Xiaomi ook natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je koopt (vaak) ook helemaal geen Chinees toestel omdat het de beste is (behalve HTC, Huawei en in mindere mate ZTE).
Huawei en Xiaomi hun topmodellen zijn toch gewoon niveau One X zou ik zeggen. Net geen SGS3 nee, maar het verschil is klein. Verder zal het nu wel ophouden met het steeds beter/sneller worden van smartphones hoor. Het heeft steeds minder zin om er snelle hardware in te stoppen, behalve dan voor 3D games, maar daar kopen de meesten geen smartphone voor. Betere camera's en dergelijke zouden zorgen voor een hogere prijs. Maximale schermgrootte is al bereikt, qua wat nog handzaam is. Hogere resolutie ga je met het menselijk oog niet meer zien. Wat nog misschien mist is een 5" 1080p phone, maar ook dat gaat gewoon erg duur worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:42 schreef kip-kerrie het volgende:
Elke dag word er weer een nieuw 'top toestel' aangekondigd of gelekt. En tegen de tijd dat die eindelijk op de markt is, zijn er weer 10 betere 'top toestellen' aangekondigd of gelekt.
Enige waar je zeker van bent is dat als je gewoon een goed merk koopt, Samsung, Apple, HTC of Sony, dat je toestel na meer dan een half jaar nog steeds beter is dan het allernieuwste Chinese toestel. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
(Kijk maar naar Galaxy S3, iPhone 5, One X, daar kan nog steeds geen Chinese telefoon aan tippen)
Zijn nog niet uit toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo missen betaalbare 5.0" 1080P phones?
> UMI X2 > Jiayu S1 > TCL OneTouch Scribe X > THL W8 > Koobee MAX > Narudo X02 > Iocean X7 > etc..
Voor desktopversies van sites mogelijk wel fijn natuurlijk, 1080p.
Thx. Ze hebben nu een refund van 60% aangeboden. Dat is al iets. Heb aangegeven dat ik geen 60% maar 100% refund wil. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mocht je geen langere CC dekking hebben dan moet je toch echt wachten, helaas.
PostNL gaat jou vast geen schadevergoeding toekennen (want jij bent niet de verzender).
De enige optie die je hebt is contact zoeken met de verkoper en blijven zeuren over een refund.
Blijf gewoon vragen of ze willen refunden en zeg dat je als nog wil betalen als hij alsnog binnen komt
Stuur op elke reactie die ze struren weer een bericht terug met: "Ik heb contact gehad met PostNL ze weten nog niks" of vandaag weer op het postkantoor gevraagd maar ze hebben geen pakketje.
En vraag of ze ook in China een onderzoek kunnen laten instellen zodat er wat schot in de zaak komt van die kant.
Mijn ervaring is dat als je lang genoeg zeurt dat ze je wel (bijna) schadeloos stellen.
Wel ze zijn beide binnen. De Xiaomi kloon kwam al met de playstore geïnstalleerd, dus dat was een eitje. Kwestie van een nieuw keyboard erop, taal instellen en de chinese shit eraf gooien en mijn dochtertje was helemaal happy.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef Klaaz het volgende:
[..]
Vervolg van mijn ervaring:
Gisteren gechat met live support van pandawill, gevraagd of mijn express checkout buy via PayPal gekoppeld kon worden aan mijn nieuw aangemaakte account zodat ik de order kon volgen. Dat kun niet zeiden ze.
Ok, kan ik dan een tracking nummer krijgen? Nee ook dat kon ook niet omdat het een paypal express checkout order was. De betaling was ondertussen binnen en ik kon weer contact met ze opnemen voor een statusupdate m.b.t. de verzending. In verband met chinees nieuwjaar zou het verzenden van de Newman N2 uiterlijk binnen 48 uur gebeuren, hij was op voorraad.
Nou is contact opnemen met pandawill niet echt efficient, mails worden na een dag of twee pas beantwoord en het wachten op de live chat queue duurt zo maar drie kwartier. En je moet er echt bij blijven want je wordt niet gewaarschuwd met een geluidje oid dat je aan de beurt bent.
Wat schertst mijn verbazing, vanmorgen kreeg ik een mail dat de order geshipped was met daarin een tracking code.
Wordt vervolgd ;-)
Nu maar hopen dat het allemaal een beetje goed verloopt tijdens shipping en klaring ;-)
heeft je Newman N2 problemen met de focus als je video opneemt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef Klaaz het volgende:
[..]
Wel ze zijn beide binnen. De Xiaomi kloon kwam al met de playstore geïnstalleerd, dus dat was een eitje. Kwestie van een nieuw keyboard erop, taal instellen en de chinese shit eraf gooien en mijn dochtertje was helemaal happy.
De Newman N2 is op 5-2-2013 verstuurd en op 21-2-2013 afgeleverd zonder bijkomende kosten (20,= vermelding op de doos). De tracking geeft overigens nog steeds Departure from outward office of exchange, Location: Beijing aan ;-) Een dikke twee weken, heel netjes.
Eerste indruk: mooi ding voor het geld. Ben geen Android gewend (Heb nu een iPhone 4) maar onder de indruk van de werking van Android en vooral de snelheid van het toestel.
De Google playstore staat er standaard niet op en de telefoon werd in het chinees opgestart. Ze hadden er wel een goede laadstekker bijgeleverd, dat is dan wel weer netjes.
Ik heb de telefoon direct geupgraded naar N2_00.25 (full update) omdat de meningen over .26 nog niet erg positief waren. Daarna de phone geroot en de Google spulletjes erop gezet. Ondanks het gebrek aan ervaring was dat al met al een anderhalf uur zoeken, lezen en pielen en toen was het klaar. Ben er tot dusver erg blij mee. Android is lekker nieuw voor mij en biedt me eigenlijk alles wat ik wil van een goeie smartphone. Inclusief een mogelijkheid om de fontgrootte in te stellen ;-)
Oh ja, ik heb de info m.b.t. de upgrade en de bestanden zelf hier vandaan. Een deel van de bestanden hier, waar het recentere bestanden betrof.
Je moet wel enige kennis hebben van het jailbreaken / rooten / updaten. Ik zou er niet aan beginnen als je een nono bent op dit gebied. Het updaten is nog makkelijk, update op de SD card, starten in recovery en klaar. Maar het Google spul moet je zelf via de SD card kopiëren naar de system map en dan handmatig alle rechten van de bestanden wijzigen, even een saai klusje. Niet heel moeilijk maar een beetje basis kennis van telefoons en linux (permissions) is wel handig. Het zou handiger zijn als de playstore gewoon in de upgrade van Newman zou zitten, nu moet je het na elke upgrade opnieuw doen (ca 20 minuten klooien).
Het kopiëren en permissies wijzigen doe je conform de omschrijving met ROOT EXPLORER die je installeert na het rooten met ExynosAbuse-v1.40 (simpel klusje, is keurig beschreven in de bovengenoemde links).
Geen idee, nog niet gefilmd. Maar als dat het geval is is daar volgens mij ook een patch voor. Ach, filmen vindt ik ook niet zo belangrijk, maar kom er nog wel op terug!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:37 schreef Majinster het volgende:
[..]
heeft je Newman N2 problemen met de focus als je video opneemt?
Mijn Neo heeft dat ook bij sommig sites dan, je zou dan bijv een tweede browser kunnen installeren bijv. Firefox dan werkt het wel.. Maar zelf vind ik het niet echt storend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:37 schreef eleganza het volgende:
[..]
Niks goeds Chinees helaas. Vind het zelf enorm jammer, een fysiek tb is heel fijn. Zelfs in NL is het een drama. Op tweakers.net is er een topic waar ze discussiëren over het importeren van qwert toestellen uit de VS, misschien vind je daar nog wat!
Ik kom nog een probleempje met mn neo tegen: Soms laadt ie een website tot 80% en dan klapt ie de browser er uit, en krijg ik die site onder geen beding volledig geladen, dan blijft ie m er uit klappen. Geen pijl op te trekken wat ie wel of niet laadt... :/ miss toch maar overwegen om alsnog een G3 te gaan halen...
Alternatieve browser is idd een goede oplossing. Zelf heb ik Chrome omdat die automatisch tabbladen, favorieten,... synct met mijn desktop Chrome. Denk dat de mobiele firefox dat ook doet, hangt er dus vanaf wat je op je pc gebruikt wat het handigste is op je gsmquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:27 schreef L-royke het volgende:
[..]
Mijn Neo heeft dat ook bij sommig sites dan, je zou dan bijv een tweede browser kunnen installeren bijv. Firefox dan werkt het wel.. Maar zelf vind ik het niet echt storend.
Service snelheid is daar inderdaad alles behalve denderend. Reden waarom ik daar ook niet veel bestel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Pandawill stuurt net, na vier mails van mij, terug dat zowel de Newman N2 als de Jiayu G3 out of stock zijn, en of ik een week wil wachten of wat anders wil uitzoeken. Ik heb gemaild dat ik een full refund wil.
Beetje jammer, zo'n lakse klantenservice.
Correct, dat houdt mij ook nog een beetje tegen om op de PC over te stappen naar een andere browser. Chrome synct met mijn telefoon en tablets...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:15 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Alternatieve browser is idd een goede oplossing. Zelf heb ik Chrome omdat die automatisch tabbladen, favorieten,... synct met mijn desktop Chrome. Denk dat de mobiele firefox dat ook doet, hangt er dus vanaf wat je op je pc gebruikt wat het handigste is op je gsm
Suits al gezien?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef shiznuts het volgende:
Firefox. Ik weet nog dat ik dat ging proberen toen het net uit was.
Nog nooit zoiets gaars meegemaakt.
Ben vrij tevreden over Opera eigenlijk.
Alleen op m'n laptop gebruik ik Firefox vanwege de toffere third party plug-ins.
Geen gehad tijd jonge! Moet Community en The big bang theory ook nog kijken.quote:
Idd schande!quote:
Ik log in op mijn account bij Pandawill, zie ik mijn order voor de N2 staan qua status van 'processing' naar 'refunded'quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beetje jammer, zo'n lakse klantenservice.
Volgens mij is die INEW2000 een N7300 met quadcore, betere camera, 4.1 i.p.v. 4.0 en een iets kleinere accu: http://lightake.com/detai(...)B_Black-61880?ref=cjquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:03 schreef Yi-Long het volgende:
Iemand hier ooit van de INEW 2000 (en 1000) gehoord!? Zag hem gisteren liggen hier in een etalage in Hong Kong, maar kon er verdomd weinig over vinden online. Specs leken me allemaal wel OK, en prijs was ongeveer 1600HK$ ofzo.
Was afgelopen week trouwens even in China (Shenzhen) en daar erg veel winkels gezien waar ze chinese mobieltjes verkochten, al zag ik zo snel nog geen Newman N2, en ik weet eigenlijk ook nog niet goed welke ik wil gaan halen, dus nog niets gekocht.
Zag helaas weinig tablets.
Zijn genoeg mensen die je als recommender op kan gevenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef remcom00 het volgende:
Ik wil dit toestel gaan bestellen, hoeveel geld moet ik dan op m'n Mistertao account zetten?
http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=20598692545
En is er nog iemand die ik als Reccomender op kan geven?
Bedankt!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die je als recommender op kan geven(check signatures..)
En voor de kosten van die telefoon moet je even kijken hoe zwaar hij is en dat in de rekenmachine gooien..
Ik zou zeggen dat je met 120 a 130 dollar wel aan de goede kant zit, 100 usd product kosten en nog de shipping cost met tracking nummer en een fee van Mistertao
In het grijs is ie best wel strak, voor de rest ziet het er ook goed uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:13 schreef cb2013 het volgende:
Op Alieexpress is de THL W8 in het zwart beschikbaar, aardig ding. Ik heb eigenlijk nu een telefoon nodig want mijn Galaxy Nexus heeft al een barst. Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Ah thanksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Volgens mij is die INEW2000 een N7300 met quadcore, betere camera, 4.1 i.p.v. 4.0 en een iets kleinere accu: http://lightake.com/detai(...)B_Black-61880?ref=cj
en zie de N7300: http://www.pandawill.com/(...)gps-grey-p70143.html
Niet perse: het ligt aan wat jezelf fijner vindt ogen.quote:
Ja, toen ik de oranje accu zag had ik al zoiets van: Chinese copy-cat pretty much ey? Ach ja, alles is tegenwoordig in meer of mindere mate geïnspireerd op andermans werk. Gok er op dat ie een bunch van Aziatische talen erop heeft staan + Engels iigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik had er maar 'acclaimed' bij gezet, want je weet het natuurlijk nooit met die Chinezen.
Dat 'ie 'M2' heet, is trouwens ook niet puur toevallig, da's dan wel weer jammer.
Maar desondanks, voor die prijs en als de specs gewoon kloppen, zoals je al zegt: de nieuwe Neo?
Ik had meteen al een mailtje richting MisterTao gedaan, kijken of ze bij de verkoper kunnen achterhalen of 'ie multilanguage is.Als die dingen alleen Chinese tekens tonen, heb je er ook weinig aan.
De NEO n002 had anders ook alleen chinees en engels aanwezig en de rest was er ondanks android dus multi language is, uitgeslooptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, toen ik de oranje accu zag had ik al zoiets van: Chinese copy-cat pretty much ey? Ach ja, alles is tegenwoordig in meer of mindere mate geïnspireerd op andermans werk. Gok er op dat ie een bunch van Aziatische talen erop heeft staan + Engels iigTis gewoon android, dus naief als ik ben denk ik dan dat ie alle talen gewoon moet kunnen tonen.
Maar mailtje is onderweg. Hopelijk checken ze het, maken ze foto's terwijl het scherm aanstaat bij instellingen / taal als bewijs dat ze hem hebbenHeb gevraagd of ze dat willen checken. Alleen Chinees/Japans/Mandarijns/whatever en het is terug naar de verkoper. Je suis benieuwd!
Neo v2 incoming?
Hoe dan ook: ik zal in dit topic de voortgang laten weten! Totale kosten: 100 dollar + 3 dollar stortingskosten = 103 dollar = 78,90 euro. Heb nu nog 12 dollar over en met recommender hoop ik dat ik daarmee Singapore registered post + commissie kan voldoen..
![]()
Ach, ik teken voor Engels alleen alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
De NEO n002 had anders ook alleen chinees en engels aanwezig en de rest was er ondanks android dus multi language is, uitgesloopt
quote:We asked our supplier and they said this item only support Chinese and English
Dan ben jij beter in communiceren met Chinezen dan ikquote:
Ja, maar dat kunnen ze dus gemakkelijk eruit slopenquote:Pls do not worry,android 4.1 support various language.
Tja, is inderdaad wel zo fijn als de telefoon in nederland werkt. Jammer dat die HI9 geen HD scherm heeft, want zou best iets extra's willen betalen voor een betere camera, betere accu en beter scherm.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef shiznuts het volgende:
@ Joosie200Ach Engels is zelfs mijn voorkeur voor telefoons, alleen voor de doorverkoopbaarheid misschien handige als het multilanguage geweest zou zijn.
Wat ik nu alleen nog niet helemaal vat is op welke netwerken de SIM-kaarten werken. Ik zie nergens TD-SDCMA staan, maar WCDMA zie ik eigenlijk ook niet terug. Wordt alleen GSM aangehaald met de frequentiebanden 850/900/1800/1900mhz en vervolgens alleen: GPRS, EDGE. Ik denk dat het een ganz normale MTK-dualSIM met de standaard 3G netwerkbanden zijn, maar toch een aandachtspuntje.
Maar goed, proberen kan altijd, die paar euro die dat ding kost, ziet er verder wel goed en degelijk uit moet ik zeggen.Die Daxian 512MB scoorde trouwens zo'n 6000 punten ofzo met z'n 1GB ROM ook. De HI9 kwam op zo'n 12000 puntjes. Dus ik heb nog geen tests gezien, maar hij zou best in de buurt moeten komen van de HI9.
For what it's worth, op deze site staat dat hij wel degelijk 2100mhz ondersteuntquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef shiznuts het volgende:
@ Joosie200Ach Engels is zelfs mijn voorkeur voor telefoons, alleen voor de doorverkoopbaarheid misschien handige als het multilanguage geweest zou zijn.
Wat ik nu alleen nog niet helemaal vat is op welke netwerken de SIM-kaarten werken. Ik zie nergens TD-SDCMA staan, maar WCDMA zie ik eigenlijk ook niet terug. Wordt alleen GSM aangehaald met de frequentiebanden 850/900/1800/1900mhz en vervolgens alleen: GPRS, EDGE. Ik denk dat het een ganz normale MTK-dualSIM met de standaard 3G netwerkbanden zijn, maar toch een aandachtspuntje.
Maar goed, proberen kan altijd, die paar euro die dat ding kost, ziet er verder wel goed en degelijk uit moet ik zeggen.Die Daxian 512MB scoorde trouwens zo'n 6000 punten ofzo met z'n 1GB ROM ook. De HI9 kwam op zo'n 12000 puntjes. Dus ik heb nog geen tests gezien, maar hij zou best in de buurt moeten komen van de HI9.
Oh dat ziet er ook prima uit. Heeft iemand al een engelse site/goede site kunnen vinden waar misschien wat reviews oid staan? Want zoeken op Go Green Orange M2 werkt niet heel goed..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:48 schreef shiznuts het volgende:
Dat is niet die van Taobao.
[ afbeelding ]
Hier gaat het om. Is nog bestom te zien.
Op het forum kan je hem vinden als Mars2,quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef shiznuts het volgende:
Vind alleen hun shop op Tmall met dit:
[ afbeelding ]
Met de sites dus: www.51greenorange.com , www.qingcheng.cn , maar geen woord over een M2.
Misschien op de fora? Of ze willen doen net alsof ze 'em niet produceren. Je ne sais pas.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:05 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Welke phone is dat nu?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]You beat me to it, volgens Mistertao is die van mij ook binnen
(hij doet het iig.. crappy pic, kan niet checken of English er tussen staat
)
[ afbeelding ]
Met wit en zwart achtertkantje dusDoe mij zwart maar, maar hey: als ik een keer in de mood ben.. kan ik altijd wit nog pakken
Dezequote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 04:35 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben maar weer eens gaan speuren naar quadcore koopjes die ruim onder de 249 USD steken. Misschien dat het jullie interesseert. Drie opties, van cheapass (Taobao-prijs, dus excl. commissie + shipment) naar wat beter:
[ afbeelding ]• GO (Green Orange) M2
MTK6589 (DualSIM)
1GB RAM
8GB ROM (<microSD)
5MP + LED-F
4.3" 720P (acclaimed AMOLED)
2200mAh
~ 599 CNY ( ~ 95 USD / ~ 75 EUR )
Zoek op Taobao (Tmall) naar '6589 + typenummer' of '6589 + schermgrootte' voor listings.
Misschien wel eerst even je agent contact met de verkoper laten opnemen m.b.t. talenondersteuning.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:48 schreef shiznuts het volgende:
Dat is niet die van Taobao.
[ afbeelding ]
Hier gaat het om. Is nog bestom te zien.
Ik heb hem via Mistertao bij deze Chinees besteld want die had 4 diamantjes feedback ipv 3 bij de andere aanbieders (voor wat het waard isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:05 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Het is helemaal geen Mars 2.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DezeDe Green Orange Mars 2 aka de Xiaomi Mi-Two kloon
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem via Mistertao bij deze Chinees besteld want die had 4 diamantjes feedback ipv 3 bij de andere aanbieders (voor wat het waard is)
Oh, nou ja gezien GO voor Green Orange blijkt te staan en ik meer hits op Green Orange Mars 2 kreegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is helemaal geen Mars 2.![]()
Mijne had twee kroontjes.what what. Singapore Post, zal wel binnen twee weken hebben (mijn gok dinsdag 12-3).
Deze heeft twee kroontjes op Taobaoquote:
Niets, ik wacht wel af wat MisterTao vraagt aan shipping van China naar NL met Singapore postquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:51 schreef lamjanus het volgende:
Ok, wat hebben jullie opgegeven voor het gewicht? Staat er niet echt bij. Ik heb nog nooit via MrTao een bestelling gedaan dus dit is geinig om te proberen
Dat is voor de vorm zónder een nieuw account aan te maken en 10% bonus te claimen + recommenderkorting. Dus dat kan zelfs nog goedkoper uit (105 USD op nieuwe account zou genoeg moeten zijn). Maar goed, 118.62 USD is volgens Google zo'n 91 EUR en voor die prijs vind ik het wel leuk: 'challenge accepted!'.quote:Product Price: $96.44
Domestic Shipping: $1.60
Intl Shipping Fee: $11.79
Commission: $8.79
Total: $118.62
Die doen me ergens aan denken... weet alleen niet precies watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef djbosanac het volgende:
GooIphone
Goophone One,
de goophone serie is echtr goed.http://www.goophone.hk/
Nu ga ik misschien een beetje als een zeurpiet overkomen, maar dat vind ik toch wel beetje grof ten opzichte van de natuur (de grondstoffen die voor niets gebruikt zijn) en die arme chinezen die aan de band hebben zitten werken voor niets :squote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef djbosanac het volgende:
heb laatst nog een goedkope 5s voor ¤20,- gekocht uit china.
Niet omdat het een goed ding is, maar omdat het een look-a-like is van iPhone + software.
En omdat het kan, ga hem niet gebruiken,maar leek me wel lachen, is wel dual-simhahaha
Jahoor moeten we er gelijk weer een shizphone van makenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Nou. Joepie. Een phone kopen die crap is en niks mee gaan doen. Alleen omdat het een bestaande phone gelijkt.
Ik ben tenminste wel enthousiast over het design en de kunnen van de Shizphone 2 (laten we hem zo maar noemen, ter opvolging van m'n Neomobile vondst). Ik had liever dat 'ie helemaal niet poogde iets na te doen, maar goed, 't is gelukkig ook weer geen standaard iPhone/Samsung/HTC-look.
Noch nichts neues...quote:2013-03-01 19:35:01 Wait for Dispatch
2013-03-01 20:09:53 Second Paid
Dat is met nieuw account, met first deposit bonus en recommender.quote:First Payment
Item Price: $96.44
Domestic Shipping Fee: $1.60
Second Payment
Internatinal Shipping Fee: $11.79
Commission: $8.79 $4.39
Commission = (Item Price + Domestic Shipping Fee + Internatinal Shipping Fee) * 8%
Second Payment Amount: $16.18
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef tharonny het volgende:
@ Shiznuts en Joosie: Nog geen vorderingen bij jullie bestelling? Heb verder geen idee hoe lang zoiets normaal duurt bij TaoBao, maar ben gewoon benieuwd
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Singapore Post, zal wel binnen twee weken hebben (mijn gok dinsdag 12-3).
Maak ons blij met een video review wanneer je het binnen heb gekregen.quote:
Veel andere keus heb je niet, tenzij je bij de grens woont en in Duitsland kan verzenden (dacht dat het daar aardig goedkoper was).quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:02 schreef David_ het volgende:
Ik moet een telefoon terugsturen naar China.
http://www.postnl.nl/voor(...)d-pakket-buitenland/
Zal het met PostNL doen. Heeft de Chinese douane ook belasting oid? Wat voor waarde zal ik op het pakketje zetten?
Wel een goede keuze verder, al is 'ie 4.7". De advanced versie komt uit met 2GB RAM en 3000mAh accu.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Pandawill is langsgeweest bij Jiayu...
http://www.pandawillforum(...)on-from-manufacturer
De info luidt:
The manufacturer said this batch of stock will be finished in the end of March.
De lead-in time bij de G4's staat op 31-3-2013. Dus dat wordt april... geen grapje.
Je weet dat alle phones die hier besproken worden Android draaien, hè? Dus wat de ene kan, kan de andere in principe ook. Alleen de voorgeïnstalleerde apps en heel heel soms, de schil om Android heen (Meizu's FlyMe OS / Xiaomi's MIUI), willen nog eens een verschil maken. Het enige waar je je zorgen om zou moeten maken is dat de budgetphones meestal weinig ondersteuning hebben. Dus niet multilanguage: alleen Chinees en Engels, geen Nederlands en slecht toegankelijke updates en customer service/community.quote:Eisen:
- goede agenda
[..]
- sync met zowel gmail als outlook exchange
[..] Alleen ik baat me een beetje zorgen over de software die daar opstaat.
[..] Apps boeit me niet zoveel dus windows of blackberry mag ook al denk ik dat die laatste nog niet zo stabiel is.
Ja snap ik. Ik doel ook op de schillen. Ik heb nu een desire en al 23098 custom roms geprobeerd maar ik vond ze allemaal niet prettig omdat of het toetsenbord is kut, of de mp3 speler is kut, of de agenda is kut. De jiayu van me moeder (quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je weet dat alle phones die hier besproken worden Android draaien, hè? Dus wat de ene kan, kan de andere in principe ook. Alleen de voorgeïnstalleerde apps en heel heel soms, de schil om Android heen (Meizu's FlyMe OS / Xiaomi's MIUI), willen nog eens een verschil maken. Het enige waar je je zorgen om zou moeten maken is dat de budgetphones meestal weinig ondersteuning hebben. Dus niet multilanguage: alleen Chinees en Engels, geen Nederlands en slecht toegankelijke updates en customer service/community.
Even volgen. Lijkt me een leuk telefoontje om iemand kado te doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Joh, ik zie wel wat er nu allemaal van waar is. Volgens de system analyse apps gaat het daadwerkelijk om 1280x720 en MTK6589. Maar ik weet niet of er ook trucjes zijn om zoiets gewoon in je kernel/buildprop te veranderen, terwijl het gewoon een MTK6575 is ofzo.
In ieder geval, de totaalkosten hier bedroegen:
[..]
Dat is voor de vorm zónder een nieuw account aan te maken en 10% bonus te claimen + recommenderkorting. Dus dat kan zelfs nog goedkoper uit (105 USD op nieuwe account zou genoeg moeten zijn). Maar goed, 118.62 USD is volgens Google zo'n 91 EUR en voor die prijs vind ik het wel leuk: 'challenge accepted!'.
Zoals ik eerder al liet zien:
[ afbeelding ]
Dus dualSIM en microSD-support sowieso, van GPS kan ik me niet voorstellen dat het er niet op zit.
Hmm, als hij wel gewoon aanblijft aan de lader lijkt het mij inderdaad een probleem met de accu. Zeker vermits je ook al een andere ROM hebt geprobeerd dus een programma dat blijft hangen zal het ook wel niet zijn dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb een probleem! En wellicht kunnen jullie mij helpen of misschien is dit probleem al een keer eerder voorbij gekomen (ik volg niet het hele topic altijd, vandaar, maar kon niks vinden via de search).
Mijn Newman N1, nu een paar maandjes oud, begeeft het elke keer. Hij valt spontaan uit binnen 5 minuten, tenzij hij aan de lader hangt, dan blijft hij aan. Zelf denk ik dat het met een nieuwe accu te verhelpen is, maar ik ben er bang voor. Dit probleem heb ik namelijk ook met mijn HTC Sensation gehad (uitvallen) en was ook de reden waarom ik uiteindelijk overgestapt ben.
Toevallig meerdere bekend met dit probleem met de Newman / Freelander i10 / Andere chinese telefoons? Ik heb een ROM erop van Gommers, maar opnieuw erop gezet, ook een andere ROM geprobeerd, maar probleem blijft.
Helaas ook "spontaan", in ieder geval zonder dat ik het doorhad een barst in het scherm. Dus als er nog geen oplossing is voor dit probleem, maar eens gaan kijken voor een nieuwe Chinese met goede referentie's
Die telefoons worden met de dag goedkoper in China, 599 yuan dat is gewoon echt goedkoop, dus ik vraag me af waar zit het addertje onder het gras bij deze telefoon.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Joh, ik zie wel wat er nu allemaal van waar is. Volgens de system analyse apps gaat het daadwerkelijk om 1280x720 en MTK6589. Maar ik weet niet of er ook trucjes zijn om zoiets gewoon in je kernel/buildprop te veranderen, terwijl het gewoon een MTK6575 is ofzo.
In ieder geval, de totaalkosten hier bedroegen:
[..]
Dat is voor de vorm zónder een nieuw account aan te maken en 10% bonus te claimen + recommenderkorting. Dus dat kan zelfs nog goedkoper uit (105 USD op nieuwe account zou genoeg moeten zijn). Maar goed, 118.62 USD is volgens Google zo'n 91 EUR en voor die prijs vind ik het wel leuk: 'challenge accepted!'.
Zoals ik eerder al liet zien:
[ afbeelding ]
Dus dualSIM en microSD-support sowieso, van GPS kan ik me niet voorstellen dat het er niet op zit.
Net met bellen loopt hij ook vast, misschien wel meer aan de hand dus, geen bekend probleem?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Hmm, als hij wel gewoon aanblijft aan de lader lijkt het mij inderdaad een probleem met de accu. Zeker vermits je ook al een andere ROM hebt geprobeerd dus een programma dat blijft hangen zal het ook wel niet zijn dan.
Heb er ook maar 1 besteldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is helemaal geen Mars 2.Hij heeft o.a. drie navigatieknoppen en niet vier. Op de Taobao-page staat nu eenmaal Green Orange GO M2, maar weet ik het, misschien is het helemaal geen GO. Maar een Mars 2 is het niet. Dat tweede dat je zegt ga ik niet becommenteren.
Mijne had twee kroontjes.what what. Singapore Post, zal wel binnen twee weken hebben (mijn gok dinsdag 12-3).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |