abonnement Unibet Coolblue
pi_125286970
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

DAT is denk ik ook wat veel vrouwen willen ;)
en toen was je weer wakker.

het ligt aan de stemming
Generaal?? Pardon??
pi_125287118
Mooie reacties wel in dit topic.

Helaas weet je dit soort dingen niet van tevoren. Al snap ik niet zo goed wat mannen er niet leuk aan vinden om dames eens flink aan te pakken.
pi_125287333
Dat is gewoon bdsm hoor schat. En als je dat wil, moet je er om vragen. Je kunt niet aan een leuke man zien of hij dit leuk vindt, je kunt aan jou toch ook niet zien dat je dit leuk vindt? Dus of je gaat nu specifiek op zoek naar dit soort mannen en zoekt in dat vijvertje de leukste vis, of je blijft zoeken naar leuke mannen en die dan weer afwijzen als blijkt dat ze niet kinky zijn. Waarbij je wel moet weten dat 90% van de mannen die dit van je horen gaan beweren dat geil te vinden, terwijl ze niet zo zijn.
  zondag 14 april 2013 @ 22:34:07 #54
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_125289712
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef dawg het volgende:

[..]

jij ook? omdat je het daarnet over je vriendinnen had. :P
Haha, daar kan ik me wel in vinden ja :)
pi_125290210
Een dominante man in bed bestaat ook zonder zweepslagen en dirty talk ;)
Maar is ook weer geen softy.
pi_125290298
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Haha, daar kan ik me wel in vinden ja :)
nice.
pi_125290675
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef DynastyL het volgende:
Een dominante man in bed bestaat ook zonder zweepslagen en dirty talk ;)
Maar is ook weer geen softy.
Dat kun je natuurlijk niet zo stellen. Een vrouw die hard aangepakt wil worden zal zo iemand eerder soft vinden dan dominant.
pi_125290849
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk niet zo stellen. Een vrouw die hard aangepakt wil worden zal zo iemand eerder soft vinden dan dominant.
Daar heb je gelijk in.
Het is indd net wat een vrouw wilt en wat zei dominant vindt.
  maandag 15 april 2013 @ 08:05:47 #59
27929 piere
doe mij maar bier
pi_125299859
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

DAT is denk ik ook wat veel vrouwen willen ;)
Gelukkig wel! het geeft gewoon een heel goed gevoel een vrouw echt te mogen gebruiken voor lust :9. Niet te hard en zeker geen gezichtslaan want dat gaat me weer te ver. Maar een vrouw die zich als gewillige slet kan geven en laten gaan. En idd, ik heb ook wat fuckbuddies gehad waarmee je ook daarnaast nog lekker kon kletsen, zoenen en knuffelen ;)
fok you ja!
pi_125299891
Ik ben er zelf zo een. Het komt altijd ter sprake voor er geneukt is. Een match vinden is soms lastig, maar des te groter het plezier wanneer die wel gevonden is :)

Ik snap alleen niet waarom je het niet gewoon ter sprake brengt. Dat wordt heus wel gewaardeerd.
pi_125299913
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:05 schreef piere het volgende:

[..]

Gelukkig wel! het geeft gewoon een heel goed gevoel een vrouw echt te mogen gebruiken voor lust :9. Niet te hard en zeker geen gezichtslaan want dat gaat me weer te ver. Maar een vrouw die zich als gewillige slet kan geven en laten gaan. En idd, ik heb ook wat fuckbuddies gehad waarmee je ook daarnaast nog lekker kon kletsen, zoenen en knuffelen ;)
Jawel joh. Lekker petsen in het gezicht, spugen, strot dichtknijpen en tot kotsen toe in dr mond neuken.

Als ze wil :@
pi_125302048
Ik denk wel dat ik het interessant zou vinden, maar naarmate een relatie serieuzer zou worden het toch zou afnemen. Ruig kan het blijven, maar de mate wat jij wilt @ TS staat voor mij persoonlijk in contradictie met de liefde en respect die je voor je partner hebt. Ik denk dat vele mannen dat ook vinden. Het is namelijk meer dan ruige seks. Het is letterlijk je partner zien als een gebruiksvoorwerp waarop je je agressie kunt uitoefenen. Tegelijkertijd moet je er ook nog een balans in vinden en een duidelijke afgrenzing wanneer het gedrag acceptabel is en tot hoever je kan gaan.
  maandag 15 april 2013 @ 10:25:58 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_125302253
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk wel dat ik het interessant zou vinden, maar naarmate een relatie serieuzer zou worden het toch zou afnemen. Ruig kan het blijven, maar de mate wat jij wilt @ TS staat voor mij persoonlijk in contradictie met de liefde en respect die je voor je partner hebt. Ik denk dat vele mannen dat ook vinden. Het is namelijk meer dan ruige seks. Het is letterlijk je partner zien als een gebruiksvoorwerp waarop je je agressie kunt uitoefenen. Tegelijkertijd moet je er ook nog een balans in vinden en een duidelijke afgrenzing wanneer het gedrag acceptabel is en tot hoever je kan gaan.
Zo'n relatie draait juist heel erg om liefde en respect.
  maandag 15 april 2013 @ 10:44:55 #64
400190 HetCollectief
Kom daar maar eens onder uit.
pi_125302674
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk wel dat ik het interessant zou vinden, maar naarmate een relatie serieuzer zou worden het toch zou afnemen. Ruig kan het blijven, maar de mate wat jij wilt @ TS staat voor mij persoonlijk in contradictie met de liefde en respect die je voor je partner hebt. Ik denk dat vele mannen dat ook vinden. Het is namelijk meer dan ruige seks. Het is letterlijk je partner zien als een gebruiksvoorwerp waarop je je agressie kunt uitoefenen. Tegelijkertijd moet je er ook nog een balans in vinden en een duidelijke afgrenzing wanneer het gedrag acceptabel is en tot hoever je kan gaan.
Juist dat is het mooie. Die balans vinden en kunnen weten wanneer en hoe. De grenzen weten maar die toch telkens weer opzoeken en daarbuiten gewoon jezelf gedragen.

OT: Zelf ben ik er zo 1. Heb weinig grenzen en weet ook wel wanneer het genoeg is. Partner vinden is alleen wat lastiger, tja.
pi_125302749
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk wel dat ik het interessant zou vinden, maar naarmate een relatie serieuzer zou worden het toch zou afnemen. Ruig kan het blijven, maar de mate wat jij wilt @ TS staat voor mij persoonlijk in contradictie met de liefde en respect die je voor je partner hebt.
Dat lijkt mij dan weer tegenstrijdig. Eerst heb je de seks waar je beide gelukkig van wordt, vervolgens vlak je het af omdat je er niet gelukkig van wordt. Wat? :')
pi_125303369
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk wel dat ik het interessant zou vinden, maar naarmate een relatie serieuzer zou worden het toch zou afnemen. Ruig kan het blijven, maar de mate wat jij wilt @ TS staat voor mij persoonlijk in contradictie met de liefde en respect die je voor je partner hebt. Ik denk dat vele mannen dat ook vinden. Het is namelijk meer dan ruige seks. Het is letterlijk je partner zien als een gebruiksvoorwerp waarop je je agressie kunt uitoefenen. Tegelijkertijd moet je er ook nog een balans in vinden en een duidelijke afgrenzing wanneer het gedrag acceptabel is en tot hoever je kan gaan.
Dat is wel het beeld dat bij veel mannen leeft en het is ook best begrijpelijk, je hele leven hoor je dat je vrouwen geen pijn mag doen, dat zo omgaan met vrouwen niet respectvol is, geen liefde is.

Maar het is een misverstand, er is wel heel veel liefde en respect, om een goede dominant te zijn in die mate moet je de wil hebben om je heel erg te verdiepen in iemand. je moet open zijn naar elkaar toe, eerlijk zijn. een goede communicatie is vrij essentieel. En verder liefdevol gedrag is ook super belangerijk, want het is vrij normaal om na een heftige sessie echt poezelig lief voor elkaar te zijn. Je moet als dominant iemand mee omhoog kunnen nemen, maar ook weer heel zacht af kunnen laten dwalen. Je moet ook in 1 keer om kunnen schakelen als het moet, oplettend blijven.

Je doet ook niets wat de vrouw in kwestie niet wil, het is een wederzijds uitleven van fantasieen. Ik als willig slachtoffer kan zelfs zeggen dat het niet doen me ongelukkig zou maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_125307658
Lijkt mij ook wel leuk :-)
  maandag 15 april 2013 @ 13:56:23 #68
400976 pippalee
omdat het kan.
pi_125308888
Er zijn veel site's met bdsm in allerlei liefdevolle strenge gradaties.
Een liefdevolle spelvorm, spannend en prikkelend.
Vertrouwen in elkaar is belangrijk.
check "second life".
pi_125312617
Zulke ideeën heb ik zelf ook wel eens gehad om te doen bij een vrouw, maar als dan daad werkelijk de seks komt, en je word war ruwer in de handelingen dus nog zonder echt keer te slaan of bij de haren vast te pakken of om de vrouw in kwestie als een slet te behandelen en dat ze maar te luisteren heeft naar mij, merk je al heel snel aan de vrouw dat dit niet is wat ze wil, waardoor ik mezelf juist weer inhoud zodat de seks lekker blijft, ik zou zelf graag keer zo seks willen hebben. Het lijkt mij super spannend om eerst zo lekker ruig en hard met elkaar om te gaan en om daarna lief tegen elkaar aan te gaan liggen een knuffel geven en alle andere lieve dingen die je kan bedenken. Maar ik moet de vrouw nog tegen komen die dat echt wil en daar ook van geniet. (als er niet van genoten word is het ook niet leuk om te doen)
pi_125316677
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is wel het beeld dat bij veel mannen leeft en het is ook best begrijpelijk, je hele leven hoor je dat je vrouwen geen pijn mag doen, dat zo omgaan met vrouwen niet respectvol is, geen liefde is.

Maar het is een misverstand, er is wel heel veel liefde en respect, om een goede dominant te zijn in die mate moet je de wil hebben om je heel erg te verdiepen in iemand. je moet open zijn naar elkaar toe, eerlijk zijn. een goede communicatie is vrij essentieel. En verder liefdevol gedrag is ook super belangerijk, want het is vrij normaal om na een heftige sessie echt poezelig lief voor elkaar te zijn. Je moet als dominant iemand mee omhoog kunnen nemen, maar ook weer heel zacht af kunnen laten dwalen. Je moet ook in 1 keer om kunnen schakelen als het moet, oplettend blijven.

Je doet ook niets wat de vrouw in kwestie niet wil, het is een wederzijds uitleven van fantasieen. Ik als willig slachtoffer kan zelfs zeggen dat het niet doen me ongelukkig zou maken.
In het gezicht slaan, spugen, verbaal vernederen en noem maar op, gaat voorbij het dominant zijn in bed. ;)

Ik zal niet zeggen dat ik nooit de drang heb gehad om te bijten, haren te trekken, hard spanken e.d.
Echter nooit bij mijn geliefde. Wel bij scharrels.
pi_125316801
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is wel het beeld dat bij veel mannen leeft en het is ook best begrijpelijk, je hele leven hoor je dat je vrouwen geen pijn mag doen, dat zo omgaan met vrouwen niet respectvol is, geen liefde is.

Maar het is een misverstand, er is wel heel veel liefde en respect, om een goede dominant te zijn in die mate moet je de wil hebben om je heel erg te verdiepen in iemand. je moet open zijn naar elkaar toe, eerlijk zijn. een goede communicatie is vrij essentieel. En verder liefdevol gedrag is ook super belangerijk, want het is vrij normaal om na een heftige sessie echt poezelig lief voor elkaar te zijn. Je moet als dominant iemand mee omhoog kunnen nemen, maar ook weer heel zacht af kunnen laten dwalen. Je moet ook in 1 keer om kunnen schakelen als het moet, oplettend blijven.

Je doet ook niets wat de vrouw in kwestie niet wil, het is een wederzijds uitleven van fantasieen. Ik als willig slachtoffer kan zelfs zeggen dat het niet doen me ongelukkig zou maken.
deels mee eens, maar zoals iemand anders hier al zei: dominant ben je of ben je niet, kun je niet echt faken lijkt me. beetje zoals je leiders en volgers hebt. weet ik niet zeker maar lijkt me eigenlijk best ongemakkelijk, iets doen omdat je partner er enorm van houdt maar je er zelf niet relax bij voelen. en dat is bij dominantie, in welke mate dan ook, best belangrijk. :P
pi_125316956
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef dawg het volgende:

[..]

deels mee eens, maar zoals iemand anders hier al zei: dominant ben je of ben je niet, kun je niet echt faken lijkt me. beetje zoals je leiders en volgers hebt. weet ik niet zeker maar lijkt me eigenlijk best ongemakkelijk, iets doen omdat je partner er enorm van houdt maar je er zelf niet relax bij voelen. en dat is bij dominantie, in welke mate dan ook, best belangrijk. :P
Als het je niet ligt, ligt het je niet. Denk niet dat het iets is wat op een andere manier gaat werken. Voor zowel man als vrouw.
pi_125317633
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:30 schreef Cockwhale het volgende:
In het gezicht slaan, spugen, verbaal vernederen en noem maar op, gaat voorbij het dominant zijn in bed. ;)
Nee hoor, hoezo zou dat er geen onderdeel van kunnen zijn?
pi_125317639
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Als het je niet ligt, ligt het je niet. Denk niet dat het iets is wat op een andere manier gaat werken. Voor zowel man als vrouw.
Denk alleen niet dat je kan verwachten dat het gelijk zichbaar is en dat zoiets niet moet groeien.
Rustig aan.
pi_125317693
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee hoor, hoezo zou dat er geen onderdeel van kunnen zijn?
Spugen vind ik dan weer zielig eigenlijk. :')
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')