heb gewoon de html5 audio tag gebruikt, dus wav mp3 of ogg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:37 schreef JDx het volgende:
Vanaf 4 uur aan de bier hier op werk, ik weet nu al dat ik vanavond flink ga spelen met dat ding
Moet er per se een wav file in of kan het ook een mp3 zijn?
| 1 2 3 4 5 6 | Browser MP3 Wav Ogg Internet Explorer 9 YES NO NO Firefox 4.0 NO YES YES Google Chrome 6 YES YES YES Apple Safari 5 YES YES NO Opera 10.6 NO YES YES |
Javascript uitstaan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Drawer het volgende:
Blergh, werkt hier niet. Komt maar geen authorize-button in beeld. :/
Had http gekozen. Maar wat moet ik er precies naast invullen bij die 2 fields met urls?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef CasB het volgende:
Daar had ik eerst ook last van. Bleek dat ik per ongeluk https had gekozen ipv http.
Ik wacht nog op een kachingquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:28 schreef CasB het volgende:
Ja, ik zit ook maar de laatste slokken van m'n bier op te drinken en dan ga ik slapen.
Aan Tweakers bijvoorbeeld te zien moet het wel kunnen, toch geef ik de voorkeur aan .nl of desnoods .euquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:57 schreef De-Hamster het volgende:
Weet iemand of .net domeinnamen met nederlandse domeinnaam goed ranken op Google.nl?
Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermeequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:27 schreef JDx het volgende:
¤27.45
Today so far
¤24.83
Yesterday
¤741.14
This month so far
¤630.29
Last month
Echt motherfucking sick!
Weet ook niet waarom ik nu nog weer wakker ben en op Fok zit, maar goed.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef CasB het volgende:
Ik ben boven de 70 geeindigd! Nu maar hopen dat er niet te veel af wordt gehaald.
Trouwens geëindigd op 743,16 slechts 6 euro nogwat van m'n 2012 target, die laatste centen gooi ik er zelf wel bijquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee
¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Ik heb interesse in een .net website die 1xx moet kosten heeft nog geen linkbuilding of seo gehad en in een branche waar Adsense heel gunstig kan zijn. Ben nog een beetje aan het twijfelenquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:53 schreef Eierbal het volgende:
Hehehe, die 300*600 ga ik binnenkort eens proberen een siteWat een enorm iets zal dat zijn.
Zaten jij en JDx een klein tijde terug niet op hetzelfde niveau? What happendquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nice, ik ook afgesloten met een record, maar dat gaat deze maand zeker niet verbroken worden. Ach ja, ben tevreden ermee
¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Hij had een paar mega dagen ivm beslissingen van het kabinetquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
¤ 1.410,17
Afgelopen maand
Haha voor een student in tijden van feestdagen is het even een behoorlijke investering.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:38 schreef JDx het volgende:
dus tussen de 100 en 200 euro? Dat is niks man.
[..]
Hij had een paar mega dagen ivm beslissingen van het kabinet
Wat voor type site / doelgroep / land/taal ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuw project van me gaat ook boven verwachting lekker.
Augustus: ¤0
September: ¤200+
Oktober: ¤400+
November: ¤500+
Uren aan besteed: 1 dagje in augustus
Heb voor deze maand nog wat extra's in de planning staan, kijken hoe dat uit gaat pakken
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vertel mij even waar het geld zit dan kopier ik je site
Nope totaal niet, zie je fout. Ik ben vooral benieuwd naar linkbuilding en geranked raken.quote:
Daarom kom ik hier ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nope totaal niet, zie je fout. Ik ben vooral benieuwd naar linkbuilding en geranked raken.
Weinig interesse om anderen na te doen verder.
Helaas zijn er anderen die wel zo denken waardoor iedereen hier zo beschermend doet over websites waardoor dit meer een opsomtopic wordt van adsense revenue dan dat je hier werkelijk wat van anderen kan leren...
Tja, op deze manier voegt zijn post i.i.g. 0,0 toe. En ik vroeg niet naar exacte keywords ofzo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier ook niet meer.
Als dat niet je intentie is kun je beter je vraag anders formuleren
Klopt, maar het blijft info prijs geven en een mogelijke concurrent helpen..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja, op deze manier voegt zijn post i.i.g. 0,0 toe. En ik vroeg niet naar exacte keywords ofzo.
Exacte niches zijn waardevol en hoeft men heus niet prijs te geven, maar als je een succesverhaal post waarin je met 1 uur arbeid binnen een maand goed ranked en omzet genereert zou een tipje van de sluier van hoe dat bereikt is toch wel welkom zijn.
Is nu een beetje als op een pokerforum waar men dan alleen bad beats en grote potwinsten posts en maandstats, maar geen strategie uitwisselt.
Zit meer potentie in dit topic
Vandaag van mijn inkomsten een Volvo station gekochtquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en, dan kan je wel ergens in de vergetelheid gaan leven met je geld maar daar is ook niks aan. Andere laten zien hoe rijk je bent is toch het hele doel van het leven?![]()
Nice!quote:
Zo breed mogelijk mikken, als het Engels spreekt is het goed. Doelgroep is ook 20 tot 40 jaar of nog breder, geslacht maakt niet uit. Heb niks aan linkbuilding gedaan naast de juiste woorden kiezen, mensen zoeken er zelf op. Heb in ieder geval de meest complete content van m'n concurrenten dus daarom ben ik geliefder. En opscheppen met hoeveel je verdiend hebt werkt toch inspirerend? Toen star_gazer hier een tijdje geleden zei 200+ op 1 dag verdiend te hebben dacht ik: fuck dat wil ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat voor type site / doelgroep / land/taal ?
En wat heb je gedaan aan linkbuilding?
Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...quote:Op zondag 2 december 2012 10:56 schreef Thvd het volgende:
Ik heb overigens hetzelfde probleem als VacaLoca: ik rank slecht in Google, ondanks dat de keywords weinig concurrentie hebben. Concurrenten met slechtere content staan vaak boven me....
Ik denk dat ik mijn bezoekers zeker zou kunnen verviervoudigen wanneer ik beter gerankt zou kunnen worden, maar ik vermoed dat dit komt doordat ik (te) weinig backlinks heb...
5,11 Euro hier.quote:Op zondag 2 december 2012 11:54 schreef Drawer het volgende:
Overigens ruim 6% in moeten leveren deze maand.
Juist. De concurrentie van die tool is adverteerdersconcurrentie. Ik wil juist hoge concurrentie, want dat is goed voor de CPC.quote:Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Drawer het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...
Ik heb namelijk het gevoel dat men hier soms kijkt naar 'concurrentie' in de AdWords tool wat geen zak met je werkelijke concurrentie als uitgever te maken heeft.
Ik bepaal die door een google zoekopdracht te doen. Die tool gebruik ik wel, maar die is inderdaad niet erg zinvol om je eigen concurrentie te monitoren (maar natuurlijk wel de concurrentie voor de adverteerders en dus de waarde per klik).quote:Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef Drawer het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij je concurrentie? Via de AdWords tool? Dan kom je van een koude kermis thuis waarschijnlijk, ja...
Ik heb namelijk het gevoel dat men hier soms kijkt naar 'concurrentie' in de AdWords tool wat geen zak met je werkelijke concurrentie als uitgever te maken heeft.
Dat is zuur ja.quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef JDx het volgende:
¤743.16
Last month
¤713.46
Current balance
Belachelijk veel vind ik zelf.
Ach, ik stond op 70,44, en dat is nu ¤69.78.quote:Op zondag 2 december 2012 14:37 schreef JDx het volgende:
¤743.16
Last month
¤713.46
Current balance
Belachelijk veel vind ik zelf.
Watquote:Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef janbikker het volgende:
ook vraag ik me af of het toegestaan en mogelijk is om het scriptje waar de advertentie mee vertoond word aan een linkje te hangen en zo naar voren te laten komen als er op bijv. een plaatje geklikt word.
Google heeft de adsense-voorwaarden heel duidelijk op de site staan. Als je echt niet zelf kan bedenken of dit mag zou ik die maar eens gaan lezen.quote:Op zondag 2 december 2012 17:36 schreef janbikker het volgende:
...
ook vraag ik me af of het toegestaan en mogelijk is om het scriptje waar de advertentie mee vertoond word aan een linkje te hangen en zo naar voren te laten komen als er op bijv. een plaatje geklikt word.
Hahaquote:Op zondag 2 december 2012 17:37 schreef CasB het volgende:
[..]
Ach, ik stond op 70,44, en dat is nu ¤69.78.
Downloaden is verboden hequote:
De helft van je bezoekers is direct verkeer, ben je dat niet zelf?quote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef borbit het volgende:
Mijn nieuwe site. Ik heb er 1 eerder gehad 31 cent mee verdienttoen is ie offline gegaan, maar vond dat ook geen leuk onderwerp.
Deze site wil ik wel even mee verder, staan nu 4 posts op, nog niet veel aan gedaan dus. Maar ik zie wel een vorm van groeiGister een top dag met 29 bezoekers, nog niet veel ik hoop dat het meer wordt. Maar er zit wel een stijgende lijn in
[ afbeelding ]
En sinds eergister een klein adsense (125*125) blokje geplaatst in de menu rechts al 51 pagevieuws bij adsense for contest.
[ afbeelding ]
wat downloaden? Een screen maken van je stats is verboden?quote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Downloaden is verboden he
en Jelle Brandt Corstius is een held
uTorrent 3.2.2 is een fotosoep? Overigens is dit idd erg vreemd:quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef borbit het volgende:
[..]
wat downloaden? Een screen maken van je stats is verboden?
quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De helft van je bezoekers is direct verkeer, ben je dat niet zelf?
Weet ik niet goed, ik heb ook slimstat daar kan ik mijn iegen bezoeken weg filteren en dan houd ongeveer dezelfde resultaten over. En de stat van wordpress (die ik er net bijgepost heb) zou mijn iegen bezoeken ook niet mee moeten tellen. Maar zeker weten doe ik het niet. Een van de redenen dat ik het hier post.quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De helft van je bezoekers is direct verkeer, ben je dat niet zelf?
Met Analytics kan je je zelf ook eruit filterenquote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef borbit het volgende:
[..]
Weet ik niet goed, ik heb ook slimstat daar kan ik mijn iegen bezoeken weg filteren en dan houd ongeveer dezelfde resultaten over. En de stat van wordpress (die ik er net bijgepost heb) zou mijn iegen bezoeken ook niet mee moeten tellen. Maar zeker weten doe ik het niet. Een van de redenen dat ik het hier post.
Maar al ben ik het zelf voor de helft heb ik alsnog bezoekers
Ow dat bedoel je. Maar die gebruik ik puur en alleen om opensource software te downloaden en rechtenvrije muziek en films natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
uTorrent 3.2.2 is een fotosoep? Overigens is dit idd erg vreemd:
[..]
Downloaden is niet verbodenquote:
Ik dacht dat ie datzelf deed. Hoe stel je dat in?quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met Analytics kan je je zelf ook eruit filteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |