abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:11:32 #101
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119915540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef robinpunt het volgende:
Ik heb ook naar de Centurion gekeken die dr. Raphael maakt maar ik vond het resultaat hetzelfde als een meta met implantaten
Ik heb nog nooit van een meta met implantaten gehoord... krijg je daar meer lengte van dan? Want voor erecties lijkt het me niet echt nodig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:25:12 #102
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119915981
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Maisnon het volgende:
In plaats van dat zij dus direct de verzekering opsturen krijg ik de factuur en moet er dan achteraan.. wat zijn jullie ervaringen :P
Niet zo best :P

Ben tijdens de ontharingsbehandelingen overgestapt van Interpolis naar Agis, en heb in het begin diverse keren gehad dat ze de nota afschreven van het potje ontharen in mijn aanvullende verzekering ipv vanuit de basisverzekering (bij beide verzekeraars). Toen was Agis zo aardig om mijn geslachtsaanduiding te resetten naar M, en daarna heb ik ook nog met afwijzingen te maken gehad.

De laatste keren ging het wel goed, maar ik ben nu door het aantal behandelingen heen waar ik een machtiging voor had, dus kan er nu weer achteraan gaan zitten voor een nieuwe machtiging.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119916093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van een meta met implantaten gehoord... krijg je daar meer lengte van dan? Want voor erecties lijkt het me niet echt nodig.
Het is ook niet voor erecties, het is gewoon een soort stukje plastic voor dikte en lengte. Ik vind het er wel natuurlijk uitzien.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:32:31 #104
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119916202
Heb je daar linkjes van (desnoods via DM)?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_119917615
Jawel, kan ik vanavond even opzoeken Wonderer
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:23:07 #106
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119917801
Cool, thanks :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_119920639
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen behoefte aan penetratie (en mocht dat veranderen, dan zijn er holle voorbinddildo's).

Heb je wel balimplantaten en alles of moet dat nog? Ik ga dit wel in mijn achterhoofd houden. Als je toevallig bronnen hebt van vergelijkbare resultaten, ik heb nog nooit "een kleintje" gezien, alleen maar van die dikke worsten.
De besloten yahoo groups ftmphalloplasty heeft veel foto's. Van verschillende soorten technieken en chirurgenmEn neem aan dat je ook lid bent van de yahoo VM? Daar staat ook een foto van de mijne.Als je wilt kan ik een foto naar je mailen
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:57:53 #108
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119920740
Ik check de lijst wel even vanavond, thanks.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_119920897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van een meta met implantaten gehoord... krijg je daar meer lengte van dan? Want voor erecties lijkt het me niet echt nodig.
Ik heb veel meta's gezien maar vind het gewoon een clitoris met ballen om te zien.Die Centrion techniek is naar mijn idee zo dat ze de kleine schaamlippen om de clitris doen om zo een ddikkere vorm piemel te krijgen.Gewone meta is gewoon heel dun.Seks met een meta is naar mijn idee onmogelijk.Een meta heeft welliswaar ongeveer diezelfde grote als een mircro penis bij een man maar een mirco penis is nog altijd vele malen dikker dan een clitoris.
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:09:17 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119921241
Ik vind zo'n dikke meta echt raar.

Wie was jouw chirurg?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_119921261
Ik heb overigens geen balimplantaten. Die geven veel risico en ook ongemakken.Ik wil geen extra risico. Ik heb zonder implantaten een kleine scrotum. Maar we kijken zo kritisch. En heb mannnen gezien met nog kleinere balletjes.
Ik heb een penis en weet dat het geen echte is,zal ook nooit een echte krijgen, maar heb beter eentje die erop lijkt waar ik plezier mee kan hebben dan helemaal niks.Het is het 1 of het ander en een kwestie van acceptatie. Maar vind wel jammer dat mensen die geen phallo hebben het omschrijven als een gevoelloze stuk vlees, dat is het absoluut niet.
pi_119921484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind zo'n dikke meta echt raar.

Wie was jouw chirurg?
Ik heb geen meta, de uroloog had verteld dat hij veel te klein was.Had er niet mee staande kunnen urineren
Mijn penis is gemmakt door chirurg prof.Monstrey en prof. Hoebeke (uroloog)
pi_119922354
@ Skillsy,
Excuus als ik een te persoonlijke vraag stel, maar zit er dan gevoel in? Zo ja, kan ik dat gevoel vergelijken met mijn biologische penis of is dat gevoel anders?
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:38:49 #114
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119922412
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:15 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ik heb geen meta, de uroloog had verteld dat hij veel te klein was.Had er niet mee staande kunnen urineren
Mijn penis is gemmakt door chirurg prof.Monstrey en prof. Hoebeke (uroloog)
Ja, die twee opmerkingen waren niet aan elkaar gerelateerd ;) Ik vermoed dat ik ook weinig aan een meta zou hebben. En interessant van die ballen. Ik vind het toch wel een soort "pakketje", allebei. Maar ik ga nog eens naar foto's zoeken en eens kijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_119924685
Ik had mijn info ook van die vm yahoo group. De centurion heeft ook een yahoo group.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:59:17 #116
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_119925372
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:11 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Ik heb een aantal transvrienden dus ben niet geheel onbekend met de materie. Onlangs gaf de dochter van mijn partner aan dat ze twijfelt over haar identiteit. Destijds heb ik er met haar over gepraat, gezegd dat als zij naar een genderteam wil dat ik met haar meega en noem maar op. Ook gezegd dat het wel gewoon de bedoeling is dat ze naar school gaat (doet ze niet). Helaas is ze nogal snel geneigd om te liegen dus haar beide ouders hebben zoiets van 'het zal wel' en ze denken dat ze het als excuus gebruikt om niet naar school/werk te moeten.

Ik zie wel dat ze enorm met zichzelf in de knoop zit. In mijn beleving is er niet veel jongensachtigs aan haar te ontdekken, behalve dat ze niets heeft met make-up en mode. Maar dat kan heel goed aan mijn eigen perceptie liggen van genderrollen. Ik denk niet zo sterk in die patronen omdat ikzelf ook geworsteld heb met mijn rol als vrouw, maar om dan maar te denken dat er niets met haar aan de hand is gaat te ver ;).

Kortom, een beetje advies kan geen kwaad! Trouwens, momenteel woont ze bij haar moeder (die homo's al raar vindt..)
Met je brede kennissenkring en ervaring met andere transgenders moet je volgens mij ondertussen wel weten dat gender niet zo'n heel vastomlijnd geheel is ;)
Ik weet zelf dondersgoed hoe ik in elkaar zat destijds. Ik zat me in allerlei bochten en gaten te wringen om maar dat, wie of wat ik ben te ontkennen.
Er was vrijwel niets vrouwelijks aan m'n uiterlijk, behalve binnenin. En dat frustreerde gewoon enorm. De buitenwereld had wel "iets" in de gaten, maar wist nooit echt de vinger er op te leggen.

Er is nu veel veranderd, vooral over hoe goed ik me nu eigenlijk voel. Nog steeds doe ik aan Sport-duiken, volgend jaar gaat dinnetjelief (die nog mannelijker is dan ik ooit had kunnen zijn) ook d'r brevet halen en gaan we het samen doen.
Het is een en al tegenstelling: Ik houd van paardrijden, mijn vriendin ook, ik ben er alleen doelgericht mee bezig, mijn vriendin vind het leuker om ze te knuffelen.
Ik heb niets met motoren, wel qua auto's met stevig doorrijden en mijn vriendin wil niets liever dan een Harley.
Zij liep vroeger met "kortgeknipt pittig kapsel" rond, ook wel stekeltjes genoemd. Tegenwoordig heeft ze ook lang haar, maar het maakt haar niet zoveel uit.
Jurkjes, niet aan haar besteed.... aan mij weer wel. Op hakken lopen voor dinnetje, no way, ze pakt d'r kisten en loopt weg.
Klussen in huis doen we allebei, zo heb ik een prachtig barretje gemetseld. Waar een vriend (die overigens als vrouw is geboren) van een vriendin van mij stevig over verbaasd was.
Toen hij nog een zij was, prachtige meid overigens. En ergens ook wel een beetje vrouwelijk qua gedrag.
Prachtige kerel als dat het nu is :)

Dus, all-in-all het kan alle kanten opgaan.
Voor mij is nu de operatie 3kwart jaar geleden, nog steeds geen spijt :)
Het enige wat ik nog wel wil laten doen is een iets kleinere kin. Alleen helaas heeft volgens mij niemand in het topic hier ervaring mee... :/
Het is in feite het enige wat mij nog weggeeft :'(
  dinsdag 4 december 2012 @ 18:01:30 #117
236046 NotYou
tigerblood
pi_119925425
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef Maisnon het volgende:

EDIT:

Deze docu is echt de moeite waard om te kijken! Jackie Green gaat het over, een meisje uit Engeland die al vroeg met puberteitsremmers begon en supervroeg dus ook haar SRS had, het gaat over haar leven en achtergrond en hoe ze Miss England probeert te worden :)
Bedankt voor de tip. Mooi om te zien hoe ze na zo'n jeugd nu dan toch (erg) gelukkig lijkt te zijn. *O*

Op zoek naar een 720p-versie kwam ik een andere recente Engelse documentaire tegen, ook over een jonge transgender maar dan uit een ietwat ander milieu, ergens halverwege dit jaar uitgezonden door channel 4. Ben gezien de opmerkelijke keuzes die de 'hoofdpersoon' maakt maar ook de imo vrij rare verhoudingen binnen haar gezin best benieuwd naar wat men hier daar nou van vindt. (Ik zou de documentaire zelf wel als enigszins exploitatief omschrijven, wees gewaarschuwd. :P)

Je suis Charlie Sheen
pi_119928815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef Xenzo het volgende:
@ Skillsy,
Excuus als ik een te persoonlijke vraag stel, maar zit er dan gevoel in? Zo ja, kan ik dat gevoel vergelijken met mijn biologische penis of is dat gevoel anders?
Ik weet niet hoe een penis voelt jongen dus kan er niet op antwoorden.Orgasmes zijn zoals voorheen, alleen moet ik nu aftrekken dus de manier waarop is anders.Het gevoel is wel sterker, en daar bedoel ik mee dat ik ontzettend snel klaar kom, dat is dan weer een nadeel.Uistellen van het orgasme lukt (me) nog niet
Ik heb geen vagina meer maar ik voel nog steeds die samentrekkingen, maar dat is de bekkenbodemspieren die samen trekken
Je gaat me toch niet verstaan want jij hebt een echte piemel dus we zullen nooit weten of ik hetzelfde voel als mannen.Vraag me af hoe mannen hun orgasme ervaeren,scheelt dat veel met vrouwen? Denk dat we daar nooit achter komen (?)
pi_119928951
Ps: eigenlijk is mijn penis 1 grote clitoris, als ik eroverheen wrijf met mijn vinger voel ik mijn clitoris, dat komt omdat er een clitorale zenuw door de penis loopt
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:44:35 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119929405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef Skillsy het volgende:
Ps: eigenlijk is mijn penis 1 grote clitoris, als ik eroverheen wrijf met mijn vinger voel ik mijn clitoris, dat komt omdat er een clitorale zenuw door de penis loopt
Dat lijkt me echt een rare gewaarwording... Positief raar, maar toch.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_119929939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef Xenzo het volgende:
@ Skillsy,
Excuus als ik een te persoonlijke vraag stel, maar zit er dan gevoel in? Zo ja, kan ik dat gevoel vergelijken met mijn biologische penis of is dat gevoel anders?
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Skillsy het volgende:
Ik weet niet hoe een penis voelt jongen dus kan er niet op antwoorden.Orgasmes zijn zoals voorheen, alleen moet ik nu aftrekken dus de manier waarop is anders.Het gevoel is wel sterker, en daar bedoel ik mee dat ik ontzettend snel klaar kom, dat is dan weer een nadeel.Uistellen van het orgasme lukt (me) nog niet
Ik heb geen vagina meer maar ik voel nog steeds die samentrekkingen, maar dat is de bekkenbodemspieren die samen trekken
Je gaat me toch niet verstaan want jij hebt een echte piemel dus we zullen nooit weten of ik hetzelfde voel als mannen.
Dat is inderdaad waar wat u zegt, dat iedereen het anders ervaart qua gevoel. Wel mooi dat u blij bent met uw penis, vooral is het voor u fijn dat hij werkt zoals hij moet werken en dat u er plezier mee hebt tijdens de seks.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Skillsy het volgende:
Vraag me af hoe mannen hun orgasme ervaeren,scheelt dat veel met vrouwen? Denk dat we daar nooit achter komen (?)
Dat is een goede vraag. Nu ik er zo over zit na te denken, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe vrouwen hun orgamse ervaren. Mensen die van geslacht veranderd zijn, die zoude misschien deze vraag wel kunnen beantwoorden.
pi_119930261
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt een rare gewaarwording... Positief raar, maar toch.
Dat is het ook voor mij was het echt omschakelen.Ook dat je er gevoel in hebt(tactiele gevoel).Nu voelt het normaal want ben al aantal jaartjes post op.Maar in het begin is het allemaal kijken wat beste werkt.
Best knap wat men kan doen.Wat ook wennen was voor mij is als ik snachts moet plassen en de penis is wat koud soms (phallo is altijd wat kouder , zeker ivm een bio penis maar niet altijd!) dan voel ik de warme urine doorheen stromen.Wel lekker gevoel maar vreemd.Maar het went snel
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:18:11 #123
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119930956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:55 schreef Xenzo het volgende:

Dat is een goede vraag. Nu ik er zo over zit na te denken, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe vrouwen hun orgamse ervaren. Mensen die van geslacht veranderd zijn, die zoude misschien deze vraag wel kunnen beantwoorden.
Mijn orgasme is in ieder geval wel veranderd. Het is nog net zo lang als vroeger (dus dat heb ik voor op de biomannen :9) maar het voelt nu alsof mijn lichaam probeert te ejaculeren. En ik kan niet meer klaarkomen zonder mijn buikspieren aan te spannen :{
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:24:38 #124
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119934416
Hmm, te vroeg gejuicht: Trans people still "disordered" according to latest DSM

quote:
Ray Blanchard has been named to chair the Paraphilia subworkgroup for the DSM-V, and he has proposed changing the Transvestic Fetishism diagnosis to Transvestic Disorder with one of two modifiers: with Fetishism, or with Autogynephilia. While the diagnosis supposedly targets “heterosexual males” who crossdress, the psychological literature regarding autogynephilia (the bulk of it written by Blanchard) repeatedly claims that lesbian, bisexual and asexual trans women are really just heterosexual men with a fantasy problem. Therefore, according to Blanchard’s proposal, a queer-identified trans woman (such as myself) could theoretically be diagnosed as having "Transvestic Disorder" any time that I have any kind of sexual urge while wearing women's clothing. Since I wear women's clothing pretty much every day of my life these days, my sexuality would presumably be considered perpetually transvestically disordered according to this diagnosis

And then, when no one was looking, in mid-2010, Blanchard and the DSM committee expanded it even further, so that it now includes trans people of all identities, trajectories and sexual orientations. As it is written now, Transvestic Disorder can be applied to any person who is sexually active while wearing clothing incongruent with their birth-assigned sex. It also canonizes the term "autoandrophilia" as a sexualizing diagnosis that can be applied to trans male/masculine folks. And while GID/Gender Dysphoria are pathologizing, Transvestic Disorder is both pathologizing and sexualizing. And when you sexualize someone, you invalidate them!
Echt ongelovelijk dat die pseudowetenschap van Blanchard gewoon in de DSM wordt opgenomen. Doet je afvragen hoe betrouwbaar de rest van dat boek is :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Joanne35 op 04-12-2012 21:31:08 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119934902
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef Joanne35 het volgende:
Hmm, te vroeg gejuicht: Trans people still "disordered" according to latest DSM

[..]

Echt ongelovelijk dat die pseudowetenschap van Blanchard gewoon in de DSM wordt opgenomen :{
De DSM staat bol van de pseudowetenschap. Het gros van de seksuele parafilia (eigenlijk alles wat niet standaardmissionaris is tussen een man en vrouw) worden als een afwijking bestempeld. Zonder dat daar enige wetenschappelijke emperische basis voor is. Sterker nog er zijn voor genoeg categoriėn, zoals sado-masochisme juist genoeg onderzoeken die aantonen dat het geen afwijking/aandoening/probleem is. Maar ja alles wat met seks te maken heeft is icky in de VS dus ziek. Wetenschappelijk bewijs niet nodig, of er wordt xenofoob overheen gewalst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')