reclame = bekendheid = geldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Smerig, waarom zoent Bar met de gast
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n awkward stijfje gehad!
Zo een stijfje die ongeveer 25 tot 50% optimaal is en waarvan de volledigheid wordt geblokkeerd door de foutheid van de situatie. Zoals wanneer je je zusje begluurt tijdens het douchenquote:
Wanneer jij doucht of zij? Of samen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo een stijfje die ongeveer 25 tot 50% optimaal is en waarvan de volledigheid wordt geblokkeerd door de foutheid van de situatie. Zoals wanneer je je zusje begluurt tijdens het douchen.
Wanneer we samen douchen blijft het niet bij glurenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Wanneer jij doucht of zij? Of samen?.
Hoe oud is je neefje en heeft ie al ticket?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je met m'n neefje naar SoaD? Hij zoekt ook iemand om mee te gaan
Ja jôhquote:
Nice.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo een stijfje die ongeveer 25 tot 50% optimaal is en waarvan de volledigheid wordt geblokkeerd door de foutheid van de situatie. Zoals wanneer je je zusje begluurt tijdens het douchen.
Who knows! Ga je naar Lowlands?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:12 schreef Gorzalka het volgende:
Als System of a Down op 21 Augustus in Amsterdam speelt zou ik bijna durven te zeggen dat ze ook op Lowlands staan!
Ja, morgen kaartjes proberen te bemachtigen. Jij?quote:
Cool! Nee, geen Lowlands voor mij. Hoelaat begint de verkoop?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, morgen kaartjes proberen te bemachtigen. Jij?
11:00, maar ik vind het zeer verdacht dat je dit vraagt terwijl je niet gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Cool! Nee, geen Lowlands voor mij. Hoelaat begint de verkoop?
net 18 en neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud is je neefje en heeft ie al ticket?
Gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
11:00, maar ik vind het zeer verdacht dat je dit vraagt terwijl je niet gaat.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon benieuwdIk ga echt niet hoor
Dan heeft ie sowieso pech want zijn alleen nog zitplaatsen over. En geen zin om babyzitter te zijn sawryquote:
Goh, echtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan heeft ie sowieso pech want zijn alleen nog zitplaatsen over. En geen zin om babyzitter te zijn sawry
Mennegie, wat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat lach jij nou weer, vervelend mennegie
Ze gaat gewoon alle tickets opkopen en dan ¤50 duurder doorverkopen, alle vrouwen zijn hetzelfde :Squote:
Scherp van je, zit wel wat in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon alle tickets opkopen en dan ¤50 duurder doorverkopen, alle vrouwen zijn hetzelfde :S
Jij mag mij wel babysitten, doe zelfs een luier voor je aan.quote:
Shit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij mag mij wel babysitten, doe zelfs een luier voor je aan.
Slappe tepels gekregen ;Squote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij mag mij wel babysitten, doe zelfs een luier voor je aan.
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Germano het volgende:
Is pilsen en deelnemen aan een quiz een goede combinatie?
Jij gaat sowieso winnen toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Nice, dan zal ik de finaleronde wel halen.
Ja. Alcohol zorgt ervoor dat je aan impulsen toegeeft en je eerste ingeving bij een quiz is vaak de juiste.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Germano het volgende:
Is pilsen en deelnemen aan een quiz een goede combinatie?
Nee, het gaat over alles wat in 2013 is gebeurd. Ik heb wel vertrouwen in m'n partner, aangezien ik het nieuws niet volg.quote:
Oh dat wordt wat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, het gaat over alles wat in 2013 is gebeurd. Ik heb wel vertrouwen in m'n partner, aangezien ik het nieuws niet volg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |