abonnement Unibet Coolblue
pi_122784282
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Yup, ze komen nog naar ons en eindigen tegen Twente uit.
En als je er nog 1 moet noemen hebben ze al verloren van Utrecht natuurlijk :)
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:19:13 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122784289
Hey, ik had een mooie TT en lapo :(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122784312
Als we de aankomende 2 wedstrijden winnen zie ik wel een redelijke kans om kampioen te worden. Ajax bijvoorbeeld moet nog naar Alkmaar, Enschede en Eindhoven. En PSV nog naar Enschede.

Maar helaas zie ik dat niet gebeuren. Al heb ik zondag in alle euforie en een dronken kop wel met genoeg joden gewed dat Feyenoord kampioen wordt. Dat kan me zo'n 6 bladen bier kosten ........ of opleveren. :X
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_122784341
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Hey, ik had een mooie TT en lapo :(
Heb zeker 30 seconden gewacht.
pi_122784351
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En als je er nog 1 moet noemen hebben ze al verloren van Utrecht natuurlijk :)
Vergeet RKC niet, beladen matsj. NEC-uit ook niet gewonnen.

Niet te bang zijn, gewoon die lui pakken. En anders pakken we Caland's beroemde quote erbij
pi_122784473
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef satecl het volgende:
Als we de aankomende 2 wedstrijden winnen zie ik wel een redelijke kans om kampioen te worden. Ajax bijvoorbeeld moet nog naar Alkmaar, Enschede en Eindhoven. En PSV nog naar Enschede.

Maar helaas zie ik dat niet gebeuren. Al heb ik zondag in alle euforie en een dronken kop wel met genoeg joden gewed dat Feyenoord kampioen wordt. Dat kan me zo'n 6 bladen bier kosten ........ of opleveren. :X
Gelukkig presteert Ajax in topwedstrijden juist wel goed.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:28:44 #8
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_122784567
quote:
1s.gif Op [url=htt:P//forum.fok.nl/topic/1933734/1/25#122784473]dinsdag 12 februari 2013 12:25[/url] schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Gelukkig presteert Ajax in topwedstrijden juist wel goed.
En toch worden ze geen kampioen. Ohh sorry zei ik dat hardop :P
pi_122784575
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Gelukkig presteert Ajax in topwedstrijden juist wel goed.
Valt in uitwedstrijden ook nog te bezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:29:39 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122784598
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef Grifte het volgende:

[..]

Vergeet RKC niet, beladen matsj. NEC-uit ook niet gewonnen.

Niet te bang zijn, gewoon die lui pakken. En anders pakken we Caland's beroemde quote erbij
Welke quote is dat?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 februari 2013 @ 12:29:43 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122784602
Mooi stukje net in het vorige topic van Cor Adriaanse.
Schokkend dat over de moeder van Clasie is dat algemeen bekend?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122784604
Feyenoord heeft met afstand het makkelijkste programma wel. Het zou dus moeten kunnen lukken. Ajax heeft wel een pittig programma en dat van PSV mag er ook zijn.
pi_122784633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Feyenoord heeft met afstand het makkelijkste programma wel. Het zou dus moeten kunnen lukken. Ajax heeft wel een pittig programma en dat van PSV mag er ook zijn.
Het programma an sich is wel gemakkelijk maar Feyenoord wint op een uitzondering na bijna geen wedstrijd met gemak. Dat gaat je ook nog wel een paar keer opbreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122784639
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welke quote is dat?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
Die 10-0 heeft ervoor gezorgd dat PSV nooit meer in de Kuip gaat winnen.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:31:04 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122784645
quote:
Eric Braamhaar fluit zondag de wedstrijd tussen PEC Zwolle en Feyenoord. De scheidsrechter uit Overijssel floot de ploeg van Ronald Koeman dit seizoen al eerder. In november was Braamhaar de arbiter in de gewonnen thuiswedstrijd tegen Roda JC.

Het duel in Zwolle begint zondag om half drie. Op vrijdag wordt Sparta- FC Eindhoven gefloten doorscheidsrechter Davy Otto uit Barendrecht en is Maarten Ketting uit Hellevoetsluis de leidsman bij FC Dordrecht -Go Ahead Eagles. Excelsior is deze speelronde vrij.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_122784646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi stukje net in het vorige topic van Cor Adriaanse.
Schokkend dat over de moeder van Clasie is dat algemeen bekend?
Z'n moeder heeft ze toch in de steek gelaten?
Zal wel een ajacied zijn...
pi_122784653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Het programma an sich is wel gemakkelijk maar Feyenoord wint op een uitzondering na bijna geen wedstrijd met gemak. Dat gaat je ook nog wel een paar keer opbreken.
Maar met name tegen "de kleintjes" winnen ze bijna alles. Daar wordt je kampioen is ooit gezegd.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 februari 2013 @ 12:31:50 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122784664
Wat ben ik blij met dat arrogante Twente dat afgehaakt is nu maar voor altijd een einde aan die Twente is beter dan Feyenoord discussie als ik ergens rode vlekken van in me nek krijg is dat het wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:32:12 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122784675
quote:
Geef ons nog twee jaar de tijd om een titel te grijpen, vroeg trainer Ronald Koeman afgelopen week om geduld voor een geslaagde gooi naar de eerste landstitel sinds 1999.

Maar na het droomweekeinde is Feyenoord koploper PSV tot op drie punten genaderd. Kom bij de zelf opgeleide jeugd niet aan met troostprijzen. Op Varkenoord stapelden ze de titels op elkaar. Ook nu telt alleen het hoogste.


Jeugdtrainer Cor Adriaanse weet het nog goed. In 2008 trad hij met Feyenoord B1 in Leidschendam aan voor de Super Cup tegen het favoriete Ajax. Het jeugdelftal van de Amsterdammers, met de internationals Roly Bonevacia, Lorenzo Burnet, Geoffrey Castillion, Lorenzo Ebecilio, Florian Jozefzoon, Ricardo van Rhijn en Rodney Sneijder, werd beschouwd als een schitterende lichting met toptalenten. Ajax was de kampioen, Feyenoord veroverde de beker. 'Maar die Super Cup was voor ons', diept Adriaanse op uit zijn geheugen. 'En hoe, het werd 5-0. We speelden geweldig.'

Die middag voelde Adriaanse voor de zoveelste keer dat zijn spelers alleen genoegen wensten te nemen met het allerhoogste. Al wordt de tegenstander nog zo hoog ingeschaald. Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jordy Clasie en hun ploeggenoten veegden de aartsrivaal van de mat. 'Ja, veel spelers die inmiddels zijn doorgestroomd van Varkenoord naar de Kuip weten wel wat winnen is', zegt Adriaanse.

Het is een extraatje dat in de zenuwslopende laatste twaalf duels van de competitie van waarde kan zijn. Hoewel de Rotterdammers nog altijd lekker in de slipstream van de topfavorieten Ajax en PSV zitten, deinzen ze in de Kuip niet langer terug voor een rol als koploper. 'Ik ben in de C2 bij Feyenoord gekomen en vanaf die tijd ben ik zes keer kampioen geworden', zo geeft international Bruno Martins Indi aan dat winnen bijna in de genen zit.

Ook spelmaker Jordy Clasie ontving kampioensboeket na kampioensboeket. De laatste vier jaar als jeugdvoetballer werd hij met overmacht landskampioen.

Schouderklop
De boodschap dat een derde of vierde plek straks aan het einde van de rit ook een ferme schouderklop waard is, is aan de grote talenten dan ook nauwelijks besteed. Plek nummer twee is in de ogen van veel jonge spelers van Feyenoord niet meer dan de stek van de eerste verliezer.

Tonny Vilhena bijvoorbeeld is net achttien jaar, maar hij stak met Oranje onder 17 jaar al twee Europese titels in zijn achterzak. Verliezen deed hij in zijn prille loopbaan nog zelden.

Stress vormt ook al geen bedreiging. Karim El Ahmadi viel het altijd op toen hij nog in de Kuip speelde. Hoe groot de belangen ook waren, de zelf opgeleide spelers van Feyenoord stapten bijna fluitend de Kuip binnen om een thuiswedstrijd af te werken. 'Nee, die jonge gasten hadden helemaal geen last van een volle Kuip', zegt hij. 'Ze voelden zich er altijd vrij. Het gaf die gasten juist kracht.'

Met nog zes thuiswedstrijden op het menu is het een extra wapen. Ook Cor Adriaanse weet dat de jonkies genieten van een duel in de Kuip. 'Ze weten dat ze worden gedragen door het fanatieke publiek', zegt de jeugdtrainer, die eenmaal per week de defensie van de hoofdmacht onder handen neemt.

De titelrace dit seizoen zal volgens kenners worden gewonnen door de ploeg die mentaal het sterkst is. Spelers die opgroeiden met Jordy Clasie en Bruno Martins Indi zeggen dat de internationals het in zich hebben om iemand figuurlijk de nek om te draaien als dat nodig is om te kunnen winnen.

Martins Indi groeide op in armoede, leerde de wetten van de straat kennen. Clasie zag als klein jongetje zijn moeder het gezin verlaten en moest het met zijn vader en broer rooien. En zeker niet in luxe. Mentaal zijn ze niet te breken.

Die pure wil om straks de allerbeste te worden, is nodig om echt mee te doen om de titel. Waar Koeman rept van twee extra seizoenen, is de kans groot dat de allergrootste talenten dan al lang en breed bij grote clubs in het buitenland spelen. En dus ruiken ze in de Kuip een unieke kans. 'Maar', waarschuwt Adriaanse. 'Het moet niet bij woorden blijven. In aanloop naar het duel met Ajax hadden veel spelers in de media een grote mond. Op het veld bleef daar weinig van over.'
Aangezien de vorige zo snel dicht was :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:33:00 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122784700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ben ik blij met dat arrogante Twente dat afgehaakt is nu maar voor altijd een einde aan die Twente is beter dan Feyenoord discussie als ik ergens rode vlekken van in me nek krijg is dat het wel.
Tja, ze zullen wel balen, als archangel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122784727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Valt in uitwedstrijden ook nog te bezien.
Dat wel ja.
pi_122784754
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aangezien de vorige zo snel dicht was :)
Voornamelijk het mentale aspect is wel een positief punt. Voorheen stonden debutanten vanaf varkenoord nog net niet trillend in het veld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:35:35 #23
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_122784781
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Barendrecht :) Dit moet goed komen!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:37:01 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122784821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ben ik blij met dat arrogante Twente dat afgehaakt is nu maar voor altijd een einde aan die Twente is beter dan Feyenoord discussie als ik ergens rode vlekken van in me nek krijg is dat het wel.
Die zitten wel in een dip maar ook dichtbij genoeg qua punten
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:37:14 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122784830
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Voornamelijk het mentale aspect is wel een positief punt. Voorheen stonden debutanten vanaf varkenoord nog net niet trillend in het veld.
Yup. Maar ook het feit dat deze gasten niet weten wat verliezen is maakt ze al een stuk sterker met name tegen die neuzen. Daar viel de afgelopen wedstrijd bar weinig van te zien, maar respect hebben ze amper voor 020 aangezien ze in de jeugd altijd de vloer aanveegde met 020.

Als deze ploeg in zijn hoedanigheid nog 2 jaar bij elkaar kan blijven kunnen er mooie dingen gebeuren denk ik :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')