dit, en veel andere berichten, komen geheid door de pathfinding die beroerd is..quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:45 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Appartementen: "Waar kan ik hier winkelen?"
Commercieel: "Failliet omdat te weinig winkelaars"
boompjes planten, en als ze dood zijn, boompjes planten...quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:11 schreef Johan1994 het volgende:
Trekt bodemvervuiling weg? Of kan ik het versnellen?
quote:There's a major flaw in this game... you can jack up taxes to 20% right before the hour changes and get the full expected revenue. Then you turn down the taxes immediately and your citizens don't care. It's infinite money. I have a city with 350k people and can turn up taxes to 20% at 7:59 and get 90k in revenue and then at 8:03 turn it back down to 8 % and no one seems to care.
Nou het werkt, niet razend snel, maar het werkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:13 schreef mschol het volgende:
[..]
boompjes planten, en als ze dood zijn, boompjes planten...
en:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9364311.page
[..]
De vraag is of je het spel zo wil spelen natuurlijk. Je mag de burgemeester zijn van een stad, maar in principe ben je de dictator. Geen enkele beslissing gaat via een bestuursorgaan met politici die het kunnen blokkeren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:13 schreef mschol het volgende:
en:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9364311.page
[..]
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:48 schreef Troel het volgende:
Als je de vrije versie speelt kan je ook gewoon de cheat voor extra geld gebruiken. maakt dat het spel leuker?
Daarom snap ik de blijdschap niet echt over dat belastingen hoog zetten en weer laagquote:
Die tip heb ik hier ook al eens gegeven Want ik doe dit al best vaakquote:Op donderdag 14 maart 2013 02:13 schreef mschol het volgende:
[..]
boompjes planten, en als ze dood zijn, boompjes planten...
en:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9364311.page
[..]
Ik heb gisteren op de test server gespeeld en daar leek het allemaal wat sneller te gaan. Dat zou natuurlijk kunnen komen omdat er verder geen hond op die server zat, maar het zou ook kunnen zijn dat we daar binnenkort een update op kunnen verwachten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:49 schreef jogy het volgende:
regionaal werkt toch nog niet heel goed. updates laten soms te lang op zich wachten. Zeker vervelend als je net al je utilies in één stadje hebt staan.
quote:So with a little bit of package editing within SimCity, and a little playing about in the code, it's possible to enable debug mode. I linked the activation to the "Help Center" button in the main menu for ease. Most debug features are disabled without having an actual developer's build (they have terraforming tools etc. available in the full developer build!), but a few things do still work - including editing the main highways.
Not only that - but you can edit the highways ANYWHERE - even outside of your city boundary... and even if you quit the game and log back in later, it's all saved safely on the server.
This shows that highway editing will be easily possible, AND that editing outside of the artificially small city boundaries should be very viable too.
Other things I have modded out with a quick change: Unlimited time to remain disconnected (won't get booted at 20 minutes, can now be disconnected "forever"). Population count now shows REAL figure, not the "artificially inflated" figure. My large cities have a population of about 15k now, not 100k
quote:
Als het goed is niet. Iemand van Maxis heeft gezegd dat ze niet zullen doen tegen modder die gaan kutten in .packages.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:02 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
All hail the modders!!
Dit is serieus goed nieuws, nu maar hopen dat EA/Maxis dit initiatief niet naar klote gaat helpen
Ja leuk. Alleen volgens mij zie ik ze alleen binnen komen via de snelweg die er al is. Dus wat heb je er dan nog aan?quote:
look again...quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja leuk. Alleen volgens mij zie ik ze alleen binnen komen via de snelweg die er al is. Dus wat heb je er dan nog aan?
Nee Zit op mijn werk dus moest heel snel kijken Maar als jij zegt van wel geloof ik je. Dan zou het wel mooi zijn. Alleen hoe werkt dat dan? Zien andere het ook zo bij jou als ze op bezoek komen? ookal hebben hun niks gemod.quote:
Ja, de nieuwe snelweg wordt gewoon als weg op de server opgeslagen. Het enige wat de mod doet is je de mogelijkheid geven buiten je stad te bouwen en de snelweg-tool te kunnen gebruiken (dingen die dus gewoon in het spel zitten)quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee Zit op mijn werk dus moest heel snel kijken Maar als jij zegt van wel geloof ik je. Dan zou het wel mooi zijn. Alleen hoe werkt dat dan? Zien andere het ook zo bij jou als ze op bezoek komen? ookal hebben hun niks gemod.
Damn, dat aanpassen van de snelweg wil ik ook wel, zou de verkeerssituatie in mijn main city echt kunnen verbeteren, die komen nu gelijk op een kruispunt, dacht dat dat wel mee zou vallen, maar m'n stad is daar echt helemaal omheen gebouwd nuquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:25 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe snelweg wordt gewoon als weg op de server opgeslagen. Het enige wat de mod doet is je de mogelijkheid geven buiten je stad te bouwen en de snelweg-tool te kunnen gebruiken (dingen die dus gewoon in het spel zitten)
Verder werkt alles gewoon als normaal.
Ja dat is een goede, ik wacht er maar ff mee. Ben 1x voor fifa gebanned. Nu kan ik geen 1 EA spel meer spelen met mijn ps3 account Dus zit er niet op te wachten om voor de pc het zelfde te krijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:30 schreef Danny het volgende:
Nu nog hopen dat EA je niet bant als je dit gaat doen
Gaat de toevoer van goederen wel efficiënt? Ik had het ook een paar keer en toen bleek dat de plastic die ik intern produceerde niet genoeg was dus moest ik het depot (of handelspoort (tien keer meer opslag)) op import zetten om het verschil bij te leggen. Ik heb in ieder geval buiten het pathfinding gedoe waardoor mijn vrachtwagentjes aan het derpen zijn geen productiebug gevonden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:28 schreef Mishu het volgende:
Ik heb rendementsproblemen met mijn electronica fabrieken die op een gegeven moment minder gaan produceren. Ook is er veel ziekte. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
Ik heb nu een ziekenhuis neergezet met van die gezondheidsbusjes maar het lijkt na enige tijd nog vrij weinig te helpen voor de productiviteit van die fabrieken (ziekte begint wel weg te gaan).
Elke keer als ik afzonderlijk onrendabele fabrieken sloopte en een nieuwe neerzette ging de productie wel weer even omhoog.
Dacht eerst dat het een bug was aangezien er inmiddels een recyclebug is aangetroffen die het recyclen op een gegeven moment stopt (dan heb je te weinig verwerkingscapaciteit en kan ie het niet meer aan).
Iemand met ideeen hierover dan wel ervaringen hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |