Nou ja, de Jiayu G3 ziet er lekker eigenzinnig uit.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
Wat is volgens jullie de mooiste telefoon?
Umi X1 en de Jiayu G3 hebben bij mij een gedeelde eerste plek.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
Wat is volgens jullie de mooiste telefoon?
Bedanktquote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef Xenorium het volgende:
Nice tut Downstar, je zou er een PDF van moeten maken..
tijdens de eerste keer fotos gemaakt gelijkquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Casper_nl het volgende:
Super die tut. Heb je terwijl jij dit voor her eerst deed gelijk alle foto's gemaakt of heb je alle stappen opnieuw gedaan?
Zeer duidelijke uitleg! Dit gaat mij gewoon lukken zo!quote:Op maandag 19 november 2012 22:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
tijdens de eerste keer fotos gemaakt gelijk
Slechte zakenman dan. Je uitleg is zo goed dat a-technische mensen het zelfs kunnen.. ;-)quote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Downstar het volgende:
Ik begin straks mijn eigen neo zaakje, voor de a-technische mensen;
Rooten: 10 euro
Rooten + 90% playstore werkend: 15 euro
Rooten+ CWM + volledig werkende playstore: 20 euro
ik maak enorm veel handleidingen/tutorials/review, maar geloof t of niet..quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Slechte zakenman dan. Je uitleg is zo goed dat a-technische mensen het zelfs kunnen.. ;-)
heeeee das nog niet eens zo gek idee, Donaties zijn altijd welkom natuurlijk hahaquote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ff in je signature een Paypal-donate link: 'buy me a coffee/beer'.
Netjes gedaan, de OP is uiteraard alweer van een update voorzien.
Iemand die de richtprijs van de N03 en de Subor Dream S inmiddels weet trouwens?
jep, met de nieuwste firmware zou dat blijkbaar (zo goed als) opgelost zijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Hoe is het met dat accu verhaal van de Neo? Is dat al opgelost?
Ik zou je haast willen vragen of je me kan helpen om cwm op m'n Mi2 werkbaar te krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Downstar het volgende:
Ik begin straks mijn eigen neo zaakje, voor de a-technische mensen;
Rooten: 10 euro
Rooten + 90% playstore werkend: 15 euro
Rooten+ CWM + volledig werkende playstore: 20 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha, eens zo'n tile voor aanmaken voor in de OP dan maar.quote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee nog geen prijs bekend van de Neo N003 zover ik kan lezen, de specificaties daarin tegen zien wel mooi uit.
http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1806.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Alleen toen van 100% naar 93. Heb net even een spelletje gedaan, ging van 52% naar 50%. Dus dat ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 19 november 2012 22:40 schreef Downstar het volgende:
Volgens xenorium is het wel verbeterd maar nog niet helemaal goed..
echter lijk ik nergens geen last van te hebben, mijne loopt nu in vloeiende lijn naar beneden!
( echter nog niet aan de lader gehad naar T10 update, mogelijk dat hij dan pas weer sprongen gaat maken?)
Hmm ik vond toenstraks dat hij aardig lang op 24% stondquote:Op maandag 19 november 2012 22:59 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Alleen toen van 100% naar 93. Heb net even een spelletje gedaan, ging van 52% naar 50%. Dus dat ziet er wel goed uit.
Misschien is mijn batterij nog niet zo ingewerkt. We shall see.
Als dat het enige is, zou het wel kunnen zijn wat ik een tijdje geleden dacht dat het was. Een veiligheid van de batterij/android, eens hij 100% opgeladen is, stopt hij met stroom te nemen en gaat hij terug op batterij, zodat de batterij niet overladen wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:59 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Alleen toen van 100% naar 93. Heb net even een spelletje gedaan, ging van 52% naar 50%. Dus dat ziet er wel goed uit.
Misschien is mijn batterij nog niet zo ingewerkt. We shall see.
› http://www.sendspace.com/file/qbqewj (latest)quote:Op maandag 19 november 2012 23:50 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nou ik heb T10 erop staan. Wauw deze kleuren zijn veel echter en veel minder flets.
Nu wil ik weer rooten via de pc methode DIG / Chinese Smartphones #5 - A shipment of WIN is about to arrive!?
Maar die share website ligt er half uit. Ik heb die file in een ander huis op de pc in de downloadmap. Kan iemand ff in zijn downloadfolder kijken en die file in een dropbox zetten ofzo?
wopwop danku. Kan ik direct weer verderquote:Op maandag 19 november 2012 23:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.sendspace.com/file/qbqewj (latest)
quote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Oh noes.Bricked? Hij doet niks meer!
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aha, eens zo'n tile voor aanmaken voor in de OP dan maar.![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:29 schreef Joerii90 het volgende:
Ik heb me voorlopig deze case cover besteld (dondardag aangekocht - maandag in de brievenbus!)
http://www.ebay.co.uk/itm(...)id=p3984.m1497.l2649
Supergoedkoop, maar het is dan ook superdun fake leder.
Mijn Neo past er wel perfect in (one X versie)
Verwerkt in de stock rom, plus wat apps vervangen. Als ik thuis ben ga ik het proberen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:19 schreef elinx het volgende:
Ik heb alle system apps van de SX3.0 T10 ROM met APK Fire bewerkt en het WestEuropese taalpakket geintegreerd. Ik heb er echter nog geen CWM zip van gebakken. Dit zijn alleen de apk's.
Testen kan ik zelf helaas niet, omdat ik nog geen Neo bezit.
Wie interesse heeft kan evt met RootExplorer oid de originele apps vervangen voor deze set. Of bv alleen één apk met veel tekst (settings?)
Wel eerst een Nandroid backup maken voor het geval het misgaat.
Kan iemand mij een tip geven wat ik hier mee aan moet, want dat geld wil ik gewoon terug.quote:Dear .....,
thanks for your message, we are sorry to tell you that, as the paypal is limited, we can't send that for you, so we sincerely hope that you can buy some items in our site, how about your idea? sorry and please understand us on the issue, sky
Nice, "retesnel" klinkt wel zoals ik het graag hebquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:00 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb net een andere rom erop geflashed, gebaseerd op de T10, die al root heeft en hij lijkt ook retesnel. Er is veel onnodige zooi uitgesloopt. Heb alvast de rom veranderd dat hij standaard de eerste keer gelijk in het Engels opstart en de tijd correct is. Scheelt weer
Deze lijkt me ook iets makkelijker om naar NL te krijgen, werkt niet met een odex + apk systeem.
Ben er wel enthousiast over.
Zonder deze stappen zul je nooit andere roms, of een volledig werkende playstore krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:48 schreef vuurpaard66 het volgende:
Vandaag bevestiging ontvangen dat myn Neo is shipped, trackingnumber is met 2 dagen pas zichtbaar? Afwachten dan maar.
Zo te lezen zijn er heel wat stappen gemaakt, ben maar getsopt want het begon mij beetje te duizelen alle technische stappen die mij om de oren vlogen:)
Maar respect guys dat jullie het toch geflikt hebben en Downstar heldere uitleg hoor..topper.
Xenorium is blijkbaar nog aan het finetunen, dus mochten jullie ook kortere oplossingen(veilige) vinden waarbij bv niet geroot/geflasht/gerecoverd/geboot en noem ze maar op hoeft te worden...dan houdt ik mij HEEL graag aanbevolen
ik ben benieuwd wat hij onder retesnel verstaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:18 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Nice, "retesnel" klinkt wel zoals ik het graag heb^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |