abonnement Unibet Coolblue
pi_124875897
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik mn meisje veel meer tuniekjes/jurkjes met leggings aantrek.
Leggings vond ik bij Floris niks. Daar had ik idd veel spijkerbroekjes en joggingbroekjes.

Nou hoeven broeken bij hem ook niet zo gekleurd bij mij :P
Ik als jongensmoeder heb altijd zo'n idee dat jurkjes en tuniekjes onhandig zijn bij liggend grut :@

Ik hou ook wel van basisbroeken. Hoewel, de H&M heeft fijne katoenen zomerbroeken zag ik, wil in ieder geval een groen en een rode kopen :D

Ik merk dat je verder met een jongen een beetje in de spijkerbroek of donkerblauwe broek blijft hangen. Joggingbroekjes kunnen nu echt niet meer, en ribbroeken zijn niet zo mijn smaak. Maar goed, ook met een spijkerbroek kun je best variėren, ik heb een workerjeans bijvoorbeeld, en een baggy broek, en dat geeft meteen een heel ander uiterlijk.

[ Bericht 18% gewijzigd door Clubsoda op 04-04-2013 14:42:00 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_124876015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik als jongensmoeder heb altijd zo'n idee dat jurkjes en tuniekjes onhandig zijn bij liggend grut :@
Dat ja! En ik vind een maillotkontje altijd zo stom staan :@

En Noppies vind ik ook leuk inderdaad. Die laatste O+
Alleen valt dat vrij smal, en toen meneer de Noppiesbroekjes paste zat hij net in zn bolle periode ;)
pi_124876118
Klopt, het valt erg smal. Voor broeken vind ik dat fijn voor M, maar de shirts spannen wel snel om zijn buikje.

Next vind ik ook nog steeds leuke printjes hebben, wel kinderlijk, niet kinderachtig. Ik word alleen nooit zo blij van de prijs -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_124876228
Noppies is het niet voor Luuk. Hij is te bol. Hij heeft veel jumpsuitjes aan. Bij de zeeman hadden ze pas velours broekjes, die zijn zo fijn. Helaas worden ze nu te klein. En ze gaan maar tot 68. Lief broekjes vind ik ook fijn. Luuk heeft van alles, felle kleuren, maar ook zwart en grijs. Het staat hem ook nog eens bijna allemaal.
*poef* nu is het weg
pi_124876596
Die velours broekjes waren fijn ja. In de bolle periode (50-56) precies goed, daarna iets te wijd hier.
pi_124876650
Het klinkt zo komisch, 'de bolle periode' :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_124876708
Luuk zit nog steeds in z'n bolle periode.. :')
*poef* nu is het weg
pi_124876771
Hahaha... het is echt zo!

Hij zit wel vrij lang in maten zo :+. Eerst had hij een grotere maat nodig voor de breedte, nu eerder vanwege de lengte. Zo draagt hij al sinds kerst broeken maat 62. Inmiddels worden die wat kort. De meeste 68 broekjes zijn nu alleen nog steeds te breed en vaak ook te lang, terwijl hij nu zo'n 68 cm is.
pi_124876912
Het klinkt zo gewichtig, de Bolle Periode. Net als de Gouden Eeuw ofzo :+ (Nice pun, 'gewichtig' :P )

Maar ik herken het wel hoor, hier begonnen we vrij bol (bijna 4 pond) en vanaf 3 maanden is hij naar de middenlijn gekropen. En inmiddels zit er een volle maat verschil tussen boven en onderkleding (korte pootjes :') ), en moeten broekjes ofwel knoopsgatselastiek of een aantrektouwtje hebben, anders zijn ze gegarandeerd te wijd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_124876935
ik zweer ook bij Noppies broekjes! zo fijn! Goede pasvorm ook voor mijn smalle hier.
Imps & Elfs vond ik t/m maat 68 ook leuk, dito met Lief! Hebben ook zachte broekjes.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124877037
ik veto gewoon bij voorbaat alles lief vanwege die tekst op kleding. Sorry, ik vind dat echt vreselijk...

Wij begonnen op zes pond met vier weken te vroeg en zitten nu ook op de middenlijn.
pi_124877061
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef laziness het volgende:
Zachte spijkerbroekjes zijn er idd best te vinden en stond erg leuk.

Meisjes hebben leggings maar die kunnen voor een baby jongen ook prima. Zeeman verkoopt vaak leuke.

Kleur vinden vind ik echt geen probleem voor mijn jongetje.
Lindex heeft genoeg gekleurde broekjes voor baby's ook.
Of zara, die heeft ook leuke jongenskleertjes.
Dat vind ik wel jammer, alle blije Lindexprintjes die bij jou O geweldig leuk staan, staan mijn kind gewoon niet. Om een duistere reden ziet dat er echt uit alsof ik hem vergeten ben zijn pyjama uit te doen. Idem voor jumpsuitjes, alleen in echte basiskleuren ging het, anders was het geen gezicht.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:20:02 #263
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124877601
Alle pakketjes met kleding voor Nathan zijn binnen *O*

Deze set bij elkaar geshopt in 3 webshop:



En het vliegtuigjasje O+




Groen is leuk voor de afwisseling! Bovenkleding name it is trouwens 98 geworden. De kleding in 104 gaat denk ik dit najaar passen en dan bestel ik wel wat anders dus de 104 gaat terug.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:20:28 #264
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124877622
Leuke felle kleuren broeken met een effen printje is ook leuk!

En ik ben gezegend met een jongetje dat veel kan hebbem gelukkig :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124877646
Lex droeg voor zijn eerste voornamelijk leggings <3 vooral fan van de broekjes en leggings van imps en elfs en kidscase. nu heb ik voor hem veel haremjoggingbroekjes van de zara, kan ie heerlijk in klauteren :) ik merk dat ik hem nog steeds maar weinig spijkerbroeken aantrek, dan kan ie de bank niet op :') staat ie daar met zijn vette beentje omhoog ;( :'D
pi_124877818
Ik trek geen joggingbroekjes meer aan, dat kan echt niet meer vind ik. Ik kijk wel of broeken een beetje fijn soepel zijn. Ik denk echt dat het komt omdat M nog steeds zo'n rond, kaal hoofd heeft. Hij heeft echt nog een babygezichtje, als je foto's ziet van toen hij 5 maanden was, zie je nauwelijks verschil met nu. Hij heeft een beetje 'volwassen' kleding nodig om dat wat te compenseren ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_124877849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:05 schreef Mineola het volgende:
ik veto gewoon bij voorbaat alles lief vanwege die tekst op kleding. Sorry, ik vind dat echt vreselijk...

Wij begonnen op zes pond met vier weken te vroeg en zitten nu ook op de middenlijn.
vroegah had lief ook kleertjes zonder overal lief of stoer op.. of iig niet zo schreeuwend groot. heb een poepig shirtje in maat 56.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 4 april 2013 @ 15:40:17 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_124878346
oi
pi_124878448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik als jongensmoeder heb altijd zo'n idee dat jurkjes en tuniekjes onhandig zijn bij liggend grut :@

Ik hou ook wel van basisbroeken. Hoewel, de H&M heeft fijne katoenen zomerbroeken zag ik, wil in ieder geval een groen en een rode kopen :D

Ik merk dat je verder met een jongen een beetje in de spijkerbroek of donkerblauwe broek blijft hangen. Joggingbroekjes kunnen nu echt niet meer, en ribbroeken zijn niet zo mijn smaak. Maar goed, ook met een spijkerbroek kun je best variėren, ik heb een workerjeans bijvoorbeeld, en een baggy broek, en dat geeft meteen een heel ander uiterlijk.
Jurkjes meer van die shirt achtige dingen kwa stof zeg maar. Vind een shirtje met legging niet zo leuk.
Spijkerbroekjes vind ik minder leuk bij dr :') maar kan ook komen doordat ik ze bij de oudste veel heb :D
Joggingsbroeken doe ik hier ook alleen op een thuishangdag.

Ik heb ook 1 rode broek trouwens. En een zandkleurige. verder alleen spijker geloof ik.
  donderdag 4 april 2013 @ 15:43:51 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124878491
Oh Becky die zie ik hier met bosjes in de winkel hangen.
Wansmaak die Amerikanen en Canadezen :'(
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124878538
weinig geshopt dus nog, lazi?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124878642
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Hema. Daar heb ik ze ook gekocht.
Echt ? Nog nooit gezien. Ga het in de gaten houden, thx ! ^O^
Heb van af maat 62 zwarte rompers met korte en lange mouw.
2 zwarte jurkjes, 2 zwarte broekjes *; Prachtig :Y :D

Lievelingsbroekje is hier: retrobroekje van moonkids (zwart badstof) toen via lazi besteld ! Tuniekje/jurkje er op , romper er onder, blote voetjes (binnen) *;
Ben steeds meer van de zachte stofjes/pakjes.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_124879022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik trek geen joggingbroekjes meer aan, dat kan echt niet meer vind ik. Ik kijk wel of broeken een beetje fijn soepel zijn. Ik denk echt dat het komt omdat M nog steeds zo'n rond, kaal hoofd heeft. Hij heeft echt nog een babygezichtje, als je foto's ziet van toen hij 5 maanden was, zie je nauwelijks verschil met nu. Hij heeft een beetje 'volwassen' kleding nodig om dat wat te compenseren ;)
joggingbroekjes kan je anders prima combineren zonder dat t er sjofel uitziet hoor :)
  donderdag 4 april 2013 @ 15:59:40 #274
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124879080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:45 schreef DJMomo het volgende:
weinig geshopt dus nog, lazi?
Vooral pyjama's en voor andere dames hier :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 4 april 2013 @ 16:00:12 #275
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_124879100

oi *2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')