abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:59:41 #26
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125504897
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Golf 2 komt er sowieso op _O_
Wordt morgen maar 6 graden :+

Heb jij je paardestaart nog?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125515722
11 mei ga ik ook. Weet niet of we de baan opgaan. We zijn er met een witte leon cupra. Zwarte wielen en zwarte spiegels.

Vorige keer vond ik het lastig een leuk/goed restaurant te vinden in Adenau. Iemand suggesties is adenau of nurgburg - geen italiaan aub 😄
pi_125516237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wordt morgen maar 6 graden :+

Heb jij je paardestaart nog?
ja. maar draag het los als het niet hard waait .als het heul koud is winterjas aan, als het warm is buzzybee polo, en als het er tussenin is en groene cape (zomerjassen liggen nog in nederland :') net als mn scheerspul trouwens... ) we gaan zo die kant op, maar nemen een toeristische route door de eiffel, dus zullen er rond het middaguur zijn :)
pi_125527759
Was weer leuk vandaag ^O^ Zo even wat foto's erop gooien
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:33:36 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125532561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:36 schreef lichtknopje het volgende:
11 mei ga ik ook. Weet niet of we de baan opgaan. We zijn er met een witte leon cupra. Zwarte wielen en zwarte spiegels.

Vorige keer vond ik het lastig een leuk/goed restaurant te vinden in Adenau. Iemand suggesties is adenau of nurgburg - geen italiaan aub 😄
die kleine kneipe
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125537719
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

die kleine kneipe
Bedankt!
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:48:08 #32
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125538733
No problem. Er zijn veel meer restaurants en eigenlijk zijn er niet veel slechte.
Zum Kleeblatt kun je ook goed eten voor een fatsoenlijke prijs.
Hannes is verbouwd en heet voortaan Pitstop. Ben er vanmiddag ff geweest om een curryworst naar binnen te werken :P

Ben benieuwd naar de foto's Alex :)

M'n teammaten hebben de Golf in de winter geupgrade met diffusers en een sperdiff en rijden nu al veel betere tijden dan vorig jaar. Van de 140 starters zijn ze als 55e uit 87 gefinisht, in de eigen klasse kwamen ze als vierde over de finish, waar er 10 zijn gestart en 7 gefinisht.



Een andere "bekende" deed voor de eerste keer mee en is als vierde algemeen gefinisht _O_



[ Bericht 6% gewijzigd door daNpy op 20-04-2013 23:04:55 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125548729
Mijn meeste fotos zijn bagger :')
pi_125548787
Hoe heet het evenement van gister trouwens? :@
  zondag 21 april 2013 @ 12:24:48 #35
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125550114
Training: (Test- und Einstellfahrten)
Samstag 20.04.2013 08:00 Uhr – 11:00 Uhr Probe- und Einstellfahrt

GLP:
11.20u - 15.00u

RCN:
Vanaf 15:15u
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125550793
Tx! Heb de gouden golf helaas maar 1 keer voor de lens gehad, maar toen wel een paar keer op het knopje gedrukt. Had dit weekend geen fotografenhesje dus mocht me aan de publieksplaatsen houden...







  zondag 21 april 2013 @ 13:14:26 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125551671
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Tx! Heb de gouden golf helaas maar 1 keer voor de lens gehad, maar toen wel een paar keer op het knopje gedrukt. Had dit weekend geen fotografenhesje dus mocht me aan de publieksplaatsen houden...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedankt :)
Ik heb ze ook op onze FB pagina gezet als je het niet erg vind :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125553127
Vind ik zelfs leuk! :D Heb je een linkje?
  zondag 21 april 2013 @ 14:01:35 #39
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125553195
Ff zoeken op TNT-Motorsport
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 21 april 2013 @ 14:02:16 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125553211
Ben je alleen op Brünnchen geweest? Of ben je ook naar de Caroussel gelopen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125554000
Nee en nee :P Alle fotos staan hier, kijk maar waar ik geweest ben.
  zondag 21 april 2013 @ 14:36:11 #42
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125554255
T13, Brünnchen, Eschbach :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 21 april 2013 @ 17:29:53 #43
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_125561382
zie ik vandaag een post op FB van een vriendin van mijn vriendin, die gaan ook een aantal keer per jaar naar de ring! eens kijken of die ook gaan in het weekend van de meet, kan ik mooi mee evt :D
  zondag 21 april 2013 @ 18:07:20 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_125562930
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee en nee :P Alle fotos staan hier, kijk maar waar ik geweest ben.
Mag ik de foto's in groot formaat ontvangen?
Heb je er bezwaar tegen dat er 1 in de (lokale) krant komt? :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_125721463
Inmiddels een keer de tijd gevonden om de RS6 echt uit te laten op de Nordschleife (de eerste keer was het nat en had ik de auto net opgehaald, dus mijzelf beperkt tot het verdienen van de sticker).

Altijd weer leuk om te ervaren in hoeverre autojournalisten de RS6 goed hebben weten te typeren. De meesten vonden dat de RS6 veel te veel onderstuur had en daardoor op het circuit in zijn geheel niet tot haar recht komt.

Ik ben het daar maar weer eens niet mee eens. Ja, de auto heeft veel gewicht voorin en dus ook wel onderstuur, maar daar is goed omheen te rijden. Het draait zoals altijd om de juiste balans vinden (dat geldt ook voor overstuur, maar dwars gaan schijnt nog altijd te horen bij een perfecte wegligging als je het autojournalisten vraagt).

De grote makke van de auto is met name het gewicht. De banden moeten te hard werken en de voorbanden zaten al snel boven de 90 graden... Dat is voor R-compound de sweetspot, maar de P-zero's gaan smeren, waardoor onderstuur verergert (immers, achter blijft de temperatuur wel prima). Dat is eigenlijk alleen op te lossen door met R-compound te gaan rijden en R-compound zou de rondetijd van de RS6 enorm veel kunnen beïnvloeden.

Remmen houden zich prima. Al was aan de schijven wel te zien dat ze op hun donder gekregen hadden. Maar dat was bij de Porsche niet anders. Ik denk echter wel dat als je onervaren bent (en daardoor teveel gaat remmen) je in de problemen kan komen met de remmen.

Rondetijd was nog niet zo geweldig. BTG van 8.45, wat met correctie van de stukken waar je terug moest naar 30 km/u zeker terug mag naar 8.30. Ruimte voor verbetering dus. Met de Porsche reed ik 7.40 BTG als ik echt een keer vrij kon knallen. Origineel was de turbo ongeveer 13 seconden sneller dan de RS6. Beiden in gelijke mate motorisch getuned. Bij de 911 heeft dat waarschijnlijk meer resultaat op de rondetijd, want het gas kon bij de 911 (ook met de P-zero rosso's) vaker vol open dan bij de RS6. Daarnaast is de RS6 ondersteltechnisch geheel origineel, waar de Porsche flink aangepast was. Tel daarbij op dat die 7.40 met R-compound is en R compound scheelde 10-15 seconden... Met de RS6 zou ik dan zonder R-compound niet sneller moeten kunnen dan 8.10 (ter vergelijk, de Ringtaxi (M5) rijdt met 8.20 rond). Dat is dan een mooi doel, 20 seconden er af gaan rijden. Zal zeker 5 seconden te winnen zijn met de juiste bandenspanning en dan nog 15 seconden halen bij mijzelf. ;) En wie weet ben ik nog wel een keer gek genoeg om R-compound onder de RS6 te mikken, dan zou onder de 8 min. BTG makkelijk haalbaar zijn. En dan kun je echt irritant worden... ;)

Gelet op de bandenproblemen is 2 rondes achter elkaar maximaal en met passagiers (toch weer snel 10% meergewicht) moet dat beperkt worden tot 1... Het is helaas niet anders. Eigenlijk was het ook wel heel bijzonder dat ik de Porsche ronde, na ronde, na ronde zonder enig gezeik over de Ring kon jagen. Dus voor de 30e zit er wel een beperking op met rondjes rijden (sowieso zal het kwa rondetijd niet bijzonder zijn, want waarschijnlijk verschrikkelijk druk).

Nog even een mooie foto van een drietal die ik toch ook met de bandenproblemen redelijk eenvoudig in kon halen. Daar rij je dan met een geprepareerde 3 serie... en nog wat pijnlijker... een GT3RS 4.0... ;)

Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_125729838
Wel mooi dat je de boel zo analyseert. Dat R-compound, kom je daar op straat wel mee weg? Zal wel een stuk duurder zijn dan de huidige banden?

En ach, als je met een gezinsbak zulke tijden kan rijden en dan nog denk aan schaven, zit je eigenlijk best goed :)
Schip ahoy!
pi_125753097
R-compound is geweldig op droog, maar op nat erg slecht tot ronduit levensgevaarlijk. Voor de openbare weg dus alleen geschikt om van en naar het circuit te rijden.

Dus je moet dan gewoon een setje velgen en banden nemen. Op zich geen probleem, ware het niet dat de juiste maat niet in R compound leverbaar is, dus dan wordt het wat denkwerk welke maat dan goed zou passen. De vraag is ook of ik met deze auto vaak genoeg ga om daar nu een extra set voor te kopen. Tzt wil ik een Ringtoy nemen, gewoon specifiek voor de Ring. Misschien laat ik die dan gewoon bij de Ring staan (je koopt voor zo weinig een huis daar dat het gewoon de moeite waard is om een huis + garage te kopen als je maar vaak genoeg gaat).

Ik heb alleen teveel afleiding thuis momenteel voor dat soort zaken...

Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_125755866
Dat is wel een leuke vorm van afleiding! :)

En is kopen in de buurt daar zo voordelig ja? Dat zou je niet snel zeggen. Je moet het echt als vakantiehuisje gaan gebruiken dan. Wel lastig als je onderhoud e.d. wil laten doen, want moet dus ook allemaal daar.

Waar zit je aan te denken als tracktool? Een setje velgen met R-compound is vast goedkoper dan een tracktool + huis/stalling. ;)
Schip ahoy!
pi_125756230
Als ik nu een Ringtoy zou moeten kopen zou ik een 430 scuderia nemen, of wellicht een Gumpert Apollo. Beiden vind ik zeer prettig voor dat doel.

Zit er de komende jaren echter niet in. Die kleine mis ik al voordat ik bij Roermond ben. Het is leuk als ze echt mee kan, dan kan ik ook de nanny meenemen en kunnen zij zich bezighouden in het huis, terwijl ik de rondjes draai.

Toekomstmuziek... :)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_125756725
Met zo'n Gumpert ben je wel exclusief. Is een Noble niet wat? Of is die niet genoeg trackgericht? Met een Ferrari zou je ook één van de weinigen zijn die er echt overheen jakkert, denk ik.

En laten we eerlijk zijn: dit is leuk, maar je kleine zien opgroeien is nog veel leuker O+
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')