abonnement Unibet Coolblue
pi_121877750
quote:
RTL 5 lanceert nieuwe soap: Malaika

Na jaren van monopolie komt RTL 5 met een nieuwe soap. Naast het succesvolle Goede Tijden Slechte Tijden is vanaf eind maart het gloednieuwe Malaika te zien, dat zich afspeelt in een zorgcentrum. Jasmine Sendar, bekend uit Goudkust en ONM, heeft één van de hoofdrollen te pakken. RTL 5 gaat vooralsnog 50 afleveringen uitzenden, wat neerkomt op 10 weken, net genoeg om tot de zomerstop iets nieuws in zijn vooravond te hebben.

In Malaika staan drie jongeren centraal, gespeeld door Sendar, Curt Fontin en Juvat Westendorp. “Ze delen lief en leed met elkaar. In Malaika zit alles wat bij een soap hoort: spanning, humor, emoties, romances en intriges”, vertelt zenderbaas Paul Cormont in De Telegraaf. “Wij geloven nog altijd in dit genre. Goede Tijden, Slechte Tijden zat vorige week rond de twee miljoen kijkers.”

Malaika wordt gemaakt door het bedrijf van Johan Nijenhuis, die bekend is met het maken van jongerentelevisie. Hij tekende eerder voor succesproducties als Costa en Zoop. Malaika wordt mede gefinancierd door zorginstellingen, die en positief beeld willen neerzetten van de thuiszorg. Over de verhaallijnen zegt Cormont: “Er zitten ook jongere mensen die herstellen van een operatie of revalideren na een ongeluk. En we staan stil bij de zorg die mensen thuis krijgen.”

De zorginstellingen verwachten veel van Malaika (Swahili voor lieveling). “Vergelijkbare series als Onderweg naar Morgen, Spangas en Goede Tijden Slechte Tijden hebben een bereik van minimaal 500.000 tot maximaal 3 miljoen kijkers. Dat het effect heeft is bewezen: een jaar na de start van de dierentuinserie Zoop werd dierenverzorger het populairste beroep.”

Met Malaika kan RTL 5 een serieuze impuls geven aan zijn vooravond, waar het de laatste maanden toch kwakkelen is. Sowieso komt de zender binnenkort al met The Best of Idols Worldwide in zijn vooravond en vanaf eind maart dus Malaika.
Bron: http://zappen.blog.nl/rtl(...)p-malaika#more-18124

Dit gaat 'm niet worden, aan de promo te zien :N
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_121877858
Mijn n wijf kennende zal ze dit ook wel weer moeten zien ;(
pi_121877909
jasmine sendar :r
pi_121877913
Die promo trekt me totaal niet aan ;(
Ik hou van soaps maar dit word denk ik echt een flop.
Knowledge speaks but wisdom listens.
pi_121878162
Gericht op de jongeren.
pi_121878230
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef DW1995 het volgende:
Die promo trekt me totaal niet aan ;(
Ik hou van soaps maar dit word denk ik echt een flop.
Het is gesponsord door de overheid lijkt het wel.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 09:50:25 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_121878356
Nah lijkt me niet. Sowieso volg ik al jaren geen soaps meer, maar dit ga ik zeker niet volgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121878761
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn n wijf kennende zal ze dit ook wel weer moeten zien ;(
:')
Go hard or go home
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:34:37 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121883515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn n wijf kennende zal ze dit ook wel weer moeten zien ;(
Wijf noem jij je vrouw? >:)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:59:51 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_121884526
Vanaf 25 maart start RTL 5 met de soap Malaika.

De nieuwe serie draait om drie jonge mensen die samenwonen en -werken. Ze lopen stage in zorgcentrum 'Malaika' en delen lief en leed.

Jasmine Sendar

Jasmine Sendar speelde eerder in ONM en Goudkust. Ook op zorggebied mag ze zich ervaringsdeskundige noemen, want de afgelopen jaren werkte Jasmine zelf in de thuiszorg. In Malaika vertolkt ze de rol van Luciel, een ervaren medewerker van het centrum. Wanneer ze de 14-jarige diabetespatiënt Ricky verzorgt, ontdekt ze dat zijn moeder wordt geslagen door haar man.

Curt Fortin was eerder te zien in o.a. Voetbalvrouwen en Het huis Anubis. Als stagebegeleider Mike vindt hij het in Malaika moeilijk om werk en privé gescheiden te houden wanneer hij verliefd wordt op stagiaire Floortje.

Andere rollen in de serie zijn weggelegd voor o.a. musicalster Melissa Drost en Anke Engels uit SpangaS.


De soap is een samenwerking tussen RTL 5 en verschillende zorgorganisaties. De zender belooft de situatie in de sector zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven.

Malaika is vanaf 25 maart elke werkdag te zien tussen 19.00 en 19.30 uur op RTL 5.

Bron: Televizier.

http://www.televizier.nl/(...)alaika.1334744.lynkx
pi_121884870
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wijf noem jij je vrouw? >:)
Ja, maar laat ze het maar niet horen!
pi_121894994
Het is trouwens wel weer zo'n typisch Johan Nijenhuis-product:

- Rare titel (oké, het woord bestaat, maar het is 'engel' in het Swahilisch), na ZOOP en SpangaS
- De serie is gemaakt rond een locatie (na ZOOP in de dierentuin, en SpangaS op een school)
- Er is een blik C-acteurs opengetrokken/weerzien met soapies die in iedere soap een vaste rol hebben gehad
- Het is op jongeren gericht
- En er zullen wel weer van die namen zijn bedacht die een normaal denkend ouder zijn/haar kind nooit zou geven

Oh, en het wordt mede gefinancierd door zorginstellingen??? Ze lopen te klagen dat ze zo weinig geld krijgen van de overheid, en het geld dát ze hebben, stoppen ze hierin? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:17:14 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_122670244
De voltallige cast van de nieuwe zorgsoap ‘Malaika’ is bekend. Onder andere Liza Sips, Juvat Westendorp en Betje Koolhaas, Sjoerd Dragtsma en Olaf Malmberg zullen een rol gaan vertolken in de soap die vanaf 25 maart 2013 op werkdagen bij RTL5 te zien is.

Onlangs bracht RTL 5 al de namen van Jasmine Sendar, Curt Fortin, Melissa Drost en Anke Engels naar buiten. Nina van Koppen, Zahra Ouajil, Tim Linde, Eva Smid en Gamze Tazim maken in ‘Malaika’ hun tv-debuut. Een aantal acteurs van de cast heeft zelf ervaring heeft met werken in de zorg.

De soap draait onder andere om de drie stagiaires Zoë (Nina van Koppen), Robin (Tim Linde) en Anna (Liza Sips), die samenwonen in een antikraakpand en hun eerste stappen zetten in het werken in de zorg. Zij lopen stage in zorgcentrum ‘Malaika’.
In zorgcentrum ‘Malaika’ werken zij samen met de ervaren verpleegkundigen Mike (Curt Fortin), Corien (Eva Smid), Esra (Gamze Tazim), Laura (Melissa Drost), Luciel (Jasmine Sendar), Bas (Juvat Westendorp) en herintreder Hanneke (Betje Koolhaas), die allen zo hun eigen achtergronden, problemen en (onderlinge) verliefdheden hebben.

Ruim vijftig zorgorganisaties, verenigd in de coöperatie ‘Jongeren werken in de Zorg’, doen mee aan het project. Deze organisaties nemen ook een deel van de kosten op zich. Met de 50-delige, dagelijkse soap willen de organisaties de toekomstige krapte op de arbeidsmarkt tegengaan en mensen die in de zorg werken het gevoel geven dat ze trots kunnen zijn op hun werk.
De opnames met veertienkoppige cast zijn in volle gang met een voormalig zorgcentrum als decor. ‘Malaika’ wordt geproduceerd door Bing Film & TV onder creatieve leiding van Johan Nijenhuis.
http://www.bingfilm.tv/

ActiZ, Arbeidsmarkt


http://www.skipr.nl/actue(...)-malaika-bekend.html
pi_122675654
Dat ze beter een andere soap erin gooien, nog liever dat ze Santa Barbara of ATWT gaan herhalen ipv deze spangas spin off
pi_122680133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef sherezade het volgende:
Dat ze beter een andere soap erin gooien, nog liever dat ze Santa Barbara of ATWT gaan herhalen ipv deze spangas spin off
Dat dus :Y Stukken goedkoper ook dan het maken van een nieuwe soap die op deze manier toch alleen maar kan floppen :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_123649193


Het is zelfs nog erger dan ik al gedacht had :')______
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:00:41 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_124370644


De nieuwe RTL5-soap Malaika krijgt ook een internetversie. Na elke aflevering op televisie kunnen kijkers van de soap online terecht voor nog meer Malaika.

Personages Mike en Robin hebben een weblog met video’s opgericht, waarin ze dagelijks een kijkje in de wereld van ‘Malaika’ geven vanuit eigen perspectief. Daarnaast beschikt de website natuurlijk over foto- en videomateriaal, informatie over de personages en de sponsor, gemiste afleveringen en vooruit kijken.

http://www.actiz.nl/nieuw(...)ika-gaat-door-online
pi_124370762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Mijn n wijf kennende zal ze dit ook wel weer moeten zien ;(
Tv kapot maken. Probleem opgelost.
pi_124432237
Je ruikt bij dit al voordat de eerste uitzending uberhaupt begonnen is dat het gaat floppen. :{
  zondag 24 maart 2013 @ 12:06:42 #20
355549 dudesque
Bulletproof
pi_124436742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
Het is trouwens wel weer zo'n typisch Johan Nijenhuis-product:

- Rare titel (oké, het woord bestaat, maar het is 'engel' in het Swahilisch), na ZOOP en SpangaS
- De serie is gemaakt rond een locatie (na ZOOP in de dierentuin, en SpangaS op een school)
- Er is een blik C-acteurs opengetrokken/weerzien met soapies die in iedere soap een vaste rol hebben gehad
- Het is op jongeren gericht
- En er zullen wel weer van die namen zijn bedacht die een normaal denkend ouder zijn/haar kind nooit zou geven

Oh, en het wordt mede gefinancierd door zorginstellingen??? Ze lopen te klagen dat ze zo weinig geld krijgen van de overheid, en het geld dát ze hebben, stoppen ze hierin? :')
Vergeet niet.... in bijna ELKE Johan film/serie valt het woord Markelo wel....
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_124436872
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef dudesque het volgende:

[..]

Vergeet niet.... in bijna ELKE Johan film/serie valt het woord Markelo wel....
Nooit geweten dit :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 24 maart 2013 @ 12:12:28 #22
355549 dudesque
Bulletproof
pi_124436930
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nooit geweten dit :D
Costa, 2 dronken jongens, katja zegt: dit zijn die jongens uit markelo.... Markelo is een kutdorp in overijssel, met minder dan 10k inwoners volgens mij... hoe sporadisch is dat?

Ik keek afgelopen weekend Alles is familie, die gast werkte in Markelo, film speelt zich af in Amsterdam volgens mij, really, Markelo of all places??!?!?!
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_124436974
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef dudesque het volgende:

[..]

Costa, 2 dronken jongens, katja zegt: dit zijn die jongens uit markelo.... Markelo is een kutdorp in overijssel, met minder dan 10k inwoners volgens mij... hoe sporadisch is dat?

Ik keek afgelopen weekend Alles is familie, die gast werkte in Markelo, film speelt zich af in Amsterdam volgens mij, really, Markelo of all places??!?!?!
:D

Maar Alles is Familie is niet van Johan volgens mij :N
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 24 maart 2013 @ 12:16:29 #24
355549 dudesque
Bulletproof
pi_124437058
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D

Maar Alles is Familie is niet van Johan volgens mij :N
God, nam ik dat zomaar aan!!!
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_124437189
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef dudesque het volgende:

[..]

God, nam ik dat zomaar aan!!!
Ach, het had zomaar gekund, gezien Johan's "meesterwerkjes" :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')