Ja duh. Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leuke boy.(Die jongen in je gif dan, vanzelfsprekend.)
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Slayer gaat naar Lowlands.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:12 schreef Gorzalka het volgende:
Als System of a Down op 21 Augustus in Amsterdam speelt zou ik bijna durven te zeggen dat ze ook op Lowlands staan!
Hippies beuken, toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Slayer gaat naar Lowlands.Hoezo verkeerde publiek.
Deze mevrouw.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet je wie ik ooit live heb gezien? Dimmu Borgirquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wat een stomme trollquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsonder!
Vrouwen!
Haha.quote:
Ik ook!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet je wie ik ooit live heb gezien? Dimmu Borgir![]()
Daarom hebben ze het ook van tevoren aangekondigd denk ik, dan zijn er wat meer specifieke lui die kaartjes kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze stoewre boi =$.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Serieus? Wil jij je echt hierin mengen?.
Hahaha, wat een figuur.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsonder!
Vrouwen!
Kan hij eindelijk wraak nemen voor de afwijzingen vroeger.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsonder!
Vrouwen!
Denk je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk wraak nemen voor de afwijzingen vroeger.
Geen flauw idee waar het over ging, maar oké.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben al weg. Jullie losers kunnen me niet aan, xoxo.
Echt zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk wraak nemen voor de afwijzingen vroeger.
Zo fucking lelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo.
[ afbeelding ]
De overcompensatie was wel enigszins doorgeslagen naar het perfecte lichaam alleen.
Zeggen ze allemaalquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal.
[ afbeelding ]
En vervolgens kwijlen ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |