Heb je de laatste versies van de emulatoren erop staan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
GP2X hier, en ik heb begrepen dat het een F100 is. In ieder geval een oud ding, gebruik het nooit meer want ik vind het OS echt dramatisch slecht en op dat moment was er ook nog niet zo veel goede emulatiesoftware beschikbaar.
Ik ga dit topic wel volgen om te zien wat er nu voorhanden is
Ik had een Dingoo. Met Dingux en alles erop, maar hij was voor mij niet krachtig genoeg om oa. Yoshi's Island e.d te spelen. De SNES emulatie liet te wensen over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:35 schreef dude1960 het volgende:
Ik heb een Dingoo. Wel een aardig apparaatje en kostte ook slecht 60 euro. Enige probleem is dat de schouderknoppen niet echt ideaal zijn en het apparaatje net iets te klein is. Krijg na een klein uurtje spelen altijd last van mn handen.
Ik heb bij de SNES emulator ook problemen met yoshi's island en bijv. mario kart. Ook trekt ie starwing en pilot wings niet wat wel erg jammer is. De RPG's zoals chrono trigger en secret of mana lopen daarentegen wel perfect.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik had een Dingoo. Met Dingux en alles erop, maar hij was voor mij niet krachtig genoeg om oa. Yoshi's Island e.d te spelen. De SNES emulatie liet te wensen over.
Capcom CPS1 en 2 draaide dat ding als een zonnetje. Street Fighter 2!
De GCW die gaat komen kan alles aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Klonk het volgende:
meeleespost, zit al een tijdje te kijken maar kom er maar niet uit waar ik het meeste waar voor mijn centjes krijg
Schaamteloosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef bierjoost het volgende:
Voor de geinteresseerden van een Dingoo. Er staat er 1 van mij op Tweakers V&A.
http://tweakers.net/aanbod/502443/dingoo-a320-retro-handheld-(incl-16-gb-sd).html
Schaamteloze topic kaap
Welke is dit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze al besteld, puur omdat ie zo enorm klein is en bijna niets kost, maar die is nog niet binnen.
http://dx.com/p/2-5-lcd-p(...)white-3-x-aaa-179025quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Welke is dit?
Sowieso niet weggelegd voor SNES zie ik. Te weinig knoppen. Leuk voor NES, Megadrive e.d
Oh, zo'n Intertoys ding ala de Mi2. Kan je verder geen fluit mee volgens mij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://dx.com/p/2-5-lcd-p(...)white-3-x-aaa-179025
Stelt echt niets voor hoor, maar het is echt een miniding, daar ging het me om.
Ze hebben (hadden, sommigen zijn uitverkocht) best betere.
Nee, geen fuckquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Oh, zo'n Intertoys ding ala de Mi2. Kan je verder geen fluit mee volgens mij?
Koop een Dingoo en emuleren die hap.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:00 schreef cerror het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Sega Gopher.
Op ebay zijn er nog wel 1/2 te vinden maar die kosten 100 dollar ofzo.
[ afbeelding ]
Mail terugquote:
Neh, ik wil hem ook gebruiken voor muziek.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Koop een Dingoo en emuleren die hap.
Your point being? Dingoo, Wiz e.d zijn tevens ook prima mediaplayers hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Neh, ik wil hem ook gebruiken voor muziek.
Je kan er een SD kaartje inproppen en echte hardware dus goed geluid.
JXD is niet fijn voor emulatie, daar de resolutie veel te hoog is. De GCW heeft dezelfde native resolutie als snes games. Dus geen bloating of scaling. Je bent beter af met de GCW. Serieus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een handheld om SNES-games mee te spelen. Als die JXD S7300 (Android) niets is ga ik voor die nieuwe witte. (GCW Zero)
Ik sta open voor alles. De JXD heeft wel als voordeel dat je er veel meer mee kunt (want Android). Qua resolutie maakt het me niet heel veel uit, denk ik. Afwachten nog even dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
JXD is niet fijn voor emulatie, daar de resolutie veel te hoog is. De GCW heeft dezelfde native resolutie als snes games. Dus geen bloating of scaling. Je bent beter af met de GCW. Serieus.
Speelt ook probleemloos SuperFX games.
April.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles. De JXD heeft wel als voordeel dat je er veel meer mee kunt (want Android). Qua resolutie maakt het me niet heel veel uit, denk ik. Afwachten nog even dus.
Wanneer komt die GCW voor het gewone publiek beschikbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |