o haha nevermind danquote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben al een telefoon in huis die nog niet leverbaar is...
De lead-in time bij de G4's staat op 31-3-2013. Dus dat wordt april... geen grapje.quote:The manufacturer said this batch of stock will be finished in the end of March.
Hmz, twijfel slaat weer toequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef shiznuts het volgende:
Komt ook met een headset:
[ afbeelding ]
Wees trouwens berust op het feit dat dualSIM = SIM + microSIM:
[ afbeelding ]
Daarboven natuurlijk de 13MP camera met flash:
[ afbeelding ]
Speaker, me thinkz:
[ afbeelding ]
Veel metaal van binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is 'ie mooi, hè?
[ afbeelding ]
Credit, zoals altijd de rapste: MTKSJ -> http://mtksj.com/html/MTKshoujitupian/2740.html
Omdat meneer voor de Xperia Z is gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef SnowOokami het volgende:
hoezo twijfel?
nja ik heb een microsim telefoon nu en een gewone sim
Gewoon even een adapter scorenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef SnowOokami het volgende:
hoezo twijfel?
nja ik heb een microsim telefoon nu en een gewone sim
Die heb ik ook nog gehadquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef SnowOokami het volgende:
heheh ... ik vind m'n Xperia S mooier ja
maar heb wel spijt dat ik ooit 1 heb gekocht
Hier ook een week 9quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
er werd net gezegd dat hij een microsim en sim heeftgeen dual microsim.
dus het klopt wel... m'n werktelefoon heeft een gewone sim, m'n S een microsim.
ik heb een 1e generatie S... :/ verrot scherm, slechte batterij, ondersteuning voor de Snapdragon S3 is ronduit triest.
Ja, denk dat dat m'n volgende wordt. Ben toch niet echt in m'n nopjes met de G3, dan vond ik de N002 zelfs prettiger (al mis je dan IPS 720P scherm en notification LED). Ik heb wel een andere MTK6589 aangeschaft, is onderweg, maar dat is meer een grappige test, ding was spotgoedkoop. Denk dat de G4 toch een langer blijvertje is. De TCL/Alcatel One Touch ofzo is trouwens ook wel nice. Komt zelfs naar Europa en zou <400,- moeten doen, quadcore Full HD en alles.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef David_ het volgende:
jezus zo in het full black is die telefoon me toch bloedjesgeil
Die is zeker nog niet verkrijgbaar?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Pandawill is langsgeweest bij Jiayu...
http://www.pandawillforum(...)on-from-manufacturer
De info luidt:
The manufacturer said this batch of stock will be finished in the end of March.
De lead-in time bij de G4's staat op 31-3-2013. Dus dat wordt april... geen grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |