Je betaalt de eerste 12 maanden ¤17,50 per maand, na die 12 maanden word het ¤35 per maand dus echt goedkoop is het ook niet te noemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Catch22- het volgende:
kijk nou even die vf bundel.
4gb data, 125 min bellen en onbep sms voor 17¤.
bij die goedkope tokos is de service vaak minder
Nope, de friends and family tarieven blijven 99 maanden doorlopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef President. het volgende:
[..]
Je betaalt de eerste 12 maanden ¤17,50 per maand, na die 12 maanden word het ¤35 per maand dus echt goedkoop is het ook niet te noemen.
Ik zie het al, krijg je echter geen gezeur aangezien een groot deel van de codes die op internet worden verspreid onder valse voorwendselen zijn verkregen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nope, de friends and family tarieven blijven 99 maanden doorlopen
Ik lees het al, Simpel wordt het niet. Jammer, was wel interessant met dat goedkope tarief naar het buitenland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaringen mee maar je leest op internet wel veeeeel klachten zie hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier. Ik zou aanraden niet met ze in zee te gaan ondanks de goedkope prijs voor bellen in het buitenland.
Ik zit zelf een half jaar bij Simyo (van KPN op het KPN netwerk) en bevalt prima. Een goede vriend van me en vriendin hebben ook goede ervaring ermee.
Ik vrees alleen wel dat de meeste sim-only providers hogere bedragen voor bellen in het buitenland vragen zo ook Simyo. Ik weet niet welke zone/regio je wilt bellen, zie hier het buitenland tarieven overzicht van Simyo.
Denk het niet, wat wouden ze doen? Daarbij kost dit ze echt geen geld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zie het al, krijg je echter geen gezeur aangezien een groot deel van de codes die op internet worden verspreid onder valse voorwendselen zijn verkregen?
Ik heb op dit moment niet echt een idee wat ze zouden kunnen doen, maar men moet er wel rekening mee houden dat het eigenlijk niet volledig legaal is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk het niet, wat wouden ze doen? Daarbij kost dit ze echt geen geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |