o haha nevermind danquote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben al een telefoon in huis die nog niet leverbaar is...
De lead-in time bij de G4's staat op 31-3-2013. Dus dat wordt april... geen grapje.quote:The manufacturer said this batch of stock will be finished in the end of March.
Hmz, twijfel slaat weer toequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Komt ook met een headset:
[ afbeelding ]
Wees trouwens berust op het feit dat dualSIM = SIM + microSIM:
[ afbeelding ]
Daarboven natuurlijk de 13MP camera met flash:
[ afbeelding ]
Speaker, me thinkz:
[ afbeelding ]
Veel metaal van binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is 'ie mooi, hè?
[ afbeelding ]
Credit, zoals altijd de rapste: MTKSJ -> http://mtksj.com/html/MTKshoujitupian/2740.html
Omdat meneer voor de Xperia Z is gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef SnowOokami het volgende:
hoezo twijfel?
nja ik heb een microsim telefoon nu en een gewone sim
Gewoon even een adapter scorenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef SnowOokami het volgende:
hoezo twijfel?
nja ik heb een microsim telefoon nu en een gewone sim
Die heb ik ook nog gehadquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef SnowOokami het volgende:
heheh ... ik vind m'n Xperia S mooier ja
maar heb wel spijt dat ik ooit 1 heb gekocht
Hier ook een week 9quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
er werd net gezegd dat hij een microsim en sim heeftgeen dual microsim.
dus het klopt wel... m'n werktelefoon heeft een gewone sim, m'n S een microsim.
ik heb een 1e generatie S... :/ verrot scherm, slechte batterij, ondersteuning voor de Snapdragon S3 is ronduit triest.
Ja, denk dat dat m'n volgende wordt. Ben toch niet echt in m'n nopjes met de G3, dan vond ik de N002 zelfs prettiger (al mis je dan IPS 720P scherm en notification LED). Ik heb wel een andere MTK6589 aangeschaft, is onderweg, maar dat is meer een grappige test, ding was spotgoedkoop. Denk dat de G4 toch een langer blijvertje is. De TCL/Alcatel One Touch ofzo is trouwens ook wel nice. Komt zelfs naar Europa en zou <400,- moeten doen, quadcore Full HD en alles.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef David_ het volgende:
jezus zo in het full black is die telefoon me toch bloedjesgeil
Die is zeker nog niet verkrijgbaar?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Pandawill is langsgeweest bij Jiayu...
http://www.pandawillforum(...)on-from-manufacturer
De info luidt:
The manufacturer said this batch of stock will be finished in the end of March.
De lead-in time bij de G4's staat op 31-3-2013. Dus dat wordt april... geen grapje.
Staat nu op max.. 255. Op 200 klonk ik nog steeds "heel ver weg".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef FreaZ het volgende:
Heb hem op 200 gezet. Eens kijken of ik nu nog klachten krijgBedankt voor het snelle advies!
Geen vergelijking met de GS4quote:Op maandag 11 maart 2013 01:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Raden jullie hem mij aan? GS3 of GS4 of de nieuwe Jiayu G4?
Ik kwam van een Nokia 6300 en qua product valt het totaal niet te vergelijken. Ik ben blij met dit formaat en kleinere toestellen voelen ook gewoon klein aan door de G3.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben van plan om een G3 te bestellen, ik vrees alleen dat ik hem te groot vind, omdat ik van een toestel afkom met een scherm van ongeveer een halve centimeter bij een halve centimeter.Maar goed, daar kan ik vast wel aan wennen....
Prachtig ding in ieder geval.
Ben ook wel benieuwd of de G3 er met de standaard hoes er ook goed in past. En of er ongewilde spanning op de connector komt te staan.quote:Kan vanavond pas testen hoe de Jiayu er daadwerkelijk in past maar het aanpassen was een fluitje van een cent
Met wit wordt de zilveren versie bedoelt, ze kennen de kleur zilver daar nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Coca-Cola het volgende:
FOK ..![]()
26-02 bestelling geplaatst voor de kleur ZILVER.
Vandaag een mailtje gekregen van jiayumobileshop..
for the inconvenience caused.
It’s about your order .
JIAYU G3 just arrives today , but the quantity is seldom, and it just arrive the black color.The white color may still need 2 weeks for waiting.
Reluctantly,we are also still waiting for the news for the white one from the factory.We wonder whether you could accept to change the color to black?
If you accept,we could ship your order out soon.
Could you please kindly confirm for us what’s your idea in this case?
Really sorry for the delay shipment and wait for your early reply also.
Have a nice day.
Kind regards,
Omdat ik nu al enige tijd wacht, toch maar dan een zwarte..
Maar wel vreemd dat ze het hebben over een witte ? ..
Hoopt stiekem op een G4![]()
Zelfde geldt voor mij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef Mandéra het volgende:
Nog altijd erg blij met m'n G3, aankoop van het jaar 2012!
Geile shit blijft het.
Toch maar eens gaan kijken daarna dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:10 schreef Mehari het volgende:
Dat silicone hoesje doet wonderen voor de valbestendigheid.
Kan ik je echt aanbevelen.
Mijn G3 is nu 2 keer op de straat gevallen zonder enige schade.
Is de G3 erg glad dat die daarom snel valt? ..quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met wit wordt de zilveren versie bedoelt, ze kennen de kleur zilver daar niet
[..]
Zelfde geldt voor mij.
Helaas al een paar keer laten vallen waardoor er in de behuizing een barstje zit en in het klepje aan de achterkant.
Scherm is gelukkig nog wel heel.
Iets glad, niet meer dan een andere telefoon maar ik ben gewoon nogal lompquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef Coca-Cola het volgende:
[..]
Is de G3 erg glad dat die daarom snel valt? ..
Ik heb de kleur omgezet naar zwart al had ik liever zilver gehad, maar dan had ik nog twee weken moeten wachten en dan was nog de vraag of het er dan ook echt is .. en dan moet het nog verzonden worden waar 20-40 dagen voor staan!..
Waarschijnlijk worden al mijn volgende telefoontjes van chinese afkomst.. mits het bar slecht bevalt natuurlijk!![]()
Maar daar wil ik nog maar even niet van uit gaan
Ik ook, vandaar een stukke Samsung II advanced .. en dus nu de overstap naar een jiayu!quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets glad, niet meer dan een andere telefoon maar ik ben gewoon nogal lomp
Mag er ook geboden worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:49 schreef Riot- het volgende:
Irongray Jiayu G3 besteld krijg ik een zilvere binnen.
Iemand hebben voor 175,-? Heb er ook nog is leuk heffing over moeten betalen, mocht niet eerst in het pakketje kijken...
Nog te koop?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:17 schreef Riot- het volgende:
Nee heb er zelf 175,- voor neergeteld. Denk dat er op marktplaats/V&A nog wel G3s staan die je kan proberen af te dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |