doe me daar eens een bron van, ik woon aan de grens en heb vanaf dag 1 in het buitenland kunnen bellenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
ik weet toevallig van simyo of simpel.nl dat je de eerste 2 of 4 maanden na afsluiten contract niet mag bellen/gebeld worden in het buitenland (tenzij je extra betaald..)
let op dat soort addertjes..
ook geen last van, duurt hoogstens iets langer maar ben bij vragen altijd goed geholpen.quote:
Bij tele2 heb ik een paar absurde situaties meegemaakt (tussen kerst en nieuwjaar geen klantenservice bijv.)quote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook geen last van, duurt hoogstens iets langer maar ben bij vragen altijd goed geholpen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe me daar eens een bron van, ik woon aan de grens en heb vanaf dag 1 in het buitenland kunnen bellen
http://www.belsimpel.nl/p(...)mene-voorwaarden.pdfquote:Simpel kan specifieke voorwaarden stellen voor het gebruik van de Dienst en/of
Aansluiting in of naar het buitenland. Het is onder meer gedurende de eerste twee maanden
van de Aansluiting niet mogelijk om naar 0900-entertainmentnummers en in het buitenland
te bellen. De Klant kan gedurende deze beginperiode wel de gebruikelijke 0900-
informatienummers bellen.
je wordt geacht ook zelf onderzoek te doen he, waar het lezen van algemene voorwaarden onder valtquote:Op zondag 13 januari 2013 12:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Blijf in elk geval weg bij Hi. Afgelopen zomer daar een abo genomen. Diverse addertjes onder het gras bevraagd maar de verkoper zei dat het allemaal verbeterd was. Niet dus. Helaas heb ík dat telefoongesprek natuurlijk niet opgenomen, maar zit ik wel aan het contract vast. Conclusie: na een jaar zo gauw mogelijk opzeggen en dan zakken ze er maar in; met die valse voorlichting zien ze mij daar niet meer terug.
Maar die kun je aan de telefoon niet lezen. En ik heb een aantal zaken bevraagd, waarop hij het gewenste antwoord gaf. Ik mag er toch vanuit gaan dat hij weet wat ie verkoopt. Blijkbaar nietquote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt geacht ook zelf onderzoek te doen he, waar het lezen van algemene voorwaarden onder valt
bij simpel.nl dusquote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://www.belsimpel.nl/p(...)mene-voorwaarden.pdf
Nja nee.. Ook t mobile, KPN en alles hebben dat. Alleen wordt dat sporadisch toegepast ( vermoedelijk of je risico klant bent ofzo).quote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij simpel.nl dus
Vond het al zo raar
Dat, en KPN netwerk, een van de beste netwerken die je kan wensen in NLquote:Op zondag 13 januari 2013 13:56 schreef Mercan het volgende:
Telfort heeft ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.
zou toch ff bij simyo kijken, kun je iets meer variërenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef Mercan het volgende:
Heb ff op Telfort.nl gekeken.
300 bel
100 sms
500 mb
----------------
¤ 15 (24maanden)
Denk niet dat er anderen zijn die echt veel goedkoper zullen zijn.
En je zit zoals Sjowhan al zei op het KPN netwerk!
Ik moet minstens het dubbele hebben aan belminutenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Catch22- het volgende:
kijk nou even die vf bundel.
4gb data, 125 min bellen en onbep sms voor 17¤.
bij die goedkope tokos is de service vaak minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |