! wat ik kom er mee de winkel in en hun moet daar netje mee helpen en niet doen dat ik het gejat heb !!!!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:59:02 #280
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126580543
quote:
Klacht Miele: wasmachine met een eigen inbreng.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Miele
Lezers van deze klacht: 1

Mijn wasmachine kan volgens de monteur, kan hij denken.
Voor een wittewas kort 1.29 uur doet hij als hij de kans krijgt 1.uur, voor de zelfde was gewoon 3.uur.
dus doe ik als volgt vul de wasmachine zet hem aan na 10 minuten doe ik de klep open en dan wast hij de aangegeven 129 minuten. miele er is geen duurderen misschien wel een betere wasmachine.
ik heb een bovenlader w 627 wpm, gekocht op 5-8-2012

Gewenste oplossing
dat ik de wasmachine gewoon kan aanzetten zonder al die handelingen.
:?

quote:
Klacht RTL 7: Meer voor mannen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 6


Ik kijk regelmatig naar RTL7, omdat ze sporten uitzenden waar ik als vrouw!! dol op ben: voetbal, formule1 en darten. Ik erger me echter steeds weer aan de slogan rtl7 meer voor mannen. Alsof er geen vrouwen naar RTL7 kijken en vrouwen niet van de uitgezonden programmas/sport houden. Echt ontzettend irritant.

Gewenste oplossing
Andere slogan bedenken, "meer voor mannen" is echt niet van deze tijd!!
Ik heb een betere slogan voor jou: Stel je niet zo aan.

quote:
Klacht Camel: Zegel nog heel na openen pakje

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Camel
Lezers van deze klacht: 4


Voor de derde keer achtereen heb ik mijn camel pakje geopend en scheurde het zegel niet in. Hierdoor is het mogelijk het zegel in zijn geheel te verwijderen en als men zou willen, dit opnieuw te gebruiken. Voor mij persoonlijk geen enkel probleem, maar heb uit bronnen gehoord dat camel hiermee in de problemen kan komen aangezien er zo accijnsfraude zou kunnen worden gepleegd. Vandaar toch even melden.

Gewenste oplossing
Dit maakt mij niet veel uit. Het gaat me er meer om, dat als ik al 3 pakjes achter elkaar het zegel heb kunnen verwijderen er denk ik heel veel pakjes in omloop zijn waarbij dit kan. Ik kan helaas niets vinden waarbij ik mijn klacht direct bij camel kan melden.
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken :')

[ Bericht 27% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 16-05-2013 15:53:06 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:31:43 #281
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_126587577
Ja hoor, een weekendje weg doet het trauma vergeten...

quote:
Klacht Saturn: Saturn Venlo

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Saturn
Lezers van deze klacht: 150

Geachte heer/mevrouw,

Op 13 april 2011 zijn ik en mijn partner in het bij zijn van onze twee kinderen TENONRECHT aangehouden in de Saturn te Venlo op verdenking van huisvredebreuk . Deze aanhouding heeft emotioneel heel wat los gemaakt bij de oudste dochter van ons. Over dit incident is er uitvoerig contact geweest met Mevr Mr. H.D.L.M. Schruer (advocaat van Saturn). Mevrouw Schruer erkende dat er fouten waren gemaakt door de beveiliging( dhr. Evers), de beveiligingscoördinator (dhr. Vijver) en Saturn B.V.

Dit incident staat mij op mijn netvlies gebrand aangezien mijn dochter het hier NOG STEEDS TWEE JAAR NA DATO over heeft!!

Met dit incident in uw achterhoofd gaan we nu naar het geen waarvoor deze mail daadwerkelijk dient

Vandaag, woensdag 27 maart 2013, liepen ik, mijn partner en onze 2 kinderen in de Saturn te Venlo.

Tijdens het winkelen werd ik intimiderend aan gestaard door dhr Vijver (beveiligingscoördinator Saturn), die ik nog herkende van het vorige incident, dit negeerde ik in eerste instantie. Bij het verlaten van de winkel trof ik dhr Vijver weer, en weer keek dhr Vijver mij intimiderend aan. Ik vroeg aan dhr Vijver of er iets was?

Waarop dhr Vijver op een agressieve toon antwoorden.

Ik zei vervolgens tegen dhr Vijver: ja?… je zit zo te kijken, ik denk er is wat ofzo.

Dhr Vijver reageerde met: wat is er nou joh jij zit toch ook te kijken!!

Ik reageerde met: ja dat komt omdat jij mij zo aan zit te kijken.

En toen begon dhr Vijver op een ZEER agressieve toon MIDDEN in de Saturn tegen mij te praten ik citeer letterlijk:

JE MOET JE BEK HOUDEN en gewoon doorlopen!

Ik geloofde mijn oren niet, een medewerker/visite kaartje van de Saturn die zo tegen een klant praat!!!!

Hierop gaf ik de reactie: hoe bedoel je mafkees?

Toen kwam dhr Vijver richting mij gelopen en zei dreigend: Je winkelverbod mag dan wel afgelopen zijn maar die geef ik je zo weer hoor!!

Ik vroeg hem op basis van wat hij me dat wou geven?

Dhr Vijver reageerde met: je hoort je gewoon te gedragen in mijn winkel.

Deze woordenwisseling trok al aardig wat aandacht van het winkelende publiek en aangezien ik in zijn winkel was zei ik: nou dan gaan we toch naar buiten.

Eenmaal boven/buiten aangekomen ging dhr Vijver gevolgd door een collega op de zelfde voet verder zeer intimiderend en zeer agressief zijn hier de juiste woorden voor.

Dhr Vijver en zijn collega kwamen op een zeer dwingende en uiterst intimiderende manier bij mij staan.

Mijn partner, die met de kinderen apart was gaan staan omdat het beneden al uit de hand liep, zag dit en wees dhr Vijver meerderenmalen op een normale manier op zijn gedrag en op de fout die hij de vorige keer had gemaakt ook in het bij zijn van mijn kinderen!

Hier was dhr Vijver niet van gediend en liep (WEER) zeer dreigend op mijn partner af met de woorden je moet je grote bek houden!

Mijn dochters begonnen beiden te huilen!!!

Ik gaf mijn partner de auto sleutel zodat zij snel met de kinderen weg kon gaan.

Dhr Vijver maakte tot slot nog een x-aantal bedreigingen waaronder dat als ik niet weg zou gaan hij mij wel even zou weg laten halen!

Na dit incident heb ik meteen 0900-saturnnl gebeld en verteld wat er zojuist was gebeurd de uiterst vriendelijke meneer begreep de ernst van het incident.

Ook heb ik mijn advocaat gebeld . Deze was helaas niet meer op kantoor maar de juridisch medewerker dacht dat het raadzaam was om aangifte te doen van bedreiging. Ik zal het morgen met mijn advocaat bespreken en eventueel alsnog aangifte doen.

Misschien als u dit zo leest lijkt het allemaal wel mee te vallen maar in werkelijkheid was dit absoluut NIET het geval, omstanders bleven kijken wat er aan de hand was en ik attendeer u erop dat mijn KINDEREN van 7 en 3 jaar hier getuigen van zijn geweest!

Dit is de 2e keer in aanzienlijk korte tijd dat dhr Vijver/Saturn mijn kinderen een traumatische ervaring bezorgt hebben!!!

Hoe gaan we dit oplossen?
———————————————————–na een gesprek met dhr van Rijn (directeur Saturn Venlo) heb ik dhr van Rijn de volgende mail gestuurd:
———————————————————–

Geachte heer van Rijn,

Mijn partner heeft vanmiddag een gesprek met u gehad. Wat ik vanuit het verhaal van mijn partner opmaakte is dat u de actie van dhr Vijver NIET goed keurt maar dat de schuld vooral bij mij gezocht moest worden!

Dit is natuurlijk van de gekke!! Een leidinggevende beveiligingscoördinator die als visitekaartje van de saturn dient en op deze manier tekeer gaat tegen een klant, of deze klant het zelf uitlokt of niet, kan in mijn ogen gewoon echt niet!

Los van het vaststaand feit dat ik NIET de gene ben geweest die dit incident is gestart!

Zoals u aan mijn partner aangaf heeft u de beelden zelf ook terug gezien. Als u deze beelden dan goed bekijkt en beluisterd ziet u ook dat ik de gene ben die door dhr Vijver word geprovoceerd en ik reageer op het geen dhr Vijver tegen mij roep en zegt.

Anders dan dat u beweerd was dhr Vijver wel eens waar aan de telefoon maar weerhield dit hem niet om mij zeer intimiderend aan te kijken en zijn hoofd op te halen met als uit drukking; is er iets!

Ook gaf u in het gesprek aan (volgens mijn partner) dat het haar keus is geweest om te blijven staan met de twee kinderen.

U begrijpt ook wel dat deze bewering onzin is toch? Er staan twee beveiligers, waarvan één zeer agressief,intimiderend en dreigend, tegen over haar levenspartner en het kan elk moment uit de hand lopen.. zou u weg lopen in deze situatie?

Ik begrijp dat u uw bedrijf wilt verdedigen maar ik krijg sterk de indruk dat u de ernst van de situatie en het effect wat dit heeft gehad op mijn dochter niet goed kan inschatten.

Deze indruk krijg ik mede door uw dreigement/waarschuwing over het doen van aangifte m.b.t. smaad en de chantage dat u alleen met ons in gesprek wou nadat wij de berichten van het internet zouden verwijderen.

Het lijkt de omgekeerde wereld wel!!

Ik word door uw medewerker onjuist behandelt en u wilt aangifte doen en niet met ons in gesprek omdat ik mijn verhaal deel?

Als ik niet zo behandelt zou zijn door uw medewerker zou dit verhaal ook nooit op internet zijn verschenen. Daarnaast als er een fatsoenlijke oplossing zou komen zou ik ook zo sportief zijn om dit te vermelden.

Overigens is er geen spraken van smaad want ik kon namelijk te goeder trouw aannemen dat het te laste gelegde feit waar was (omdat ik zelf bij het incident betrokken ben geweest) maar dat ter zijde.

Echter staat het u vrij om aangifte te doen.

Maar goed zoals verwacht denk en handelt u enkel en alleen vanuit uw bedrijf en keurt u de actie van dhr Vijver wel eens waar niet goed maar u houd hem wel het hand boven het hoofd.

ik verwacht en wens ook niet dat dhr Vijver na dit incident ontslagen zou worden, ondanks ik van mening ben dat als u bij dit incident aanwezig was geweest dit wel was gebeurd.

Maar een wel gemeend excuus van dhr Vijver zou Saturn Venlo wel netjes staan!

Ook een gebaar ter compensatie voor mijn dochters zou Saturn Venlo netjes staan!

hierbij kunt u denken aan een weekendje weg of dagje weg voor het gezin. Zodat de nare ervaring met Saturn Venlo op deze manier toch nog een positief einde krijgt!

Dit is namelijk al de tweede keer dat Saturn FOUT zit in het bijzijn van mijn kinderen en u kunt de schuld wel verschuiven naar Zoetermeer maar daar hebben wij geen boodschap aan, als Media Markt en Saturn één bedrijf zijn horen zij hun administratie op orde te hebben. Wij hebben toen echt misschien wel 100x aangegeven dat ze een fout maakte ook mijn advocaat heeft ze hierop gewezen en stelde zelfs nog voor om het winkel verbod te faxen. wij hebben ons netjes aan het verbod van de Media Markt gehouden ook de advocaat van MMS heeft ons bevestigt dat Saturn FOUT zat. Dus het verschuiven van de schuld vind ik persoonlijk zwak maar dat is mijn mening.

Ondanks deze hele vervelende situaties hoop ik toch op een positieve uitkomst en dat we deze nare incidenten snel achter ons kunnen laten

Hopende op een positieve reactie uwerzijds,

Verblijf ik,

Met vriendelijke Groet
———————————————————–
zijn reactie was als volgt
———————————————————–

Wij hebben inderdaad een gesprek met u partner gehad en betreuren het dat u nog steeds ontevreden bent. Echter wat ons betreft is alles uiteengezet en heeft iedereen zijn woord kunnen doen.

U bent van harte welkom in de verdere toekomst.

Met vriendelijke groet,

Chiel van Rijn
Directeur

Gewenste oplossing
excuus van de beveiligingsmedewerker, compensatie voor mijn dochter
pi_126597172
Die gast heeft dus problemen met de Mediamarkt in Zoetermeer en 2x problemen met Saturn Venlo.
Dan moet je het toch bij je zelf zoeken, zeker het verhaal van zijn partner de sleutel geven ipv gewoon zelf ook de winkel te verlaten :')
pi_126597560
Heerlijk die klachten van cadeaubox.

Ik wil mijn geld terug. :'(

Nee ze zijn failliet het geld is weg mevrouw, u krijgt niks terug.

quote:
Klacht Cadeaubox.nl: Geld weg en geen gezellig etentje

We wilden ons kado in gaan wisselen, maar kregen te horen dat dŕt helaas niet meer gaat lukken : bedrijf is failliet !
Ongeloof en grote teleurstelling bij ons….en onze gulle gevers voelen zich zwaar opgelicht, hebben het toch dure kado twee maanden geleden gekocht !

Gewenste oplossing
We zouden graag het geld of een nieuwe dinerbon willen ontvangen
Een nieuwe dinerbon? Die is zeker wel geldig? :')
  Redactie Frontpage vrijdag 17 mei 2013 @ 13:25:09 #284
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126630145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef KoningPils het volgende:
Heerlijk die klachten van cadeaubox.

Ik wil mijn geld terug. :'(

Nee ze zijn failliet het geld is weg mevrouw, u krijgt niks terug.

[..]

Een nieuwe dinerbon? Die is zeker wel geldig? :')
Ja, want die kan geldig zijn bij een ander restaurant?
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_126632997
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef Bucketlist het volgende:
Die gast heeft dus problemen met de Mediamarkt in Zoetermeer en 2x problemen met Saturn Venlo.
Dan moet je het toch bij je zelf zoeken, zeker het verhaal van zijn partner de sleutel geven ipv gewoon zelf ook de winkel te verlaten :')
Sowieso heeft ze al een vaste advocaat. In combinatie met dit verhaal weet je dan eigenlijk wel dat het een tokkie is
pi_126633018
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef KoningPils het volgende:
Heerlijk die klachten van cadeaubox.

Ik wil mijn geld terug. :'(

Nee ze zijn failliet het geld is weg mevrouw, u krijgt niks terug.

[..]

Een nieuwe dinerbon? Die is zeker wel geldig? :')
Gewoon een nieuwe cadeauboxbon geven _O_
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:49:35 #287
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126638259
quote:
Klacht KFC: Relatie op de werkvloer

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KFC
Lezers van deze klacht: 7

RGM van KFC almere heeft een relatie met een van zijn medewerkster genaamd <verwijderd>,als groot bedrijf wordt dit gedrag op de werkvloer niet door de andere medewerkers als gepast gezien. Wij als overige personeel van KFC Almere vinden dit niet op z’n plaats omdat er dan wrijvingen onderling kunnen ontstaan, dit vanwege voortrekkerij en de grote onrust die het met zich meebrengt.Het personeel voelt zich niet meer veilig en respect binnen het team is dan nihil.
Wij vragen ons af wat er hiermee zal gaan gebeuren, en of wij serieus worden genomen.
wij worden bedreigd door de RGM onze mond te houden en verder niet in details te gaan omtrent zijn relatie met de medewerster <verwijderd>..

Gewenste oplossing
Wij willen graag een onderzoek naar deze relatie van <verwijderd> met de RGM. Wij als personeel willen graag een face to face gesprek met de Human recource over dit voorval.
Wat een soap moet het zijn dan :')

quote:
Klacht Light in the box: Onverwachte rekening invoerrechten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Light in the box
Lezers van deze klacht: 7


Terugsturen gaat niet of nauwelijks. Je moet eerst fotos maken, opsturen, en als het een fabrieksfout is mag het retour. Anders niet.
Levertijd: enorm lang
Maar het ergste: nu krijg ik een rekening van Fed-Ex voor invoerrechten? Euhh????????????????? En ik had Lightinthebox ook al betaald

Gewenste oplossing
Dat Lightinthebox netjes contact met mij opneemt en mijn schoenen terugneemt, de rekening van Fed-Ex voor haar rekening neemt en mij netjes geld terugstort!
Niet doorhebben dat het een Chinees bedrijf is en daardoor alles geďmporteerd wordt naar Nederland en daardoor ook kosten komen aan invoerrechten. :')

quote:
Klacht Douane: tegen wil vasthouden

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Douane
Lezers van deze klacht: 8


Een vriendin van mij zit gedwongen vast in Maleisie. Ze moet
een bedrag van ¤ 15.000 betalen voor invoerrechten.
Daar ze dat geld niet heeft is ze gedwongen samen met haar
dochtertje te blijven wonen.De Douane wilt niet meewerken om een paar artikelen te geven voor verkoop zodat ze de invoerrechten kan betalen.
Dit lijkt mij op vrijheidsberoving.Ze wilt zelf heel graag daar weg maar krijgt geen medewerking hier in.Ze heeft daar ook geen inkomsten.Hoe moet ze invoerrechten betalen?

Gewenste oplossing
Dat de Maleisiese Douane haar toestemming geeft een aantal artikelen te kunnen verkopen om haar invoerrechten te kunnen betalen en dat ze het land uit kan.
Verkeerde plek om te klagen, zoek eens op http://www.klacht.my :')

quote:
Klacht CJIB: Absurde verhogingen van reeds betaalde boete

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CJIB
Lezers van deze klacht: 12


Ik voel me enorm bestolen door het CJIB. Ik heb maar liefst 440,- verhoging moeten betalen voor een allang betaalde boete en ik kan er helemaal niets tegen doen.

Boete moest betaald zijn op 29-1-2013
Boete is betaald op 12-02-2013 (inderdaad te laat)
Boete is door CJIB ontvangen op 13-02-2013
Eerste aanmaning van het CJIB heb ik ontvangen op 15-02-2013. Deze is ongelezen aan de kant gelegd, er was immers betaald
Tot mijn afgrijzen kreeg ik vervolgens op 3-4-2013 een tweede aanmaning van maar liefst 440,-
Uiteraard heb ik het CJIB gebeld, en ik kon hoog of laag springen, die 440,- moest ik betalen! Ik vind het diefstal!

Gewenste oplossing
Terugstorting van 440,- door het CIJB
Betere oplossing: op tijd betalen de volgende keer :')

[ Bericht 22% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 17-05-2013 16:57:58 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:23:41 #288
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126641817
quote:
Toen ik vanmiddag het filiaal aan de bilderdijkstraat uit wou lopen werd ik tegengehouden. Ik had geen producten gekocht waardoor zij het recht hadden om in mijn tas te kijken. Ik had eerder die dag al producten gekocht bij het filiaal aan het heinekenplein, maar ging nog even langs die van de bilderdijkstraat omdat het procust dat ik zocht niet aanwezig was bij het eerste filiaal. De bewaker die mijn tas doorzocht vond de producten. Ik zei dat ik ze bij een ander filiaal had gekocht en dat ze de camerabeelden moesten bekijken. toen de medewerkster die dit ging afhandelen na een tijdje terugkwam, vroeg zij mij welk filiaal dat was, wanneer ik die aankoop had gedaan en bij welke kassa dat was. Toen zij na een vrij lange tijd terugkwam vroeg zij mij als ‘laatste test’ nog op wat voor manier ik had betaald. nadat ik had aangegeven hoe ik dat had gedaan werd mij geen excuses aangeboden, bijvoorbeeld voor het in beslag nemen voor mijn tijd of de nare behandeling, maar kreeg ik het advies dat ik voortaan beter mijn spullen bij de kassa kon laten als ik de winkel binnen ging. Ik ben hier erg boos over en vind het belachelijk dat er zo met klanten wordt omgegaan bij deze winkel. Voor iedereen die van plan is deze winkel binnen te gaan een boodschap: Als je geen geld uitgeeft denkt het personeel dat ze je mogen behandelen als een 1e klas crimineel!

Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn de medewerkers worden aangepakt om hun belachelijke houding en een excuus van hen zou ook geen kwaad kunnen
Omfg.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:01:47 #289
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126645616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:23 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Omfg.
Boehoehoe, aangezien worden voor een 1e klas crimineel :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:21:54 #290
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126669188
quote:
Klacht Apple: Klacht betaalwijze itunes store

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 8

Ik koop apple tv en een ipad omdat Apple een goede naam heeft. Nou werkt alles zoals het hoort dus dik tevreden.Maar dan. Ik wil films kopen in de itunes store kan enkel met creditcard. Die heb ik niet en die ga ik ook niet aanvragen in een land waar Ideal wordt gebruikt. Creditcards krijg je in Nederland ook niet zo snel als in Amerika. Nu wordt door Apple geen alternatief geboden en ook geen tip gegeven hoe dat dan wel kan. Ik word gedwongen om op internet naar vage sites te gaan die het voor mij willen regelen en mijn Apple ID willen. Het internet staat ook bol van deze klacht. apple doe hier subiet iets aan want dit is 1. Een gemiste commerciele kans en 2. Wat heb ik aan apple TV zonder de mogelijkheid om films te bestellen. 3. Je kunt klanten niet afdwingen om een creditcard te nemen toch? 4. Stem de betaalwijze af op de gebruiken van het land.



Gewenste oplossing
Ik wil op simpele wijze bij bestellen van een film geinformeerd worden over alternatieve betaalwijzen
Is onderstaande dan geen goede oplossing?


quote:
Klacht Nickelodeon: te laat

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Nickelodeon
Lezers van deze klacht: 22


holywood heigts is veeel te laat mage het ppppplllllliiiiiieeeeeeessssssssss wat vroeger om 8 uur ofzo want ik moet altijt slapen waneer het begint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing
als het wat vroeger begint 8uur ofzo
Je toetsenbord is kapot :')

quote:
Klacht RTL4: joint roken

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 22


Als moeder van drie dochters van 9, 13 en 15 heb ik mij zeer gestoord aan de joint rokende Sjoerd. Ik vind dit absoluut niet kunnen.

Gewenste oplossing
Dit soort beelden zijn niet geschikt. Drugsgerelateerde zaken dienen wel bespreekbaar gemaakt te worden maar niet zo in beeld gebracht worden.
Stel je niet aan en kijk dan iets anders als je dat niet op tv wilt zien :')

[ Bericht 15% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 18-05-2013 11:37:49 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126671825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:21 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]

Je toetsenbord is kapot :')

[..]

Stel je niet aan en kijk dan iets anders als je dat niet op tv wilt zien :')
Dit kán toch niet serieus zijn :'( :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:22:40 #292
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_126672570
quote:
Klacht RTL4: joint roken

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 22

Als moeder van drie dochters van 9, 13 en 15 heb ik mij zeer gestoord aan de joint rokende Sjoerd. Ik vind dit absoluut niet kunnen.

Gewenste oplossing
Dit soort beelden zijn niet geschikt. Drugsgerelateerde zaken dienen wel bespreekbaar gemaakt te worden maar niet zo in beeld gebracht worden.
Onterechte klacht, het was trouwens crack ipv een jointje :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')