abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119807692
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef CasB het volgende:
Ik ben boven de 70 geeindigd! Nu maar hopen dat er niet te veel af wordt gehaald.
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee :P

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Trouwens geëindigd op 743,16 slechts 6 euro nogwat van m'n 2012 target, die laatste centen gooi ik er zelf wel bij :D

En 1 dag zonder ads op m'n 2 na beste site ivm Wehkamp shizzle.

[ Bericht 45% gewijzigd door JDx op 01-12-2012 11:27:58 ]
pi_119808122
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:53 schreef Eierbal het volgende:
Hehehe, die 300*600 ga ik binnenkort eens proberen een site :') Wat een enorm iets zal dat zijn.
Ik heb interesse in een .net website die 1xx moet kosten heeft nog geen linkbuilding of seo gehad en in een branche waar Adsense heel gunstig kan zijn. Ben nog een beetje aan het twijfelen

quote:

[..]

Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee :P

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Zaten jij en JDx een klein tijde terug niet op hetzelfde niveau? What happend :)
Of saté?
pi_119808150
dus tussen de 100 en 200 euro? Dat is niks man.

quote:

[..]

¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Hij had een paar mega dagen ivm beslissingen van het kabinet :P
pi_119808205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:38 schreef JDx het volgende:
dus tussen de 100 en 200 euro? Dat is niks man.

[..]

Hij had een paar mega dagen ivm beslissingen van het kabinet :P
Haha voor een student in tijden van feestdagen is het even een behoorlijke investering.

Dat verklaart dan inderdaad zijn stijging, laat maar lang door debatteren zullen we maar zeggen.
Of saté?
pi_119808605
Nah neemt nu alweer af, dus zit weer op het oude niveau. Even wat linkbuilding, nieuwe websites maken en dan proberen ooit weer dit bedrag aan te tikken :P
Facts don't care about your feelings
pi_119809615
Weer een mooie maand achter de rug! 50% meer inkomsten dan vorige maand, bijna 200 euro verdiend. Doel was 150, dus dat heb ik mooi gehaald, net als mijn doel qua unieke bezoekers.

Volgende maand ga ik voor minimaal 200, aangezien ik vermoed dat december een slechte maand gaat worden: veel mensen hebben dan vrij en net als in het weekend zal dat wel resulteren in lagere bezoekersaantallen.

Ik vind het wel altijd zo triest als je je bedenkt wat er nog overblijft van je 190 euro na belastingen :'(
pi_119814056
Nieuw project van me gaat ook boven verwachting lekker.

Augustus: ¤0
September: ¤200+
Oktober: ¤400+
November: ¤500+

Uren aan besteed: 1 dagje in augustus :')

Heb voor deze maand nog wat extra's in de planning staan, kijken hoe dat uit gaat pakken <O)
pi_119814485
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuw project van me gaat ook boven verwachting lekker.

Augustus: ¤0
September: ¤200+
Oktober: ¤400+
November: ¤500+

Uren aan besteed: 1 dagje in augustus :')

Heb voor deze maand nog wat extra's in de planning staan, kijken hoe dat uit gaat pakken <O)
Wat voor type site / doelgroep / land/taal ?
En wat heb je gedaan aan linkbuilding?
pi_119815213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Vertel mij even waar het geld zit dan kopier ik je site
~:)
pi_119815307
>:)
pi_119815462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

~:)
Nope totaal niet, zie je fout. Ik ben vooral benieuwd naar linkbuilding en geranked raken.
Weinig interesse om anderen na te doen verder.

Helaas zijn er anderen die wel zo denken waardoor iedereen hier zo beschermend doet over websites waardoor dit meer een opsomtopic wordt van adsense revenue dan dat je hier werkelijk wat van anderen kan leren...
pi_119815573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nope totaal niet, zie je fout. Ik ben vooral benieuwd naar linkbuilding en geranked raken.
Weinig interesse om anderen na te doen verder.

Helaas zijn er anderen die wel zo denken waardoor iedereen hier zo beschermend doet over websites waardoor dit meer een opsomtopic wordt van adsense revenue dan dat je hier werkelijk wat van anderen kan leren...
Daarom kom ik hier ook niet meer.

Als dat niet je intentie is kun je beter je vraag anders formuleren ;)
pi_119815671
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Daarom kom ik hier ook niet meer.

Als dat niet je intentie is kun je beter je vraag anders formuleren ;)
Tja, op deze manier voegt zijn post i.i.g. 0,0 toe. En ik vroeg niet naar exacte keywords ofzo.
Exacte niches zijn waardevol en hoeft men heus niet prijs te geven, maar als je een succesverhaal post waarin je met 1 uur arbeid binnen een maand goed ranked en omzet genereert zou een tipje van de sluier van hoe dat bereikt is toch wel welkom zijn.

Is nu een beetje als op een pokerforum waar men dan alleen bad beats en grote potwinsten posts en maandstats, maar geen strategie uitwisselt.

Zit meer potentie in dit topic
pi_119815841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tja, op deze manier voegt zijn post i.i.g. 0,0 toe. En ik vroeg niet naar exacte keywords ofzo.
Exacte niches zijn waardevol en hoeft men heus niet prijs te geven, maar als je een succesverhaal post waarin je met 1 uur arbeid binnen een maand goed ranked en omzet genereert zou een tipje van de sluier van hoe dat bereikt is toch wel welkom zijn.

Is nu een beetje als op een pokerforum waar men dan alleen bad beats en grote potwinsten posts en maandstats, maar geen strategie uitwisselt.

Zit meer potentie in dit topic
Klopt, maar het blijft info prijs geven en een mogelijke concurrent helpen..
Enige manier waarop dit topic zijn potentie behaald denk ik is een een gesloten communitie waar iedereen iets toevoegd dmv tips & tricks.
pi_119815962
Dat gedrag zie je heel veel, ook bij bedrijven, vooral in bepaalde branches; niets aan informatie willen delen.

Maar de vijver is vaak groot genoeg en informatie uitwisselen kan juist in voordeel werken van iedereen tezamen zonder elkaar in de weg te zitten. Dan profiteert de gehele branche. Maja als het om geld gaat is de neus kort.

Maar je hebt gelijk dat dit topic wel open staat tot meelezers waar mss wel pure copycats tussen zitten. Al lijkt het mij altijd beter om je eigen niche te vinden dan een stap achter gaan lopen op iemand die al succes heeft.
pi_119816114
Niet alleen copycat, ook de get rich quick boys die een volledige howto willen en zelf niks willen zoeken :')

Voor de iets gevorderdere user is er niks of bar weinig behalve lezen hoeveel geld te ander verdient. Sowieso snap ik de aandacht ergens wel, leuk om te delen maar misschien kun je maar beter achterwegen laten wat je ermee verdient ivm copycats, hackers, klootzakjes die je site/adsense account willen verneuken.
pi_119827893
Nou en, dan kan je wel ergens in de vergetelheid gaan leven met je geld maar daar is ook niks aan. Andere laten zien hoe rijk je bent is toch het hele doel van het leven? :') 8-)
pi_119828214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en, dan kan je wel ergens in de vergetelheid gaan leven met je geld maar daar is ook niks aan. Andere laten zien hoe rijk je bent is toch het hele doel van het leven? :') 8-)
Vandaag van mijn inkomsten een Volvo station gekocht :D
pi_119828337
pi_119828590
quote:
Nice!

Nah, dit model 940 / deze kleur:

Was 575 Euro.
Rijdt als een tiet, heb nog wat besteld om de turbodruk wat op te voeren van 0,35 naar ±0,8 Bar.
Van 135 naar ±170pk.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-12-2012 23:40:24 ]
pi_119828737
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat voor type site / doelgroep / land/taal ?
En wat heb je gedaan aan linkbuilding?
Zo breed mogelijk mikken, als het Engels spreekt is het goed. Doelgroep is ook 20 tot 40 jaar of nog breder, geslacht maakt niet uit. Heb niks aan linkbuilding gedaan naast de juiste woorden kiezen, mensen zoeken er zelf op. Heb in ieder geval de meest complete content van m'n concurrenten dus daarom ben ik geliefder. En opscheppen met hoeveel je verdiend hebt werkt toch inspirerend? Toen star_gazer hier een tijdje geleden zei 200+ op 1 dag verdiend te hebben dacht ik: fuck dat wil ik ook :9~
pi_119829123
Ja kan inspirerend werken, als het ook een beetje een aanknopingspunt geeft :P

Maar mijn probleem so far is dat Google mij totaal niet ranked op zoekwoorden waar veel op gezocht wordt met zeer lage concurrentie. (Veel research gedaan met SECockpit, SEOMoz en SEO Profiler). Backlinks zijn toch een minimum vereiste bij Google lijkt. Heb afgelopen weken even geen tijd gehad aan de website te zitten, moet sowieso nog veel meer content op. Wil dan als er afdoende staat backlinks creëren door te guestbloggen. Wil dan 'top 7' artikelen schrijven, heb nu bv artikelen over universiteiten e.d. dat ik dan de 'top 7 business schools in 2012' artikel schrijf ofzo met verwijzingen naar betreffende instituten.

Maar puur op basis van content raak ik niet geranked nog, en pagina's zijn vrij sterk SEO optimized. Alleen op Yahoo sta ik in top 10 met een pagina. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar het verschil in soort content en taal/regio aangezien jij zonder besteedde tijd aan linkbuilding ranked.
pi_119836354
Ik heb overigens hetzelfde probleem als VacaLoca: ik rank slecht in Google, ondanks dat de keywords weinig concurrentie hebben. Concurrenten met slechtere content staan vaak boven me....

Ik denk dat ik mijn bezoekers zeker zou kunnen verviervoudigen wanneer ik beter gerankt zou kunnen worden, maar ik vermoed dat dit komt doordat ik (te) weinig backlinks heb...
pi_119837400
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:56 schreef Thvd het volgende:
Ik heb overigens hetzelfde probleem als VacaLoca: ik rank slecht in Google, ondanks dat de keywords weinig concurrentie hebben. Concurrenten met slechtere content staan vaak boven me....

Ik denk dat ik mijn bezoekers zeker zou kunnen verviervoudigen wanneer ik beter gerankt zou kunnen worden, maar ik vermoed dat dit komt doordat ik (te) weinig backlinks heb...
Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...

Ik heb namelijk het gevoel dat men hier soms kijkt naar 'concurrentie' in de AdWords tool wat geen zak met je werkelijke concurrentie als uitgever te maken heeft.
pi_119837530
Overigens ruim 6% in moeten leveren deze maand. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')