abonnement Unibet Coolblue
pi_119652414
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_119652518
Zojuist weer een mailtje van Google:

quote:
U heeft 31 advertentieblokken van het formaat 468x60 op ***.jdx.nl, die een RPM genereren van $6.59. Wanneer u het formaat van deze advertentieblokken wijzigt in 728x90, kan dit uw totale inkomsten aanzienlijk verhogen.

Adverteerders geven de voorkeur aan bredere advertentieblokken voor hun beste voorraad, wat leidt tot hogere biedingen voor uw advertentieplaatsingen. Hoewel elke site anders is, genereren uitgevers een gemiddelde RPM van $6.60 bij gebruik van het bredere advertentieformaat.

Wijzig daarom nu de kleine advertentieblokken van het formaat 468x60 op ***.jdx.nl/***.html in het grotere formaat 728x90.
Hoe groter hoe beter dus. Zelf ook al een keer het één en ander veranderd van 468x60 naar 336x280, dat hielp toen ook behoorlijk!
pi_119652750
Ja alle tips die ik heb gevolgd van ze leverde ook echt meer op... Google is alwetend :P
Facts don't care about your feelings
pi_119655523
Ik heb een 468x60 banner tussen teksten staan maar ik denk dat een 728x90 wel wat overdreven zal zijn voor bezoekers. De inkomsten zijn niet altijd het belangrijkste, lastige tweestrijd.
  maandag 26 november 2012 @ 22:02:31 #5
131603 Afwazig
Serious business
pi_119656118
Ik heb afgelopen week allemaal mailtjes de deur uit gedaan met de vraag of ze een link naar mijn site wilden plaatsen en ik krijg er steeds meer terug dat de link is geplaatst _O_.

De site die ik heb is ook daadwerkelijk informatief en handig voor die doelgroep dat scheelt natuurlijk wel :P.
pi_119656604
Ja dat heet linkbuilding... gaat vaak gemakkelijker als je een ECHT nuttige site hebt ipv een "adsense" site. Dan kan je alleen maar links ruilen met andere "adsense" sites :P
Facts don't care about your feelings
pi_119659463
Als je trouwens bij youtube materiaal upload waar je de rechten niet van beschikt en adsense reclames toont, kan je dan een adsense ban krijgen, of wordt hoogstens je filmpje verwijderd van youtube?
Facts don't care about your feelings
pi_119660064
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je trouwens bij youtube materiaal upload waar je de rechten niet van beschikt en adsense reclames toont, kan je dan een adsense ban krijgen, of wordt hoogstens je filmpje verwijderd van youtube?
Je krijgt een waarschuwing en moet een soort van toets maken, 'copyright rechten toets', ik heb m al 2x gekregen, 3e keer is een ban denk ik.
pi_119660504
Hahaha ja ik heb zo'n Adsense ban, die krijg je eigenlijk best makkelijk, maar je hebt dus echt mensen die zoeken andere mensen om views te creëren en kliks en dat kan ik sterk afraden.

Maar kan zomaar wezen dat een van je vrienden zo lollig is om op je site flink wat clicks te maken en views dat Google je bant van adsense.
pi_119660767
Is het echt een 0 strikes you're out policy ofzo en dan geen kans op deblokkering?
pi_119661333
Ja echt gewoon geen deblokkering, volgens mij niet eens waarschuwingen, je word gewoon plot gebant van adsense.
pi_119661724
Ja poepchinees :') hebben we het nu over gewoon websites of youtube? Natuurlijk krijg je een ban als je op je eigen ads klikt dat is gewoon zielig. Ze zijn heus niet gek bij Google en de meeste die ban krijgen zijn dan ook beginnende accounts van kneuzen. Als jij na 5 jaar iedere maand veel geld verdienen 2x op je eigen ads klikt bannen ze je echt niet hoor. En als een concurrent klikt zien ze het ook wel, Google weet alles.
Facts don't care about your feelings
pi_119662320
We hebben het over andere mensen die veel views en clicks creëren, dat is waar je feitelijk voor gebant kan worden, dus ook als een van je vrienden dat gedaan heeft zonder dat jij hem dat gevraagd hebt.

Begrijp je het nu jap?
pi_119662869
Jahoor en alweer 2 kliks erbij, waren het er 14, nu 16. Iemand hier is mij aan het pesten :(
pi_119664747
Mwah weet niet of ze je daarvoor zo snel bannen. Als je 4x op dezelfde ad klikt dan ziet google dat gewoon als ongeldige inkomsten. Als dat elke dag gebeurt op hetzelfde IP ja dan is het wat anders.
Facts don't care about your feelings
pi_119666148
En vaak als je op je eigen links klikt is dat geld er na een paar minuten weer af.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:19:37 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_119667963
Gister affiliates op mijn site gezet en vandaag mijn 1e verkoop al _O_.

Er heeft een sales transactie via uw site xxxx plaatsgevonden op 27-11-12 11:10:36 met een commissie van ¤ 1,15 voor de campagne van xxxx Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".
pi_119667994
Netjes hoor. :)
pi_119668247
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:19 schreef Afwazig het volgende:
Gister affiliates op mijn site gezet en vandaag mijn 1e verkoop al _O_.

Er heeft een sales transactie via uw site xxxx plaatsgevonden op 27-11-12 11:10:36 met een commissie van ¤ 1,15 voor de campagne van xxxx Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".
Pffff ik nog niks. Poep troep.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:38:41 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_119668424
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Pffff ik nog niks. Poep troep.
Hoeveel mensen komen er dagelijks bij jou op die site dan? En ook op keywords met een indicatie dat ze iets willen kopen?
pi_119668592
Zo'n 100 bezoekers per dag maar, maar als ik naar de keywords kijk is het met het woord KOPEN maar 2.7% dus zo gek is het inderdaad niet. Die feed is ook een beetje irritant, er staan dingen tussen die ik er eigenlijk niet bij wil hebben, maar dat kan je niet eruit filteren. Toch maar zoeken naar een andere oplossing....

Zat eerst te denken aan dropshipping i.c.m. een simpele shopping cart plugin, maar die dropshippers zijn teringlijers en marges zijn schandalig laag. Wel leuk, kreeg laatst een mail van iemand die een product zocht, toen zei ik ja kan ik wel leveren voor ¤xx en toen heb ik dat gewoon gekocht bij de goedkoopste webshop. Meer als service dan... maar goed, het gaat hier ook om producten die niet zo duur zijn en lage marges hebben.

Vertrouw alleen die affiliate shit niet altijd, het is zo lastig om na te gaan of zoveel mensen nou echt niet kopen of ze gewoon af en toe wat niet meetellen...
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:51:41 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_119668775
Ik heb wel een feed waarmee ik zelf items kan filteren. Zo heb ik twee pagina's met affiliate ads erop en beide laten andere producten zien gebaseerd op een categorie. Verder heb ik ook redelijk wat zoektermen met koopintentie.

Ik heb een affliateprogramma draaien van een redelijk grote webshop via Tradetracker dus ik ga er vanuit dat alles gewoon eerlijk gaat. Het is wel moeilijk controleren maargoed, alternatieven zijn er niet.
pi_119669058
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Vertrouw alleen die affiliate shit niet altijd, het is zo lastig om na te gaan of zoveel mensen nou echt niet kopen of ze gewoon af en toe wat niet meetellen...
Ik vertrouw het ook niet en het is vaak nog gratis reclame dat je maakt. Vertoningen leveren niks op* en als iemand buiten een bepaalde tijd na de klik op de banner iets koopt vang je ook niks. Ik ga het afbouwen en vervangen voor bv. informatie-widgets of hopelijk over een tijd adverteerders die ik zelf ga benaderen.

* = Volgens mij was er iemand die er om lachte dat je ¤0,15 tot ¤0,20 krijgt per 1.000 vertoningen maar bij ruim een half miljoen vertoningen per maand is dat toch wel redelijk.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 12:07:32 #24
42184 crew  DaMart
pi_119669206
Affiliates schieten bij mij ook gewoon niet op. Ik heb er 4 maanden over gedaan om 1 dollar te verdienen bij Amazon :').

Ik beperk de affiliatebanners nu dan ook tot die pagina's waar ik geen Adsense op kan zetten :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:11:31 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_119669311
Ik heb eerst een aantal maanden mijn site gerankt zonder enige vorm van verdienmodel. Nu heb ik affiliates erop gezet en over een tijdje gooi ik daar ook adsense bij. Mensen zijn een stuk welwillender om de site te promoten als er geen ads op staan.
pi_119669327
Als je nederlandse sites hebt zul je sowieso weinig via Amazon verdienen. Denk dat in Nederland vooral Wehkamp en Bol goed werkt.

Wat is dat Bing vaag trouwens, als je zoekt op Maps in Bing staat Google Maps op 1, lekker algoritme :')
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 12:16:47 #27
42184 crew  DaMart
pi_119669443
Amazon gebruik ik op mijn Engelstalige site over een Amerikaanse tv-serie van vroeger. Ik link vooral naar boeken en dvd's van die serie, maar dat heeft tot nu toe 2 verkopen opgeleverd :').

Overigens heeft die site 13 jaar lang geen ads gehad en in die periode aardig wat backlinks verzameld.

Overigens doen mijn Nederlandse sites het qua ranking iets beter in Bing dan in Google. Een site krijgt de meeste bezoekers de laatste week zelfs via Bing, nadat die site van pagina 2 naar 5 is gegaan in Google.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119669487
Als iets op pagina 2 stond en nu op pagina 5 in Google dan kreeg je er waarschijnlijk ook niet echt veel bezoekers van.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 12:23:19 #29
42184 crew  DaMart
pi_119669619
Het is een vrij nieuwe site, nog geen maand oud. En ik kreeg er toch wel een paar bezoekers per dag op via Google. Maar het is ook niet een onderwerp waar duizenden mensen per dag op zoeken.

Maar goed, gisterenavond nog wat aanpassingen gemaakt en vanavond eens kijken of ik wat links kan ruilen hier en daar ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:08:33 #30
340341 Blester
Membre très utile
pi_119670785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef JDx het volgende:
Als je nederlandse sites hebt zul je sowieso weinig via Amazon verdienen. Denk dat in Nederland vooral Wehkamp en Bol goed werkt.

Wat is dat Bing vaag trouwens, als je zoekt op Maps in Bing staat Google Maps op 1, lekker algoritme :')
Bol.com? 3% comissie? Enjoy...
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:10:17 #31
340341 Blester
Membre très utile
pi_119670819
Wow... een van mijn projecten gister gestegen naar een hogere plaats, opeens enorme uitschieter in de bezoekersaantallen :D Ben bezig naar #1 te gaan in ieder geval :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119671088
Oh ik weet niet hoeveel ze geven, maar vooral via Bol en Wehkamp wordt veel besteld. En via CoolBlue volgens mij ook wel veel (die mannen van laptopshop, tabletshop, etc).

Zou je van Wehkamp ook spullen kunnen krijgen ipv uitbetaling? Of kan dat belastingtechnisch niet. Lijkt me wel grappig om affiliate te worden voor hun en dan af en toe een tv of meubelstuk ofzo te krijgen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:36:34 #33
340341 Blester
Membre très utile
pi_119673534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:20 schreef JDx het volgende:
Oh ik weet niet hoeveel ze geven, maar vooral via Bol en Wehkamp wordt veel besteld. En via CoolBlue volgens mij ook wel veel (die mannen van laptopshop, tabletshop, etc).

Zou je van Wehkamp ook spullen kunnen krijgen ipv uitbetaling? Of kan dat belastingtechnisch niet. Lijkt me wel grappig om affiliate te worden voor hun en dan af en toe een tv of meubelstuk ofzo te krijgen.
Of je het laat het uibetalen en je koopt direct daarna wat je wilt. Komt op hetzelfde neer.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119673802
Bij Amazon kun je het inderdaad in spullen om laten zetten. Lijkt me wel wat, scheelt een hoop gezeur met checks inwisselen. Maar dan moet ik eerst een keer een verkoop hebben. :P
pi_119673971
Maar denk dat er dan wel belasting af gaat nog. Dat bedoelde ik dus meer, dat je 600 euro bruto hebt op je Wehkamp account en dan gewoon ff nieuw tv'tje laat bezorgen ofzo.
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:58:07 #36
340341 Blester
Membre très utile
pi_119674195
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:50 schreef JDx het volgende:
Maar denk dat er dan wel belasting af gaat nog. Dat bedoelde ik dus meer, dat je 600 euro bruto hebt op je Wehkamp account en dan gewoon ff nieuw tv'tje laat bezorgen ofzo.
Denk niet dat Wehkamp zoiets doet nee. Uitbetalen, jij je belasting betalen, dan spullen kopen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119674580
Het kan ook niet, zelfs over een kerstpakket met een waarde hoger dan 40 euro ofzo moet je er al belasting over betalen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:13:41 #38
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_119674684
Er staat bij mij nog steeds :
Onbetaalde inkomsten
Voorafgaand aan 1 nov. 2012


Ik ben vorige maand geëindigd op ¤ 69,16, nu dus er overheen.. of komt dat pas bij volgende maand?
pi_119674757
Eind vorige maand zou nu op je rekening moeten staan. Als je inclusief de vorige maand iig over de 70 euro bent gekomen.
pi_119674762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef JDx het volgende:
Het kan ook niet, zelfs over een kerstpakket met een waarde hoger dan 40 euro ofzo moet je er al belasting over betalen.
Ja wilde net zeggen, als je loon uitkeert in goederen of natura is dat net zo goed loon.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:16:20 #41
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_119674769
aah op die fiets, dan komt het dus volgende maand :)
pi_119686066
Bij ongeautoriseerde sites heb ik de volgende sites staan:

translate.googleusercontent.com autoriseren
www.bing.com autoriseren
www.google.be autoriseren
www.google.nl autoriseren

Zouden jullie deze wel of niet autoriseren en waarom?
pi_119686162
Waar zie je dat precies?

Ik kan dat echt nergens vinden over geauthoriseerde sites enzo.
pi_119686237
In je Adsense scherm bij startpagina -> accountinstellingen -> toegang en verificatie.

Ik ga er vanuit dat de meesten deze sites ooit zijn tegengekomen daar.
pi_119686270
Ahhh bij mij staat dat op:

Toegang en verificatie
Sites waarop advertenties mogen worden weergegeven:
- Sta elke site toe advertenties te vertonen voor mijn account

Vandaar dat ik die dingen ook nooit tegen ben gekomen denk ik. Had er nog nooit van gehoord.

Net als die balk waar jullie het over hadden dat je sites moest authoriseren ofzo. Dacht misschien een keer dronken gedaan ofzo. :')
pi_119686446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:28 schreef JDx het volgende:
Ahhh bij mij staat dat op:

Toegang en verificatie
Sites waarop advertenties mogen worden weergegeven:
- Sta elke site toe advertenties te vertonen voor mijn account

Vandaar dat ik die dingen ook nooit tegen ben gekomen denk ik. Had er nog nooit van gehoord.

Net als die balk waar jullie het over hadden dat je sites moest authoriseren ofzo. Dacht misschien een keer dronken gedaan ofzo. :')
Ik zou die instelling niet zo laten staan, iemand kan de Adsense code dan ergens plakken waar dit niet ok is.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:34:44 #47
340341 Blester
Membre très utile
pi_119686465
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik zou die instelling niet zo laten staan, iemand kan de Adsense code dan ergens plakken waar dit niet ok is.
Dan kan je een report doen bij AdSense :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119686498
Ja precies, in de "sites-statistieken" zie je wel waar je advertenties allemaal staan toch.
pi_119686655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Blester het volgende:

[..]

Dan kan je een report doen bij AdSense :)
Ik lees hier vaak genoeg dat de Adsense afdeling van Google niet te bereiken is of dat er nooit een reactie komt op mail, etc. Je zou bijna denken dat een report dan of niet wordt gelezen of dat het misschien te laat zou komen. Ergens las ik ook dat Adsense van publishers verwacht dat zij ongeldige klikjes zelf moeten zien te voorkomen, volgens mij is dat niet makkelijk.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 22:16:54 #50
42184 crew  DaMart
pi_119691911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef WebBeestje het volgende:
Bij ongeautoriseerde sites heb ik de volgende sites staan:

translate.googleusercontent.com autoriseren
www.bing.com autoriseren
www.google.be autoriseren
www.google.nl autoriseren

Zouden jullie deze wel of niet autoriseren en waarom?
Die van Google heb ik ook gehad en geautoriseerd. Op die pagina kunnen mensen een door Google vertaalde versie van je site lezen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119696043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik lees hier vaak genoeg dat de Adsense afdeling van Google niet te bereiken is of dat er nooit een reactie komt op mail, etc. Je zou bijna denken dat een report dan of niet wordt gelezen of dat het misschien te laat zou komen. Ergens las ik ook dat Adsense van publishers verwacht dat zij ongeldige klikjes zelf moeten zien te voorkomen, volgens mij is dat niet makkelijk.
dat hangt erg af van wat je account allemaal behelst denk ik.. ik wordt gemiddeld 1x per 4 weken door zo'n helpdesk knuppel gebeld.. Niet dat ze veel weten, maar komen wel altijd per mail terug op vragen binnen 48 uur...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119700860
Heb me gistermorgen aangemeld voor het partnerprogramma van Wehkamp, dacht toch ff proberen de laatste dagen van deze maand.

Maar je moet site voor site laten beoordelen en heb op m'n eerste site nog steeds geen reactie. Dus kan ook nog steeds geen advertenties plaatsen.
pi_119701006
Als het tot en met de 30e zo goed blijft gaan als de laatste 2 dagen dan haal ik de 70 euro nog deze maand. *O*
pi_119701191
Pfff, krijg net goedkeuring van Wehkamp, meteen erna een mailtje, je bent in een andere staffel geplaatst.

Ipv 10% krijg ik maar 8% van alle verkopen op kleding
Ipv 6,5% krijg ik maar 5% op slapen, wonen en bepaalde merken kleding
Ipv 2,5% krijg ik maar 1,5% op verkopen van computer, beeld en geluid e.d.

Wat is dat nou voor onzin. Ze adverteren met die normale staffel, waarom krijg ik dan minder.

PS. ben trouwens het openbaar maken van AdKliks steeds aan het uitstellen omdat ik het nog niet professioneel genoeg vind, maar dat partner programma van Wehkamp ziet er ook niet uit, lege menu's die niet werken, steeds andere opmaak van de pagina etc.
pi_119701879
Ik vind het partnerding van bolpuntcom wel erg netjes, die van amazon trouwens ook. :P
pi_119702464
Ok, de 700 euro ga ik deze maand wel halen, dus even op een site die me 2,50 - 5 euro per dag oplevert het Wehkamp partnerprogramma geplaatst.

Mooie grote banner van 336x280 met daarop: Nu 40% 60% korting!
pi_119702482
Ik zal t/m zondag dus iets van 15 tot 25 euro mislopen, kijken of het uit kan.

Zou dus in principe t/m zondag voor meer dan 300 euro aan kleding of 1650 euro aan beeld/geluid/computer spul moeten verkopen.
pi_119703073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef JDx het volgende:
Ik zal t/m zondag dus iets van 15 tot 25 euro mislopen, kijken of het uit kan.

Zou dus in principe t/m zondag voor meer dan 300 euro aan kleding of 1650 euro aan beeld/geluid/computer spul moeten verkopen.
Bij affiliates heb ik weleens 1 of 2 dagen niks op een site en dan ineens 50 euro op een dag voor die website... je affiliate link moet je goed laten aansluiten bij de content ook. Plus als je pagina moet gevonden worden door mensen die op zoek zijn om iets te kopen... anders kan je echt beter adsense er op laten denk ik.
pi_119704435
Ik wil stiekem eigenlijk nog een keer een applicatie die een *ding* geluidje maakt als ik een klik krijg. Had er hier wel eens iets over gelezen. :P Volgens mij word je daar na een dag ook wel gek van, maargoed.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:37:13 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_119704814
Gewoon zo`n kassageluid. KA-CHING.
pi_119704956
Kan miss wel eens zoiets maken, moet dan wel om de seconde refreshen ofzo, weet niet of Google daar zo blij mee is.
pi_119705001
Nouja, echt realtime hoeft niet, interval van een minuut ofzo. En dan met het Super Mario geluidje als je een muntje pakt. :P
pi_119705092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:42 schreef CasB het volgende:
hoeft niet, interval van een minuut ofzo. En dan met het Super Mario geluidje als je een muntje pakt.
en dan continu een filmpje draaien van rolf wouters met Bulldozer..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119705197
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:42 schreef CasB het volgende:
Nouja, echt realtime hoeft niet, interval van een minuut ofzo. En dan met het Super Mario geluidje als je een muntje pakt. :P
Ja en aan het eind van de maand als je ongeldige kliks eraf gaan dan hoor je dat geluidje als mario dood gaat :') KRA!

Facts don't care about your feelings
pi_119705217
Hahaha! _O-
pi_119705741
Ik zie hier:

http://support.google.com(...)trict&answer=1112983

...dat Google de verantwoordelijkheid van de klikactiviteit bij de publisher legt. Bij een aantal bezoekers per dag is dat nog wel te overzien maar bij honderden bezoekers per dag of meer is dat nogal een flinke klus.
pi_119706214
Als je zó bang bent voor een ban, dan werkt dat toch ook niet echt fijn? Relax.

Anders kun je misschien beter zoals je al eens zei via een DM, proberen zelf de ruimte te verhuren. Gewoon een bannertje plaatsen, hier adverteren voor .../maand ofzo.
pi_119707789
Verschil tussen bezoekers is ook leuk te zien in bijvoorbeeld resoluties. Op mijn interieur, architectuur, 3d visualisatie site gebruiken ze dit:

1. 1920x1080 18,91%
2. 1366x768 12,42%
3. 1280x800 9,88%
4. 1600x900 7,45%
5. 1440x900 7,15%
6. 1680x1050 6,64%
7. 1280x1024 6,23%
8. 1920x1200 5,63%
9. 768x1024 5,52%
10. 1024x768 2,79%

En op de sites meer gericht op dames/kids:

1. 1366x768 9,91%
2. 1024x768 9,59%
3. 1280x1024 8,49%
4. 768x1024 7,79%
5. 1280x800 7,58%
6. 1920x1080 7,19%
7. 320x480 7,02%
8. 1440x900 5,37%
9. 1600x900 5,33%
10. 1680x1050 4,88%

Dus op bepaalde sites zoals NVus.nl kan je er best van uit gaan dat de skyscraper aan de zijkant nut heeft. Maar op sites gericht op vrouwen niet.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:26:35 #69
131603 Afwazig
Serious business
pi_119708353
Ik heb nu 2 dagen dat Affliate gebeuren draaien. Gister mijn eerste sale en vandaag de 2e _O_

Er heeft een sales transactie via uw site xxx plaatsgevonden op 28-11-12 13:18:01 met een commissie van ¤ 1,32 voor de campagne van xxx. Deze transactie behoort tot de productgroep "Algemeen".
pi_119708558
Maar je hebt toch ook wel eens kliks van AdSense van 1,50 ofzo, dus in dat geval schiet het niet heel veel op lijkt me.

Ik heb nu 40 views en 1 klik op Wehkamp. Nog geen lead of sale (wat is het verschil?), maar de cookies blijven wel een maand bewaard ofzo.
pi_119708710
Lead is volgens mij wanneer iemand gegevens achterlaat, zoals een offerte opvragen voor een verzekering o.i.d. een sale spreekt voor zich.
pi_119709020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:37 schreef WebBeestje het volgende:
Lead is volgens mij wanneer iemand gegevens achterlaat, zoals een offerte opvragen voor een verzekering o.i.d. een sale spreekt voor zich.
Misschien is een lead bij Wehkamp iets in je winkelwagentje plaatsen ofzo.

Zie trouwens dat reclame maken via Facebook ook niet echt goed meer werkt tegenwoordig. Als ik iets post op mijn Facebook-pagina die mensen liken. Komt het niet meer op hun wall te staan maar op een pagina-feed.
pi_119709157
Dan zou je er een facebook-app van moeten maken, die post nog wel op de wall. :)
pi_119709590
Niet bij mij, ik block alle apps.

Maar lekker hoor, die gesponsorde shit komt nog wel in beeld. Echt reclame maken voor je site kan dus niet meer gratis via Facebook.
pi_119709674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:32 schreef JDx het volgende:
Maar je hebt toch ook wel eens kliks van AdSense van 1,50 ofzo, dus in dat geval schiet het niet heel veel op lijkt me.

Ik heb nu 40 views en 1 klik op Wehkamp. Nog geen lead of sale (wat is het verschil?), maar de cookies blijven wel een maand bewaard ofzo.
Wehkamp en dergelijke vind ik kut. Last cookie counts principe, ik zoek bijvoorbeeld bij het afrekenen nog even een kortingscode en vaak krijgt die site dan de sale omdat ze als laatste cookie plaatsen.
  woensdag 28 november 2012 @ 14:08:29 #76
131603 Afwazig
Serious business
pi_119709701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:07 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wehkamp en dergelijke vind ik kut. Last cookie counts principe, ik zoek bijvoorbeeld bij het afrekenen nog even een kortingscode en vaak krijgt die site dan de sale omdat ze als laatste cookie plaatsen.
Dan moet je wel op die site met kortingcodes ook op de ad klikken.
pi_119710163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dan moet je wel op die site met kortingcodes ook op de ad klikken.
Nee, vaak is het klikken om hem te zien en laden ze de site op de achtergrond voor je in. Daar zit hem de truc in natuurlijk van die websites.

Klik hier om de code te kopiëren oid
pi_119710171
Weet iemand hoe je in de Google Webmastertools meer dan één land kunt aangeven voor de 'geografische doelregio'? Deze staat nu standaard op Nederland maar ik wil België ook toevoegen.
pi_119710383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef WebBeestje het volgende:
Weet iemand hoe je in de Google Webmastertools meer dan één land kunt aangeven voor de 'geografische doelregio'? Deze staat nu standaard op Nederland maar ik wil België ook toevoegen.
heel simpel, dat kan niet.. Dan had je geen .nl domein moeten nemen.. Wat wel kan is dat je b***g.be aanschaft, die kun je apart toevoegen en die vervolgens aan belgie koppelen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119710760
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

heel simpel, dat kan niet.. Dan had je geen .nl domein moeten nemen.. Wat wel kan is dat je b***g.be aanschaft, die kun je apart toevoegen en die vervolgens aan belgie koppelen
Ik heb even onder het andere domein gekeken en inderdaad, die staat op België ingesteld. Op taalgebied instellen zou misschien handiger zijn maar van beide is wel wat te zeggen als voor- of nadeel.
pi_119710799
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:40 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik heb even onder het andere domein gekeken en inderdaad, die staat op België ingesteld. Op taalgebied instellen zou misschien handiger zijn maar van beide is wel wat te zeggen als voor- of nadeel.
leuk als je hem op spaans zet...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119711095
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

leuk als je hem op spaans zet...
Lijkt mij best handig, stel je hebt een Spaanstalige informatieve website, waarom dan alleen beperken tot Spanje? In delen van Zuid- en Midden-Amerika lijkt me de website ook relevant.
pi_119711328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lijkt mij best handig, stel je hebt een Spaanstalige informatieve website, waarom dan alleen beperken tot Spanje? In delen van Zuid- en Midden-Amerika lijkt me de website ook relevant.
het draait maar om 1 ding en dat is relevantie..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 28 november 2012 @ 16:16:16 #84
340341 Blester
Membre très utile
pi_119714191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik lees hier vaak genoeg dat de Adsense afdeling van Google niet te bereiken is of dat er nooit een reactie komt op mail, etc. Je zou bijna denken dat een report dan of niet wordt gelezen of dat het misschien te laat zou komen. Ergens las ik ook dat Adsense van publishers verwacht dat zij ongeldige klikjes zelf moeten zien te voorkomen, volgens mij is dat niet makkelijk.
Ik krijg ALTIJD antwoord als ik het formulier invul (daar kun je natuurlijk niet met ban gezeik terecht).
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 28 november 2012 @ 16:18:10 #85
340341 Blester
Membre très utile
pi_119714276
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:40 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik heb even onder het andere domein gekeken en inderdaad, die staat op België ingesteld. Op taalgebied instellen zou misschien handiger zijn maar van beide is wel wat te zeggen als voor- of nadeel.
Sowieso de belangrijkste extenties van je belangrijkste website registreren.. Anders gaan concurrenten aan de haal met je domeinnaam.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119714441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Sowieso de belangrijkste extenties van je belangrijkste website registreren.. Anders gaan concurrenten aan de haal met je domeinnaam.
Dat hoeft geen waarheid te zijn uiteraard.. Het is maar net wat je met je site wilt.. ga je alleen voor organische vindbaarheid dan is dat niet per definitie een issue.. ga je puur voor een branding strategie, dan is het weer wel verstandiger..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119715598
Nou gaat tot nu toe niet echt lekker met dat Wehkamp, 1 klik, heb normaal altijd al 10 kliks op een dag als deze. Niet echt aantrekkelijke banners dus.

En dan moet er ook nog maar een sale uit komen.
pi_119716573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Sowieso de belangrijkste extenties van je belangrijkste website registreren.. Anders gaan concurrenten aan de haal met je domeinnaam.
Ja doe ik ook altijd, zoals bijvoorbeeld met deze website: http://bit.ly/U2F1G0 Je weet maar nooit wat een concurrent er mee doet hé. :)
pi_119716613
Je mag 'm wel van me kopen voor een goeie prijs.
  woensdag 28 november 2012 @ 17:29:11 #90
340341 Blester
Membre très utile
pi_119717313
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef McCandless het volgende:

[..]

Ja doe ik ook altijd, zoals bijvoorbeeld met deze website: http://bit.ly/U2F1G0 Je weet maar nooit wat een concurrent er mee doet hé. :)
Nee bedankt, die heb ik expres niet geregistreerd :) Ik gebruik mijn eigen website namelijk niet eens :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119718004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef Blester het volgende:

[..]

Nee bedankt, die heb ik expres niet geregistreerd :) Ik gebruik mijn eigen website namelijk niet eens :D
Een snelle check leert dat er vele domeinen zijn van jou waarbij de .com nog vrij is :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 28 november 2012 @ 18:15:19 #92
340341 Blester
Membre très utile
pi_119718975
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Een snelle check leert dat er vele domeinen zijn van jou waarbij de .com nog vrij is :)
Ik registreer de domeinen die mij nuttig lijken, je hoeft jezelf hier totaal geen zorgen over te maken :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119725492
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik registreer de domeinen die mij nuttig lijken, je hoeft jezelf hier totaal geen zorgen over te maken :)
Hoeft ook niet, geeft mij genoeg ruimte om en Shaquille Harmans-je te doen op diverse domeinen O~)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 28 november 2012 @ 20:37:55 #94
340341 Blester
Membre très utile
pi_119725680
quote:
16s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, geeft mij genoeg ruimte om en Shaquille Harmans-je te doen op diverse domeinen O~)
Prima, ik zie daar geen probleem in :) Zal morgen eens kijken welke domeinnamen jij allemaal in je bezit hebt :D

@McCandless, zal morgen eens met m'n advocaat bellen trouwens, kijken of ik hier nog iets positiefs voor mij uit kan halen :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119725892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Blester het volgende:

[..]

Prima, ik zie daar geen probleem in :) Zal morgen eens kijken welke domeinnamen jij allemaal in je bezit hebt :D

@McCandless, zal morgen eens met m'n advocaat bellen trouwens, kijken of ik hier nog iets positiefs voor mij uit kan halen :D
Ik wens je succes met het vinden daarvan.. Je vindt er waarschijnlijk hooguit 2 als je mn fok profiel zal doorspitten.. En dat zijn non adsense sites :) de rest vind je toch niet :)

@McCandless, mocht je juridische hulp nodig hebben, give me a call :) Ik heb nog wel contacten bij Bird&Bird en Wisemen die wel prodeo aan de slag willen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119729232
Ahhh nu spijt dat ik vandaag ben begonnen met dat Wehkamp, kon anders wel eens mijn beste dag ever worden, nja boeiend ook, lekker zo voor het einde van de maand nog ff :P lekkere CPC man!
pi_119730712
De 300x250 schijnt best goed te werken zeg :) Heb meer kliks :) Zojuist een klik van EUR 1,65 :o
pi_119730815
Goed bezig. :)
pi_119736268
Iemand ervaring met de quick-adsense plug in voor wordpress in combinatie met arrass? Ik krijg de banner niet te zien in mijn berichten.
pi_119737962
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Blester het volgende:

[..]

Prima, ik zie daar geen probleem in :) Zal morgen eens kijken welke domeinnamen jij allemaal in je bezit hebt :D

@McCandless, zal morgen eens met m'n advocaat bellen trouwens, kijken of ik hier nog iets positiefs voor mij uit kan halen :D
Hoezo, je had dat domein toch bewust niet geregistreerd? Wat maakt 't dan uit dat ik er mee aan de haal ga?
  donderdag 29 november 2012 @ 09:02:21 #101
131603 Afwazig
Serious business
pi_119737993
quote:
16s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, geeft mij genoeg ruimte om en Shaquille Harmans-je te doen op diverse domeinen O~)
Een wat te doen?
pi_119738159
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een wat te doen?
Bas knows :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119738628
Nou, fuck Wehkamp, 194 impressies en 0 kliks, normaal heb ik minstens 10 kliks op een dag. Stel er komt al 1 klik in de 2/3 dagen, dan moet er ook nog maar een verkoop uit komen.
  donderdag 29 november 2012 @ 09:54:06 #104
131603 Afwazig
Serious business
pi_119738854
Passen je producten wel bij je content dan? Ik had gister 30 clicks en 1 sale, en eergister hetzelfde.
pi_119739044
Kledingmerken en een banner van Wehkamp. Lijkt me wel.

Wat verdiende die sale? Met 30 kliks heb ik via AdSense al iets van 9 euro.
pi_119739079
@Afwazig, mijn ervaringen met affiliates zijn ook niet zo best. Toen ik begon met advertenties op mijn project zei volgens mij RanTheMan dat Adsense één van de beste manieren is. Toen trok ik het nog in twijfel maar nu niet meer. Volgens mij kunnen sommige affiliates wel lonen maar nog beter is om zelf advertentieruimte te verkopen (wachten op Adkliks dus ;) :) ).
  donderdag 29 november 2012 @ 10:03:43 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_119739137
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef JDx het volgende:
Kledingmerken en een banner van Wehkamp. Lijkt me wel.

Wat verdiende die sale? Met 30 kliks heb ik via AdSense al iets van 9 euro.
Sales heb ik nu 2,50 mee verdiend ofzo. Maar het is niet of - of maar en - en. Over een tijdje zet ik er ook nog Adsense bij. Die affiliates lijken geen advertenties maar gewoon onderdeel van de pagina. Wat dat betreft is het dus mogelijk dubbel op te verdienen.
pi_119739290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:01 schreef WebBeestje het volgende:
volgens mij RanTheMan dat Adsense één van de beste manieren is. Toen trok ik het nog in twijfel maar nu niet meer.
<O)

ieder mens betaald leergeld
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119739848
Vooral door die gebruiker afhankelijke ads lijkt me.
pi_119746091
Waar in Analytics kan je zien of je zoekverkeer via Google of Bing komt?

Sta nu ook op 1 in Bing zag ik met een site van me, wellicht dat daar de stijging vandaan komt.
pi_119746225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef JDx het volgende:
Waar in Analytics kan je zien of je zoekverkeer via Google of Bing komt?

Sta nu ook op 1 in Bing zag ik met een site van me, wellicht dat daar de stijging vandaan komt.
Verkeersbronnen >> Bronnen >> Alle Verkeer >> en dan zien je daar wel een rijtje verschijnen met je verkeersbronnen.. als het goed is staat daar ook Bing/organic tussen.
pi_119746552
Hmmm ja klopt idd. Helemaal niets, terwijl ik daar wel op 1 sta. Nog steeds niet 1% die zoekt via Bing dus lijkt mij. Tenminste niet in Nederland.
pi_119746829
Nee inderdaad, maar als je maar voldoende zoekvolume hebt dan is het natuurlijk altijd leuk meegenomen die 1% extra.
pi_119746896
Misschien als het straks geimplementeerd is in Windows 8 dat ze ervan gaan profiteren.

Mijn site over Windows Phone 8 staat wel al hoger in Bing dan in Google. Dat is op zich wel lache, aangezien MS fanboys zoeken via Bing lijkt me.
pi_119746913
Ik moet nog iets meer dan 5 euro halen deze maand en dan haal ik de 70 euro. Alleen vandaag schiet het nog niet op. :( Ik heb echt het idee dat ik deze maand op 69,95 blijf steken. :')
pi_119746938
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:24 schreef CasB het volgende:
Ik moet nog iets meer dan 5 euro halen deze maand en dan haal ik de 70 euro. Alleen vandaag schiet het nog niet op. :( Ik heb echt het idee dat ik deze maand op 69,95 blijf steken. :')
Ik blijf waarschijnlijk ook steken op 699,50 :'(
pi_119751309
Ik blijf waarschijnlijk steken op 1499,99 :(
Facts don't care about your feelings
pi_119751341
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik blijf waarschijnlijk steken op 1499,99 :(
Altijd bitch boven baas.
pi_119751418
:D
Facts don't care about your feelings
pi_119751749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 16:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Altijd bitch boven baas.
*O* Ik kan je niet meer volgen JDx, de afgelopen maanden ging het redelijk gelijk op maar ik blijf waarschijnlijk op dezelfde inkomsten als vorige maand :) Ach van de andere kant is dat wel ok met één project.

Vanaf vanmiddag weer een affiliate op mijn project en ik hoop dat dit wel wat is, het programma van bolpuntcom :)
pi_119753100
Momenteel druk aan het nadenken of ik een gokje ga nemen in een project wat misschien wel geld kan gaan opbrengen.

Zijn er eigenlijk goede gratis alternatieven voor SEOmoz en Opensiteexplorer etc.
- Met zuidelijke groet -
pi_119753208
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:52 schreef De-Hamster het volgende:
Momenteel druk aan het nadenken of ik een gokje ga nemen in een project wat misschien wel geld kan gaan opbrengen.

Zijn er eigenlijk goede gratis alternatieven voor SEOmoz en Opensiteexplorer etc.
abotje nemen op seoprofiler
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 29 november 2012 @ 21:43:09 #123
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119762032
Iemand hier wel eens een app gemaakt en in de bekende stores gedumped?
pi_119762114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef ursel het volgende:
Iemand hier wel eens een app gemaakt en in de bekende stores gedumped?
Ja, niet zelf, maar via werk.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:46:49 #125
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119762232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja, niet zelf, maar via werk.
Wat is daar allemaal voor nodig, buiten de app bouwen natuurlijk. :')
pi_119762337
Een app en een account bij de Play Store (voorheen Google Market).

Maar het maken van de app lieten wij doen door een bedrijf die daar in gespecialiseerd is en het is echt moeilijk hoor, begin je niet zo even aan.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:49:06 #127
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119762371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef JDx het volgende:
Een app en een account bij de Play Store (voorheen Google Market).

Maar de app maken lieten wij doen door een bedrijf die daar in gespecialiseerd is en het is echt moeilijk hoor. Valt niet mee.
Valt wel mee als je voldoende kennis hebt. :+
Zal er maar eens in gaan verdiepen dan.
pi_119762421
Ligt eraan hoe ingewikkeld de app natuurlijk is, die van ons zijn vrij ingewikkeld, maar die zijn dan ook al 100.000+ keer gedownload.

Oh sorry 1.000.000+ ;) en dat is alleen Android, hij is er ook nog voor iPhone en Winphone.
  donderdag 29 november 2012 @ 21:52:10 #129
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119762515
Niet, alleen wat informatie tonen vooral. Geen game ofzo.
pi_119762824
Ja precies, daar heb ik ook wel eens aan gedacht, eigen Analytics appje ofzo. Maar toen dacht ik weer, ach... wat een werk :P
  donderdag 29 november 2012 @ 22:41:17 #131
131603 Afwazig
Serious business
pi_119765172
Weer een sale trouwens vandaag via Tradetracker. 3 sales uit 3 dagen. Had ik echt niet verwacht. Ben benieuwd wat mijn Adsense op gaat leveren als ik dat binnenkort ook op de site knal.
pi_119766135
Snel even een website gemaakt waarvan ik de domein paar maanden terug had geregistreerd, ik ben benieuwd naar de bezoekers :)

Nog niet helemaal af trouwens.

Van kW naar PK
pi_119766191
Ja handig maar dat soort berekeningen kan je rechtstreeks in google doen :P

Als je bijv 100 kw in pk intypt :P
Facts don't care about your feelings
pi_119766210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja handig maar dat soort berekeningen kan je rechtstreeks in google doen :P

Als je bijv 100 kw in pk intypt :P
Nou en :P lang niet iedereen weet dat :D
pi_119766227
Huh oh nee die werkt niet ....
Facts don't care about your feelings
pi_119766519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh oh nee die werkt niet ....
:6
pi_119773153
Hij werkt wel goed iig. En idd van deze is geen berekening in Google, voor de rest van bijna alles. Ideaal.

Btw ¤713,69 en nog 1 hele dag te gaan! :D
pi_119774280
Dan moet ik je feliciteren JDx.... je zit namelijk op meer dan 50% van mij... ¤ 1.381,64 :P

8-) *) :7
Facts don't care about your feelings
pi_119775084
Dank. Weer tijd voor een feestje dit weekend, kijken waar we op blijven steken morgenvroeg 9am.

En dat terwijl mijn nieuwe target van 750/maand pas voor volgende maand is, echt net niet deze maand. Heb een hele berekening gemaakt wat ik per maand aan vaste lasten heb, gemiddeld uitgeef aan boodschappen, uitgaan en andere dingen en wat ik wil sparen per maand en hoeveel ik dan moet verdienen :P

M'n nieuwe site heeft ook zijn eerste klik opgeleverd (42 cent) en er zit nog een andere site in de pipeline, nu op pagina 7 van Google, vorige week nog pagina 13.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:09:18 #140
42184 crew  DaMart
pi_119775191
Ik ga deze maand de 45 euro niet eens halen, geloof ik. Van het weekend toch echt maar eens wat aan linkbuilding gaan doen en de grootste site updaten :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:09:44 #141
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119775202
Vandaag een simpele statische site op een subdomein online geknald, nog wat weinig content, maar dat voeg ik liever stukje bij beetje toe.
Hopelijk is vandaag of morgen de functionele code voor mijn andere project af, dan kan daarvoor ook de text geschreven worden en online gezet.

Gaat lekker zo qua ontwikkelen, hoop dat de site's ook een beetje aanslaan
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119778865
Wie had het hier eergisteren over een kaching geluidje als iemand op je ad klikt? Ik heb wat in elkaar gezet :P


1. Download: http://www25.zippyshare.com/v/33014687/file.html
2. Vraag toegang aan voor de AdSense Management API: https://code.google.com/apis/console/
3. Zoek je Client ID en API Key op de API Access pagina, en vul deze in op index.php

Je krijgt standaard een daily quota van 10000 dus hij controleert 1x per 10 sec.
pi_119779240
Hahahaha, geniaal, die ga ik vanavond installeren thuis :P

Ik drukte zoals gewoonlijk weer eens op de verkeerde download button :')

Geweldig, net geïnstalleerd en kaching +0.47 :D

Ga zelf ook nog eentje maken denk ik, gewoon web based, dat je in kan stellen hoeveel pingetjes. Dus bij elke cent erbij, of elke 10 cent erbij. Of deze aanpassen, zit namelijk wel schitterend in elkaar, ik kan wel programmeren, maar niet icm zo'n design enzo.

Dus als je 34 cent erbij hebt, dat ie dan 3x pingt ofzo.

[ Bericht 25% gewijzigd door JDx op 30-11-2012 14:01:38 ]
pi_119779774
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:46 schreef JDx het volgende:
Hahahaha, geniaal, die ga ik vanavond installeren thuis :P

Ik drukte zoals gewoonlijk weer eens op de verkeerde download button :')

Geweldig, net geïnstalleerd en kaching +0.47 :D

Ga zelf ook nog eentje maken denk ik, gewoon web based, dat je in kan stellen hoeveel pingetjes. Dus bij elke cent erbij, of elke 10 cent erbij. Of deze aanpassen, zit namelijk wel schitterend in elkaar, ik kan wel programmeren, maar niet icm zo'n design enzo.

Dus als je 34 cent erbij hebt, dat ie dan 3x pingt ofzo.
Als zoiets ook met affiliates zou werken zou je gek worden, verdien je bv. ¤10 ineens dan gaat de ping 100x af :) Trouwens, gisteren met bolpuntcom al de eerste inkomsten binnen :)
pi_119779806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als zoiets ook met affiliates zou werken zou je gek worden, verdien je bv. ¤10 ineens dan gaat de ping 100x af :) Trouwens, gisteren met bolpuntcom al de eerste inkomsten binnen :)
Dan kan je natuurlijk instellen per 10 cent, per 50 cent of meer ;)

Dus stel 44 cent erbij, slaat ie dat op, nog een keer 10 cent erbij en dan komt ie op 54 cent, dus ping!

Netjes nu al via bol.com.
pi_119779832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie had het hier eergisteren over een kaching geluidje als iemand op je ad klikt? Ik heb wat in elkaar gezet :P


1. Download: http://www25.zippyshare.com/v/33014687/file.html
2. Vraag toegang aan voor de AdSense Management API: https://code.google.com/apis/console/
3. Zoek je Client ID en API Key op de API Access pagina, en vul deze in op index.php

Je krijgt standaard een daily quota van 10000 dus hij controleert 1x per 10 sec.
Grappig :D doet me denken aan 'Middle Men'


Trouwens wel een aanrader. :)
pi_119779842
Daar kwam de discussie door, via die film ;)

Ik zei, we moeten ook zoiets hebben, hij heeft 't dus ff snel in elkaar gezet, erg netjes!

PS. misschien pas ik .wav nog wel aan in dat liedje van iCarly, random dance moment!!!! :') of als ik een feestje geef, SHOTS SHOTS SHOTS van LMFAO en dat je dan moet drinken :P
pi_119779881
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef JDx het volgende:
Daar kwam de discussie door, via die film ;)

Ik zei, we moeten ook zoiets hebben, hij heeft 't dus ff snel in elkaar gezet, erg netjes!

PS. misschien pas ik .wav nog wel aan in dat liedje van iCarly, random dance moment!!!! :')
Ah vandaar :D
Naja je wist al dat ik amper meer in dit topic kom dus vandaar :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119780183
Haha mastershit :P
Facts don't care about your feelings
pi_119781410
Held. _O_
pi_119781829
Ik krijg hem alleen nog niet werkend. Ik denk dat ik iets fout doe met de client_id. Hoe moet je die instellen? Als web application, service account of installed application?

-edit- nvm, heb het al. :D

[ Bericht 27% gewijzigd door CasB op 30-11-2012 15:26:37 ]
pi_119782298
web application

vandaag gaat wel lekker trouwens, al 120 121 keer kaching gehoord :D
pi_119782341
Nou, hij werkt iig als een tiet. :D Heb al van 2 keer 'pling' gehoord. :P
pi_119782470
Vanaf 4 uur aan de bier hier op werk, ik weet nu al dat ik vanavond flink ga spelen met dat ding :')

Moet er per se een wav file in of kan het ook een mp3 zijn?
pi_119782888
Nice! :7

Toevallig van de week ook zitten spelen met die Adsense API. Alleen niet over nagedacht om er zoiets bij te maken :D
pi_119783174
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:37 schreef JDx het volgende:
Vanaf 4 uur aan de bier hier op werk, ik weet nu al dat ik vanavond flink ga spelen met dat ding :')

Moet er per se een wav file in of kan het ook een mp3 zijn?
heb gewoon de html5 audio tag gebruikt, dus wav mp3 of ogg.

1
2
3
4
5
6
Browser    MP3    Wav    Ogg
Internet Explorer 9    YES    NO    NO
Firefox 4.0    NO    YES    YES
Google Chrome 6    YES    YES    YES
Apple Safari 5    YES    YES    NO
Opera 10.6    NO    YES    YES
pi_119783554
Ok dat wordt lache, krijg vrienden op bezoek en we gaan films kijken, denk dat ik er een liedje van Justin Bieber op zet ofzo en als ie speelt moeten we drinken :')

Stop nu met posten, lekker aan de bier nu!

Fijn en natuurlijk succesvol weekend allemaal.
pi_119784625
Dat is vroeg :P Ach het is koud en ben er klaar mee dus dit weekend ook maar chillen.

Spelen op de wii-u :D
Facts don't care about your feelings
pi_119784730
Blergh, werkt hier niet. Komt maar geen authorize-button in beeld. :/
pi_119784897
Daar had ik eerst ook last van. Bleek dat ik per ongeluk https had gekozen ipv http. :P
pi_119784948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Drawer het volgende:
Blergh, werkt hier niet. Komt maar geen authorize-button in beeld. :/
Javascript uitstaan?
pi_119785104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef CasB het volgende:
Daar had ik eerst ook last van. Bleek dat ik per ongeluk https had gekozen ipv http. :P
Had http gekozen. Maar wat moet ik er precies naast invullen bij die 2 fields met urls?
pi_119785243
Omdat ik het lokaal heb draaien staat er bij mij dit:

Client ID:
404246755971-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.apps.googleusercontent.com
Email address:
404246755971-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@developer.gserviceaccount.com
Client secret:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Redirect URIs: http://localhost/oauth2callback
JavaScript origins: http://localhost
pi_119785301
Thanks, werkt nu. :)
pi_119800330
Zie dit eens, zullen bezoekers leuk vinden ;)

http://adsense-nl.blogspo(...)ww-et-asfe_resources
pi_119803661
Het blok van een halve pagina? :') Kleine pagina dan hahaha.
pi_119804252
Ik zit nu op 69,96 deze maand. :') Die 70 euro gaat me wel lukken, maar blijft er genoeg over als de invalid kliks en dergelijke eraf zijn gehaald? :P
pi_119804295
¤27.45
Today so far
¤24.83
Yesterday
¤741.14
This month so far
¤630.29
Last month

Echt motherfucking sick! :D

Weet ook niet waarom ik nu nog weer wakker ben en op Fok zit, maar goed.
pi_119804313
Ja, ik zit ook maar de laatste slokken van m'n bier op te drinken en dan ga ik slapen. :P
pi_119804405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 01:28 schreef CasB het volgende:
Ja, ik zit ook maar de laatste slokken van m'n bier op te drinken en dan ga ik slapen. :P
Ik wacht nog op een kaching :')
pi_119804711
Weet iemand of .net domeinnamen met nederlandse domeinnaam goed ranken op Google.nl?
- Met zuidelijke groet -
pi_119805381
Hehehe, die 300*600 ga ik binnenkort eens proberen een site :') Wat een enorm iets zal dat zijn.
  zaterdag 1 december 2012 @ 03:03:09 #173
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119805424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 01:57 schreef De-Hamster het volgende:
Weet iemand of .net domeinnamen met nederlandse domeinnaam goed ranken op Google.nl?
Aan Tweakers bijvoorbeeld te zien moet het wel kunnen, toch geef ik de voorkeur aan .nl of desnoods .eu
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119806450
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 01:27 schreef JDx het volgende:
¤27.45
Today so far
¤24.83
Yesterday
¤741.14
This month so far
¤630.29
Last month

Echt motherfucking sick! :D

Weet ook niet waarom ik nu nog weer wakker ben en op Fok zit, maar goed.
Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee :P

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Facts don't care about your feelings
pi_119807662
Ik ben boven de 70 geeindigd! Nu maar hopen dat er niet te veel af wordt gehaald.
pi_119807692
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef CasB het volgende:
Ik ben boven de 70 geeindigd! Nu maar hopen dat er niet te veel af wordt gehaald.
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee :P

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Trouwens geëindigd op 743,16 slechts 6 euro nogwat van m'n 2012 target, die laatste centen gooi ik er zelf wel bij :D

En 1 dag zonder ads op m'n 2 na beste site ivm Wehkamp shizzle.

[ Bericht 45% gewijzigd door JDx op 01-12-2012 11:27:58 ]
pi_119808122
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:53 schreef Eierbal het volgende:
Hehehe, die 300*600 ga ik binnenkort eens proberen een site :') Wat een enorm iets zal dat zijn.
Ik heb interesse in een .net website die 1xx moet kosten heeft nog geen linkbuilding of seo gehad en in een branche waar Adsense heel gunstig kan zijn. Ben nog een beetje aan het twijfelen

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee :P

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Zaten jij en JDx een klein tijde terug niet op hetzelfde niveau? What happend :)
- Met zuidelijke groet -
pi_119808150
dus tussen de 100 en 200 euro? Dat is niks man.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee :P

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Hij had een paar mega dagen ivm beslissingen van het kabinet :P
pi_119808205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:38 schreef JDx het volgende:
dus tussen de 100 en 200 euro? Dat is niks man.

[..]

Hij had een paar mega dagen ivm beslissingen van het kabinet :P
Haha voor een student in tijden van feestdagen is het even een behoorlijke investering.

Dat verklaart dan inderdaad zijn stijging, laat maar lang door debatteren zullen we maar zeggen.
- Met zuidelijke groet -
pi_119808605
Nah neemt nu alweer af, dus zit weer op het oude niveau. Even wat linkbuilding, nieuwe websites maken en dan proberen ooit weer dit bedrag aan te tikken :P
Facts don't care about your feelings
pi_119809615
Weer een mooie maand achter de rug! 50% meer inkomsten dan vorige maand, bijna 200 euro verdiend. Doel was 150, dus dat heb ik mooi gehaald, net als mijn doel qua unieke bezoekers.

Volgende maand ga ik voor minimaal 200, aangezien ik vermoed dat december een slechte maand gaat worden: veel mensen hebben dan vrij en net als in het weekend zal dat wel resulteren in lagere bezoekersaantallen.

Ik vind het wel altijd zo triest als je je bedenkt wat er nog overblijft van je 190 euro na belastingen :'(
pi_119814056
Nieuw project van me gaat ook boven verwachting lekker.

Augustus: ¤0
September: ¤200+
Oktober: ¤400+
November: ¤500+

Uren aan besteed: 1 dagje in augustus :')

Heb voor deze maand nog wat extra's in de planning staan, kijken hoe dat uit gaat pakken <O)
pi_119814485
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuw project van me gaat ook boven verwachting lekker.

Augustus: ¤0
September: ¤200+
Oktober: ¤400+
November: ¤500+

Uren aan besteed: 1 dagje in augustus :')

Heb voor deze maand nog wat extra's in de planning staan, kijken hoe dat uit gaat pakken <O)
Wat voor type site / doelgroep / land/taal ?
En wat heb je gedaan aan linkbuilding?
pi_119815213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Vertel mij even waar het geld zit dan kopier ik je site
~:)
pi_119815307
>:)
Facts don't care about your feelings
pi_119815462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

~:)
Nope totaal niet, zie je fout. Ik ben vooral benieuwd naar linkbuilding en geranked raken.
Weinig interesse om anderen na te doen verder.

Helaas zijn er anderen die wel zo denken waardoor iedereen hier zo beschermend doet over websites waardoor dit meer een opsomtopic wordt van adsense revenue dan dat je hier werkelijk wat van anderen kan leren...
pi_119815573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nope totaal niet, zie je fout. Ik ben vooral benieuwd naar linkbuilding en geranked raken.
Weinig interesse om anderen na te doen verder.

Helaas zijn er anderen die wel zo denken waardoor iedereen hier zo beschermend doet over websites waardoor dit meer een opsomtopic wordt van adsense revenue dan dat je hier werkelijk wat van anderen kan leren...
Daarom kom ik hier ook niet meer.

Als dat niet je intentie is kun je beter je vraag anders formuleren ;)
pi_119815671
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Daarom kom ik hier ook niet meer.

Als dat niet je intentie is kun je beter je vraag anders formuleren ;)
Tja, op deze manier voegt zijn post i.i.g. 0,0 toe. En ik vroeg niet naar exacte keywords ofzo.
Exacte niches zijn waardevol en hoeft men heus niet prijs te geven, maar als je een succesverhaal post waarin je met 1 uur arbeid binnen een maand goed ranked en omzet genereert zou een tipje van de sluier van hoe dat bereikt is toch wel welkom zijn.

Is nu een beetje als op een pokerforum waar men dan alleen bad beats en grote potwinsten posts en maandstats, maar geen strategie uitwisselt.

Zit meer potentie in dit topic
pi_119815841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tja, op deze manier voegt zijn post i.i.g. 0,0 toe. En ik vroeg niet naar exacte keywords ofzo.
Exacte niches zijn waardevol en hoeft men heus niet prijs te geven, maar als je een succesverhaal post waarin je met 1 uur arbeid binnen een maand goed ranked en omzet genereert zou een tipje van de sluier van hoe dat bereikt is toch wel welkom zijn.

Is nu een beetje als op een pokerforum waar men dan alleen bad beats en grote potwinsten posts en maandstats, maar geen strategie uitwisselt.

Zit meer potentie in dit topic
Klopt, maar het blijft info prijs geven en een mogelijke concurrent helpen..
Enige manier waarop dit topic zijn potentie behaald denk ik is een een gesloten communitie waar iedereen iets toevoegd dmv tips & tricks.
pi_119815962
Dat gedrag zie je heel veel, ook bij bedrijven, vooral in bepaalde branches; niets aan informatie willen delen.

Maar de vijver is vaak groot genoeg en informatie uitwisselen kan juist in voordeel werken van iedereen tezamen zonder elkaar in de weg te zitten. Dan profiteert de gehele branche. Maja als het om geld gaat is de neus kort.

Maar je hebt gelijk dat dit topic wel open staat tot meelezers waar mss wel pure copycats tussen zitten. Al lijkt het mij altijd beter om je eigen niche te vinden dan een stap achter gaan lopen op iemand die al succes heeft.
pi_119816114
Niet alleen copycat, ook de get rich quick boys die een volledige howto willen en zelf niks willen zoeken :')

Voor de iets gevorderdere user is er niks of bar weinig behalve lezen hoeveel geld te ander verdient. Sowieso snap ik de aandacht ergens wel, leuk om te delen maar misschien kun je maar beter achterwegen laten wat je ermee verdient ivm copycats, hackers, klootzakjes die je site/adsense account willen verneuken.
pi_119827893
Nou en, dan kan je wel ergens in de vergetelheid gaan leven met je geld maar daar is ook niks aan. Andere laten zien hoe rijk je bent is toch het hele doel van het leven? :') 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_119828214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en, dan kan je wel ergens in de vergetelheid gaan leven met je geld maar daar is ook niks aan. Andere laten zien hoe rijk je bent is toch het hele doel van het leven? :') 8-)
Vandaag van mijn inkomsten een Volvo station gekocht :D
pi_119828337
Facts don't care about your feelings
pi_119828590
quote:
Nice!

Nah, dit model 940 / deze kleur:



Was 575 Euro.
Rijdt als een tiet, heb nog wat besteld om de turbodruk wat op te voeren van 0,35 naar ±0,8 Bar.
Van 135 naar ±170pk.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-12-2012 23:40:24 ]
pi_119828737
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat voor type site / doelgroep / land/taal ?
En wat heb je gedaan aan linkbuilding?
Zo breed mogelijk mikken, als het Engels spreekt is het goed. Doelgroep is ook 20 tot 40 jaar of nog breder, geslacht maakt niet uit. Heb niks aan linkbuilding gedaan naast de juiste woorden kiezen, mensen zoeken er zelf op. Heb in ieder geval de meest complete content van m'n concurrenten dus daarom ben ik geliefder. En opscheppen met hoeveel je verdiend hebt werkt toch inspirerend? Toen star_gazer hier een tijdje geleden zei 200+ op 1 dag verdiend te hebben dacht ik: fuck dat wil ik ook :9~
pi_119829123
Ja kan inspirerend werken, als het ook een beetje een aanknopingspunt geeft :P

Maar mijn probleem so far is dat Google mij totaal niet ranked op zoekwoorden waar veel op gezocht wordt met zeer lage concurrentie. (Veel research gedaan met SECockpit, SEOMoz en SEO Profiler). Backlinks zijn toch een minimum vereiste bij Google lijkt. Heb afgelopen weken even geen tijd gehad aan de website te zitten, moet sowieso nog veel meer content op. Wil dan als er afdoende staat backlinks creëren door te guestbloggen. Wil dan 'top 7' artikelen schrijven, heb nu bv artikelen over universiteiten e.d. dat ik dan de 'top 7 business schools in 2012' artikel schrijf ofzo met verwijzingen naar betreffende instituten.

Maar puur op basis van content raak ik niet geranked nog, en pagina's zijn vrij sterk SEO optimized. Alleen op Yahoo sta ik in top 10 met een pagina. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar het verschil in soort content en taal/regio aangezien jij zonder besteedde tijd aan linkbuilding ranked.
pi_119836354
Ik heb overigens hetzelfde probleem als VacaLoca: ik rank slecht in Google, ondanks dat de keywords weinig concurrentie hebben. Concurrenten met slechtere content staan vaak boven me....

Ik denk dat ik mijn bezoekers zeker zou kunnen verviervoudigen wanneer ik beter gerankt zou kunnen worden, maar ik vermoed dat dit komt doordat ik (te) weinig backlinks heb...
pi_119837400
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:56 schreef Thvd het volgende:
Ik heb overigens hetzelfde probleem als VacaLoca: ik rank slecht in Google, ondanks dat de keywords weinig concurrentie hebben. Concurrenten met slechtere content staan vaak boven me....

Ik denk dat ik mijn bezoekers zeker zou kunnen verviervoudigen wanneer ik beter gerankt zou kunnen worden, maar ik vermoed dat dit komt doordat ik (te) weinig backlinks heb...
Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...

Ik heb namelijk het gevoel dat men hier soms kijkt naar 'concurrentie' in de AdWords tool wat geen zak met je werkelijke concurrentie als uitgever te maken heeft.
pi_119837530
Overigens ruim 6% in moeten leveren deze maand. :(
pi_119837786
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:54 schreef Drawer het volgende:
Overigens ruim 6% in moeten leveren deze maand. :(
5,11 Euro hier.
0,39% van het totaal.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 12:10:09 #202
42184 crew  DaMart
pi_119837907
Bij mij is er maar 10 eurocent, oftewel 0,23% van het totaal afgegaan.

Deze maand volgt er nu wel weer een betaling van de inkomsten van de afgelopen 2 maanden :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119838012
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Drawer het volgende:

[..]

Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...

Ik heb namelijk het gevoel dat men hier soms kijkt naar 'concurrentie' in de AdWords tool wat geen zak met je werkelijke concurrentie als uitgever te maken heeft.
Juist. De concurrentie van die tool is adverteerdersconcurrentie. Ik wil juist hoge concurrentie, want dat is goed voor de CPC.
pi_119838383
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Drawer het volgende:

[..]

Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...

Ik heb namelijk het gevoel dat men hier soms kijkt naar 'concurrentie' in de AdWords tool wat geen zak met je werkelijke concurrentie als uitgever te maken heeft.
Ik bepaal die door een google zoekopdracht te doen. Die tool gebruik ik wel, maar die is inderdaad niet erg zinvol om je eigen concurrentie te monitoren (maar natuurlijk wel de concurrentie voor de adverteerders en dus de waarde per klik).
pi_119841626
¤743.16
Last month

¤713.46
Current balance

Belachelijk veel vind ik zelf.
pi_119844659
Ik heb 8% moeten inleveren, eigenlijk belachelijk omdat ik meerdere keren per week al bedragen naar beneden bijgesteld zie worden. Van de andere kant wel weer een record omdat netto meer was dan de maand ervoor :)
pi_119844969
Ik maar 0.13% :Y)
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef JDx het volgende:
¤743.16
Last month

¤713.46
Current balance

Belachelijk veel vind ik zelf.
Dat is zuur ja.
pi_119846942
Ik ben in oktober begonnen met Adsense en heb nu zo'n 200 euro tegoed van Google, best een leuk bedrag voor een website die 3 maanden in de lucht is zeg ik zelf!
Alleen ik ontvang de verificatie brief van google maar niet, de 1e in oktober aangevraagd na 4 weken een 2e en nu nog 4 weken verder nog steeds geen brief op de mat van Google om mijn adres te verifiëren.

Kan verder weinig vinden over mensen die de brief niet ontvangen.

ook vraag ik me af of het toegestaan en mogelijk is om het scriptje waar de advertentie mee vertoond word aan een linkje te hangen en zo naar voren te laten komen als er op bijv. een plaatje geklikt word.
pi_119847003
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef JDx het volgende:
¤743.16
Last month

¤713.46
Current balance

Belachelijk veel vind ik zelf.
Ach, ik stond op 70,44, en dat is nu ¤69.78. ;(
pi_119849108
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef janbikker het volgende:
ook vraag ik me af of het toegestaan en mogelijk is om het scriptje waar de advertentie mee vertoond word aan een linkje te hangen en zo naar voren te laten komen als er op bijv. een plaatje geklikt word.
Wat
denk
je
zelf
?
pi_119849272
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef janbikker het volgende:
...
ook vraag ik me af of het toegestaan en mogelijk is om het scriptje waar de advertentie mee vertoond word aan een linkje te hangen en zo naar voren te laten komen als er op bijv. een plaatje geklikt word.
Google heeft de adsense-voorwaarden heel duidelijk op de site staan. Als je echt niet zelf kan bedenken of dit mag zou ik die maar eens gaan lezen.
pi_119849840
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:37 schreef CasB het volgende:

[..]

Ach, ik stond op 70,44, en dat is nu ¤69.78. ;(
Haha :o in ieder geval haal je de resterende 22ct snel dus eind januari krijg je de eerste centen.
pi_119850418
Ja, maar mijn doel is om elke maand uitbetaald te worden. :P
pi_119870705
Joost mag weten hoe het kan, maar gister weer m'n record verbeterd met 1 euro. Geen idee waarom het zo goed blijft gaan aangezien ik niets veranderd heb de laatste maanden. Wellicht betere advertenties? Of meer concurrentie op de woorden?
pi_119871036
Gister was ook een goede dag voor mij, maar het scheelt nogal of ik een klik op een website krijg of op youtube. :P Eens kijken of ik deze week het design van 1 van mijn websites kan aanpassen. Ik krijg daar door Wikipedia een constante stroom bezoekers, dus ik wil kijken of ik ze wat mooiers kan voorschotelen. En kijken of ik het ook goed voor mobiele browsers kan maken.
  maandag 3 december 2012 @ 13:48:34 #216
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119878148
Mijn nieuwe site. Ik heb er 1 eerder gehad 31 cent mee verdient :') toen is ie offline gegaan, maar vond dat ook geen leuk onderwerp.
Deze site wil ik wel even mee verder, staan nu 4 posts op, nog niet veel aan gedaan dus. Maar ik zie wel een vorm van groei :) Gister een top dag met 29 bezoekers, nog niet veel ik hoop dat het meer wordt. Maar er zit wel een stijgende lijn in :)


En sinds eergister een klein adsense (125*125) blokje geplaatst in de menu rechts al 51 pagevieuws bij adsense for contest.


[ Bericht 12% gewijzigd door borbit op 03-12-2012 14:36:37 ]
pi_119879631
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef borbit het volgende:
veel tekst
Downloaden is verboden he :)
en Jelle Brandt Corstius is een held :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119879748
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef borbit het volgende:
Mijn nieuwe site. Ik heb er 1 eerder gehad 31 cent mee verdient :') toen is ie offline gegaan, maar vond dat ook geen leuk onderwerp.
Deze site wil ik wel even mee verder, staan nu 4 posts op, nog niet veel aan gedaan dus. Maar ik zie wel een vorm van groei :) Gister een top dag met 29 bezoekers, nog niet veel ik hoop dat het meer wordt. Maar er zit wel een stijgende lijn in :)
[ afbeelding ]
En sinds eergister een klein adsense (125*125) blokje geplaatst in de menu rechts al 51 pagevieuws bij adsense for contest.
[ afbeelding ]
De helft van je bezoekers is direct verkeer, ben je dat niet zelf?
  maandag 3 december 2012 @ 14:37:17 #219
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119879830
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Downloaden is verboden he :)
en Jelle Brandt Corstius is een held :)
wat downloaden? Een screen maken van je stats is verboden?
pi_119879896
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef borbit het volgende:

[..]

wat downloaden? Een screen maken van je stats is verboden?
uTorrent 3.2.2 is een fotosoep? Overigens is dit idd erg vreemd:

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

De helft van je bezoekers is direct verkeer, ben je dat niet zelf?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 3 december 2012 @ 14:39:20 #221
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119879909
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef xaban06 het volgende:

[..]

De helft van je bezoekers is direct verkeer, ben je dat niet zelf?
Weet ik niet goed, ik heb ook slimstat daar kan ik mijn iegen bezoeken weg filteren en dan houd ongeveer dezelfde resultaten over. En de stat van wordpress (die ik er net bijgepost heb) zou mijn iegen bezoeken ook niet mee moeten tellen. Maar zeker weten doe ik het niet. Een van de redenen dat ik het hier post.
Maar al ben ik het zelf voor de helft heb ik alsnog bezoekers :P
pi_119879932
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef borbit het volgende:

[..]

Weet ik niet goed, ik heb ook slimstat daar kan ik mijn iegen bezoeken weg filteren en dan houd ongeveer dezelfde resultaten over. En de stat van wordpress (die ik er net bijgepost heb) zou mijn iegen bezoeken ook niet mee moeten tellen. Maar zeker weten doe ik het niet. Een van de redenen dat ik het hier post.
Maar al ben ik het zelf voor de helft heb ik alsnog bezoekers :P
Met Analytics kan je je zelf ook eruit filteren :)
  maandag 3 december 2012 @ 14:40:24 #223
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119879952
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

uTorrent 3.2.2 is een fotosoep? Overigens is dit idd erg vreemd:

[..]

Ow dat bedoel je. Maar die gebruik ik puur en alleen om opensource software te downloaden en rechtenvrije muziek en films natuurlijk O-)
pi_119880067
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Downloaden is verboden he :)

Downloaden is niet verboden :P

Een screenshot maken van je adsense stats is wel verboden trouwens borbit :P al denk ik dat het niet zoveel boeit als er overal 0 staat :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 3 december 2012 @ 14:43:41 #225
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119880082
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Met Analytics kan je je zelf ook eruit filteren :)
Ik dacht dat ie datzelf deed. Hoe stel je dat in?
Ik denk dat ie inderdaad mij meetelt.
pi_119880109
Waaar zouden jullie voor gaan?

WoordWoord.net
Woord-Woord.nl

Het liefst zou ik WoordWoord.nl willen maar die is al bezet.
pi_119880146
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:44 schreef xaban06 het volgende:
Waaar zouden jullie voor gaan?

WoordWoord.net
Woord-Woord.nl

Het liefst zou ik WoordWoord.nl willen maar die is al bezet.
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie datzelf deed. Hoe stel je dat in?
Ik denk dat ie inderdaad mij meetelt.
[ afbeelding ]
-->> daar verder :) DIG / Webmasters #2 Still Under construction
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119880288
Oh ja dat topic was er ook nog :P
Facts don't care about your feelings
pi_119880320
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja dat topic was er ook nog :P
er komen hier steeds meer vragen die prima in dat topic passen mijn inziens
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 3 december 2012 @ 17:34:30 #230
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119886678
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie datzelf deed. Hoe stel je dat in?
Ik denk dat ie inderdaad mij meetelt.
[ afbeelding ]
Filter is het eerste wat ik instel nadat ik een website heb toegevoegd (volgens mij moet je een filter toevoegen per website correct me if im wrong.)

Eerst naar alle websitegegevens:


Dan filters:


dan het gewenste type filter en ip (range) invoeren:
pi_119888216
Hmmm 1 project is compleet verdwenen van Google, nergens terug te vinden, ging van pagina 13 naar 12 naar 8 naar 7, toen 6 en nu verdwenen, heb wel alweer het minimumbedrag gehaald voor uitbetaling! :P
pi_119890702
Hmm, ik heb net het design van tekst-ads aangepast. Maar na 15 mins blijf ik nogsteeds 't standaard design zien. Iemand een idee hoelang die shit kan duren?
pi_119890881
Wel zoiets. Kwartier tot een half uur. Net als wanneer je nieuwe ads aanmaakt, duurt ook altijd even.

En omdat je erop zit te wachten, lijkt het langer ;)
  maandag 3 december 2012 @ 19:36:43 #234
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_119904498
Stats lijken hier uren achter te lopen.
Al geen update meer sinds 20u en blijf hangen op 10.625 views.
pi_119904543
Die van mij staat ook al een tijdje stil ja. Zal morgenochtend wel weer goed zijn.
pi_119909261
Ik heb mijn blog nieuw leven ingeblazen! Ditmaal zonder AdSense ;).
pi_119910091
Iemand al de grote skyscraper toegepast ? Ik ga eens kijken of ik die vanavond kan gaan invoeren :)
pi_119910207
jordi volgens mij ga je deze maand wel kans maken :)

¤ 21,90
Gisteren

¤ 81,58
Deze maand tot dusver
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:12:03 #240
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119911549
Met een nieuw project begonnen, ongeveer 40k searches in de short tail met maar 3 of 4 concurrerende websites. Ben benieuwd hoe het ranken hierop zal verlopen, backlinks van de andere website's zijn vrij zwak, dus wat dat betreft zou ik redelijk in de buurt moeten kunnen komen
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119913420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef YoshiBignose het volgende:
jordi volgens mij ga je deze maand wel kans maken :)

¤ 21,90
Gisteren

¤ 81,58
Deze maand tot dusver
Behalve dan dat ik nu weer stil sta. De pieken zijn hoger, maar de dalen ook lager. Vind het zelf fijner om vrij steady te staan. Maar ach, zolang het gemiddelde over de maand maar hoog uit komt.
pi_119914246
Is CPM, 1000 views voor 2 dollar, de moeite waard? Heb een site met ongeveer 1000 dagelijkse unieke bezoekers, content is van alles wat (user generated zoals plaatjes, filmpjes teksten, etc.) en is in het verleden afgewezen door adsense omdat er niet gericht geadverteerd kan worden.

Vraag me af of CPM via een adsense alternatief de moeite waard is, zit nu in een vrij luxe positie en hoef niet per se geld te verdienen met de site maar het zou wel leuk zijn.
pi_119916482
Kan je toch zo uitrekenen, als je 1000 unieke bezoekers, dus misschien 1500 views, verdien je dus iedere dag $3 :P Schiet niet echt op dus...
Facts don't care about your feelings
pi_119918993
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:34 schreef kakner2 het volgende:
Is CPM, 1000 views voor 2 dollar, de moeite waard? Heb een site met ongeveer 1000 dagelijkse unieke bezoekers, content is van alles wat (user generated zoals plaatjes, filmpjes teksten, etc.) en is in het verleden afgewezen door adsense omdat er niet gericht geadverteerd kan worden.

Vraag me af of CPM via een adsense alternatief de moeite waard is, zit nu in een vrij luxe positie en hoef niet per se geld te verdienen met de site maar het zou wel leuk zijn.
Misschien is OpenX iets voor je?

http://www.emerce.nl/nieu(...)ief-voor-doubleclick

Ik heb het al eens onder de aandacht proberen te brengen in deze reeks maar blijkbaar niemand met ervaring met OpenX. Als ik het goed heb kun je zelf adverteerders hun advertenties laten plaatsen, etc.
pi_119919369
Wat een vreselijke site van OpenX, op elke pagina krijg je een modal popup met het verzoek een survey in te vullen. Niet iets wat ik mijn gebruikers wil aandoen. Maar toch bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of ik er wijs uit kan worden
pi_119920369
Is er ergens een betrouwbare calculator, misschien van Google zelf, over je mogelijke adsense inkomsten? Ik weet nog wel een niche-je met 14k exacte zoekopdrachten (Engels) en hele lage concurrentie, maar ik denk dat er weinig adverteerders in die niche zitten. Moeilijk inschatten of het dan waard is om daar een site voor op te zetten...
pi_119926506
Er is iets flink mis met zowel m'n analytics als adsense stats. Als in veel te laag allemaal, ik heb een voorgevoel dat het feest binnenkort voorbij is, weet niet waarom.
pi_119927581
Dat kan je echt niet zeggen zo... bij mij valt het ook allemaal tegen maar ja het blijft geen feest natuurlijk :P
Facts don't care about your feelings
pi_119927955
Kan ook bijna niet anders, al een stijgende lijn sinds februari dit jaar, hoe de fuck kan het eeuwig blijven stijgen :P
pi_119928370
@Yoshi en JDx, ik heb soms ook dagen achter elkaar dat er geen schot in lijkt te zitten en dan plots een aantal goede dagen. Adsense is van dag tot dag soms erg wisselvallig maar over een hele week of maand gezien zit er wel een redelijke constante in.

Weet iemand eigenlijk nog een mooie Facebookbutton voor Wordpress?
Edit: ik gebruik nu de Facebook likebox Versie: 2.4 | Door Sunento Agustiar Wu

[ Bericht 11% gewijzigd door WebBeestje op 04-12-2012 19:31:21 ]
pi_119928970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef YoshiBignose het volgende:
jordi volgens mij ga je deze maand wel kans maken :)

¤ 21,90
Gisteren

¤ 81,58
Deze maand tot dusver
¤177.21
This month so far

:6
pi_119929179
:'(
Facts don't care about your feelings
pi_119929665
quote:
De maand is nog niet om! ;)
pi_119930984
Wordt sowieso een matige maand dat weet je van te voren, maar maakt niet uit. December is gemaakt om geld uit te geven, niet te verdienen... dus dat gaan we dan ook maar netjes doen :)
Facts don't care about your feelings
pi_119933565
De stats lopen net als gisteren haperend, zo heb ik een half uur geen pageviews erbij en dan plots 1000 erbij. Ze zullen wel ergens druk mee zijn :)
pi_119934286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef WebBeestje het volgende:
De stats lopen net als gisteren haperend, zo heb ik een half uur geen pageviews erbij en dan plots 1000 erbij. Ze zullen wel ergens druk mee zijn :)
Laten we het hopen, zat vanmorgen alsnog op 23 euro. Nu vast op 12,99... laatste maand is het altijd wel tussen de 17 en 20 euro voor het slapen gaan.

Maar in analytics loopt alles ook achter en ben gezakt met 1 van m'n sites van plek 2 naar 4, dus denk dat het ook grotendeels aan mijzelf ligt.
pi_119947235
Zo, na het doorlezen van alle topics in de reeks ook maar 2 projectjes gestart, 1 met weinig concurrentie in het engels en 1 met erg veel concurrentie in het Nederlands. Bij de Engelse rank ik na 1 week al op de eerste pagina maar moet het daar van unieke nieuwsberichten hebben en dus veel schrijven om meer hits te krijgen (nu 3-4 per dag). De Nederlandse is meer een seo projectje om te kijken hoe ik omhoog kom.

Wel verslavend overigens, blijf ideeën krijgen voor sites :)
pi_119949743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef WebBeestje het volgende:
De stats lopen net als gisteren haperend, zo heb ik een half uur geen pageviews erbij en dan plots 1000 erbij. Ze zullen wel ergens druk mee zijn :)
dan moet je over schakelen op een betaald account als je continu echte real live stats wenst te hebben :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 5 december 2012 @ 12:28:54 #259
131603 Afwazig
Serious business
pi_119951807
Haha man, ik moest net weer even aan Razor21 denken. Die gek die altijd artikelen schreef over wie the voice zou winnen enzo. En die zette ze een paar uur voor de uitslag bekend is online omdat 'je vooraf toch wel wist wie er ging winnnen'. En hij had het gewoon ALTIJD fout _O-

Even een binnenpretje :D
  woensdag 5 december 2012 @ 12:37:20 #260
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119952119
Razor _O_
  woensdag 5 december 2012 @ 12:42:27 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_119952290
JONGENS IK HEB EEN PARELTJE HOOR!

Eerst 10K bij TNT vragen En 2 dagen later voor 25 euro op sitedeals. :D
pi_119952873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Afwazig het volgende:
JONGENS IK HEB EEN PARELTJE HOOR!

Eerst 10K bij TNT vragen En 2 dagen later voor 25 euro op sitedeals. :D
wat was zijn site ook alweer? dat roze.. pareltje.nl oid?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119952884
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119954064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Haha man, ik moest net weer even aan Razor21 denken. Die gek die altijd artikelen schreef over wie the voice zou winnen enzo. En die zette ze een paar uur voor de uitslag bekend is online omdat 'je vooraf toch wel wist wie er ging winnnen'. En hij had het gewoon ALTIJD fout _O-

Even een binnenpretje :D
Hij heeft t anders vaak zat goed gehad hoor met mooie inkomsten als gevolg :) En ook door negatieve publiciteit kan je site nog veel aandacht krijgen. Tis een andere manier van een site runnen maar t was zeker wel succesvol als ik de stats mag geloven die hier gepost zijn
pi_119956111
Slechte zaak trouwens dat adsense nog geen https ondersteunt.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:11:25 #266
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119957741
quote:
Dafuq did i just see
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119957853
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:11 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Dafuq did i just see
Web/Nerd-humor _O_
pi_119958312
Ik heb 5 mins zitten zoeken waar die condoomsreclames vandaan kwamen. Had ik nog razor21.nl openstaan in een tabje ergens... :'(
pi_119958334
quote:
Aaaaah. Waar is die ouwe gek heen trouwens? :D

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:25 schreef Drawer het volgende:
Ik heb 5 mins zitten zoeken waar die condoomsreclames vandaan kwamen. Had ik nog razor21.nl openstaan in een tabje ergens... :'(
Hahaha ik ook net :D
Facts don't care about your feelings
pi_119959409
Zag een kwartier alles paars als ik knipperde met m'n ogen.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:57:31 #271
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119959498
Ik zit weer eens met een vraag.
Ik heb een intressante niche gevonden, maar de eerste 2 pagina's van google op het intressantste keyword zijn 75% overheid.nl en gemeente sites.. Is daar qua SEO een beetje tegen op te boksen als beginner of is dat een verloren zaak?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119959670
Gebruiken jullie trouwens een vaste site of tool om SERP te checken?
pi_119959928
Ik heb met een website op een bepaald keyword de rijksoverheid verslagen, maar dat was zeker niet gemakkelijk. In mijn geval hadden ze een PR van 5 en redelijk wat juiste keywords, maar weinig content dat relevant was.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 5 december 2012 @ 16:33:21 #274
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119960725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb met een website op een bepaald keyword de rijksoverheid verslagen, maar dat was zeker niet gemakkelijk. In mijn geval hadden ze een PR van 5 en redelijk wat juiste keywords, maar weinig content dat relevant was.
Hmm, ik ga als ik niet meer mobiel zit eens een paar van die sites doornemen.. Misschien toch nog wel een leuk lange termijn project..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  woensdag 5 december 2012 @ 16:43:49 #275
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_119961087
quote:
Hey ik leef nog hoor. Nu ff druk ik leg straks het e.e.a. uit.
Joshua tipte mij dat jullie mij miste ik jullie ook trouwens.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_119961108
:D
Facts don't care about your feelings
pi_119961524
Echt goed Nederlands heb je ook niet leren typen in die tijd, is 't wel? :')
pi_119961748
quote:
^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119962574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Drawer het volgende:
Echt goed Nederlands heb je ook niet leren typen in die tijd, is 't wel? :')
Waarschijnlijk in haast getypt op zijn mobiel ;).
pi_119963497
Het lijkt er op dat ze het bannen zonder reden wat gaan verminderen, in ieder geval betere mogelijkheden om het ongedaan te maken en de problemen op te lossen. Kreeg vandaag deze mail:

quote:
Publishers are the lifeblood of the Internet, and we’re committed to helping you grow your businesses. Last year alone, we shared $6.5 billion with our AdSense publishers. We also invest immense amounts of time and millions of dollars in systems (including sophisticated algorithms and human reviews) that keep bad ads from appearing on your sites and prevent advertisers from being fraudulently charged for bad clicks. When everything is working well, advertisers trust our network and continue to invest in it, which generates revenue for you the publisher, ultimately funding the free content users love.

But we’ve also heard the stories: publishers finding their accounts suspended or even disabled for “invalid activity” without a clear understanding of why or how to fix it. We know this can be an intensely frustrating, even scary experience. So why does this happen?

While the vast majority of publishers who sign up for AdSense do so in good faith, unfortunately there are some bad actors out there. As you can imagine, we can’t reveal all the tools we use to keep bad sites and bad traffic out of our network. But sometimes these tools result in good publishers who become a source of invalid activity having their accounts disabled without much recourse. We’re making some changes we think will help fix this:

• We are considering tenure more actively when responding to detected invalid activity. For example, some trusted publishers will now have their accounts suspended instead of terminated, and over time we hope to work directly with more publishers to resolve invalid traffic issues without needing to disable the account at all. (As always, we’ll continue to credit advertisers for any invalid activity.)

• We’ve given publishers tools to submit more informative appeals via a new form, which may help resolve issues more quickly.

• We’re providing more details on invalid activity’s causes. If we’ve detected a violation of our policies you’ll receive an email and a notification to your account with further information and instructions. And you can read all about the causes of invalid activity at our Ad Traffic Quality Resource Center, which is now available in most languages supported by AdSense, such as German, French, Polish and Arabic.

• Whether you’re looking for a refresher or just creating your first ad unit, you can review the do’s and don'ts of ad traffic in our expanded AdSense Academy.

• In order to help publishers avoid common pitfalls, we’re kicking off a video series that explains why some of our policies exist and how you can make sure you’re working with them. Our first looks specifically at invalid traffic.


We want to work with our publisher partners to keep the AdSense network strong -- keeping good publishers’ accounts in good standing, while also protecting advertisers and users from fraudulent activity. This is why we’re making changes, like the ones discussed today, to provide more help when things go wrong. We’ll be making even more changes as the year goes on so look for continued updates on this blog.

Posted by Jonathan Bellack - Product Management Director
  woensdag 5 december 2012 @ 17:54:17 #281
131603 Afwazig
Serious business
pi_119964168
Goed nieuws. Wellicht bedoelen ze zoiets als ik laatst al kreeg een disable voor slechts 1 van mijn sites met een duidelijke uitleg waarom. En de kans om het te verbeteren.

Want eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om te leven van AdSense, maar door die plotselinge bans is dat erg eng.
pi_119967015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Drawer het volgende:
Echt goed Nederlands heb je ook niet leren typen in die tijd, is 't wel? :')
Zo erg is het toch ook weer niet, ik zie geen typfouten in ieder geval.
Facts don't care about your feelings
pi_119967353
Hoe zit het nou met geld verdienen? Ik heb nu iets van 25 euro cent in een kleine 2 weken.. Maar ik dacht dat je per 100 views 15 euro cent kreeg of zo?... terwijl ik nu al iets van 500-600 videoweergave heb..

Ik snap het niet meer :') hij zegt ook "uitgesteld" bij betalingen..
pi_119967665
Denk je nou werkelijk dat er gewoon een soort regel is dat je per 100 views een bepaald bedrag krijgt? Dat hangt van meer factoren af....

Uitgesteld staat er omdat je waarschijnlijk nog je bank enzo moet verifiëren.
Facts don't care about your feelings
pi_119967692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:29 schreef Braddie het volgende:
Hoe zit het nou met geld verdienen? Ik heb nu iets van 25 euro cent in een kleine 2 weken.. Maar ik dacht dat je per 100 views 15 euro cent kreeg of zo?... terwijl ik nu al iets van 500-600 videoweergave heb..

Ik snap het niet meer :') hij zegt ook "uitgesteld" bij betalingen..
Adsense toont per 1000 views (RPM) wat zij schatten dat je verdiend.

Heb je er op geklikt bij uitgesteld? Dan krijg je als goed is uitleg waarom dat is. Maar zal vast zijn omdat je je betaal mogelijkheid moet invullen/laten controleren.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 5 december 2012 @ 20:24:11 #287
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_119969966
Ben ik weer. Afgelopen maanden even druk geweest. Iets met ex en verdriet enz. hoofd stond nergens naar. En nieuwe functie op werk.

Amper iets gedaan afgelopen periode. Laatste keer dat ik hier poste was ik bezig met Post NL over de eventuele overname van een bepaald domeinnaam. Helaas bod (voorlopig) afgewezen.

Afgelopen week zelf maar iets met de site gedaan (momenteel positie 2 in google) op het betreffende keyword. Heb alleen nog even meer content nodig over het onderwerp en dan Adsense erop knallen van een collega. Zodra die app uitkomt zal ik wat inkomsten genereren uit het weblog of Post NL komt uiteindelijk toch over de brug.

Ja wederom die Arrastheme (bij mij meest effectief enz).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_119971454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef RPG het volgende:

[..]

Adsense toont per 1000 views (RPM) wat zij schatten dat je verdiend.

Heb je er op geklikt bij uitgesteld? Dan krijg je als goed is uitleg waarom dat is. Maar zal vast zijn omdat je je betaal mogelijkheid moet invullen/laten controleren.
Ik dacht serieus dat het met verschillende factoren te maken had, en ik moet het inderdaad nog invullen.. maar ik krijg mijn eerste betaling pas bij 70 euro geloof ik..
pi_119971799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat het met verschillende factoren te maken had, en ik moet het inderdaad nog invullen.. maar ik krijg mijn eerste betaling pas bij 70 euro geloof ik..
Ja je RPM is afhankelijk van:
Welke advertenties getoond worden bij de 1000 views
Wat de adverteerders betalen voor die advertenties
Hoeveel kliks je krijgt

En vast nog wel meer dingen. Dus google kan alleen maar gokken en pas na 1000 views tonen hoeveel die 1000 views opgebracht hebben.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_119984617
Ik heb nu waarschijnlijk de slechtste doordeweekse dag in maanden terwijl afgelopen weekend het beste weekend in maanden was. Die wisselvalligheid met Adsense blijft vervelend :)
pi_119985867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 06:03 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb nu waarschijnlijk de slechtste doordeweekse dag in maanden terwijl afgelopen weekend het beste weekend in maanden was. Die wisselvalligheid met Adsense blijft vervelend :)van je bezoekers
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119986070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 06:03 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb nu waarschijnlijk de slechtste doordeweekse dag in maanden terwijl afgelopen weekend het beste weekend in maanden was. Die wisselvalligheid met Adsense blijft vervelend :)
Hier ook. Superlage CPC opeens weer. :(
pi_119986394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:07 schreef Drawer het volgende:

[..]

Hier ook. Superlage CPC opeens weer. :(
CPC lag hier ongeveer 30% lager dan normaal dus dat scheelt nogal. Als publisher maar ook als adverteerder weet je niet wat Google er aan verdiend en dat percentage kunnen ze dus ook ongemerkt veranderen :)
pi_119987127
Hier ook de laagste dag sinds 2 maanden ofzo. Lijkt wel alsof ze iets hebben veranderd in de concurrentie strategie waardoor de CPC extreem laag is ofzo.
pi_119987400
Ik heb er geen last van gehad. :P Deze maand gaat voorlopig nog voorspoedig. Tot nu toe elke dag boven de 2 euro, en dat moet ik dus volhouden.
pi_119987700
Kun je google adsens gebruiken op je website als particulier of moet je daarvoor ook een ondernemingsvorm zijn??
Eskimo Joe
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 10:25:35 #297
42184 crew  DaMart
pi_119987740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:23 schreef Mercan het volgende:
Kun je google adsens gebruiken op je website als particulier of moet je daarvoor ook een ondernemingsvorm zijn??
Dat kan gewoon als particulier. Doe ik ook :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119987751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat kan gewoon als particulier. Doe ik ook :Y.
ok thnx
Eskimo Joe
pi_119989479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef JDx het volgende:
Hier ook de laagste dag sinds 2 maanden ofzo. Lijkt wel alsof ze iets hebben veranderd in de concurrentie strategie waardoor de CPC extreem laag is ofzo.
Minder bezoekers ook neem ik aan; vind het niet zo gek dat mensen op 5 december minder achter computer zitten.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 6 december 2012 @ 11:59:54 #300
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119990612
Hoppa,

Binnenkort weer een bestaande website aan beheer toevoegen die door de leden zelf van content voorzien wordt. _O_
pi_119991181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Minder bezoekers ook neem ik aan; vind het niet zo gek dat mensen op 5 december minder achter computer zitten.
Ik had geen last van minder bezoekers, nu zit ik al op de helft van wat ik gisteren had verdiend. Misschien ergens een bug o.i.d. want de lage inkomsten vielen wel op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')