doe me daar eens een bron van, ik woon aan de grens en heb vanaf dag 1 in het buitenland kunnen bellenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
ik weet toevallig van simyo of simpel.nl dat je de eerste 2 of 4 maanden na afsluiten contract niet mag bellen/gebeld worden in het buitenland (tenzij je extra betaald..)
let op dat soort addertjes..
ook geen last van, duurt hoogstens iets langer maar ben bij vragen altijd goed geholpen.quote:
Bij tele2 heb ik een paar absurde situaties meegemaakt (tussen kerst en nieuwjaar geen klantenservice bijv.)quote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook geen last van, duurt hoogstens iets langer maar ben bij vragen altijd goed geholpen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe me daar eens een bron van, ik woon aan de grens en heb vanaf dag 1 in het buitenland kunnen bellen
http://www.belsimpel.nl/p(...)mene-voorwaarden.pdfquote:Simpel kan specifieke voorwaarden stellen voor het gebruik van de Dienst en/of
Aansluiting in of naar het buitenland. Het is onder meer gedurende de eerste twee maanden
van de Aansluiting niet mogelijk om naar 0900-entertainmentnummers en in het buitenland
te bellen. De Klant kan gedurende deze beginperiode wel de gebruikelijke 0900-
informatienummers bellen.
je wordt geacht ook zelf onderzoek te doen he, waar het lezen van algemene voorwaarden onder valtquote:Op zondag 13 januari 2013 12:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Blijf in elk geval weg bij Hi. Afgelopen zomer daar een abo genomen. Diverse addertjes onder het gras bevraagd maar de verkoper zei dat het allemaal verbeterd was. Niet dus. Helaas heb ík dat telefoongesprek natuurlijk niet opgenomen, maar zit ik wel aan het contract vast. Conclusie: na een jaar zo gauw mogelijk opzeggen en dan zakken ze er maar in; met die valse voorlichting zien ze mij daar niet meer terug.
Maar die kun je aan de telefoon niet lezen. En ik heb een aantal zaken bevraagd, waarop hij het gewenste antwoord gaf. Ik mag er toch vanuit gaan dat hij weet wat ie verkoopt. Blijkbaar nietquote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt geacht ook zelf onderzoek te doen he, waar het lezen van algemene voorwaarden onder valt
bij simpel.nl dusquote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://www.belsimpel.nl/p(...)mene-voorwaarden.pdf
Nja nee.. Ook t mobile, KPN en alles hebben dat. Alleen wordt dat sporadisch toegepast ( vermoedelijk of je risico klant bent ofzo).quote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij simpel.nl dus
Vond het al zo raar
Dat, en KPN netwerk, een van de beste netwerken die je kan wensen in NLquote:Op zondag 13 januari 2013 13:56 schreef Mercan het volgende:
Telfort heeft ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.
zou toch ff bij simyo kijken, kun je iets meer variërenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef Mercan het volgende:
Heb ff op Telfort.nl gekeken.
300 bel
100 sms
500 mb
----------------
¤ 15 (24maanden)
Denk niet dat er anderen zijn die echt veel goedkoper zullen zijn.
En je zit zoals Sjowhan al zei op het KPN netwerk!
Ik moet minstens het dubbele hebben aan belminutenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Catch22- het volgende:
kijk nou even die vf bundel.
4gb data, 125 min bellen en onbep sms voor 17¤.
bij die goedkope tokos is de service vaak minder
Tot april dacht ik ergens te hebben gelezen, maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:49 schreef Ladylicious het volgende:
Enig idee hoe lang dat nog loopt? Ik kan pas in maart verlengen namelijk..
je mag vier maanden vantevoren verlengen, twee maanden vantevoren overstappen. dus je kan nu al gebruik maken van de actiequote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Ladylicious het volgende:
Dat zou echt precies mooi uitkomenOngeveer een euro of 3 duurder dan de goedkopere aanbieders maar dan ben ik wel zeker van goed bereik ed
Er zijn maar drie netwerken, dus je behoort al snel tot de beste.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat, en KPN netwerk, een van de beste netwerken die je kan wensen in NL
Vreemd, ik kon 2 dagen na het ingaan van mijn abo bij Simyo al in het buitenland bellen. Hiervoor heb ik geen enkele actie ondernomen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
ik weet toevallig van simyo of simpel.nl dat je de eerste 2 of 4 maanden na afsluiten contract niet mag bellen/gebeld worden in het buitenland (tenzij je extra betaald..)
let op dat soort addertjes..
Vreemd genoeg gebeurd het mij tegenwoordig regelmatig dat mijn vrouw met T-Mobile netwerk wel werkend 3G heeft en ik of niet werkend of helemaal geen 3G heb met KPN.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat, en KPN netwerk, een van de beste netwerken die je kan wensen in NL
Ervaring?quote:
Ik heb er geen ervaringen mee maar je leest op internet wel veeeeel klachten zie hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier. Ik zou aanraden niet met ze in zee te gaan ondanks de goedkope prijs voor bellen in het buitenland.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:10 schreef Drifter__ het volgende:
Wie heeft er ervaring met Simpel?
Ik wil een abo aansluiten puur voor het bellen naar het buitenland.
nee, ik heb zelf geen van beide providers, en zie deze post:quote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vreemd, ik kon 2 dagen na het ingaan van mijn abo bij Simyo al in het buitenland bellen. Hiervoor heb ik geen enkele actie ondernomen.
Heb je een BKR notering ofzo?
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://www.belsimpel.nl/p(...)mene-voorwaarden.pdf
Voorwaarden zijn mooi, maar het gaat erom wat de praktijk doet. En bij mij was het dus direct mogelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik heb zelf geen van beide providers, en zie deze post:
[..]
dan ben je een uitzondering, ik ken iemand die geen noteringen of wat dan ook had, en daar werkte het niet..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Voorwaarden zijn mooi, maar het gaat erom wat de praktijk doet. En bij mij was het dus direct mogelijk
Je betaalt de eerste 12 maanden ¤17,50 per maand, na die 12 maanden word het ¤35 per maand dus echt goedkoop is het ook niet te noemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Catch22- het volgende:
kijk nou even die vf bundel.
4gb data, 125 min bellen en onbep sms voor 17¤.
bij die goedkope tokos is de service vaak minder
Nope, de friends and family tarieven blijven 99 maanden doorlopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef President. het volgende:
[..]
Je betaalt de eerste 12 maanden ¤17,50 per maand, na die 12 maanden word het ¤35 per maand dus echt goedkoop is het ook niet te noemen.
Ik zie het al, krijg je echter geen gezeur aangezien een groot deel van de codes die op internet worden verspreid onder valse voorwendselen zijn verkregen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nope, de friends and family tarieven blijven 99 maanden doorlopen
Ik lees het al, Simpel wordt het niet. Jammer, was wel interessant met dat goedkope tarief naar het buitenland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaringen mee maar je leest op internet wel veeeeel klachten zie hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier. Ik zou aanraden niet met ze in zee te gaan ondanks de goedkope prijs voor bellen in het buitenland.
Ik zit zelf een half jaar bij Simyo (van KPN op het KPN netwerk) en bevalt prima. Een goede vriend van me en vriendin hebben ook goede ervaring ermee.
Ik vrees alleen wel dat de meeste sim-only providers hogere bedragen voor bellen in het buitenland vragen zo ook Simyo. Ik weet niet welke zone/regio je wilt bellen, zie hier het buitenland tarieven overzicht van Simyo.
Denk het niet, wat wouden ze doen? Daarbij kost dit ze echt geen geld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zie het al, krijg je echter geen gezeur aangezien een groot deel van de codes die op internet worden verspreid onder valse voorwendselen zijn verkregen?
Ik heb op dit moment niet echt een idee wat ze zouden kunnen doen, maar men moet er wel rekening mee houden dat het eigenlijk niet volledig legaal is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk het niet, wat wouden ze doen? Daarbij kost dit ze echt geen geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |