abonnement Unibet Coolblue
pi_121125827

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 21:44:21 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121129465
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

• Alleen Maar Nette Mensen (is al bijgewerkt zie ik)
• The Bay
• End of Watch

Wilde ze PM'en but impossible.
Ingevoerd. PM staat uit, maar DM niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121132673
Lincoln 31 februari :') dus de film gaat in zijn geheel niet draaien ofzo? _O-

http://bit.ly/Films2013
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 23:25:57 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121133652
Lincoln komt op 31 januari, niet februari. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121134495
De titel voor deze reeks had natuurlijk moeten zijn: ''waar we Lincoln niet in januari meer gaan zien.''
Ditismijnsig.
pi_121134730
Ik ga morgen naar Pathe Amsterdam, maar ben er nog nooit geweest.
De zaal heeft maar 12 rijen, en het is een 3D film.
Iemand nog advies wat de betere plekken zijn?
Rij 6 is bijvoorbeeld nog vrij, is dat vrij dicht bij het scherm of niet?
Rij 8 iets links van het midden is ook nog vrij.

  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:12:08 #7
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121135523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:52 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ga morgen naar Pathe Amsterdam, maar ben er nog nooit geweest.
De zaal heeft maar 12 rijen, en het is een 3D film.
Iemand nog advies wat de betere plekken zijn?
Rij 6 is bijvoorbeeld nog vrij, is dat vrij dicht bij het scherm of niet?
Rij 8 iets links van het midden is ook nog vrij.

[ afbeelding ]
Hey, dat is zaal 14, de op één na grootste zaal van ArenA (IMAX uiteraard de grootste). Ik zou lekker zover mogelijk naar achteren gaan, maar ik ben dan ook iemand die niet te dicht op het scherm wil zitten. Het is maar net wat je zelf prettig vindt. Wreck-it-Ralph? Have fun!
Ditismijnsig.
pi_121136468
Thanks. We gaan naar The Hobbit.
Het is zaal 13 ;), IMAX is volgens mij zaal 14.

Het plaatje op pathe.nl komt overigens niet overeen met onze uiteindelijke stoelnummers.
Op het plaatje staat het scherm bovenaan.
Ik dacht rij 8, stoel 9-12 gereserveerd te hebben.
In de bestelling staat echter dat ik rij 5, stoel 17-20 gereserveerd hebt.
Dat zou betekenen dat het scherm onderaan in het plaatje staat, precies omgekeerd dus.
pi_121149093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef Breuls het volgende:
Lincoln komt op 31 januari, niet februari. :)
Je begrijpt hopelijk dat ik dat wel snap en dat ik die screencap heb geplaatst, omdat leuke blunder? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:28:12 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121151490
Ben van plan vandaag lid te worden van de gold, met 2,5e film pm heb je het eruit
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121151693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:
Ben van plan vandaag lid te worden van de gold, met 2,5e film pm heb je het eruit
Prima idee! Het is sowieso handig dat je kan reserveren met die pas
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121152079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:
Ben van plan vandaag lid te worden van de gold, met 2,5e film pm heb je het eruit
Was er laatst niet iemand hier die berekende dat het juist geen goed idee is om Gold te nemen? Zie vorige topique.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:46:22 #13
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_121152313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Was er laatst niet iemand hier die berekende dat het juist geen goed idee is om Gold te nemen? Zie vorige topique.
Ligt er ook aan hoeveel je koopt qua etenswaar in de Pathé ;) Als je elke film een popcorn en een flesje cola haalt kan het je zo een paar euro schelen met een gewoon puc (10% vs 25% korting). Of af en toe wat popcorn en 1 imax film per maand en je hebt het er ook al uit. Het ligt dus helemaal aan hoe je er gebruik van gaat maken lijkt me.

Edit: ik zie nu pas dat mijn gold bril gebruikt wordt in de OP 8-) ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:52:26 #14
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121152563
ik neem natuurlijk zelf een sixpack mee, maar 1x in de maand een marathon lijkt me al dat je het eruit hebt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121152717
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:46 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoeveel je koopt qua etenswaar in de Pathé ;) Als je elke film een popcorn en een flesje cola haalt kan het je zo een paar euro schelen met een gewoon puc (10% vs 25% korting). Of af en toe wat popcorn en 1 imax film per maand en je hebt het er ook al uit. Het ligt dus helemaal aan hoe je er gebruik van gaat maken lijkt me.

Edit: ik zie nu pas dat mijn gold bril gebruikt wordt in de OP 8-) ;)
True. Ik koop nooit popcorn en haal al helemaal geen drinken, veel te duur. Ik kan wel 1,5 uur zonder eten en drinken :D En ik heb geen zin om dik te worden :')
Dus voor mij is die Gold pas niks.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:47:03 #16
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121155078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Was er laatst niet iemand hier die berekende dat het juist geen goed idee is om Gold te nemen? Zie vorige topique.
Klopt inderdaad, als je de korting op het vreetwerk en IMAX bezoeken er niet bij optelt, moet je 5 x een 3D film per maand (5 x ¤ 1,50) checken om voordeliger uit te zijn met Gold t.o.v. de gewone Unlimited kaart. Het verschil in abonnementsprijs is ¤ 7,- per maand. Dus óf je moet vaak meer 3D films bovenop reguliere 2D films kijken in de bios, of je moet inderdaad zo nu en dan jezelf laten beroven door de prijsstellingen van Pathé snacks & drinks. Gezien het feit dat dezelfde IMAX voorstelling gemiddeld zo'n anderhalf tot twee maanden draait moet je inderdaad wat eten kopen of 3D films zien om voordeliger uit te zijn met Gold.

Het ligt dus geheel aan jezelf, maar de meeste mensen zullen dat er per maand uiteindelijk niet uithalen, zeker als je rekening houdt met de iets verdere toekomst waarin je minder films zal zien, weg op vakantie bent etc.

Maar als je van jezelf weet dat je het er wel uithaalt, moet je dat gewoon doen natuurlijk! Krijg je ook zo'n kekke Gold 3D bril. ^O^

Ik haal het er bijvoorbeeld zelf ook niet uit. Voor de max. 5 keer in een jaar dat ik in 3D verwacht te kijken, betaal ik wel een toeslag van ¤ 1,50 per keer. Eten neem ik zelf wel mee (broodjes), een stuk gezonder dan de zoutjes/popcorn/frisdrank bij Pathé.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:34 schreef mrbombastic het volgende:
Thanks. We gaan naar The Hobbit.
Het is zaal 13 ;), IMAX is volgens mij zaal 14.

Het plaatje op pathe.nl komt overigens niet overeen met onze uiteindelijke stoelnummers.
Op het plaatje staat het scherm bovenaan.
Ik dacht rij 8, stoel 9-12 gereserveerd te hebben.
In de bestelling staat echter dat ik rij 5, stoel 17-20 gereserveerd hebt.
Dat zou betekenen dat het scherm onderaan in het plaatje staat, precies omgekeerd dus.
Oh ja 13, ik dacht even slim te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door SecondMightyEagle op 04-01-2013 15:52:48 ]
Ditismijnsig.
pi_121155752
Ik heb ook Gold, maar krijg het er inderdaad ook alleen maar uit met een gevulde IMAX en 3D maand. En dan ga ik nog naar een andere Pathé, want de dichtstbijzijnde (Arnhem) heeft geen IMAX en draait alleen de Nederlandstalige 3D films. (sowieso heel mager aanbod in Arnhem)...

Downgraden kost een tientje, dus dat houdt me tegen (ja... ik weet het, heb je binnen 2 maanden er al weer uit, maar waarom 10 euro betalen voor de Pathé jongen die even één vinkje moet aanpassen en een plasic cardje moet pakken), want je zult altijd zien: volgende maand draaien er weer leuke 3D films.. Deze maand alleen Nemo 3D, maar komende maanden toch weer wat 3D. IMAX is maximaal 5 euro toeslag (waar ik overigens nog over zou twijfelen als ik geen PUC zou hebben). Voordeel is ook bij het ophalen uit de automaat dat je niet meer met je pinpas hoeft te kloten.

Je zou evt. alleen voor die 3D bril één maandje Gold kunnen afsluiten en dan meteen downgraden, of je koopt er één op eBay of doet het met het standaard brilletje.

Eten en drinken koop ik ook nooit. Keek laatst voor de grap eens op de prijslijst (die er heeeeel klein hangt). Was dat inclusief of exclusief korting? Want een zak M&Ms voor 3 euro 40 koopt natuurlijk niemand. Zelfs met 25% korting betaal je nog een euro meer dan in de supermarkt.. Grote popcorn 6 euro... nu 2 euro bij de Lidl inclusief mooie emmer :D
pi_121155922
Het brilletje kan je ook gewoon los kopen bij de kassa toch? Dacht ik ten minste, ken iemand die dat heeft gedaan.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:13:24 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121156290
1 EURO en dan mag je m houden, maar wie heeft er geen bril thuis, ik heb zelfs een imaxbril meegenomen bij John Carter :o
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121156637
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef Stefan het volgende:
1 EURO en dan mag je m houden, maar wie heeft er geen bril thuis, ik heb zelfs een imaxbril meegenomen bij John Carter :o
Ik had het over de PUC gold bril. :P Als reactie op Deezertje.
pi_121157501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef Stefan het volgende:
1 EURO en dan mag je m houden, maar wie heeft er geen bril thuis, ik heb zelfs een imaxbril meegenomen bij John Carter :o
Er staan bij IMAX toch altijd medewerkers na afloop? Gewoon voorbij gelopen? :P
Maar die IMAX brillen werken toch niet bij een gewone 3D voorstelling? Iets met polarisatie ofzo...
pi_121157714
Ik zit nu bij So Undercover... Niet naar de leeftijdsklassering gekeken... Maar aan de inhoud van de volle zaal te zien zal deze rond alle leeftijden hangen :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:51:23 #23
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121158074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er staan bij IMAX toch altijd medewerkers na afloop? Gewoon voorbij gelopen? :P
Maar die IMAX brillen werken toch niet bij een gewone 3D voorstelling? Iets met polarisatie ofzo...
Klopt, een IMAX bril werkt anders en is niet compatibel met een normale 3D film. Maar ik denk dat Stefan het gewoon leuk vond om mee naar huis te nemen... Je krijgt immers bij elke IMAX 3D film weer een bril bij de ingang.
Ditismijnsig.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:38:48 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121169963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er staan bij IMAX toch altijd medewerkers na afloop? Gewoon voorbij gelopen? :P
Maar die IMAX brillen werken toch niet bij een gewone 3D voorstelling? Iets met polarisatie ofzo...
Klopt maar ik was tijdens de film aan het interviewen voor foktv en zag pas later dat er een in mn tas zat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:43:06 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121170131
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Klopt maar ik was tijdens de film aan het interviewen voor foktv en zag pas later dat er een in mn tas zat
Denial
Confidence through competence
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:46:42 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121170274
anyway heb de goldkaart maar alles was uitverkocht en had geen zin om een uur te wachten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:47:27 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121170315
Zondag marathon plannen, alles is familie, wreck it ralf en om uit de kosten te komen 3d imax die stomme hobbitfilm :6
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:49:32 #28
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121170417
Ja... dat weet ik nog goed. Had ik die kaart net 2 maanden en dan inderdaad mezelf dwingen om iedere week naar de bioscoop te gaan om die kosten er maar uit te halen.

Nu ben ik al een maand of 2 niet meer geweest :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:59:46 #29
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121170898
Ik hoef mezelf niet te dwingen, 2 films en hij is er al uit
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:09:25 #30
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121171344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ja... dat weet ik nog goed. Had ik die kaart net 2 maanden en dan inderdaad mezelf dwingen om iedere week naar de bioscoop te gaan om die kosten er maar uit te halen.

Nu ben ik al een maand of 2 niet meer geweest :P
Zo reken ik nog wel inderdaad (sinds september mijn PUC), maar ik betwijfel of ik op dit tempo doorga met films kijken. Het reizen kost al met al best wel wat tijd.

Maar ach, ik gaf het geld eerst uit aan verschillende onzinnige loterijen a ¤ 21,- per maand, die heb ik opgezegd en in 'ruil daarvoor Pathé Unlimited gehaald, dus elke film die ik zie doe ik mezelf cadeau. In plaats van loten waar maandenlang niks op valt, behalve in de winter een rookworst en in de zomer een Ben & Jerry ijsje... Als je het zo bekijkt is gewoon elke film een feest :).
Ditismijnsig.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:11:35 #31
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121171448
En met de PUC krijg je 10% Ben & Jerry ijsje zelfs helemaal GRATIS GRATIS GRATIS
Confidence through competence
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:16:50 #32
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121171702
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
En met de PUC krijg je 10% Ben & Jerry ijsje zelfs helemaal GRATIS GRATIS GRATIS
Vorige week met de familie naar Alles is Familie. Vlak voor de film kocht ik van te voren bij de Appie popcorn in zak (¤ 0,69). Vervolgens haalde iemand van ons gezelschap popcorn bij Pathé (wel met 10% korting uiteraard). Ik gaf voor de grap mijn Albert Heijn popcorn door, en die viel nog beter in de smaak dan de Pathé popcorn. Vervolgens kreeg ik met moeite mijn zak nog terug. _O-

Die van Pathé zijn natuurlijk verser, maar de Albert Heijn heeft er zo'n lekker zoet smaakje overheen geflikkerd, heerlijk. Ik vind ze prima te kanen, zeker als ik het prijsverschil bekijk!
Ditismijnsig.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:19:10 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121171814
AH Caramel popcorn is mijn favoriete :@

Hier is de AH 20 meter lopen van de Pathe, niet slim :')

Maarja, wat heb ik al eerder naar binnen gesmokkeld? Maaltijdsalade's, een pak melk, fruit, twee kristallen champagneglazen en een fles champagne (31 december :P ) , chocola, chips, KFC Hotwings...

Asociaal :@
Confidence through competence
pi_121172283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
AH Caramel popcorn is mijn favoriete :@

Hier is de AH 20 meter lopen van de Pathe, niet slim :')

Maarja, wat heb ik al eerder naar binnen gesmokkeld? Maaltijdsalade's, een pak melk, fruit, twee kristallen champagneglazen en een fles champagne (31 december :P ) , chocola, chips, KFC Hotwings...

Asociaal :@
Waarom? Je betaalt toch al voor de film zelf? Dus ze vangen altijd geld van je...
En officieel mogen ze niet eens in je tassen kijken volgens de wet (alleen ambtenaren in functie), dus daarom controleren ze ook bijna nooit. Of je moet met een zak popcorn van de AH in je hand naar de ticketcontrole lopen... Vaak zat zelf een megagrote rugzak mee wat je, zeker op een vrijdag of zaterdagavond niet ff 'oh, die komt net uit school vandaan' kunt scharen :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:30:02 #35
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121172319
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom? Je betaald toch al voor de film zelf?
Maar daar verdienen ze echt niet zoveel aan hoor.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:30:16 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121172329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom? Je betaald toch al voor de film zelf? Dus ze vangen altijd geld van je...
En officieel mogen ze niet eens in je tassen kijken volgens de wet (alleen ambtenaren in functie), dus daarom controleren ze ook bijna nooit. Of je moet met een zak popcorn van de AH in je hand naar de ticketcontrole lopen... Vaak zat zelf een megagrote rugzak mee wat je, zeker op een vrijdag of zaterdagavond niet ff 'oh, die komt net uit school vandaan' kunt scharen :P
Nouja, 't is meer dat je met verpakkingen loopt te klooien of naar Big Mac loopt te stinken... niet zo prettig voor de mensen om je heen. :) En het is gewoon 'tegen hun regels'.

En die controle, haha. 'Wilt u iets te eten of te drinken erbij? '

*klots klots kraak kraak* nee dank je :@

w/
Confidence through competence
pi_121172383
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Maar daar verdienen ze echt niet zoveel aan hoor.
Elke cent is er één ;)

De helft van het ticket. En dan vangen ze nog geld voor alle reclames en abonnementen...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:34:37 #38
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121172536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, 't is meer dat je met verpakkingen loopt te klooien of naar Big Mac loopt te stinken... niet zo prettig voor de mensen om je heen. :) En het is gewoon 'tegen hun regels'.

En die controle, haha. 'Wilt u iets te eten of te drinken erbij? '

*klots klots kraak kraak* nee dank je :@

w/
Oooh irritant ja. Dat geluid dat iedereen maakt de hele film door. Sommige die hebben echt hele weeshuizen leeggeroofd om in de zaal te eten. :{ Ik neem vrijwel nooit iets mee de bioscoopzaal in. Misschien wel eens een flesje cola ofzo, maar dat is alles.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:35:33 #39
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121172590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Oooh irritant ja. Dat geluid dat iedereen maakt de hele film door. Sommige die hebben echt hele weeshuizen leeggeroofd om in de zaal te eten. :{ Ik neem vrijwel nooit iets mee de bioscoopzaal in. Misschien wel eens een flesje cola ofzo, maar dat is alles.
Ik stop dan ook graag een hele reep in mijn mond nadat ik de verpakking open heb gemaakt :s)

nomnomnom

Nee seriously, ik doe het vaak in een tupperware bakje, zeker als ik met iemand anders ben. Geen rotzooi, geen gekraak. :@
Confidence through competence
pi_121173271
Hmm weet iemand wat de volgende imax film wordt ?
pi_121174031
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef gotrunks het volgende:
Hmm weet iemand wat de volgende imax film wordt ?
Weet niet. Hobbit zal nog wel ff draaien...

Keek net ff op Pathe.nl voor komende 3D films. Als ik naar ALLE films in 3D ga die er voor 2013 staan (ongeacht de kwaliteit van de film), ben ik 25 keer 1 euro 50 toeslag kwijt (37,50 euro). 12 keer 7 euro Gold toeslag = 84 euro). 6 IMAX films per jaar x maximaal 5 euro = 30 euro = 67,50 euro toeslag totaal. Oftewel: je bent altijd voordeliger uit met de gewone PUC... (ook al lijkt het duurder omdat je per keer moet bijbetalen voor 3D). Eten en drinken koop ik nooit.

Twijfel of ik ga downgraden, kost een tientje... en heb eerlijk gezegd genoeg geld... luxeprobleem :P
  Admin vrijdag 4 januari 2013 @ 23:44:38 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121175902
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef gotrunks het volgende:
Hmm weet iemand wat de volgende imax film wordt ?
Wellicht A Good Day to Die Hard op 14 februari.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121176469
Waauw wauw wauw: Lincoln.

Daniel Day Lewis, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon Levitt.. Acteerkanonnen
STEVEN SPIELBERG!!!
Wat een geweldige prachtige film. Wat fenomenaal gemaakt weer door Spielberg.

Godsamme. Wauw.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:23:01 #44
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121177632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wellicht A Good Day to Die Hard op 14 februari.
Wowie. Let's hope so. Ik kijk echt wekelijks op de IMAX pagina van Pathé, maar alleen die kleine kut hobbit staat er elke week op met z'n hobbithoofd.

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Waauw wauw wauw: Lincoln.

Daniel Day Lewis, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon Levitt.. Acteerkanonnen
STEVEN SPIELBERG!!!
Wat een geweldige prachtige film. Wat fenomenaal gemaakt weer door Spielberg.

Godsamme. Wauw.
Top! Thuis gezien of ..?
--


http://www.pathe.nl/film/16844/silver-linings-playbook

Jennifer Lawrence! Kijk allen even naar die still van de trailer. Dat zegt toch al genoeg hè? Interesseert me verder niet waar die film ook over mogen gaan. Aangezien Bradley Cooper erin zit, zal hij wel weer een schrijver spelen die zijn boek niet af krijgt, net zoals zijn vorige twee films.

Maar dan nog, Jennifer! :9~ :9~ :9~
Ditismijnsig.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:26:44 #45
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121177809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet niet. Hobbit zal nog wel ff draaien...

Keek net ff op Pathe.nl voor komende 3D films. Als ik naar ALLE films in 3D ga die er voor 2013 staan (ongeacht de kwaliteit van de film), ben ik 25 keer 1 euro 50 toeslag kwijt (37,50 euro). 12 keer 7 euro Gold toeslag = 84 euro). 6 IMAX films per jaar x maximaal 5 euro = 30 euro = 67,50 euro toeslag totaal. Oftewel: je bent altijd voordeliger uit met de gewone PUC... (ook al lijkt het duurder omdat je per keer moet bijbetalen voor 3D). Eten en drinken koop ik nooit.

Twijfel of ik ga downgraden, kost een tientje... en heb eerlijk gezegd genoeg geld... luxeprobleem :P
Als het een luxeprobleem is zou ik het lekker zo laten, pas wanneer je het begint te voelen in je buideltje dat je er liever ¤ 19,- uit ziet vliegen zou ik pas downgraden. Het is wel zo gemakkelijk met reserveren en ophalen van de tickets, zonder elke keer kleine bedragen te hoeven pinnen. En met die 25% maak je vast ook je vrienden blij zo nu en dan ;).
Ditismijnsig.
pi_121178326
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Top! Thuis gezien of ..?

Jennifer Lawrence

Ja thuis, DVD Screener van zeer prima kwaliteit. Sowieso is dit zo'n film die ik in de potentiele rumoer van een bioscoop niet zo goed zou kunnen volgen dus wel blij dat ik hem al heb gezien.

Het is géén actiefilm. Het is een klassiek drama wat gaat over Lincoln die de slavernij wil afschaffen.

Verrukkelijk. Het vakmanschap van Spielberg spat er af en Day-Lewis is mogelijk de beste acteur die leeft.

Morgen denk ik naar Life of Pi. Dat waanzinnig goede 3D wil ik toch wel gezien hebben.

En GODSAMME Jennifer :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 05-01-2013 00:42:38 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121179890
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]
En officieel mogen ze niet eens in je tassen kijken volgens de wet (alleen ambtenaren in functie), dus daarom controleren ze ook bijna nooit. O
Volgens het huisreglement wel. Dat mag je natuurlijk weigeren, maar dan hoeven ze je er gewoon niet in te laten.
pi_121208825
Balen dat we weer richting de Oscars gaan.

Django Unchained DVDScreener gespot.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:12:15 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121209187
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef wolfrolf het volgende:

Morgen denk ik naar Life of Pi. Dat waanzinnig goede 3D wil ik toch wel gezien hebben.

Vond de 3D van LoP behoorlijk tegenvallen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:13:03 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121209223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wellicht A Good Day to Die Hard op 14 februari.
Niet de Ushi-film? :P
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:16:02 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121209333
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet niet. Hobbit zal nog wel ff draaien...

Keek net ff op Pathe.nl voor komende 3D films. Als ik naar ALLE films in 3D ga die er voor 2013 staan (ongeacht de kwaliteit van de film), ben ik 25 keer 1 euro 50 toeslag kwijt (37,50 euro). 12 keer 7 euro Gold toeslag = 84 euro). 6 IMAX films per jaar x maximaal 5 euro = 30 euro = 67,50 euro toeslag totaal. Oftewel: je bent altijd voordeliger uit met de gewone PUC... (ook al lijkt het duurder omdat je per keer moet bijbetalen voor 3D). Eten en drinken koop ik nooit.

Twijfel of ik ga downgraden, kost een tientje... en heb eerlijk gezegd genoeg geld... luxeprobleem :P
Aan de andere kant, in goede maanden betaal je weer meer dan het extra van de goldpas, ik vind t wel handig dat ik er geen omkijken naar heb
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121209340
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vond de 3D van LoP behoorlijk tegenvallen
Ik ben niet gegaan.

Ik zal het onthouden jouw mening. Maar we zijn het in de regel niet eens met elkaar Sunchaser.. :P maar wie weet.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:17:36 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121209397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben niet gegaan.

Ik zal het onthouden jouw mening. Maar we zijn het in de regel niet eens met elkaar Sunchaser.. :P maar wie weet.
Ik vond sowieso dat de hype groter was dan de film maar goed

Morgen
Wreck it Ralf
Pitch Perfect
Alles is Familie

En als ik zin heb Bilbo of Jack Reacher
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121209452
Jack Reacher :')

Gewoon naar The Hobbit gaan man :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:33:58 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121210137
Hobbit :{w

Pitch Perfect O+
Confidence through competence
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:35:32 #56
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121210217
Vandaag So Undercover gezien. Wat een geweldige film he _O_ Ook een erg goede hoofdrolspeelster ^O^
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_121210286
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hobbit :{w

Pitch Perfect O+
:') :') :') !!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:39:00 #58
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_121210364
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hobbit :{w

Pitch Perfect O+
hobbit nog niet gezien, maar pitch perfect vond ik prima te pruimen :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:44:46 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121210668
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag So Undercover gezien. Wat een geweldige film he _O_ Ook een erg goede hoofdrolspeelster ^O^
Bijna beter dan LOL. *O* :') Ofwel, verstand op 0, gewoon kijken en dan :') weer de zaal uitlopen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

hobbit nog niet gezien, maar pitch perfect vond ik prima te pruimen :)

O+ O+ O+ oorgasme
Confidence through competence
pi_121212123
Een vraagje. Misschien dat iemand dat hier weet. Maar in Londen bij de bios waar ook IMAX was kon je zo'n IMAX bril gewoon kopen. Nu heb ik dat dus gedaan alleen die bril ziet er precies hetzelfde uit als die IMAX brillen bij Pathé... Nu wil ik niet iedere keer betalen voor een IMAX bril als ik dus mijn eigen heb. Iemand enig idee hoe je dat dan regelt? Als ik het goed heb hebben Gold members ook een eigen IMAX bril. Hoe doen zij dat bij het uit de bios gaan van IMAX? Want normaal staan er dan van die medewerkers om de brillen in te nemen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:16:41 #61
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121212305
Nee, IMAX wordt bij de poort uitgedeeld - je krijgt dus geen korting, mocht je je eigen bril meenemen. Gold Members hebben geen eigen IMAX bril, maar krijgen die gewoon, net als iedereen die wel heeft betaald :)
Confidence through competence
pi_121213130
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, IMAX wordt bij de poort uitgedeeld - je krijgt dus geen korting, mocht je je eigen bril meenemen. Gold Members hebben geen eigen IMAX bril, maar krijgen die gewoon, net als iedereen die wel heeft betaald :)
Ah ok thanks. Morgen dan maar even bellen met Pathé.
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 00:01:34 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121214485
Je betaalt voor de gehele IMAX show, niet specifiek voor de bril. Aangezien er geen onderscheid is denk ik dat ze niet veel voor je kunnen doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121215195
Is er dan echt niemand die iets kan zeggen over de technische reden waarom IMAX 3D lineair gepolariseerd is en een "normale" 3D voorstelling circulair?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 00:25:21 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121215370
Omdat er verschillende makers achter zitten op verschillende momenten. IMAX 3D is ouder dan RealD. RealD is geavanceerder, denk ik. In een IMAX zaal zit je gewoon met een oudere vorm van 3D.

Misschien heeft het feit dat (analoge) IMAX-film horizontaal door de projector gaat, ipv verticaal, er nog iets mee te maken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121215476
Okay. Het zijn bij Pathé hypermoderne digitale 4K IMAX projectors dus vaag dat er dan niet onder die lineaire polarisatie uit gekomen kan worden dan.

Het werkt wel goed, maar als je al een heel klein beetje schuin gaat met je hoofd zie je al behoorlijke ghosting viel mij op.

Oh well.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 02:28:44 #67
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121218978
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Okay. Het zijn bij Pathé hypermoderne digitale 4K IMAX projectors dus vaag dat er dan niet onder die lineaire polarisatie uit gekomen kan worden dan.

Het werkt wel goed, maar als je al een heel klein beetje schuin gaat met je hoofd zie je al behoorlijke ghosting viel mij op.

Oh well.
Nog altijd beter dan dat je naar een wazig beeld zit te kijken met tranen in je ogen, en dat na welgeteld 20 minuten het IMAX scherm op zwart gaat... -O-

Ik twijfel nog steeds of ik nog opnieuw een IMAX poging zal wagen, lange zit en ik ben sowieso ook nog van plan om hem met m'n vriendin thuis te zien, drie keer wordt wel erg veel. Vond de 2D versie eigenlijk ook wel prima.
Ditismijnsig.
pi_121219009
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 02:28 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan dat je naar een wazig beeld zit te kijken met tranen in je ogen, en dat na welgeteld 20 minuten het IMAX scherm op zwart gaat... -O-

Ik twijfel nog steeds of ik nog opnieuw een IMAX poging zal wagen, lange zit en ik ben sowieso ook nog van plan om hem met m'n vriendin thuis te zien, drie keer wordt wel erg veel. Vond de 2D versie eigenlijk ook wel prima.
Ik moet bekennen dat ik aan de 2D showing ook het meeste plezier heb beleefd. Geeft mij toch nog steeds het gevoel dat ik "gewoon" een film zit te kijken in de bios.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 10:23:39 #69
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121221395
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 02:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik aan de 2D showing ook het meeste plezier heb beleefd. Geeft mij toch nog steeds het gevoel dat ik "gewoon" een film zit te kijken in de bios.
Ja precies, maar ik zou hem dan de tweede keer zien voor puur de effecten. Het kan wel eens lang op zich laten wachen tot er een andere film komt in HFR (Avatar en George Orwell's Animal Farm). Ik denk dat ik het voor nu maar laat zitten. Er zijn momenteel weer genoeg nieuwe films in de aanbieding.

Het aanbod van Pathé valt me trouwens alleszins mee. Ik had verwacht dat na de drukkere periode zoals kerst er wel wat minder diversiteit zou zijn in films. Ik ben echter in december niet zo vaak gegaan, en met alle nieuwe releases in januari blijft het aanbod toch best wel verrassend elke keer. Ik had verwacht dat je met je Unlimited kaart op een gegeven moment echt moest wachten tot er weer een nieuwe leuke film zou komen, maar dat is voor mijn gevoel helemaal niet zo. Komt natuurlijk ook doordat de drempel om naar een B-film te gaan vrij laag ligt.
Ditismijnsig.
pi_121221447
Afgelopen woensdag ben ik dan ook eindelijk naar The Hobbit geweest. En gelukkig draaide er 's ochtends in Haarlem nog een 2D voorstelling. Heerlijk! Geen bril op m'n kop en gewoon "ouderwets" genieten! Leuke film, hoewel er wel een half uurtje af had gekund voor mijn gevoel.

Heb afgelopen week wel mijn 3d bril uit China binnengekregen (die is hier wel eens in dit topic langsgekomen). Hij zit wel een heeeel stuk beter dan die gare Real3d bril van Pathe. Ga toch nog dan maar een poging wagen komende week bij Life of Pi.

En ik verheug me nu toch wel ontzettend op Django Unchained! Kan niet wachten!
pi_121221561
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:29 schreef calexico27 het volgende:
Afgelopen woensdag ben ik dan ook eindelijk naar The Hobbit geweest. En gelukkig draaide er 's ochtends in Haarlem nog een 2D voorstelling. Heerlijk! Geen bril op m'n kop en gewoon "ouderwets" genieten! Leuke film, hoewel er wel een half uurtje af had gekund voor mijn gevoel.

Heb afgelopen week wel mijn 3d bril uit China binnengekregen (die is hier wel eens in dit topic langsgekomen). Hij zit wel een heeeel stuk beter dan die gare Real3d bril van Pathe. Ga toch nog dan maar een poging wagen komende week bij Life of Pi.

En ik verheug me nu toch wel ontzettend op Django Unchained! Kan niet wachten!
eBay link? :)
pi_121221778
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

eBay link? :)
Hier een link van de Chinese webshop waar ik heb besteld heb. Voor die paar euro durfde ik het wel aan ;-)

http://www.pandawill.com/(...)-tv-cinema-a79c.html
  zondag 6 januari 2013 @ 11:09:39 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121222052
Hobbit draait nog wel ff toch, op de een of andere reden trekt die film me niet maar met n pas a ik m wel kijken 3d imax
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 6 januari 2013 @ 11:27:31 #74
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121222358
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Hier een link van de Chinese webshop waar ik heb besteld heb. Voor die paar euro durfde ik het wel aan ;-)

http://www.pandawill.com/(...)-tv-cinema-a79c.html
Da's nog goedkoper dan degene op Ebay. Besteld, wie weet binnenkort.
Ditismijnsig.
pi_121223087
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Da's nog goedkoper dan degene op Ebay. Besteld, wie weet binnenkort.
Ik had hem binnen 3 weken in huis. Vond ik vrij snel, omdat de kerstperiode er ook tussen zat.
  zondag 6 januari 2013 @ 12:08:37 #76
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121223216
Mijn gereserveerde dag van vandaag en de doop van de kaart

Pitch Perfect
Wreck It Ralph
Alles is familie

*O*

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 6 januari 2013 @ 13:21:06 #77
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121225687
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:03 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ik had hem binnen 3 weken in huis. Vond ik vrij snel, omdat de kerstperiode er ook tussen zat.
Toppie. Ik heb zelf al een passieve 3D bril, maar ik denk dat die van Pandawill wat lekkerder gevormd is. En ach voor die USD 3,50.
Ditismijnsig.
pi_121225800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik vond sowieso dat de hype groter was dan de film maar goed
3D moment in de film:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121225927
Ik werd een beetje zeeziek van die film... (en viel half in slaap ook nog :P, was niet echt veel te beleven in de film).
pi_121226002
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik werd een beetje zeeziek van die film... (en viel half in slaap ook nog :P, was niet echt veel te beleven in de film).
Visueel viel er genoeg te beleven. O+ Ik kan zo 3 uur naar een tijger kijken, misschien dat het daar aan ligt. :P
pi_121232979
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:09 schreef Stefan het volgende:
Hobbit draait nog wel ff toch, op de een of andere reden trekt die film me niet maar met n pas a ik m wel kijken 3d imax
noob. The Hobbit is JUIST een film die het waard is om naar de bioscoop te gaan.

Maar veel plezier hoor bij de bagger die Pitch Perfect heet.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 18:41:16 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121235048
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

noob. The Hobbit is JUIST een film die het waard is om naar de bioscoop te gaan.

Maar veel plezier hoor bij de bagger die Pitch Perfect heet.
:o :{w
Confidence through competence
pi_121235079
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:o :{w
(8> (8>
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 20:34:21 #84
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_121241363
Ik vind dat de filmdistributeurs een zooitje van de releasekalender hebben gemaakt, teveel films binnen 2 maanden waarvan de meeste hierdoor waarschijnlijk een hele korte en beperkte run krijgen als PAC-films

10 JAN:
Finding Nemo 3D (wijde release)
Les Miserables (wijde release)
Gangster Squad (wijde release)
The Awakening (beperkte release, alleen Kuip/Arena?)

17 JAN:
Django Unchained (wijde release)
The Impossible (wijde release)
The Sessions (beperkte release, PAC)

24 JAN:
Zero Dark Thirty (beperkte release, PAC)
The Master (beperkte release, PAC)
Arbitrage (beperkte release, PAC)
Lay The Favorite (wijde release)

31 JAN:
Lincoln (wijde release)
Flight (wijde release)

14 FEB:
A Good Day To Die Hard (wijde release)

21 FEB:
Side Effects (wijd of beperkt)
Passion (wijd of beperkt)
I Give It A Year (wijde release)
This is 40 (wijde release)
Movie 43 (wijde release)
Great Expectations (beperkte release, PAC)

28 FEB:
The Last Stand (wijde release)
Silver Linings Playbook (wijde release)
Hansel & Gretel (wijde release)
Promised Land (beperkte release, PAC)

6 films op 21 februari in premiere terwijl slechts 1 film de week daarvoor. Daar hebben ze duidelijk niet over nagedacht.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_121242921
Krijg je ervan als je alle films uit Amerika nu pas laat uitkomen (Silver Linnings Playbook is nu al op DVD uit in Amerika...). Ja baal ik ook van. Betekent dus dat je extra snel moet zijn om films te checken, want films als Flight enzo zie ik (helaas) wel snel verdwijnen.

En dat je trailers voor een film ziet in de bios wil helaas niet zeggen dat ie ook komt. Want ik zag toevallig gisteren dat Liberal Arts in Amerika op DVD uit is gekomen, en toen dacht ik: hee, daar zag ik laatst een trailer van... Maar is dus nergens geen info meer over te vinden op de Pathé of IMDB site. Zullen vast nog wel meer films gesneuveld zijn.

En dan vorig jaar My Idiot Brother meer dan een jaar (!!) uitbrengen in Nederland... :') (vreselijke film trouwens)
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 21:09:38 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121243810
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:

6 films op 21 februari in premiere terwijl slechts 1 film de week daarvoor. Daar hebben ze duidelijk niet over nagedacht.
14 februari heeft negen releases, 21 februari zeven. Pathé is niet de enige bioscoopketen in het land he? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121243853
Is niks nieuws hoor dat films hier (veel) later pas uitkomen,

De Studio cq. distribiteurs schijnen niet te willen beseffen dat als je een film hier maanden na de Amerikaanse bioscoop premiere eens een keer released er al kinderlijk eenvoudig een Blu-Ray rip binnen te halen valt anno 2013.

Jammer.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 21:11:24 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121243935
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
Is niks nieuws hoor dat films hier (veel) later pas uitkomen,

De Studio cq. distribiteurs schijnen niet te willen beseffen dat als je een film hier maanden na de Amerikaanse bioscoop premiere eens een keer released er al een Blu-Ray rip binnen te halen valt anno 2013.

Jammer.
Da's gelul. Sommige grotere films komen hier zelfs eerder uit dan in de VS, voornamelijk om diezelfde reden. Het wordt alleen niet overal gedaan. Er zitten allerlei marketingbeslissingen achter zo'n datum. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121244004
Dat is helemaal geen gelul. Marketingbeslissingen uit het jaar kruik inderdaad.

Dat wij dan toevallig Skyfall een week eerder hadden is een fluke.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 21:13:13 #90
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_121244066
Na een fijne 2 weken durende vakantie gaan we deze week weer er tegen aan. Deze week sowieso Jack Reacher eens checken.
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 21:13:41 #91
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121244106
Skyfall hadden we een week later. ;)

Maar TDKR en Avengers waren eerder. En bij kleinere films maakt het niet zoveel uit, vindt men. Maar denk niet dat de distributeurs niet weten van de timing ten opzichte van piraterij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121244151
Een week eerder dan de USA dan.

En als ze dat niet weten moeten ze maar eens wakker worden.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 21:27:14 #93
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121245090
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:

10 JAN:
The Awakening (beperkte release, alleen Kuip/Arena?)

Daar is ook al heel lang een 1080p release van, heb hem nog niet gezien maar het leek me wel een prima thriller/horror. Misschien dat ik deze nog zal checken de komende maand.
Ditismijnsig.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:30:13 #94
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_121245305
Wat zijn over het laatste half jaar eigenlijk de beste films geweest voor jullie? Ik heb helemaal niks meer gezien sinds Magic Mike want verhuisd, maar wil even inhaalslag maken dus hoop dat jullie wat titels kunnen noemen (vooral beetje normale films, scifi en bewegende poppetjes enzo hoeft niet :') )
pi_121245366
Gewoon filteren op basis van aantal seeders en dan kijken.
pi_121245391
Ik kijk ook veel liever films in de bioscoop dan thuis, maar ik moet me echt inhouden om sommige films niet alvast te downloaden omdat ik geen zin heb ik in nog maanden wachten, dan is de 'magie' en het gemak van een PUC-pas er snel af. En soms doe ik het alsnog wel, als bijvoorbeeld een PAC-film alleen in City draait op rottijden, maar ik de film toch wel wil zien, kost me dan meer tijd om er te komen dan thuis gewoon relaxed kijken wanneer het uitkomt. :) Maar gelukkig komen de écht grote films vaak wel binnen een acceptabel timeframe (Ted zat met einde zomer op het randje..., gelukkig zag ik deze nog in de 'sneak')
pi_121245693
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Daar is ook al heel lang een 1080p release van, heb hem nog niet gezien maar het leek me wel een prima thriller/horror. Misschien dat ik deze nog zal checken de komende maand.
Haha wat een grap is dat.

Die film is al bijna anderhalf jaar oud _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 21:39:31 #98
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121246119
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:30 schreef Omnifacer het volgende:
Wat zijn over het laatste half jaar eigenlijk de beste films geweest voor jullie? Ik heb helemaal niks meer gezien sinds Magic Mike want verhuisd, maar wil even inhaalslag maken dus hoop dat jullie wat titels kunnen noemen (vooral beetje normale films, scifi en bewegende poppetjes enzo hoeft niet :') )
De laatste Magic Mike? Dan heb je het wel erg traumatisch afgesloten. :(
''Beste'' films is nogal een breed begrip, dit ligt natuurlijk voor iedereen anders. Je zou met beste films kunnen stellen dat dit de blockbusters zijn. In dat geval The Hobbit uiteraard, Skyfall, Argo, Looper, End of Watch, Lawless.

Ik vond zelf Cloud Atlas ook erg goed, maar dat moet wel je genre zijn.

Je kunt misschien beter vermelden wat voor soort films je voorkeur uitgaat?

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Deezertje het volgende:
...

En soms doe ik het alsnog wel, als bijvoorbeeld een PAC-film alleen in City draait op rottijden

....
Wat vind jij van City? Ik vind het persoonlijk echt een kut-bioscoop vooralsnog, alhoewel ik er pas één keer een film gezien heb. Ik heb er End of Watch gezien (zaal 7) en het geluid stond erg zacht. Daarbij vind ik het bioscoop doek ook niet mooi. Omdat je vrij dichtbij zit, zie je de pixels van het scherm gewoon zitten. Wel lekkere stoelen, beenruimte viel me ook tegen wat ik me kan herinneren.


quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Haha wat een grap is dat.

Die film is al bijna anderhalf jaar oud _O-
Ik ben benieuwd of je dat gaat merken aan het bioscoopbezoek c.q. draaitijd bij Pathé.
Ditismijnsig.
pi_121246326
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik ben benieuwd of je dat gaat merken aan het bioscoopbezoek c.q. draaitijd bij Pathé.
Ik vind het intens kansloos.

Als je er op gaat letten hoe dat gaat met releasen van films in de bioscoop is het echt genant. Dat moet echt heel veel meer naar de moderne tijd gebracht gaan worden want het is droevig.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121246358
Ik ben wel weer uitgezeurd hoor :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 januari 2013 @ 21:43:17 #101
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_121246378
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:

De laatste Magic Mike? Dan heb je het wel erg traumatisch afgesloten. :(
''Beste'' films is nogal een breed begrip, dit ligt natuurlijk voor iedereen anders. Je zou met beste films kunnen stellen dat dit de blockbusters zijn. In dat geval The Hobbit uiteraard, Skyfall, Argo, Looper, End of Watch, Lawless.

Ik vond zelf Cloud Atlas ook erg goed, maar dat moet wel je genre zijn.

Je kunt misschien beter vermelden wat voor soort films je voorkeur uitgaat?

Ik vond Magic Mike echt briljant :D Normaal houd ik van een beetje actie/thriller/realistische dingen enzo. Moneyball, Intouchables, Drive, etc. Klein beetje realistisch :Y Thanks *;
  zondag 6 januari 2013 @ 21:44:38 #102
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121246482
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik vind het intens kansloos.

Als je er op gaat letten hoe dat gaat met releasen van films in de bioscoop is het echt genant. Dat moet echt heel veel meer naar de moderne tijd gebracht gaan worden want het is droevig.
Daarom houd ik het ook niet zo fanatiek bij. Behalve nieuwe NZB's die ik voorbij zie komen, probeer ik zo min mogelijk Amerikaans filmnieuws te volgen anders raak ik depressief. Vooralsnog mogen we ook weer niet klagen over het aanbod de komende periode toch? Het kan veel slechter. Het valt me echt op dat er best veel vernieuwing in zit, zeker als je een paar weken wat minder gaat.

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik vond Magic Mike echt briljant :D Normaal houd ik van een beetje actie/thriller/realistische dingen enzo. Moneyball, Intouchables, Drive, etc. Klein beetje realistisch :Y Thanks *;
Hmm, als je Magic Mike en Drive goede films vond moet je maar niet naar mij luisteren :). Vond dat echt bagger films.

Drive vond ik saai, gebeurde te weinig. Een beetje hetzelfde effect als ik bij Killing Them Softly had. KTS had echt een abrupt einde. En dan heb ik het niet zozeer over het gebrek aan actie waar ik me aan stoor, want ik vond bijvoorbeeld Intouchables wel prachtig terwijl dat natuurlijk ook niet echt een ''eind'' heeft en geen actiescènes bevat. Die film verschilt daarin echter op een manier dat je (ik dan) als kijker tevreden achterblijft met het laatste wat je ziet. Een rustige film kan heel mooi zijn (Killing Them Softly vond ik bijvoorbeeld erg rustig / slow paced) maar dan moet het wel een bepaalde indruk op me maken, en dat deed die film helaas niet.

Bij Magic Mike had ik ongeveer hetzelfde; het eindigt zo... nergens. Niet een final spannend element, gewoon *snap* aftiteling. Het voelde het echt alsof er nog iets moest komen, maar er was geen tijd meer voor? Niet mijn smaak helaas. Nogmaals, niet naar mij luisteren dus als jij die films wel top vond. Als je Drive goed vond, vind je Lawless en Looper ook wel leuk denk ik.

[ Bericht 51% gewijzigd door SecondMightyEagle op 06-01-2013 21:51:57 ]
Ditismijnsig.
pi_121246524
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Wat vind jij van City? Ik vind het persoonlijk echt een kut-bioscoop vooralsnog, alhoewel ik er pas één keer een film gezien heb. Ik heb er End of Watch gezien (zaal 7) en het geluid stond erg zacht. Daarbij vind ik het bioscoop doek ook niet mooi. Omdat je vrij dichtbij zit, zie je de pixels van het scherm gewoon zitten. Wel lekkere stoelen, beenruimte viel me ook tegen wat ik me kan herinneren.

City en Tuschinski zijn een verhaal apart ja ;) Ga er liever ook niet heen. Oude schermen, oude zaalindeling. Vooral zaal 3 bij Tuschinski is om te huilen. Mijn TV-scherm is onderhand nog groter en de zaalindeling is echt compleet verkeerd. Wel lekkere stoelen en rustig publiek. Maar ga vaak naar De Munt of Arena; die hebben veel meer mogelijkheden qua filmaanbod- en tijden.
pi_121246693
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Daarom houd ik het ook niet zo fanatiek bij. Behalve nieuwe NZB's die ik voorbij zie komen, probeer ik zo min mogelijk Amerikaans filmnieuws te volgen anders raak ik depressief. Vooralsnog mogen we ook weer niet klagen over het aanbod de komende periode toch? Het kan veel slechter. Het valt me echt op dat er best veel vernieuwing in zit, zeker als je een paar weken wat minder gaat.
Dat is ook zeker zo. Het is gewoon jammer dat we regelmatig best lang moeten wachten hier voordat een redelijke topper uit de VS een keer hier komt.

Gelukkig gebeurd dat met echte knallers als Dark Knight Rises, Hobbit, Django, Man of Steel en Star Trek Into Darkness niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121246695
Wat ik soms niet snap: Ice Age en Madagascar films zijn allang op DVD uit maar draaien alsnog wekenlang in de bioscoop. Zal wel geld opleveren ;)

En films zoals die verrekte slechte nieuwe Clint Eastwood laatst is na 2 weken nergens meer te zien, terwijl de reclamecampagne van de filmdistributeur op televisie vrolijk doorloopt... :D
  zondag 6 januari 2013 @ 21:54:59 #106
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121247187
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Deezertje het volgende:

En films zoals die verrekte slechte nieuwe Clint Eastwood laatst is na 2 weken nergens meer te zien, terwijl de reclamecampagne van de filmdistributeur op televisie vrolijk doorloopt... :D
Precies dat. Ik zou graag ergens een lijstje willen zien van films die hun laatste week bij Pathé ingaan, zodat ik die voorrang kan geven mocht ik gaan. De nieuwe Clint Eastwood was ik bijvoorbeeld al vergeten omdat deze na 2-3 weken al verdween in de programmering.
Ditismijnsig.
pi_121249693
Dit is wel een film die mijn sterk lijkt

http://www.pathe.nl/film/16842/the-master/agenda

O+ P.S. Hoffman O+

Laat maar komen! *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121249980
Januari drukke maand omdat alles wat in Amerika al uit is komt in januari naar Nederland veel films
  maandag 7 januari 2013 @ 00:49:10 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121255982
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

noob. The Hobbit is JUIST een film die het waard is om naar de bioscoop te gaan.

Maar veel plezier hoor bij de bagger die Pitch Perfect heet.
Wat een geweldige film dat Fever Pitch O+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 januari 2013 @ 00:50:10 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121256024
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind dat de filmdistributeurs een zooitje van de releasekalender hebben gemaakt, teveel films binnen 2 maanden waarvan de meeste hierdoor waarschijnlijk een hele korte en beperkte run krijgen als PAC-films

Wat zijn PAC films?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121256214
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat zijn PAC films?
Pathé Alternative Cinema, de naam die Pathé geeft aan filmhuisfilms die ze draaien.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:06:11 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121256494
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat een geweldige film dat Fever Pitch O+
Eh Drew Barrymore? :P
Confidence through competence
pi_121259505
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Precies dat. Ik zou graag ergens een lijstje willen zien van films die hun laatste week bij Pathé ingaan, zodat ik die voorrang kan geven mocht ik gaan. De nieuwe Clint Eastwood was ik bijvoorbeeld al vergeten omdat deze na 2-3 weken al verdween in de programmering.
Het aankondigen dat het de laatste week is zal Pathe nooit doen. Als een film succesvol blijft, zal 'ie ook heel lang draaien. Kijk maar naar films zoals Intouchables, Skyfall en de Hobbit zal ook wel lang draaien.
pi_121259559
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik soms niet snap: Ice Age en Madagascar films zijn allang op DVD uit maar draaien alsnog wekenlang in de bioscoop. Zal wel geld opleveren ;)

Heel veel geld waarschijnlijk ;) Ik was in de kerstvakantie met mijn kids naar de K3 film en als je ziet hoeveel kids er in de bios rondlopen dan snap ik heel goed dat Pathe dan veel kinderfilms programmeert...Kaartjes voor de film, bak popcorn, chippies ,effe wat drinken en dat meestal ook nog eens voor 4 personen, dat is kassa!
  maandag 7 januari 2013 @ 07:51:01 #115
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121259640
En Turkse films :?
Confidence through competence
  maandag 7 januari 2013 @ 09:23:29 #116
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_121260693
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:42 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Heel veel geld waarschijnlijk ;) Ik was in de kerstvakantie met mijn kids naar de K3 film en als je ziet hoeveel kids er in de bios rondlopen dan snap ik heel goed dat Pathe dan veel kinderfilms programmeert...Kaartjes voor de film, bak popcorn, chippies ,effe wat drinken en dat meestal ook nog eens voor 4 personen, dat is kassa!
Big business voor elke bioscoop. In mijn vakantie naar Wreck-it Ralph geweest en wij (3 man) waren de enigste volwassen, uitgezonderd de ouders van kinderen. Kinderen zaten allemaal met bak popcorn, grote cola, snoep, nachos en weet ik wat voor andere lekkernijen ze allemaal hadden. Ticket kostte 8 dollar, popcorn/cola combo 11 dollar, dus reken maar uit wat voor winst ze maken.
pi_121262780
Hoe dan ook wordt het een mooie filmmaand.
Genoeg toppers in de komende weken :)
  maandag 7 januari 2013 @ 11:02:01 #118
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121262833
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eh Drew Barrymore? :P
Ja die was ook best leuk :P
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 januari 2013 @ 11:02:07 #119
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121262838
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:37 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Het aankondigen dat het de laatste week is zal Pathe nooit doen. Als een film succesvol blijft, zal 'ie ook heel lang draaien. Kijk maar naar films zoals Intouchables, Skyfall en de Hobbit zal ook wel lang draaien.
Inderdaad, die discussie hebben we ook al eerder gehad of het wel of niet slim zou zijn van Pathé om aan te geven wanneer de laatste week van een film in gaat. Of het überhaupt mogelijk is gezien het krappe tijdvak waarin de distributeur nog besluit een film door te laten draaien of niet.

Voor ons als consument zou het natuurlijk alleen maar voordeel opleveren, want je kunt dan nog net die ene film zien die je anders waarschijnlijk zou missen omdat hij opeens uit de programmering verdwijnt. Ik zou er zelf in ieder geval meer op kunnen letten, maar ook voor niet-abonnementhouders lijkt het mij slimmer omdat zij een betaalde ticket nog even snel op de laatste draaidag willen scoren.
Ditismijnsig.
  maandag 7 januari 2013 @ 11:20:43 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121263341
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:37 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Het aankondigen dat het de laatste week is zal Pathe nooit doen. Als een film succesvol blijft, zal 'ie ook heel lang draaien. Kijk maar naar films zoals Intouchables, Skyfall en de Hobbit zal ook wel lang draaien.
Vroeger werd dat in bioscopen wel gedaan de laatste week aankondigen

In Amerika draaien films zolang mogelijk omdat de deal met de maatschappij is dat de eerste week het grootste gedeelte van de recette (soms zelfs 100%) naar de maatschappij gaat en dan hoe langer ie draait des te meer procenten gaan er naar de bios. Dus dan is het cashen. Liever een oudere film die het goed doet dan een premiere. Weet niet hoe dat in het buitenland is geregeld
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 januari 2013 @ 11:24:49 #121
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121263436
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vroeger werd dat in bioscopen wel gedaan de laatste week aankondigen

In Amerika draaien films zolang mogelijk omdat de deal met de maatschappij is dat de eerste week het grootste gedeelte van de recette (soms zelfs 100%) naar de maatschappij gaat en dan hoe langer ie draait des te meer procenten gaan er naar de bios. Dus dan is het cashen. Liever een oudere film die het goed doet dan een premiere. Weet niet hoe dat in het buitenland is geregeld
Nu weet ik waarom Pathé zo'n fan was van Intouchables ;).
Ditismijnsig.
  maandag 7 januari 2013 @ 11:27:03 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121263503
Gisteren Alles is Familie gezien, vermakelijke film maar snap niet dat ie meer dan 700.000 bezoekers heeft, zal vast met de titel te maken hebben maar AIF lijkt op geen velden of wegen op AIL.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121263795
Waarom duurt het zo lang voordat de planning van pathe schouwburgplein erop staat -O-
pi_121263835
Er stond in Scheveningen wel altijd zo'n bord met 'laatste week'. Alleen is dat geen fijne bioscoop dus ik kom er zo weinig mogelijk. Geen idee of dat nu ook nog het geval is. En meestal is het door de draaitijden ook wel te achterhalen. Alleen maar voorstellingen heel vroeg of heel laat betekent dat een film er bijna uit gaat bij die bios. Alleen voor kinderfilms gaat dat niet op, want die draaien altijd vroeg.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 7 januari 2013 @ 11:42:11 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121263968
Ik ga graag naar de spuimarkt, goede zalen, midden in de stad met eettentjes en avondwinkels en een AH en Mac
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 januari 2013 @ 12:05:16 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121264584
Maar PACs zijn dus ook via de kaart te koop? En docu's? En ballet? En turkse films?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121264621
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef gotrunks het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat de planning van pathe schouwburgplein erop staat -O-
Die bioscoop ga je toch niet vrijwilig heen? De Kuip _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 januari 2013 @ 12:08:09 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121264679
Schouwburgplein een prima bioscoop zolang je tussendoor niet naar de wc moet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121264684
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die bioscoop ga je toch niet vrijwilig heen? De Kuip _O_
De kuip is wel beter alleen moeilijk bereikbaar met OV :N :N
  maandag 7 januari 2013 @ 20:21:06 #130
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121284004
Oh jee, veel mensen die naar de film willen???

quote:
Oops! Google Chrome could not connect to www.pathe.nl
pi_121289327
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:42 schreef Stefan het volgende:
Ik ga graag naar de spuimarkt, goede zalen, midden in de stad met eettentjes en avondwinkels en een AH en Mac
spuimarkt en buitenhof zijn om het even, spuimarkt vind ik te modern en te saai.. qua uitstraling..

ik zie wel dat ik voor the hobbit naar :r scheveningen :r moet :( (2D enzo)
pi_121289402
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef koei het volgende:
Er stond in Scheveningen wel altijd zo'n bord met 'laatste week'. Alleen is dat geen fijne bioscoop dus ik kom er zo weinig mogelijk. Geen idee of dat nu ook nog het geval is. En meestal is het door de draaitijden ook wel te achterhalen. Alleen maar voorstellingen heel vroeg of heel laat betekent dat een film er bijna uit gaat bij die bios. Alleen voor kinderfilms gaat dat niet op, want die draaien altijd vroeg.
ik heb paar jaar terug in scheveningen echt de allerlaatste Horton hears a who in scheveningen gezien _O-

laatste week, en laatste voorstelling van de dag (17:00 ofzo)
wel prettig, lekker rustige zaal :)
pi_121291310
Na lang peinzen heb ik voor mij, en vriendinlief, ook maar eens pathe unlimited aangeschaft. Zaten onderhand toch minimaal 1x per week in de bioscoop dus wat dat betreft is het veel goedkoper. Ik vroeg mij echter af hoe jullie dat doen met meerdere films na elkaar. Als ik het goed heb moet je met een PUC sowieso een half uur van tevoren aanwezig zijn bij een film? Hoe doen jullie dat dan als er 10minuten tussen de films zit oid?
pi_121291804
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Fundada het volgende:
Na lang peinzen heb ik voor mij, en vriendinlief, ook maar eens pathe unlimited aangeschaft. Zaten onderhand toch minimaal 1x per week in de bioscoop dus wat dat betreft is het veel goedkoper. Ik vroeg mij echter af hoe jullie dat doen met meerdere films na elkaar. Als ik het goed heb moet je met een PUC sowieso een half uur van tevoren aanwezig zijn bij een film? Hoe doen jullie dat dan als er 10minuten tussen de films zit oid?
je bedoelt als je reserveert moet je ze een half uur voor aanvang halen, denk ik daarnaast kan je meteen na de voorstelling een andere ticket kopen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 januari 2013 @ 22:48:18 #135
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_121292010
Hmm al een tijdje niet meer naar de bioscoop geweest, ik heb alles wat ik wilde zien al gezien en de rest kan me gewoon niet bekoren. Het lijkt wel alsof er alleen Twilight, Skyfall, The Hobbit, en NL animatie films draaien hier...
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_121292516
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef Stefan het volgende:
Maar PACs zijn dus ook via de kaart te koop? En docu's? En ballet? En turkse films?
PAC is gewoon een naampje dat Pathé aan bepaalde films geeft, het zijn reguliere voorstellingen die dus gewoon onder Pathé Unlimited vallen. Turkse films hetzelfde, docu's lijkt me ook, tenzij je het wellicht over speciale eenmalige voorstellingen hebt.
Pathé specials (live concertregistraties, opera en ballet) hebben volgens mij hun eigen, beduidend hogere tarief. Wellicht dat unlimited hier korting op geeft, maar die kaartjes vallen niet binnen het abonnement.
pi_121292639
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Fundada het volgende:
Na lang peinzen heb ik voor mij, en vriendinlief, ook maar eens pathe unlimited aangeschaft. Zaten onderhand toch minimaal 1x per week in de bioscoop dus wat dat betreft is het veel goedkoper. Ik vroeg mij echter af hoe jullie dat doen met meerdere films na elkaar. Als ik het goed heb moet je met een PUC sowieso een half uur van tevoren aanwezig zijn bij een film? Hoe doen jullie dat dan als er 10minuten tussen de films zit oid?
In theorie moet dat inderdaad, maar bij rustigere voorstellingen wordt je reservering niet vrijgegeven. Ik heb vanavond 30 minuten voor aanvang een kaartje gereserveerd voor Jack Reacher (was stomverbaasd dat dat nog mocht zo kort van tevoren) en dat minder dan 10 minuten voor aanvang opgehaald.
pi_121292782
Hangt ook vanaf welke bioscoop het is, sommige zijn hierin heel strikt en sommige juist weer niet.

Hyde park on hudson als sneak? Sla ik over, had wel iets knallends verwacht als eerste sneak van het jaar.
pi_121292989
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef xminator het volgende:
Hangt ook vanaf welke bioscoop het is, sommige zijn hierin heel strikt en sommige juist weer niet.

Hyde park on hudson als sneak? Sla ik over, had wel iets knallends verwacht als eerste sneak van het jaar.
Pathe Delft is echt extreem coulant.

Een reservering die ik afgelopen vrijdag had staan van The Hobbit en die ik net had afgehaald is gewoon in zijn geheel niet verwijderd en staat er "tickets zijn niet afgehaald"
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121293082
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef xminator het volgende:
Hangt ook vanaf welke bioscoop het is, sommige zijn hierin heel strikt en sommige juist weer niet.

Hyde park on hudson als sneak? Sla ik over, had wel iets knallends verwacht als eerste sneak van het jaar.
Die gaat 10 januari in première, loze sneak dus.
pi_121294093
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Die gaat 10 januari in première, loze sneak dus.
Wat een bagger sneak inderdaad. Ondanks dat ik FDR een zeer interessante president vind, zal die film daar vast niet serieus op ingaan.. :')

Dan maar naar Silent Hill of The Hobbit HFR morgen.

Of helemaal niet naar de cinema, ik zie wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door wolfrolf op 07-01-2013 23:43:04 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 januari 2013 @ 23:54:00 #142
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121294961
Reservering binnen de 30 minuten voor aanvang kreeg ik niet via de machine maar wel via de balie.

Ik had laatst trouwens dat er vlak voor aanvang geen enkele stoel meer beschikbaar was terwijl er op de monitor nog 17 stonden. Moest 1 kaart hebben. Een zaal is nooit 100 gevuld maar vroeg me af of ze dan gewoon liever de laatste kaarten aan betalende mensen geven of dat t echt vol was. Had niet gereserveerd was op de bonne fooi
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121295363
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bedoelt als je reserveert moet je ze een half uur voor aanvang halen, denk ik daarnaast kan je meteen na de voorstelling een andere ticket kopen ;)
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, heb tot nu toe namelijk alleen maar gereserveerd maar ik zou dus direct na een film een kaartje voor een andere film kunnen 'kopen' met mijn PUC. De voorwaarden doen namelijk allemaal vermoeden dat je echt 30min voor een film een kaartje moet halen.

Bedankt voor alle reacties verder. Gister Jack Reacher gezien, en zaterdag wilde we Taken 2 gaan kijken maar het brand alarm op Spuimarkt ging (weer eens) af waardoor we 20 minuten mochten wachten. Hele film maar geskipt dus. Donderdag naar Gangster Squad in elk geval, en vrijdag naar The Hobbit. Wat een uitvinding die pas, al is het alleen al vanwege de gemakken.
pi_121295652
quote:
0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1915273/4/40#121294961]

Ik had laatst trouwens dat er vlak voor aanvang geen enkele stoel meer beschikbaar was terwijl er op de monitor nog 17 stonden. Moest 1 kaart hebben. Een zaal is nooit 100 gevuld maar vroeg me af of ze dan gewoon liever de laatste kaarten aan betalende mensen geven of dat t echt vol was. Had niet gereserveerd was op de bonne fooi
Elke zaal heeft een calamiteitenrij waar een aantal stoelen (van 5 tot de hele rij) wordt vrijgehouden voor 'noodgevallen'. Denk aan conflicterende zitplaatsen etc. Bij volle zalen worden deze soms nog op het allerlaatste moment stuk voor stuk verkocht als er nog een aantal vrij zijn. Maar dit gebeurt niet al te vaak, daar heb je net een overijverige (theater)manager voor nodig die nog wat extra centjes wilt binnenhalen. Dat heeft verder niets met het soort bezoeker te maken, ook voor iemand met een puc vangt een theater geld.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:50:24 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121296678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:06 schreef Fundada het volgende:
De voorwaarden doen namelijk allemaal vermoeden dat je echt 30min voor een film een kaartje moet halen.

Die voorwaarden gelden voor elk gereserveerd kaartje. Ook de normale. In de praktijk zijn ze vlak voor aanvang nog te krijgen.

De aanvang van de film is het moment dat de reclame begint, die duurt 10 minuten en volgens mij wordt dan zo'n beetje de reserveringen vrijgegeven. Dan heb je nog 10 minuten om de zaal in te komen, dus tot 20 min na aanvansgtijd en 10 min na begintijd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:51:52 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121296727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:06 schreef Fundada het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, heb tot nu toe namelijk alleen maar gereserveerd maar ik zou dus direct na een film een kaartje voor een andere film kunnen 'kopen' met mijn PUC.
als er stoelen beschikbaar zijn sowieso, je kan ook een hele marathon thuis plannen en na elke film direct je reservering halen en dan een hapje eten of even internetten/
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:53:20 #147
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121296769
Hebben jullie ook daad juist door de laagfrempeligheid een film te zien want je hebt er toch al voor betaald dat een film vaak meevalt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:54:47 #148
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121296816
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Fundada het volgende:
Na lang peinzen heb ik voor mij, en vriendinlief, ook maar eens pathe unlimited aangeschaft. Zaten onderhand toch minimaal 1x per week in de bioscoop dus wat dat betreft is het veel goedkoper. Ik vroeg mij echter af hoe jullie dat doen met meerdere films na elkaar. Als ik het goed heb moet je met een PUC sowieso een half uur van tevoren aanwezig zijn bij een film? Hoe doen jullie dat dan als er 10minuten tussen de films zit oid?
Welcome to the PUC club ;-). Als je inderdaad een keer per week een bioscoop bezoekt zal je hier zeker veel voordeel uit gaan halen.

Een paar posts geleden gaf ik mijn planning aan voor een dagje non-stop film, daar zit 1 minuut tussen de ''verwachte'' eindtijd van de film en de start van de voorprogrammering van film erna. Het ligt er erg aan of het op dat moment rustig is. Als dat zo is dan heb je kans dat ze je reservering niet zullen verwijderen binnen het half uur voor aanvang. Als je echter op een drukke avond (do/vrij/za) gaat of naar een grote film à la Hobbit, je dan echt voor 30 minuten voor aanvang je kaartje moet hebben opgehaald bij de ticket machine, want anders is je ticket weg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Die voorwaarden gelden voor elk gereserveerd kaartje. Ook de normale. In de praktijk zijn ze vlak voor aanvang nog te krijgen.

De aanvang van de film is het moment dat de reclame begint, die duurt 10 minuten en volgens mij wordt dan zo'n beetje de reserveringen vrijgegeven. Dan heb je nog 10 minuten om de zaal in te komen, dus tot 20 min na aanvansgtijd en 10 min na begintijd
Een vriendin van mij was laatst in City, en haar kaartje werd zonder pardon uit het systeem gehaald terwijl het volgens haar (vrouwen en tijd hè...) nog geen 30 minuten voor aanvang was. Het verschilt dus echt enorm per bios, want bij de Munt zijn ze meestal wat coulanter die paar keer dat ik nog 10 min. voor aanvang m'n kaartje kon ophalen, één keer zelfs toen de film al was gestart (voorprogramma dan).

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:53 schreef Stefan het volgende:
Hebben jullie ook daad juist door de laagfrempeligheid een film te zien want je hebt er toch al voor betaald dat een film vaak meevalt
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik denk dat ik daardoor Alles is Familie, en tal van andere films best wel oké vindt, terwijl ik waarschijnlijk chagrijnig had geweest wanneer ik een ''losse'' ticket ervoor had betaald. Vergis je niet, als je slechts 5 keer per maand naar de film gaat met PUC een kaartje je omgerekend alsnog bijna ¤ 4,- kost, dus als je het zo bekijkt is het ook niet echt ''gratis'' meer. De drempel om te gaan is echter een stuk lager omdat je uitgaat van de ''meer dan twee films per maand en je hebt het eruit'' regel.
Ditismijnsig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:56:37 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121296860
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bedoelt als je reserveert moet je ze een half uur voor aanvang halen, denk ik daarnaast kan je meteen na de voorstelling een andere ticket kopen ;)
Nee, kan pas 90 min voor aanvang van de film. Reserveren kan wel maar volgens mij kun je ze niet afhalen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:05:02 #150
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121297050
Hihi, The Hobbit draait morgen in de grote zaal van Tuschinski. Tempting om nog een keer te kijken!

Edit: wow. Eindelijk een goede programmering. Een keer iets anders dan Twilight en Skyfall in de grotere zalen van de Munt. Donderdag naar Gangster Squad :). Vrijdag draait Les Miserables in de grote zaal Tuschinski, maar ik twijfel. Het lijkt me echt een oersaaie film. Meningen?
Ditismijnsig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:12:07 #151
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297175
Ik lees wat oudere topics en verbaas me over de discussie dat je de goldcard er niet uithaalt

Met 3 films per maand heb je de kaart er al uit, je betaalt 7 euro meer voor 3d/imax toeslag, en misschien haal je een maand die 7 euro extra niet maar dan nog heb je die goldcard er al uit met 3 films, al zijn ze alle drie 2D.

Ik vind de Gold prima, geen nadenken over een toeslag, gewoon kiezen en kijken. Voor het gemak betaal ik graag die 7 euro. En als mn vriendin een keer meegaat en ik wil de man uithangen dan haal je gewoon een keer iets aan de balie en dan is 25 procent al snel een euro of meer.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:12:56 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297194
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Vrijdag draait Les Miserables in de grote zaal Tuschinski, maar ik twijfel. Het lijkt me echt een oersaaie film. Meningen?
Ik denk en hoop dat Les Mis zo goed is dat ik 5 keer of meer ga.

Maar let op, in Les Mis wordt ALLES gezongen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121297242
Ik zou de goldcard er inderdaad bij lange na niet uithalen. Van 3d krijg ik barstende koppijn, dus dat skip ik en voor die twee interessante imaxfilms per jaar betaal ik de toeslag.
pi_121297266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Het lijkt me echt een oersaaie film. Meningen?
Ik kijk er in elk geval erg naar uit :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:17:25 #155
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik zou de goldcard er inderdaad bij lange na niet uithalen. Van 3d krijg ik barstende koppijn, dus dat skip ik en voor die twee interessante imaxfilms per jaar betaal ik de toeslag.
Blockbusters komen niet eens meer altijd uit in 2D
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:17:34 #156
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121297288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:12 schreef Stefan het volgende:
Ik lees wat oudere topics en verbaas me over de discussie dat je de goldcard er niet uithaalt

Met 3 films per maand heb je de kaart er al uit, je betaalt 7 euro meer voor 3d/imax toeslag, en misschien haal je een maand die 7 euro extra niet maar dan nog heb je die goldcard er al uit met 3 films, al zijn ze alle drie 2D.

Ik vind de Gold prima, geen nadenken over een toeslag, gewoon kiezen en kijken. Voor het gemak betaal ik graag die 7 euro. En als mn vriendin een keer meegaat en ik wil de man uithangen dan haal je gewoon een keer iets aan de balie en dan is 25 procent al snel een euro of meer.
Jij beredeneert het anders. Jij praat over het abonnementsgeld t.o.v. de reguliere prijs (~¤10,-). Dan haal je het na 3 films er inderdaad uit ja, omdat je per definitie goedkoper uit bent dan dat je losse kaartjes koopt. De discussie ging echter over het verschil tussen gewoon Unlimited en Gold. Daarbij was ook aangegeven dat een IMAX voorstelling niet altijd 3D hoeft te zijn, en dus als Unlimited houder betaal je dan slechts 2,50 toeslag. Dan moet je daarnaast in dezelfde maand ook nog eens 4 extra 3D films zien om in vergelijking met de ''normale'' unlimited je extra voordeel eruit te halen.

Kortom je moet veel 3D (bovenop normale films) kijken om het verschil tussen de Gold en de ''normale'' Unlimited te doen rechtvaardigen.
Ditismijnsig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:19:03 #157
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297316
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Jij beredeneert het anders. Jij praat over het abonnementsgeld t.o.v. de reguliere prijs. Dan haal je het na 3 films er inderdaad uit ja, omdat je per definitie goedkoper uit bent dan dat je losse kaartjes koopt. De discussie ging echter over het verschil tussen gewoon Unlimited en Gold. Daarbij was ook aangegeven dat een IMAX voorstelling niet altijd 3D hoeft te zijn, en dus als Unlimited houder betaal je dan slechts 2,50 toeslag. Dan moet je daarnaast ook nog eens 4 extra 3D films zien om in vergelijking met de ''normale'' unlimited je extra voordeel eruit te halen.
Ik begrijp de discussie wel alleen betaal ik graag die 7 euro meer om me niet druk te hoeven maken over toeslag. En ik beredeneer dat ik die kaart er nu al uit heb met 3 films.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:19:22 #158
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121297319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:16 schreef F_JD het volgende:

[..]

Ik kijk er in elk geval erg naar uit :)
Ik zag net dat ie drie uur duurde! Hoop dat het dan wel een oké film is, anders moet ik maar veel vreetwerk meenemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:19 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik begrijp de discussie wel alleen betaal ik graag die 7 euro meer om me niet druk te hoeven maken over toeslag. En ik beredeneer dat ik die kaart er nu al uit heb met 3 films.
Daar heb je zeker gelijk in. Alleen als je een gewone PUC-houder bent, dan is het voor niet veel mensen voordeliger om je abbo ¤ 7,- per maand duurder te maken om bovengenoemde redenen, en dan houden we nog geen rekening met vakanties en langere periodes waarin je even geen film bezoekt wat al snel zorgt dat de ¤ 7,- euro extra zich vermenigvuldigt. Je kunt het dus op twee manieren zien :).
Ditismijnsig.
pi_121297339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Blockbusters komen niet eens meer altijd uit in 2D
De blockbusters die alleen in 3d uitkomen vind ik gelukkig doorgaans niet de interessantsten, maar met films als the avengers wacht ik dus inderdaad op de download. Pixar is gelukkig vaak ook nog in 2d te zien.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:21:14 #160
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297354
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:19 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[q]Kortom je moet veel 3D (bovenop normale films) kijken om het verschil tussen de Gold en de ''normale'' Unlimited te doen rechtvaardigen.
Ik ben niet debiel ofzo snap de discussie. Alleen benader ik de 7 euro extra als geen omkijken hebben naar, als ik een maand geen imax of 3d zie denk ik niet, ojee, wat zonde, dan denk ik nog steeds na 3 films dat de rest van de maand gratis is.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:22:57 #161
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:19 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik zag net dat ie drie uur duurde! Hoop dat het dan wel een oké film is,

Hou je van musicals. Heb je Sweeney Todd gezien, daar werd de helft van de dialogen gezongen, in Les Mis wordt 100 procent van de dialogen gezongen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:26:20 #162
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121297461
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:16 schreef F_JD het volgende:

[..]

Ik kijk er in elk geval erg naar uit :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hou je van musicals. Heb je Sweeney Todd gezien, daar werd de helft van de dialogen gezongen, in Les Mis wordt 100 procent van de dialogen gezongen
Nee niet gezien, maar als ik hem niet leuk vind geef ik F_JD de schuld :9 . Gereserveerd! (Nee ook al is dat niet nodig dat weet ik inmiddels maar ik vind het leuk om mezelf een vast plekkie te geven ;)).

Dat wordt 6 films in een week, ik moet overduidelijk mijn slechte december-geen-film maand inhalen.
Ditismijnsig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:27:50 #163
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297483
Mijn record is zes films op 1 dag, was in 2005, drie films voorpremieres en daarna stiekum naar 3 reguliere voorstellingen gegaan, in Pathe ArenA
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:29:09 #164
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121297505
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:27 schreef Stefan het volgende:
Mijn record is zes films op 1 dag, was in 2005, drie films voorpremieres en daarna stiekum naar 3 reguliere voorstellingen gegaan, in Pathe ArenA
Schooier! Bij Pathé kan je inderdaad zo doorlopen volgens mij. Hoe voelde je je na zes films zo kort dag? Ik voel me er na drie al best wel brak.
Ditismijnsig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:30:59 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121297536
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:29 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Schooier! Bij Pathé kan je inderdaad zo doorlopen volgens mij. Hoe voelde je je na zes films zo kort dag? Ik voel me er na drie al best wel brak.
in 2005 deed ik dat vaak bij Pathebioscopen,de munt lukte ook, sindsdien niet meer gedaan

Heerlijk zon dag, kan me van die dag alleen de notebook nog herinneren, beste romcom ever
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121299214
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:29 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Schooier! Bij Pathé kan je inderdaad zo doorlopen volgens mij. Hoe voelde je je na zes films zo kort dag? Ik voel me er na drie al best wel brak.
in spuimarkt lukt dat in de meeste gevallen niet (meer), er staan te vaak controleurs..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:48:22 #167
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121301342
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Blockbusters komen niet eens meer altijd uit in 2D
Gewoon boycotten tot ze inzien dat mensen 3D beu zijn. Veel plezier bij Nemo 3D !!!
pi_121302154
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:48 schreef tcr het volgende:

[..]

Gewoon boycotten tot ze inzien dat mensen 3D beu zijn. Veel plezier bij Nemo 3D !!!
probleem is dat men het totaal niet beu is.. en je dus kan verwachten dat over een aantal jaar er nog nauwelijks een 2D film te kijken is..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:36:47 #169
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121302197
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:34 schreef mschol het volgende:

[..]

probleem is dat men het totaal niet beu is.. en je dus kan verwachten dat over een aantal jaar er nog nauwelijks een 2D film te kijken is..
No way, zolang er helden als Christopher Nolan zijn die weigeren in 3D te filmen zie ik dat niet gebeuren.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:38:29 #170
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121302236
3D films zullen pas 2D overnemen wanneer er een systeem ontwikkeld wordt waarbij de kijker geen bril meer nodig heeft om het 3D te zien.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121304716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Hihi, The Hobbit draait morgen in de grote zaal van Tuschinski. Tempting om nog een keer te kijken!

Edit: wow. Eindelijk een goede programmering. Een keer iets anders dan Twilight en Skyfall in de grotere zalen van de Munt. Donderdag naar Gangster Squad :). Vrijdag draait Les Miserables in de grote zaal Tuschinski, maar ik twijfel. Het lijkt me echt een oersaaie film. Meningen?
Als je er van houdt zijn de recensies erg goed. Ik zou er zonder PUC nooit heen gaan, maar misschien dat ik het maar een kans ga geven.

Hoe komen ze er bij om een sneak te programmeren die over 2 dagen gaat draaien? Zeker met zoveel aankomende toppers de komende tijd die allemaal prima sneak material zijn....
pi_121305059
pfft, 7 films die ik wil zien.. maar geen zin om naar de bioscoop te gaan :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:42:47 #173
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121305381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:36 schreef tcr het volgende:

[..]

No way, zolang er helden als Christopher Nolan zijn die weigeren in 3D te filmen zie ik dat niet gebeuren.
Ja dat scheelt 1 film per jaar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121305925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:34 schreef mschol het volgende:

[..]

probleem is dat men het totaal niet beu is.. en je dus kan verwachten dat over een aantal jaar er nog nauwelijks een 2D film te kijken is..
Mwah, de nieuwigheid is er nu ook wel af voor veel mensen en veel 3D-films draaien nu ook weer in 2D, zoals de hobbit en verschillende kinderfilms. Alleen bij matige/kleine films die in 3D verschijnen zal enkel de 3D-versie draaien omdat twee versies dan gewoon onrendabel is en 3D de voorkeur heeft.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_121306214
Oké bedankt voor alle hulp, ga het maar eens proberen volgend bezoekje dan. :)
pi_121306622
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef koei het volgende:

[..]

Mwah, de nieuwigheid is er nu ook wel af voor veel mensen en veel 3D-films draaien nu ook weer in 2D, zoals de hobbit en verschillende kinderfilms. Alleen bij matige/kleine films die in 3D verschijnen zal enkel de 3D-versie draaien omdat twee versies dan gewoon onrendabel is en 3D de voorkeur heeft.
Nou bij pathe draaien alle grote mensen films 3D exclusive hoor.. op de megablockbusters na, omdat Pathe daar gewoon bakken geld mee verdient.

Jammer, maar dan gaat bij mij de 2D bril op. Maar dat is nu wel bekend gok ik :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121307125
Yay, gereserveerd voor Gangster Squad a.s. donderdag :D *O* Zin in!
Gewoon normaal doen ja.
pi_121307191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Yay, gereserveerd voor Gangster Squad a.s. donderdag :D *O* Zin in!
Ik ga volgende week samen met vaders :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121307240
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ga volgende week samen met vaders :D
Die film lijkt me echt bruut. Vette cast ook :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:59:07 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121307298
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou bij pathe draaien alle grote mensen films 3D exclusive hoor.. op de megablockbusters na, omdat Pathe daar gewoon bakken geld mee verdient.

Jammer, maar dan gaat bij mij de 2D bril op. Maar dat is nu wel bekend gok ik :')
is er een 2d bril bij 3d films?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121307327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

is er een 2d bril bij 3d films?
nope

http://www.2d-glasses.com
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:12:37 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121307678
Zou het werken als je 2 linkerglazen of 2 rechterglazen in 1 bril zou stoppen, aangezien je met 1 oog dicht wel 2D ziet met een 3D bril
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121307698
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef Stefan het volgende:
Zou het werken als je 2 linkerglazen of 2 rechterglazen in 1 bril zou stoppen, aangezien je met 1 oog dicht wel 2D ziet met een 3D bril
volgens mij is dat exact hoe ze die 2D brillen maken...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:14:46 #184
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121307734
Het jammere is dat de glazen de film donkerder maken, dus eht 2D is helderder
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:05:03 #185
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121309728
Je mist idd meer dan 50% van het licht met een 2D-bril...
Confidence through competence
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:08:31 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121309861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:32 schreef mschol het volgende:
pfft, 7 films die ik wil zien.. maar geen zin om naar de bioscoop te gaan :')
In Soviet Russia, movies come to you.
Confidence through competence
pi_121309870
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Je mist idd meer dan 50% van het licht met een 2D-bril...
dus de 2D brillen zijn slechter als de 3D brillen? :?

ja met een bril wordt het iets donkerder, maar dat haalt de 50% echt niet..
pi_121309889
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In Soviet Russia, movies come to you.
:')
From Russia, with movies..
pi_121309918
Vind sowieso 9 van de 10 3D films nergens op slaan. Was afgelopen zaterdag naar Silent Hill 3D.. wat een onzin zeg.
Terwijl Avatar, The Hobbit en Life of Pi echt vet zijn in 3D. Maar goed de meeste slaat dus echt nergens op.

Ohja, Silent Hill is denk ik echt alleen maar leuk als je de game gespeeld hebt... ik heb deze gespeeld maar niet uitgespeeld. Denk dat 99% van de mensen in de zaal er geen ruk van snapten :9 en vond Sean Bean nou niet echt goed acteren... en Jon Snow van GoT (weet even zijn echte naam niet) bakte er ook vrij weinig van.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:11:25 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121309963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]

dus de 2D brillen zijn slechter als de 3D brillen? :?

ja met een bril wordt het iets donkerder, maar dat haalt de 50% echt niet..
Euh, moet ff denken waarom ik dat zei....

Met 2D brillen krijg je in principe de helft van al het licht binnen, namelijk alles wat een bepaalde richting op is gepolariseerd. De andere helft wordt geblockt. Plus efficientieverlies, dus minder dan 50%.

Maar de gevoeligheid van het oog werkt niet lineair, maar logaritmisch, daarom lijkt het misschien dat je meer dan de helft nog binnenkrijgt :) Je oog wordt echter naarmate het donkerder wordt, gevoeliger.
Confidence through competence
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:23:49 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121310468
Brillen zijn beroerd.

Gisteren life of Pi gekeken, was er niet heeeeel kapot van moet ik zeggen. Metaforische boodschap over godsdienst werkt IMO eerder tegen dan voor godsdiensten, hing er ook zo slapjes tegenaan.

Als verhaal wel mooi, knap gemaakt ook, maar weinig memorabel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121312216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef Stefan het volgende:
Zou het werken als je 2 linkerglazen of 2 rechterglazen in 1 bril zou stoppen, aangezien je met 1 oog dicht wel 2D ziet met een 3D bril
Ja dat kan. Maar dan moet je heel voorzichtig te werk gaan, die filters in de bril zijn erg kwetsbaar en het plastic zit behoorlijk stevig verlijmd.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:07:11 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121312252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Brillen zijn beroerd.

Gisteren life of Pi gekeken, was er niet heeeeel kapot van moet ik zeggen. Metaforische boodschap over godsdienst werkt IMO eerder tegen dan voor godsdiensten, hing er ook zo slapjes tegenaan.

Als verhaal wel mooi, knap gemaakt ook, maar weinig memorabel.
verhaal viel juist tegen, zeker met dat cop out einde
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:17:10 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121315061
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

verhaal viel juist tegen, zeker met dat cop out einde
Als je goed leest zie je dat ik dat ook bedoel. Het verhaal zelf is prima, maar het is nogal slap qua boodschap.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:21:14 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121315209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je goed leest zie je dat ik dat ook bedoel. Het verhaal zelf is prima, maar het is nogal slap qua boodschap.
Die hele raamvertellingconstructie vond ik overbodig. De 3D was ook overbodig. De scene van het zinken en daarna was mooi, al was het eiland weer over de top.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:22:18 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121315263
3D vind ik ALTIJD overbodig. Wel vond ik het in deze film niet storend.

Raamvertelling versus de feitelijke weergave is nou net waar de film om draait, vandaar ook dat ik zeg dat het eerder tegen religie werkt dan voor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121334561
Voor geinteresseerden in Hotel Transylvania in het Engels

Hotel.Transylvania.2012.1080p.WEB-DL.H264-WEBiOS
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121334610
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Voor geinteresseerden in Hotel Transylvania in het Engels

Hotel.Transylvania.2012.1080p.WEB-DL.H264-WEBiOS
nice, al wacht ik denk ik nog even op een leuke BD versie :) (al verwacht ik niet dat DTS wat toevoegt ofzo :P)
pi_121335164
Ik ben erg nieuwsgierig naar Les Miserables!

Deze versie ga ik ook nog wel checken: Les Misérables (1998) - IMDb

Met Liam Neeson _O_ en Geoffrey Rush ^O^
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:31:15 #200
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121335793
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef koei het volgende:

[..]

Mwah, de nieuwigheid is er nu ook wel af voor veel mensen en veel 3D-films draaien nu ook weer in 2D, zoals de hobbit en verschillende kinderfilms. Alleen bij matige/kleine films die in 3D verschijnen zal enkel de 3D-versie draaien omdat twee versies dan gewoon onrendabel is en 3D de voorkeur heeft.
Helaas dwingen ze je ook soms door bijvoorbeeld alleen de Nederlandse versie van een (animatie)film te laten zien in 2D. Dan ben je nog steeds een soort van verplicht om de OV te checken tenzij je de tien stemacteurs die Nederland rijk is, keer op keer wil horen in elke nieuwe film.

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Voor geinteresseerden in Hotel Transylvania in het Engels

Hotel.Transylvania.2012.1080p.WEB-DL.H264-WEBiOS
Die wil ik thuis wel in 3D kunnen checken hè. 8-) 8-) 8-)
Heb ik tenminste nog iets aan die ¤ 50,- euro p.s. kostende te zware Sony rotdingen.
Ditismijnsig.
pi_121336014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Helaas dwingen ze je ook soms door bijvoorbeeld alleen de Nederlandse versie van een (animatie)film te laten zien in 2D. Dan ben je nog steeds een soort van verplicht om de OV te checken tenzij je de tien stemacteurs die Nederland rijk is, keer op keer wil horen in elke nieuwe film.

[..]

Die wil ik thuis wel in 3D kunnen checken hè. 8-) 8-) 8-)
Heb ik tenminste nog iets aan die ¤ 50,- euro p.s. kostende te zware Sony rotdingen.
thuis 3D is nog erger als 3D in de bioscoop.. tenzij je zelf een filmdoek heb a formaatje bioscoop...
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:06:57 #202
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121339085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef mschol het volgende:

[..]

thuis 3D is nog erger als 3D in de bioscoop.. tenzij je zelf een filmdoek heb a formaatje bioscoop...
Met een 60' inch mag ik niet klagen, ik vind het er zelf groot genoeg voor. Ik irriteer me meer aan het flikkeren. Overdag met vol zonlicht een 3D film kijken is geen pretje. 's Avonds kan ik er echter best wel van genieten, mits de juiste versie. een .MKV SBS versie is niet altijd even goed namelijk, en de resolutie is ook wat minder dan een originele 3D Blu-Ray. Ligt erg aan de source. De 3D bril is ook veel te zwaar, ideaal zou natuurlijk zijn wanneer consumer TV's brilloos 3D kunnen vertonen (en goed verkrijgbaar zijn tegen een normale prijs). Ik verkies echter active 3D over passief, dat ziet er helemaal niet uit (LG in de winkel gezien, lelijke pixels zelfs nog zichtbaar vanaf een aantal meters). Al met al heb ik er al best wat plezier van gehad.

M'n vriendin heeft een 32' inch scherm voor 3D (slaapkamer), dankzij de korte afstand valt dit ook nog wel mee. Maar het is natuurlijk geen vergelijking met een bioscoop ervaring, verre van.

Anyway, back to PUC.

Vandaag woensdag 09-01-2013
11:00-12:49 Pathé de Munt: Silent Hill 3D (Weet nog niet of dit doorgaat, heb onverwacht veel te doen morgen)
12:50-15:15 Pathé de Munt: Jack Reacher
15:35-17:34 Pathé Tuschinski: Het bombardement (grote Zaal 1)

Donderdag 10-01-2013
11:00-13:17 Pathé City: The Hypnotist
14:00-16:08 Pathé de Munt: Gangster Squad

Vrijdag 11-01-2013
13:00-15:53 Pathé Tuschinski: Les Misérables (grote Zaal 1)

Zin in, en hopen dat ik het volhoud! Iets te veel aan m'n kop de laatste tijd dus dit is wel lekker ff ontspannend.
Ditismijnsig.
  woensdag 9 januari 2013 @ 07:35:36 #203
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_121341267
http://www.pathe.nl/artikel/1061-

gratis 2e kaartje voor een minicruise naar Newcastle. Geldt waarschijnlijk niet voor PUCcers, maar wellicht neem je een betalende vriend(in) mee en kun je er leuk van profiteren :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:17:56 #204
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_121342580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:06 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Vandaag woensdag 09-01-2013
11:00-12:49 Pathé de Munt: Silent Hill 3D (Weet nog niet of dit doorgaat, heb onverwacht veel te doen morgen)
12:50-15:15 Pathé de Munt: Jack Reacher
15:35-17:34 Pathé Tuschinski: Het bombardement (grote Zaal 1)

Donderdag 10-01-2013
11:00-13:17 Pathé City: The Hypnotist
14:00-16:08 Pathé de Munt: Gangster Squad

Vrijdag 11-01-2013
13:00-15:53 Pathé Tuschinski: Les Misérables (grote Zaal 1)

Zin in, en hopen dat ik het volhoud! Iets te veel aan m'n kop de laatste tijd dus dit is wel lekker ff ontspannend.
Wow, ik heb nog zoveel bij te kijken dat ik jaloers ben op jouw schema de komende 3 dagen. Mijn schema bestaat helaas vooral uit werk van 8-17 haha. Ik ga vrijdag naar Ganster Squad nu al zin in!

Ik ben er na de discussie in het topic over gaan twijfelen om m'n PUC Gold te downgraden. Het is voor ons niet meer goedkoper dan de gewone PUC en ik heb inmiddels 2 Gold brillen dus ik ben goed voorzien 8-) Daarnaast hebben we inmiddels in Vlaardingen ook een bioscoop en het geld dat we besparen kunnen we dan gebruiken of af en toe daar naar toe te gaan.

Eerst nog getwijfeld of we niet sowieso onze PUC kaart moesten opzeggen en dan alleen maar naar de films gaan die we 'echt' willen zien. Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat we gemiddeld meer dan 4 films per maand al 'echt' willen zien en nu al films missen die we eigenlijk hadden willen zien _O-
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:45:13 #205
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121344668
Zoals je ziet is Silent Hill hem niet geworden, was me iets te vroeg. Maandag ook vrij dus ik zie dan wel weer of ik nog zo'n dagje ga inplannen. Ik zie dat 'ie volgende week alleen maar laat / laat in de middag te zien is of tussen de middag maar dan is 'ie lastig te combineren met een andere film dus misschien laat ik hem helemaal zitten.

Het was overigens niet mijn bedoeling om PUC Gold houders te laten ontdoen van hun Gold card hoor! Je moet uiteraard zelf de kaart nemen die bij je past. Maar ik denk wel dat er heel wat mensen zijn die omgerekend voordeliger uit zijn met een normale PUC ten opzichte van Gold, zeker op de lange termijn.
Ditismijnsig.
pi_121344944
Zoals ik eerder al had berekend is Gold eigenlijk nooit goedkoper, of je moet dezelfde 3D/IMAX film meerdere keren bekijken en vaak snacks kopen. Het is vooral makkelijk dat je niet meer hoeft te klooien met het pinnen van de toeslag (en niet vergeten de 3D-bril weghalen, anders kan je weer opnieuw beginnen). Alleen voordelig als er een IMAX3D film (5 euro toeslag) draait.

Ik kijk het nog een maandje of twee aan, en mocht het 3D aanbod dan niet meer minimaal 2 films per maand zijn en IMAX films nog steeds 2 maanden lang draaien, dan downgrade ik.
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:54:13 #207
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_121344981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Het was overigens niet mijn bedoeling om PUC Gold houders te laten ontdoen van hun Gold card hoor! Je moet uiteraard zelf de kaart nemen die bij je past. Maar ik denk wel dat er heel wat mensen zijn die omgerekend voordeliger uit zijn met een normale PUC ten opzichte van Gold, zeker op de lange termijn.
Hahaha geen probleem, ik heb in eerste instantie de gold pas genomen omdat we vaak 3D en IMAX zien maar toen (inmiddels meer dan een jaar geleden) ook nog vaak drinken etc. kochten omdat we dat vergaten mee te nemen. Maar dat eten is natuurlijk achterlijk duur en inmiddels lukt het ons zeer goed om er aan te denken iets mee te nemen. Daarnaast wilde ik heel graag de bril maar daar heb ik er inmiddels 2 van dus de meerwaarde is er een beetje af.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_121345033
Tel tot en met maart maar 3 3D-films...
pi_121345225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Deezertje het volgende:
Tel tot en met maart maar 3 3D-films...
ik tel er 6 5 , 1 staat dubbel
pi_121345274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef mschol het volgende:

[..]

ik tel er 6 5 , 1 staat dubbel
Tel dan alleen de films die me qua filmposter wat lijken, trailers zie ik binnenkort wel. De meeste zijn van die slappe Nederlandstalige zooi... :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:31:19 #211
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121357494
Vanavond naar voorpremiere Les Miserables *;
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121358592
Wow, Les Miserables draait in de grootste zaal in Haarlem. Bijzonder dat ze hem dan als PAC labelen (sowieso bijzonder met deze cast en dit budget en marketing).
pi_121359029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef bigbass het volgende:
Wow, Les Miserables draait in de grootste zaal in Haarlem. Bijzonder dat ze hem dan als PAC labelen (sowieso bijzonder met deze cast en dit budget en marketing).
Musical, dus kei alternatief jongehhhhhhhhhhhhh
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121359210
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vanavond naar voorpremiere Les Miserables *;
ik heb net even gespiekt, maar ergens in de hoek links of rechtsonderin (dichtbij scherm dus) zie ik niet zitten :')

idem voor hobbit, ook zo idioot druk...
  Admin woensdag 9 januari 2013 @ 17:22:54 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121359430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef bigbass het volgende:
Wow, Les Miserables draait in de grootste zaal in Haarlem. Bijzonder dat ze hem dan als PAC labelen (sowieso bijzonder met deze cast en dit budget en marketing).
Ik snap sowieso dat label niet. Film is film, toch? Of is dit er weer eentje met een ander tarief?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121359830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik snap sowieso dat label niet. Film is film, toch? Of is dit er weer eentje met een ander tarief?
Nee, zelfde tarief, PAC is meer 'arthouse'. Maar dan wel zo mainstream dat ze er geld mee verdienen...
pi_121359924
Vraag me af of er ook van die rare mensen tussen zullen zitten die de gehele film zullen meezingen :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:45:52 #218
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121360236
Skyfall was ook de derde keer weer genieten. Al blijf ik van mening dat ondanks de prachtige shots het einde na het einde wel te lang gerekt werd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121361653
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef xminator het volgende:
Vraag me af of er ook van die rare mensen tussen zullen zitten die de gehele film zullen meezingen :')
Dat betwijfel ik.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121363952
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121364959
quote:
Moa, de trailer is wel aardig, maar vind het nog geen 'must see'.
  Admin woensdag 9 januari 2013 @ 19:46:38 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121365089
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef xminator het volgende:
Vraag me af of er ook van die rare mensen tussen zullen zitten die de gehele film zullen meezingen :')
Ik hoop het niet. Dat is fucking irritant.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121365195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef bigbass het volgende:

[..]

Moa, de trailer is wel aardig, maar vind het nog geen 'must see'.
Dat mag. Het spreekt erg mij aan. Kan ik ook niks aan doen :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121365505
Hoe krijgt The Impossible zulke goede reviews? Is de trailer niet representatief of is er gewoon een grote markt voor dit soort films?
pi_121366866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef bigbass het volgende:
Hoe krijgt The Impossible zulke goede reviews? Is de trailer niet representatief of is er gewoon een grote markt voor dit soort films?
Volgens mij is het ook een hele sterke film over een waargebeurd verhaal. Naomi Watts gaat vlammen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:51:09 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121368550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook een hele sterke film over een waargebeurd verhaal. Naomi Watts gaat vlammen.
Mij lijkt er geen kut aan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121370273
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mij lijkt er geen kut aan.
Prima toch? Moet jij geheel voor jezelf besluiten :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121371266
zo, sinds enige tijd weer gebruik gemaakt van m'n puc met de film...
*trommelgeroffel*

So undercover :+
laat ik het zo samenvatten: het is goed dat ik een puc heb :+
pi_121371301
quote:
Juist, die zag ik ook van de week en die wil ik echt heeeeel graag zien! :D Op imdb kan je de eerste 4 minuten van de film bekijken.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121371608
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef mschol het volgende:
zo, sinds enige tijd weer gebruik gemaakt van m'n puc met de film...
*trommelgeroffel*

So undercover :+
laat ik het zo samenvatten: het is goed dat ik een puc heb :+
Heb je stiekem gefapt op Miley? :@ :@ :@

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 09-01-2013 22:15:35 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:19:12 #231
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121373633
Als je niet van horror houdt, en de Silent Hill-games niet hebt gespeeld, is het nog wat om naar Silent Hill 4 3D te gaan? :')
Confidence through competence
pi_121373790
Morgen naar Lés Mis of Gangster Squad gaan (heb helaas maar tijd voor 1 film)? :)
pi_121375161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook een hele sterke film over een waargebeurd verhaal. Naomi Watts gaat vlammen.
Ik heb het gevoel dat 80% van de film al in de trailer zit, dus het zal wel gewoon niet mijn type film zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Als je niet van horror houdt, en de Silent Hill-games niet hebt gespeeld, is het nog wat om naar Silent Hill 4 3D te gaan? :')
Als ik de review hier op Fok! mag geloven kan je er hoe dan ook beter met een grote boog omheen gaan.
Silent Hill: Revelation 3D
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:53:02 #234
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121378255
Net terug van Les Miserables: WAUW _O_

Eerste uur vloog er doorheen, wat een acteerwerk van Hugh Jackman _O_, stuk daarna is trager maar het eindigt echt ontzettend mooi en emotioneel. De hele film wordt gezongen en terwijl ik niet van musicals houdt vond ik het hier echt geweldig. 10/10. Volgende week weer gaan denk ik :P

Wat wel echt kut was, was dat aan het er een fout was in het systeem bij de voorpremiere in Pathe ArenA en niemand zijn reserveringen van Les Miserables kon ophalen. Daardoor stond er een ellenlange rij bij de kassa en kwamen alle reserveringen te vervallen. Je kon wel gewoon een kaartje halen en het werd vrij zitplaatsen. Dat kwam mij opzich wel goed uit want ik had een beter plaats dan dat ik gereserveerd had. Maar eigenlijk mag het toch niet zo fout gaan op zo'n druk moment :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121379000
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb je stiekem gefapt op Miley? :@ :@ :@
euhm.. nee niet echt.. hoewel ze er wel mag wezen opzich, vind ik die kop van haar iets weghebben van een 2de sarah jessica parker :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 03:42:40 #236
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121382263
Les Mis is prachtig, galapremiere geweest eerste 10 min gemist maar ga zeker mnstens 4 x met mn pucG kaart

En nee, niemand zingt mee, je bent te druk met snotteren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121383561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Morgen naar Lés Mis of Gangster Squad gaan (heb helaas maar tijd voor 1 film)? :)
Gangster :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:08:32 #238
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121383872
Ik las dat Hooper eerst op 4 uur kwam met zn monage en een directors cut overweeg met 20 min extra
Ik ziu 3 dingen langer willen zien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121384018
Vanmiddag naar Playing for Keeps in zaal 1 van Schouwburgplein... ik ben volgens mij de enige :P
pi_121384303
Jack Reacher vanavond maar eens checken, volgende week tijd voor Gangster Squad. Tussendoor misschien eindelijk eens naar The Hobbit.
pi_121384862
Een Seven psychopaths bluray rip heeft zich aan het front gemeld
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121385818
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Een Seven psychopaths bluray rip heeft zich aan het front gemeld
en dat heeft een puc :')
pi_121385846
quote:
12s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:40 schreef mschol het volgende:

[..]

en dat heeft een puc :')
Seven psychopats heeft niet bij Pathe gedraaid he :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121385930
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Seven psychopats heeft niet bij Pathe gedraaid he :(
oh :P
ik dacht dat hij nog moest komen :P
pi_121385981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef mschol het volgende:

[..]

oh :P
ik dacht dat hij nog moest komen :P
Op de premieredag werd er doodleuk gemeld dat ie niet bij pathe gedraaid ging worden ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121386873
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Een Seven psychopaths bluray rip heeft zich aan het front gemeld
Was te verwachten, film is ook tijdje uit.
Oscar periode is er, je ziet de meeste films nu opeens in overvloed in de nieuwsgroepen. Goede kwaliteit ook.
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:17:13 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121390400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:17 schreef Professional het volgende:

[..]

Was te verwachten, film is ook tijdje uit.
Oscar periode is er, je ziet de meeste films nu opeens in overvloed in de nieuwsgroepen. Goede kwaliteit ook.
Hier heeft ie in maar liefst 14 zaaltjes gedraaid, jammer gewoon.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121394422
Word echt strontziek van die tijden in Haarlem. Heb even de bitchmode aangezet ;)
Voor een normaal werkend mens zijn de opties gewoon minimaal. Ben meestal pas rond 5 uur thuis en als je kijkt naar de pas uitgekomen films (Jack Reacher, Gangster Squad) dan zetten ze die rond half 5 en om 21.30. Half 10 vind ik persoonlijk weer aan de late kant, mens moet toch ook beetje slapen.
pi_121394651
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Een Seven psychopaths bluray rip heeft zich aan het front gemeld
Woop woop
pi_121394709
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef mschol het volgende:
zo, sinds enige tijd weer gebruik gemaakt van m'n puc met de film...
*trommelgeroffel*

So undercover :+
laat ik het zo samenvatten: het is goed dat ik een puc heb :+
Vind je het niet awkward om als volwassen man tussen allemaal kinderen te zitten, wetende dat ze jou mogelijk zien als een pedo? :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:19:02 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121394813
Ga dan naar Pitch Perfect :D
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121395046
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je het niet awkward om als volwassen man tussen allemaal kinderen te zitten, wetende dat ze jou mogelijk zien als een pedo? :P
welke kinderen?
pi_121395101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef mschol het volgende:

[..]

welke kinderen?
Tieners, ook goed. :P
pi_121395114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef Stefan het volgende:
Ga dan naar Pitch Perfect :D
Ook deze is al in de nieuwsgroepen te vinden. ;)
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:29:59 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121395156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef Professional het volgende:

[..]

Ook deze is al in de nieuwsgroepen te vinden. ;)
Ja, maar ik heb geen PUCG-abo om massaal te blijven downloaden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121395214
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tieners, ook goed. :P
welke tieners?

ja ik ben bloedserieus, er was geen persoon <20 te bekennen in de zaal
pi_121395283
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef mschol het volgende:

[..]

welke tieners?

ja ik ben bloedserieus, er was geen persoon <20 te bekennen in de zaal
:D Okay. Ik weet hoe mensen denken over volwassen mannen in hun eentje bij K3, vandaar. Maar eigenlijk moet je daar ook schijt aan hebben.
pi_121395344
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D Okay. Ik weet hoe mensen denken over volwassen mannen in hun eentje bij K3, vandaar. Maar eigenlijk moet je daar ook schijt aan hebben.
K3 zou ik dan ook nooit naar toe gaan, brrrrr..
en voor de rest inderdaad wat schijt hebben aan wat andere mensen vinden...
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:36:30 #259
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121395374
Oja, K3 in 3D, goed dat je het zegt :9
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121395456
Playing for Keeps is hem niet geworden, niet gered... Nu maar naar Gangster Squad ;)
pi_121396785
Vanavond Gangster Squad, morgen Les Miserables. Wat een mooie releaseweek is dit toch :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:31:19 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121397609
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:06 schreef Professional het volgende:
Word echt strontziek van die tijden in Haarlem. Heb even de bitchmode aangezet ;)
Voor een normaal werkend mens zijn de opties gewoon minimaal. Ben meestal pas rond 5 uur thuis en als je kijkt naar de pas uitgekomen films (Jack Reacher, Gangster Squad) dan zetten ze die rond half 5 en om 21.30. Half 10 vind ik persoonlijk weer aan de late kant, mens moet toch ook beetje slapen.
Helaas niet uniek voor Haarlem...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121399269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef F_JD het volgende:
Vanavond Gangster Squad, morgen Les Miserables. Wat een mooie releaseweek is dit toch :)
zoals het er daarstraks uitzag wordt het les miserables vanavond voor mij, misschien ook pitch perfect of hobbit
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:50:34 #264
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121400794
Net terug van Looper, vond hem vrij matig jammer genoeg
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121403730
Gangster Squad is wel aardig. Redelijk voorspelbare actiefilm :)
pi_121407273
zo, hobbit gezien..
vond em niet denderend..

over 20 minute les miserables..
flinke zit zo, 2x ~170 min. films achterelkaar :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:25:28 #267
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121410314
Net naar Gangster Squad geweest.... ik dacht: mooie cast, Ryan Gosling :9~ :9~ , Emma Stone, :9~ :9~ :9~ , Sean Penn :9~ :9~ , kan niet stuk.

Maar hij viel mij persoonlijk tegen. Gosling en Stone werkt niet meer, is teveel CrazyStupidLove. Lukt Tom Hanks en Meg Ryan prima, maar niet tussen die twee.

Verder was het verhaal flinterdun, de personages zo mogelijk nog dunner en waarom had Ryan zijn oude Half Nelson piepstem weer terug? :'(

/teleurgesteld
Confidence through competence
pi_121415307
Hier dus ook naar Gangster Squad geweest. Prima film, ik heb geboeid zitten kijken en af en toe moeten lachen, maar toch was hij toch net iets minder dan ik had verwacht. Dat ligt vooral aan het verloop van de finale, wanneer de oplossing ineens makkelijk lijkt en ze er net te snel doorheen vliegen. Het eerste gedeelte is wel echt goed, sterkte van de film vind ik dan ook de personages in het team en hoe ze uitgezocht worden (Brolin's vrouw <3 ). Gosling is zelfs met 'piepstem' meesterlijk, wat een held is dat toch. De rol van Emma Stone had ik dan weer eigenlijk heel anders verwacht nav de trailer...

O en Brolin ligt mij nooit zo, weet niet goed waarom. Het had wel iets meer 'squad' en iets minder Brolin mogen zijn wat mij betreft.
pi_121415371
Wauwww, ik vond Gangster Squad juist ongelooflijk vet! Coole actiestukjes, geweldige humor en ik vind Ryan Gossling toch zo sexy. Niks piepstem, it suits him perfectly. Emma Stone was ik dit keer ook niet helemaal weg van maar de rest van de cast vond ik wel tof spelen hoor. 8/10.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121419500
wauw, mijn volgende reactie had ik niet gedacht (over les miserables):
1 woord: WAUW _O_
ondanks het wat mindere middenstuk(je) kan ik er niet veel anders van maken :P
pi_121421709
Voelde me alleen bij Les Miserables. Alleen maar stelletjes... zat ik midden tussen in :P
Snapte het verhaal niet zo goed, en duurde redelijk lang... Maar wel mooie beelden :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:22:38 #272
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121422113
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:02 schreef Deezertje het volgende:

Snapte het verhaal niet zo goed,
Het wordt beeld voor beeld uitgespeld met zang erbij
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:33:07 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121422294
Leuk, die verschillende meningen over Gangster Squad. :) Met name aan het eind vond ik het een beetje Taken meets Ocean's Eleven. Heb wel enorm genoten van Sean Penn.

Les Miserables lijkt wel unaniem goed te zijn. Heb altijd genoten van de oude versie (Claire Danes :9~ ) en hou van zowel de musical als het boek verkapt je suis intellectueel opmerking dus ben benieuwd naar de film. w/
Confidence through competence
pi_121422724
ik kende les miserables eigenlijk alleen van naam; verhaal/musical, eventuele eerdere films: allemaal nooit gezien of gelezen :D

ik vond om de een of andere reden het beginstuk van de film, met de jonge cosette en fantine zeg maar, het allersterkste van de hele film...

maar ook hugh jackman in die rol, dat was wel even een wtf momentje... :P had ik niet verwacht dattie zo kon zingen (net zo min als van russel crowe, de 2 dames was ik niet verbaasd over)

-edit-
ik zit eens wikipedia eropnageslagen en ze hebben de nodige dingen anders uitgelegd en verteld.. (uiteindelijk komt het wel op hetzelfde neer)

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 11-01-2013 02:23:31 ]
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:27:49 #275
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121422820
Crowe kan ook niet zingen, Jackman speelde deze rol al op broadway
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121422835
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:27 schreef Stefan het volgende:
Crowe kan ook niet zingen,
het was geen hoogvlieger nee, maar echt slecht kon ik het niet noemen
quote:
Jackman speelde deze rol al op broadway
doet hij ook al musicals? :o
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:34:28 #277
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121422860
Hugh Jackman is begonnen als musicalspeler, voor dat ie films deed
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121422901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:34 schreef Stefan het volgende:
Hugh Jackman is begonnen als musicalspeler, voor dat ie films deed
zo kom je nog eens wat te weten :s)
pi_121423785
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:41 schreef mschol het volgende:

[..]

zo kom je nog eens wat te weten :s)
Oscars niet gezien toen Jackman presenteerde? Dat was toen ook een halve musical.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:57:05 #280
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121435124
Ik vond Gangster Squad wel tof, lekker tempo zat erin met brute actie maar niet over-the-top (behalve het einde). Moeite waard om te gaan vind ik.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121439612
Hmm, Gangster Squad lijkt zo'n film te zijn waar het publiek het hartgrondig oneens is met de recensenten. Misschien toch maar gaan.

En ja, ik ga vaak af op recensies, mijn tijd is te kostbaar om slechte films te kijken :P
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:57:32 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121439739
Ik kan wel inkomen in de recensies hoor
Confidence through competence
pi_121439995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Oscars niet gezien toen Jackman presenteerde? Dat was toen ook een halve musical.
ik kijk nooit de oscars :P
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:03:50 #284
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121448471
Zo. Vijf films gezien. Je zou bijna zeggen dat ik nu moet uitrusten. Dit weekend maar ff thuis blijven, heb genoeg donkere zalen gezien voor een week. Als je twijfelt over films, misschien heb je wat aan mijn korte opinion ;).

1. Jack Reacher - 9 januari 12:50 - Pathé de Munt
Prima film, beter dan verwacht! Een goede openingscène die veel doet beloven. Ik heb het boek niet gelezen, en daar ben ik blij om. Het was nu al een klein beetje voorspelbaar, maar ik neem aan dat als je het boek leest, je de film niet zo heel interessant meer vindt. En, Rosamund Pike ( . )( . ) :@. Wat wil een man nog meer? Gelukkig is de film verder niet zoetsappig, je zou wat meer romantiek verwachten als Tom en Rosamund samen het onderzoek voortzetten maar er is hier waarschijnlijk bewust voor gekozen om geen loze scènes in de film te gooien en dat is wat mij betreft een prima keus geweest. 8

2. Het bombardement - 9 januari 15:35 - Pathé Tuschinski Zaal 1
Tsja. Wat ik hier van moest verwachten wist ik al eigenlijk. Een waar drama, en dan doel ik niet op de oorlog. Slecht geacteerd, niet alleen door Jan Smit. De enige die nog een beetje kan spelen is Roos van Erkel (Eva). De rest is is echt dra-ma-tisch slecht. Daar komt het totaal ongeloofwaardige plot ook nog eens bij kijken. De eerste half uur heb ik mezelf nog wel vermaakt doordat alles zo komisch slecht was, maar halverwege begon het me toch te irriteren. Gelukkig zat ik in een mooie zaal met wat muizen (zie hieronder) dus er was genoeg te doen. 2

3. The Hypnotist - 10 januari 11:00 - Pathé City
Had er nog geen trailer van gezien (expres), wilde helemaal blanco naar deze crime-thriller gaan. En dat is gelukt. Prima film als je een beetje van mystery/thrillers houdt, al is het einde nogal verwacht en brengt niet echt bijzondere wendingen aan het verhaal da's wel jammer. Het gaat over een hypnotiseur (hoe kan het ook anders) die al jaren lang zijn beroep niet meer uitoefent tot een agent hem om een verzoek vraagt. Hij moet het enige overlevende slachtoffer van een vermoord gezin hypnotiseren om achter de moordenaar te komen. Het komt het gezin van de hypnotiseur echter ook duur te staan. Zweedse film trouwens, kijkt wel lekker weg! Beetje slow-paced, maar ik vond het persoonlijk erg goed gefilmd en om één of andere reden bleef ik goed in de film, nieuwsgierig naar het einde. 7,5

4. Gangster Squad - 10 januari 14:00 - Pathé de Munt
Als je een gangster/crime/US 1950 liefhebber bent, vind je dit sowieso ook de moeite waard. Lekkere actiefilm, hoewel niets bijzonders. FOK!er Stereotomy heeft gelijk in het feit dat de relaties onderling echt niet tot bijna niet uitgediept zijn. Had wel iets meer diepgang in gemogen. Gosling en Emma Stone zijn zogenaamd minnaars, maar dat hele deel moet je er maar bij fantaseren, in plaats van de kleren zijn de scènes tussen de twee schaars. Sean Penn speelt wel ijzersterk, vooral tijdens één van de clubscènes waarin hij kwaad wordt. De actie is niet te soft, niet te hard. Al met al gewoon redelijk goed kijkvoer ;). 6,5

5. Les Miserables 11 januari 13:00 - Pathé Tuschinski Zaal 1
De zoveelste variant. Ik had van te voren al verwacht dat ik het niets zou vinden, maar ik wilde er toch graag heen en dat heb ik geweten. Ik had niet het gevoel dat de rest van de zaal zich verveelde, maar ik vond hem nogal langdradig. Als je van mannen met een hoog stemmetje houdt, go watch that! Van Anne Hathaway heb ik wel genoten, maar die zit er helaas niet zo lang in. De paar korte scènes met Sascha Cohen (Ali G, Borat) maken het geheel wel frisser en bij vlagen grappig, al heeft hij wel softe dialogen maar dat is geheel in lijn met de rest van de film. Volgens mij vond de rest van de zaal het wel een prima film, dus bij deze nog een keer de nadruk dat dit enkel mijn persoonlijke mening betreft. Ik vond het verhaal dun, niet spannend, en de zang ook niet altijd verrassend maar meer van hetzelfde, al is de muziek van het ''hoofdlied'' dat vaak terugkomt, wel leuk om te horen. 4

Edit: Ik lees hier dat enkele emotionele FOK!ers een traan hebben gelaten. Hoewel ik ook een emotioneel wrak ben, kon me deze film toch minder boeien. Misschien zat ik te veel te letten op eventuele muizen die m'n broodje gingen opsnoepen, maar het verhaal heeft me niet zo gepakt eigenlijk. De liefde tussen Cosette en die knul ging me veel te snel, er wordt daadwerkelijk niets opgebouwd.

Jan Smit bleek trouwens niet de enige rat die ik gezien heb deze week. Zowel bij Tuschinski grote zaal als bij de Munt een ervaring gehad met muizen. Bij de Munt liep er zelfs één omhoog m'n broek op. Heb het laatste half uur er niet meer lekker van kunnen zitten :(. Ik ben op zich niet bang voor muizen, maar het idee dat ze constant onder je voeten lopen, je tas in gaan op zoek naar vreten, is toch niet echt fijn. Ik gaf het bij Tuschinski nog aan, omdat ze dezelfde avond een première hadden van Les Miserables, maar ze moesten er eerder om lachen dan dat ik serieus werd genomen. Gezien de vele klachten op internet hebben ze er dagelijks mee te maken, al een aantal jaar. Ik begrijp dat het Amsterdam is, maar volgens mij doen ze er zelf ook vrij weinig aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door SecondMightyEagle op 11-01-2013 21:17:48 ]
Ditismijnsig.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:15:05 #285
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121452148
Leuke reviews, mooi om te lezen. :)

Ben net terug van Les Misérables, en heb vooral genoten van Hugh Jackman, prachtig. Russell Crowe vond ik ook goed. Ik moet zeggen dat de 'normale' Les Misérables met Liam Neesson en Claire Danes ook goed te pruimen is, maar degenen die van zang houden, moeten natuurlijk naar deze musicalversie.

Had trouwens Taylor Swift wel willen zien als Éponine, maar die was helaas niet gecast.

Desalniettemin: lees het boek.

quote:
Rosamund Pike ( . )( . )
:Y :9
Confidence through competence
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:19:28 #286
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121452409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Jan Smit bleek trouwens niet de enige rat die ik gezien heb deze week. Zowel bij Tuschinski grote zaal als bij de Munt een ervaring gehad met muizen. Bij de Munt liep er zelfs één omhoog m'n broek op.
_O_ _O-

Wel jammer dat je Les Miserables niet goed vond, maar is geloof ik echt een love it/hate it film
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121455562
ik zie op imdb dat er van Les miserables een IMAX versie is.. als pathe die nou in spui had vertoond zou ik misschien zowaar naar imax zijn gegaan, das een film die zich er perfect voor leent...
pi_121457240
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Stereotomy het volgende:

Had trouwens Taylor Swift wel willen zien als Éponine, maar die was helaas niet gecast.

Ik was vanaf het eerste beeld ondersteboven van de rol van Eponine, ik kende die Samantha Barks niet, maar wauw...

Wat een goede film :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:03:05 #289
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121457271
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:02 schreef F_JD het volgende:

[..]

Ik was vanaf het eerste beeld ondersteboven van de rol van Eponine, ik kende die Samantha Barks niet, maar wauw...

Wat een goede film :)
Ik vond haar voornamelijk een slanke taille hebben in het eerste shot :o

De rest... mwah, weet het niet zo. Val normaal erg op brunettes, maar moest erg aan haar wennen :)
Confidence through competence
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:54:44 #290
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121459212
Confidence through competence
pi_121459262
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 12 januari 2013 @ 02:52:02 #292
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121461614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

_O_ _O-

Wel jammer dat je Les Miserables niet goed vond, maar is geloof ik echt een love it/hate it film
Dat denk ik ook inderdaad. Zeker als je van het genre houdt, kun je niet om deze film heen lijkt me. Ik vond Jackman trouwens wel goed hoor, sowieso een leuke acteur zonder de anderen omlaag te halen. Eponine was ook niet verkeerd ;).

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef mschol het volgende:
ik zie op imdb dat er van Les miserables een IMAX versie is.. als pathe die nou in spui had vertoond zou ik misschien zowaar naar imax zijn gegaan, das een film die zich er perfect voor leent...
Ik geloof dat er in de US relatief veel meer films in IMAX draaien. Wat we hier in NL als IMAX gereleased krijgen is maar het topje van de ijsberg jammer genoeg. De meeste grote films hebben volgens mij wel een IMAX versie, al is het maar upscaled. We zijn hier gewoon een te klein land voor, hoewel IMAX hier volgens mij prima draait heeft het weinig zin om ons kleine landje te bezetten met tientallen IMAX schermen.

Overigens, het leukste van mijn bezoek aan Les Miserables in Tuschinski vond ik nog de intro van Dolby HD 7.1! Wat een knaller van een intro is dat, de hele grond trilde maar toch zuiver geluid, en dat in zo'n oude en gehorige zaal! Prachtig om te horen. Je merkt helaas wel dat bij de dialogen (Het Bombardement) het geluid wat weerkaatst wordt tegen de muren, dat is wel weer een nadeel van de grote zaal.
Ook jammer is dat zowel het Bombardement als Les Miserables niet in breedbeeld 2:35:1 werd vertoond maar meer in 4:3 of 5:4. Zag er nogal vierkant uit. Denk dat dit te maken heeft met de beperkingen van het scherm en de beschikbare ruimte voor het doek. Ik had hier bij HP & the Half Blood Prince volgens mij wel breedbeeld als ik het me goed kan herinneren.

Dolby HD 7.1 into:

Jammer genoeg haalt geen enkele Home cinema set van onder de ¤ 3000,- het geluid wat in Tuschinski hoorde, als ik de intro nu terug luister klinkt het maar simpel. Het eindstukje ''All around you'' klinkt daadwerkelijk echt eng om je heen, ik dacht eerst dat er iemand achter me zat in me nek te fluisteren. Lijkt me prachtig om een dergelijke setup thuis te hebben :9~. Mijn Harman Kardon set gaat dat helaas nooit evenaren. Les Miserables is er verder ook niet echt een film voor die zich leent voor 7.1, het meeste geluid kwam gewoon van de center. Ik weet ook niet of deze intro vanaf nu standaard draait, of dat geselecteerde films er gebruik van maken. Ik heb de trailer in ieder geval nog nooit van gezien.
Ditismijnsig.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 03:04:50 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121461797
Les Mis is opgenomen in 16:9 dus zelfde verhouding als je tv.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121476281
Kuch kuch

Beste mensen, van Silver Linings Playbook is ook een screener vrijgekomen. :)
  Admin zaterdag 12 januari 2013 @ 19:42:15 #295
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121479545
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 03:04 schreef Stefan het volgende:
Les Mis is opgenomen in 16:9 dus zelfde verhouding als je tv.
Dit is al de derde plek waar ik je over de beeldverhouding zie beginnen. Is 16:9 zo ongebruikelijk?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:45:00 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121479645
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dit is al de derde plek waar ik je over de beeldverhouding zie beginnen. Is 16:9 zo ongebruikelijk?
Vierde :6
IMDb :: Boards :: Les Misérables (2012) :: 16:9 and not widescreen?

Voor een epische kostuumfilm vind ik 16:9 wel minnetjes.
Ik heb geen idee hoeveel films er in 16:9 worden opgenomen maar de meeste die ik zie is Scope, zelfs Adam Sandlerfilms enzo
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121480088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vierde :6
IMDb :: Boards :: Les Misérables (2012) :: 16:9 and not widescreen?

Voor een epische kostuumfilm vind ik 16:9 wel minnetjes.
Ik heb geen idee hoeveel films er in 16:9 worden opgenomen maar de meeste die ik zie is Scope, zelfs Adam Sandlerfilms enzo
The Avengers is ook in 1.85:1

Joss Whedon had de hoogte nodig voor de vele gebouwen die in beeld kwamen zei hij ergens.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:58:23 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121480174
Nouja, Imax neigt natuurlijk ook naar 4:3
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121480197
Voor de bioscoop is 2.35:1 wel het lekkerst vind ik
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121480210
Hm
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121480212
Ja
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')