Niet heel verschillend van het gemiddelde interview met Pauwels.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat interview ...![]()
V: "Can you explain , in English, how did you win this race ?"
A : "Yes, race , this race , yes , yes race , win yes !"
Moahquote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet heel verschillend van het gemiddelde interview met Pauwels.
Renaat zei Vanthourenhout, dat zouden er dus al twee kunnen zijn (terwijl hij dus Vantornout bedoelde eigenlijk), daarom begreep hij het niet meteen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef OProg het volgende:
Hoe belangrijk is het voor jou dat Vantornout er bij is?
- mwah... Eeeeeeeh... Klaas bedoel je?
Ok, het interview pakte pas mijn aandacht toen ik hem 'Klaas?' hoorde zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat zei Vanthourenhout, dat zouden er dus al twee kunnen zijn (terwijl hij dus Vantornout bedoelde eigenlijk), daarom begreep hij het niet meteen.
Echt knap!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Van der Haar toch mooi 4e in de eindstand
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef Reya het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van buzz ten aanzien van de prestatie van Nys.
Nou kerel, ik kan je vertellen dat ik er (nog) geen reet van gezien heb. Want terwijl jullie bekant aan het doodvriezen zijn, geniet ik op dit moment van een biertje aan de promenade bij de ferrypier in Kowloon, Hong Kong.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef Reya het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van buzz ten aanzien van de prestatie van Nys.
hahahaha, Pauwels zou de vraag niet eens begrepen hebben, laat staan dat die één woord buiten de keukendeur van oma Fientje kan lullen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet heel verschillend van het gemiddelde interview met Pauwels.
Justitie in Belgie (die er anders altijd als de kippen bij is) zal zich in dit geval wel tot na 3 februari op de achtergrond houden en geen getuigen aanwijzen zodat de koning van Baal niet formeel geschorst hoeft te worden.twitter:Wielerflits twitterde op maandag 21-01-2013 om 13:46:02KBWB start onderzoek naar oud-ploegarts Geert Leinders http://t.co/hx26SNcW reageer retweet
Hopelijk weten ze zondag beter de weg te vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef DeMessias het volgende:
De Belgen maken kennis met de WK-omloop.
Bron: Sporzaquote:Hans van Kasteren zet zijn Ferrari op het spel voor het WK veldrijden. Als Rob Peeters zondag als eerste over de streep rijdt, krijgt hij de rode bolide van zijn teammanager.
De Belgische veldrijders kunnen zondag flink wat euro's bijschrijven op hun rekening als ze het WK in de Verenigde Staten winnen. Rob Peeters (foto) krijgt een leuk extraatje als hij de regenboogtrui te pakken krijgt.
Een wereldtitel levert de Telenet-Fidea-renner 30.000 euro én de Ferrari van Hans van Kasteren op. "Hij heeft er al eens mee mogen rijden en was er helemaal weg van", zegt de teammanager in Het Nieuwsblad.
Wat levert de regenboogtrui op?
Bart Aernouts (AA Drink): 50.000 euro
Niels Albert (BKCP-Powerplus): niet bekend
Sven Nys (Crelan): niet bekend
Kevin Pauwels (Sunweb-Napoleon Games): 37.500 euro + verrassing
Rob Peeters (Telenet-Fidea): 30.000 euro + een Ferrari
Klaas Vantornout (Sunweb-Napoleon Games): 37.500 euro + verrassing
Bart Wellens (Telenet-Fidea): 30.000 euro
22.000 euro van de Belgische bond
De Belgische wielerbond belooft een premie van 22.000 euro voor een wereldkampioen. Als er zondag geen Belgische wereldtitel is, maar wel een tweede of een derde dan levert hem dat 5.000 of 2.000 euro op.
+ verrassingquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
+ verrassing
Dan denk ik gelijk aan een zakje snoep ofzo wat je na een kinderfeestje altijd kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |