Maar een afgekeurde APK is dus hetzelfde als een verlopen APK?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een verlopen APK kost 130 euro. Plus de adm.kosten. Daar kun je een hoop laswerk voor laten doen.
Je hebt 2 maanden de tijd om de auto gereed te maken voor herkeuring, maar je mag er in de tussentijd niet in rijden. Ik gok dat de boete hoger is aangezien je bewust met een onveilige auto de weg op gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Nafi het volgende:
[..]
Maar een afgekeurde APK is dus hetzelfde als een verlopen APK?
Dat ligt aan de regels op de rotonde. Heb je een Maps-linkje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:57 schreef sararaats het volgende:
Misschien een rare vraag maar het is me woensdag overkomen.
Ik reed op een rotonde maar de auto die nog redelijk ver was toeterde ineens omdat hij zogezegd eerst was. Er is geen ongeluk gebeurd.
Moesten we nu gebotst hebben, wie is er dan in fout? Volgens mij was ik eerst maar wie ben ik?
Het houdt me bezig
Leuk stuk waar ga je in rijden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:03 schreef Nafi het volgende:
Morgen mijn eerste lange rit op de snelweg, Rotterdam - Nijmegen
Enerzijds wel. Anderzijds is 's avonds laat vaak rustig (vooral een vrachtroute) dus is het daar wel heerlijk goed doorknallen dan. Al weet ik niet of dat met net het rijbewijs op zak heel verstandig isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:02 schreef JDude het volgende:
Pak je wel gelijk een van de saaiste wegen des lands. Maar succes!
ik hoorde hem op de snelweg al (toen wist ik nog niet wat ik hoorde) reed ik door de stad, plop, raam beneden....quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:15 schreef June. het volgende:
Lekker, rij ik op de snelweg knalt mijn linker (elektrische) raam half naar beneden in de motregen
En wat is het duuur om het te maken zeg
Een oude Nissan Sunny, maar op een oude fiets moet je het leren tochquote:
Reed ie wel lekker?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef Nafi het volgende:
[..]
Een oude Nissan Sunny, maar op een oude fiets moet je het leren toch
Was leuk zo'n eerste keer.
Gelijk kennis gemaakt met de rotte appels in het verkeer, invoegende mensen met 80, een auto die plotseling zonder richtingaangeven voor me schoof waardoor ik genoodzaakt was om best hard te remmen, auto's die voorsoorteren voor een afslag en dan op het laatste moment afzien van hun keuze enz. enz.
Jawel, hij heeft best een prima motor, geen moeite met af en toe 140 tijdens het inhalenquote:
Nouja je kan ook een oude comfortabele auto hebben . Is het je eigen auto eigenlijk? Of geleend?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:00 schreef Nafi het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft best een prima motor, geen moeite met af en toe 140 tijdens het inhalen
Interieur is alleen niet zo comfortabel maar je kan ook niet veel verwachten van zo'n oude auto.
Auto is van m'n vader.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja je kan ook een oude comfortabele auto hebben . Is het je eigen auto eigenlijk? Of geleend?
Watvoor motor ligt erin eigenlijk?
Ik rij eigenlijk altijd 130 op de teller. Dat is 124 op de gps. Correctie van 3 km kom je op 121. Daar schrijven ze ehm niet voor. En anders is het maar een klein bedrag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef Nafi het volgende:
[..]
Auto is van m'n vader.
1.4 benzine-motor geloof ik ..
Iemand die trouwens weet hoe het zit met snelheidsboetes? Ik betrapte mezelf vaak op het rijden van zo'n 10 k/m harder dan toegestaan maar ik had het idee dat niemand bijv. 100 ging op plekken waar dat moest. Bij een flitspaal of trajectcontrole gaat er een correctie af geloof ik? En ik meen mij ook te herinneren dat de snelheidsmeter in de auto vaak hoger aangeeft dan de werkelijke snelheid, klopt dat? Anders zou zowat iedereen bekeurd worden lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |