Die doen me ergens aan denken... weet alleen niet precies watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef djbosanac het volgende:
GooIphone
Goophone One,
de goophone serie is echtr goed.http://www.goophone.hk/
Nu ga ik misschien een beetje als een zeurpiet overkomen, maar dat vind ik toch wel beetje grof ten opzichte van de natuur (de grondstoffen die voor niets gebruikt zijn) en die arme chinezen die aan de band hebben zitten werken voor niets :squote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef djbosanac het volgende:
heb laatst nog een goedkope 5s voor ¤20,- gekocht uit china.
Niet omdat het een goed ding is, maar omdat het een look-a-like is van iPhone + software.
En omdat het kan, ga hem niet gebruiken,maar leek me wel lachen, is wel dual-simhahaha
Jahoor moeten we er gelijk weer een shizphone van makenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Nou. Joepie. Een phone kopen die crap is en niks mee gaan doen. Alleen omdat het een bestaande phone gelijkt.
Ik ben tenminste wel enthousiast over het design en de kunnen van de Shizphone 2 (laten we hem zo maar noemen, ter opvolging van m'n Neomobile vondst). Ik had liever dat 'ie helemaal niet poogde iets na te doen, maar goed, 't is gelukkig ook weer geen standaard iPhone/Samsung/HTC-look.
Noch nichts neues...quote:2013-03-01 19:35:01 Wait for Dispatch
2013-03-01 20:09:53 Second Paid
Dat is met nieuw account, met first deposit bonus en recommender.quote:First Payment
Item Price: $96.44
Domestic Shipping Fee: $1.60
Second Payment
Internatinal Shipping Fee: $11.79
Commission: $8.79 $4.39
Commission = (Item Price + Domestic Shipping Fee + Internatinal Shipping Fee) * 8%
Second Payment Amount: $16.18
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef tharonny het volgende:
@ Shiznuts en Joosie: Nog geen vorderingen bij jullie bestelling? Heb verder geen idee hoe lang zoiets normaal duurt bij TaoBao, maar ben gewoon benieuwd
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Singapore Post, zal wel binnen twee weken hebben (mijn gok dinsdag 12-3).
Maak ons blij met een video review wanneer je het binnen heb gekregen.quote:
Veel andere keus heb je niet, tenzij je bij de grens woont en in Duitsland kan verzenden (dacht dat het daar aardig goedkoper was).quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:02 schreef David_ het volgende:
Ik moet een telefoon terugsturen naar China.
http://www.postnl.nl/voor(...)d-pakket-buitenland/
Zal het met PostNL doen. Heeft de Chinese douane ook belasting oid? Wat voor waarde zal ik op het pakketje zetten?
Wel een goede keuze verder, al is 'ie 4.7". De advanced versie komt uit met 2GB RAM en 3000mAh accu.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Pandawill is langsgeweest bij Jiayu...
http://www.pandawillforum(...)on-from-manufacturer
De info luidt:
The manufacturer said this batch of stock will be finished in the end of March.
De lead-in time bij de G4's staat op 31-3-2013. Dus dat wordt april... geen grapje.
Je weet dat alle phones die hier besproken worden Android draaien, hè? Dus wat de ene kan, kan de andere in principe ook. Alleen de voorgeïnstalleerde apps en heel heel soms, de schil om Android heen (Meizu's FlyMe OS / Xiaomi's MIUI), willen nog eens een verschil maken. Het enige waar je je zorgen om zou moeten maken is dat de budgetphones meestal weinig ondersteuning hebben. Dus niet multilanguage: alleen Chinees en Engels, geen Nederlands en slecht toegankelijke updates en customer service/community.quote:Eisen:
- goede agenda
[..]
- sync met zowel gmail als outlook exchange
[..] Alleen ik baat me een beetje zorgen over de software die daar opstaat.
[..] Apps boeit me niet zoveel dus windows of blackberry mag ook al denk ik dat die laatste nog niet zo stabiel is.
Ja snap ik. Ik doel ook op de schillen. Ik heb nu een desire en al 23098 custom roms geprobeerd maar ik vond ze allemaal niet prettig omdat of het toetsenbord is kut, of de mp3 speler is kut, of de agenda is kut. De jiayu van me moeder (quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je weet dat alle phones die hier besproken worden Android draaien, hè? Dus wat de ene kan, kan de andere in principe ook. Alleen de voorgeïnstalleerde apps en heel heel soms, de schil om Android heen (Meizu's FlyMe OS / Xiaomi's MIUI), willen nog eens een verschil maken. Het enige waar je je zorgen om zou moeten maken is dat de budgetphones meestal weinig ondersteuning hebben. Dus niet multilanguage: alleen Chinees en Engels, geen Nederlands en slecht toegankelijke updates en customer service/community.
Even volgen. Lijkt me een leuk telefoontje om iemand kado te doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Joh, ik zie wel wat er nu allemaal van waar is. Volgens de system analyse apps gaat het daadwerkelijk om 1280x720 en MTK6589. Maar ik weet niet of er ook trucjes zijn om zoiets gewoon in je kernel/buildprop te veranderen, terwijl het gewoon een MTK6575 is ofzo.
In ieder geval, de totaalkosten hier bedroegen:
[..]
Dat is voor de vorm zónder een nieuw account aan te maken en 10% bonus te claimen + recommenderkorting. Dus dat kan zelfs nog goedkoper uit (105 USD op nieuwe account zou genoeg moeten zijn). Maar goed, 118.62 USD is volgens Google zo'n 91 EUR en voor die prijs vind ik het wel leuk: 'challenge accepted!'.
Zoals ik eerder al liet zien:
[ afbeelding ]
Dus dualSIM en microSD-support sowieso, van GPS kan ik me niet voorstellen dat het er niet op zit.
Hmm, als hij wel gewoon aanblijft aan de lader lijkt het mij inderdaad een probleem met de accu. Zeker vermits je ook al een andere ROM hebt geprobeerd dus een programma dat blijft hangen zal het ook wel niet zijn dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb een probleem! En wellicht kunnen jullie mij helpen of misschien is dit probleem al een keer eerder voorbij gekomen (ik volg niet het hele topic altijd, vandaar, maar kon niks vinden via de search).
Mijn Newman N1, nu een paar maandjes oud, begeeft het elke keer. Hij valt spontaan uit binnen 5 minuten, tenzij hij aan de lader hangt, dan blijft hij aan. Zelf denk ik dat het met een nieuwe accu te verhelpen is, maar ik ben er bang voor. Dit probleem heb ik namelijk ook met mijn HTC Sensation gehad (uitvallen) en was ook de reden waarom ik uiteindelijk overgestapt ben.
Toevallig meerdere bekend met dit probleem met de Newman / Freelander i10 / Andere chinese telefoons? Ik heb een ROM erop van Gommers, maar opnieuw erop gezet, ook een andere ROM geprobeerd, maar probleem blijft.
Helaas ook "spontaan", in ieder geval zonder dat ik het doorhad een barst in het scherm. Dus als er nog geen oplossing is voor dit probleem, maar eens gaan kijken voor een nieuwe Chinese met goede referentie's
Die telefoons worden met de dag goedkoper in China, 599 yuan dat is gewoon echt goedkoop, dus ik vraag me af waar zit het addertje onder het gras bij deze telefoon.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Joh, ik zie wel wat er nu allemaal van waar is. Volgens de system analyse apps gaat het daadwerkelijk om 1280x720 en MTK6589. Maar ik weet niet of er ook trucjes zijn om zoiets gewoon in je kernel/buildprop te veranderen, terwijl het gewoon een MTK6575 is ofzo.
In ieder geval, de totaalkosten hier bedroegen:
[..]
Dat is voor de vorm zónder een nieuw account aan te maken en 10% bonus te claimen + recommenderkorting. Dus dat kan zelfs nog goedkoper uit (105 USD op nieuwe account zou genoeg moeten zijn). Maar goed, 118.62 USD is volgens Google zo'n 91 EUR en voor die prijs vind ik het wel leuk: 'challenge accepted!'.
Zoals ik eerder al liet zien:
[ afbeelding ]
Dus dualSIM en microSD-support sowieso, van GPS kan ik me niet voorstellen dat het er niet op zit.
Net met bellen loopt hij ook vast, misschien wel meer aan de hand dus, geen bekend probleem?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Hmm, als hij wel gewoon aanblijft aan de lader lijkt het mij inderdaad een probleem met de accu. Zeker vermits je ook al een andere ROM hebt geprobeerd dus een programma dat blijft hangen zal het ook wel niet zijn dan.
Heb er ook maar 1 besteldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is helemaal geen Mars 2.Hij heeft o.a. drie navigatieknoppen en niet vier. Op de Taobao-page staat nu eenmaal Green Orange GO M2, maar weet ik het, misschien is het helemaal geen GO. Maar een Mars 2 is het niet. Dat tweede dat je zegt ga ik niet becommenteren.
Mijne had twee kroontjes.what what. Singapore Post, zal wel binnen twee weken hebben (mijn gok dinsdag 12-3).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |