abonnement Unibet Coolblue
pi_124265487
Ik heb geen scharrel. :)
pi_124265660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef muhahaha het volgende:
bdh, hoe is het met je scharrel?
Weet ik niet, heb dr al een tijd niet gezien. Donderdag weer. Ik weet niet wat ik er mee aanmoet :')
Hoe ist met je soon to be girlfriend?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124265811
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik niet, heb dr al een tijd niet gezien. Donderdag weer. Ik weet niet wat ik er mee aanmoet :')
Hoe ist met je soon to be girlfriend?
Tijd niet gezien, 48 uur ofzo zeker. :+ O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124265838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen scharrel. :)
Oke dat wat jij geen scharrel vindt dan. :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124265846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Tijd niet gezien, 48 uur ofzo zeker. :+ O+
Nee vorige week donderdag.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124265904
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee vorige week donderdag.
Awh ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124265983
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Awh ;(
Ik wil het niet eens veel vaker want moet niet het idee krijgen dat we een relatie hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266062
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik wil het niet eens veel vaker want moet niet het idee krijgen dat we een relatie hebben.
Tsja als je daar duidelijk over bent hoef je daar toch ook niet bang voor te zijn?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124266080
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik niet, heb dr al een tijd niet gezien. Donderdag weer. Ik weet niet wat ik er mee aanmoet :')
Hoe ist met je soon to be girlfriend?
Hm alleen scharrelen of ook wat leuke dingen doen?

Nouja, haal dat soon er maar vanaf ;). Gaat heel goed :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oke dat wat jij geen scharrel vindt dan. :7
Prima hoor :D.
pi_124266108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Tsja als je daar duidelijk over bent hoef je daar toch ook niet bang voor te zijn?
Het gaat ook om m'n gevoel, en mijn gevoel moet niet zeggen dat ik een relatie heb ;) Wat voor afspraken er ook gemaakt zijn. Tevens vind ik haar net te leuk om dr een scharrel te noemen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266158
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het gaat ook om m'n gevoel, en mijn gevoel moet niet zeggen dat ik een relatie heb ;) Wat voor afspraken er ook gemaakt zijn. Tevens vind ik haar net te leuk om dr een scharrel te noemen :P
Hm oke snap je wel. :) En oh oh handje toch :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124266172
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm alleen scharrelen of ook wat leuke dingen doen?

Nouja, haal dat soon er maar vanaf ;). Gaat heel goed :).
Ze is al heel lang een goede vriendin van me, we deden eerst altijd leuke dingen en die doen we nu nog, maar dan ook zoenen enzo. Dacht dat we elkaar in de friendzone hadden geplaatst maar ja :P

En tof :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm alleen scharrelen of ook wat leuke dingen doen?

Nouja, haal dat soon er maar vanaf ;). Gaat heel goed :).

[..]

Prima hoor :D.
Cool!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124266308
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze is al heel lang een goede vriendin van me, we deden eerst altijd leuke dingen en die doen we nu nog, maar dan ook zoenen enzo. Dacht dat we elkaar in de friendzone hadden geplaatst maar ja :P

En tof :D
Aah gewoon rustig aan dus :). Leuk O+.
pi_124266349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Aah gewoon rustig aan dus :). Leuk O+.
We zijn beetje uit wanhoop bij elkaar gekomen, zaten allebei in dezelfde situatie. Het is een goede, tijdelijke oplossing.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266363
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

We zijn beetje uit wanhoop bij elkaar gekomen, zaten allebei in dezelfde situatie. Het is een goede, tijdelijke oplossing.
Over wat voor soort wanhoop heb je het?
pi_124266476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Over wat voor soort wanhoop heb je het?
Niet het soort dat ik impliceer. We zijn allebei alleen, hebben toch zin om bepaalde dingen te doen/ontdekken en hebben allebei een hele tijd gedate met iemand terwijl we daar niet gelukkig van werden :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266520
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet het soort dat ik impliceer. We zijn allebei alleen, hebben toch zin om bepaalde dingen te doen/ontdekken en hebben allebei een hele tijd gedate met iemand terwijl we daar niet gelukkig van werden :P
Ik las niks tussen de regels door, daarom vroeg ik het juist ;).
Leuk toch als jullie dat bij elkaar kunnen vinden.
pi_124266672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik las niks tussen de regels door, daarom vroeg ik het juist ;).
Leuk toch als jullie dat bij elkaar kunnen vinden.
Heel leuk ja. Nooit gedacht dat we ooit bij elkaar zouden komen, al hoopte ik vroeger wel anders, toen ik nog een klein geil handje was :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266744
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heel leuk ja. Nooit gedacht dat we ooit bij elkaar zouden komen, al hoopte ik vroeger wel anders, toen ik nog een klein geil handje was :@
Nu ben je een groot geil handje? :D.

Gewoon chill aanpakken, relaxed alles.
pi_124266831
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nu ben je een groot geil handje? :D.

Gewoon chill aanpakken, relaxed alles.
Nee, dat ben ik helaas niet :P
Ik stop toch op het moment dat ze te dichtbij komt :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124266880
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik helaas niet :P
Ik stop toch op het moment dat ze te dichtbij komt :P
Niet nee? Zo oud ben je toch nog niet?

Misschien denkt ze wel hetzelfde als jij ;). Ook rustig an doen, geen haast.
pi_124266970
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niet nee? Zo oud ben je toch nog niet?

Misschien denkt ze wel hetzelfde als jij ;). Ook rustig an doen, geen haast.
Ik heb wel behoeftes maar ik hou niet zo van seks als ik dat meisje niet super leuk vind :')_! En eerst was dat anders zeg maar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124267175
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb wel behoeftes maar ik hou niet zo van seks als ik dat meisje niet super leuk vind :')_! En eerst was dat anders zeg maar.
Oja goed punt wel, kan ik goed begrijpen :).
pi_124267526
Ja ja
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')