Een flink geblazen V8 vliegt sneller naar de 200 dan alles wat je kunt verwachten daar op het circuit. Toch is de rondetijd langzaam omdat .je ver voor de bochten in de ankers moet. echte specs heb ik niet maar heb wel ergens en uitdraai van ca 1200pk op de as gemeten. Alleen vertrouw ik de Dynos niet zo. Het hele onderstel is verbouwdquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
In het jaar 200 waren er niet eens auto's...
Er is geen Porsche type RS 3. Er is wel een RS 3.0 geweest. Maar dat was halverwege de jaren 70, dus die zal je wel niet bedoelen.
Wat zijn overigens de specs van jouw auto?
Ik vrees dat je op meer dan 95% van de baan niets met dat vermogen aan kan. Ik heb zelf ruim 700 pk en zelfs met 4wd is dat eerder een complicerende factor dan dat het snellere rondetijden brengt. Het brengt voordeel op het stuk van flugplatz naar schwedenkreuz (als daar niemand in de weg rijdt, wat je in het weekend kan vergeten), op kesselchen (als daar niemand in de weg rijdt, wat je in het weekend kan vergeten) en op Döttinger höhe (wat bij TF niet wordt gebruikt).quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef borderlinedancer het volgende:
Een flink geblazen V8 vliegt sneller naar de 200 dan alles wat je kunt verwachten daar op het circuit. Toch is de rondetijd langzaam omdat .je ver voor de bochten in de ankers moet. echte specs heb ik niet maar heb wel ergens en uitdraai van ca 1200pk op de as gemeten. Alleen vertrouw ik de Dynos niet zo. Het hele onderstel is verbouwd
Ok. Ja, in rechte lijn met rollende start moet je die makkelijk aan kunnen.quote:Ik bedoelde GT3 RS
lekker boefje.. vindt ze het al leuk als pappa wat harder door de bochten gaat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:19 schreef DS4 het volgende:
R-compound is geweldig op droog, maar op nat erg slecht tot ronduit levensgevaarlijk. Voor de openbare weg dus alleen geschikt om van en naar het circuit te rijden.
Dus je moet dan gewoon een setje velgen en banden nemen. Op zich geen probleem, ware het niet dat de juiste maat niet in R compound leverbaar is, dus dan wordt het wat denkwerk welke maat dan goed zou passen. De vraag is ook of ik met deze auto vaak genoeg ga om daar nu een extra set voor te kopen. Tzt wil ik een Ringtoy nemen, gewoon specifiek voor de Ring. Misschien laat ik die dan gewoon bij de Ring staan (je koopt voor zo weinig een huis daar dat het gewoon de moeite waard is om een huis + garage te kopen als je maar vaak genoeg gaat).
Ik heb alleen teveel afleiding thuis momenteel voor dat soort zaken...
[ afbeelding ]
Nog maar niet geprobeerd... Maar zodra ze oud genoeg is gaat ze wel de kart in. Kijken of ze dezelfde afwijking heeft als haar vader.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef lipje het volgende:
lekker boefje.. vindt ze het al leuk als pappa wat harder door de bochten gaat?
ik neem de rotonde's wel eens wat sportiever, dan zijn ze wel lekker stilquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog maar niet geprobeerd... Maar zodra ze oud genoeg is gaat ze wel de kart in. Kijken of ze dezelfde afwijking heeft als haar vader.
Ik ben echt een pussy met mijn dochter in de auto. Meestal ben ik gewoon liedjes voor haar aan het zingen. Ze is nu nog op een leeftijd dat ze dat kan waarderen... Moet je van profiteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:27 schreef lipje het volgende:
ik neem de rotonde's wel eens wat sportiever, dan zijn ze wel lekker stil
zingt ze al mee?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben echt een pussy met mijn dochter in de auto. Meestal ben ik gewoon liedjes voor haar aan het zingen. Ze is nu nog op een leeftijd dat ze dat kan waarderen... Moet je van profiteren.
Ze kent de tekst niet...quote:
Die van ons huilt vrijwel nooit... Ideaal kind!quote:och als ze maar niet huilen is het best.
Aha... Maar dat is het ook wel goed dat het in dit draadje staat, ik slowchat alleen daar waar het niet mag natuurlijk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef .Neovo. het volgende:
In de OP van de PTA SC staat aangeven dat daar een verzamelplek is. Dus ik ga er vanuit dat er meerdere daar komen.
Tijdstip en alles staat daar ook bij.
Tussen 09:30-09:45 uur verzamelen liefhebbers alvast in Venlo/Tegelen: http://goo.gl/maps/VaGfQ Tussen 11:00-11:30 uur verzamelen we bij de Ring: http://goo.gl/maps/DlP3L
Dan heeft hij nog alle tijd om tijdig zich naar de juiste route te begeven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
SD staat bij de grensovergang voorbij Venlo op de A67
Wij zijn zaterdags al in Duitschlandquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben bij de Mac in Tegelen te vinden. Anne ook en danpy ook dacht ik.
SD staat bij de grensovergang voorbij Venlo op de A67
met blauwe pet op en zwaailampen aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben bij de Mac in Tegelen te vinden. Anne ook en danpy ook dacht ik.
SD staat bij de grensovergang voorbij Venlo op de A67
het is daar soms de OUD sc of de Saab-rijders reeksquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aha... Maar dat is het ook wel goed dat het in dit draadje staat, ik slowchat alleen daar waar het niet mag natuurlijk...
Dan kom ik ergens tussen 9.30u en 9.45u ook in Tegelen aan.
Hehe, sticker tjoening FTW Denk dat me GTI er nog wel opvalt .quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:39 schreef DS4 het volgende:
Wat spreken we eigenlijk af? Verzamelen bij de grens (Venlo is populair) en in een treintje naar de Ring? Verzamelen bij de Ring zelf (heb ik wel een voorstel voor waar je elkaar ook makkelijk kan vinden op drukke dagen)?
Of is het maar de bedoeling dat iedereen op eigen houtje gaat en dan zie je wel of je elkaar treft (mijn auto herken je waarschijnlijk wel, maar een zwarte Golf GTI daarentegen )?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |