Oh. Hij liegt dat ie barst over de fysieke "onmogelijkheid" van een bus om dat station te bereiken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Hij heet Frank van Setten. Met een S dus.
En ik neem het even voor hem op. Aardige, zeer deskundige en toegankelijke man. Ik ben best kritisch, ook op personen, maar ik zie geen enkele reden om deze man af te fakkelen.
De wereld vergaat volgende maand toch wel heb ik begrepenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh. Hij liegt dat ie barst over de fysieke "onmogelijkheid" van een bus om dat station te bereiken.
Verder heb ik hem in dat stukje ook niet kunnen betrappen op een vorm van schaduw van poging tot constructief meedenken, anders dan "Het kan niet want dan vergaat de wereld". Wat totale onzin is dus.
Volgens mij kon zelfs de 1600 dat al. Alleen is die installatie buiten dienst gesteld omdat het stroomnet er toendertijd niet mee om kon gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, al het VIRM, SLT en volgens mij SGMm kan recupereren. Alleen is het initiatief van NS een beetje laat. Verschillende stadsvervoerbedrijven zijn hier al een hele tijd mee bezig: http://www.tickettokyoto.eu/.
In deze pdf zit een elektrisch schema van de BB7200:quote:Certains engins sont équipés du frein électrodynamique ā récupération
Nee, alweer weg. (quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:46 schreef dennistd het volgende:
Zat die van Setten niet bij Veolia tegenwoordig dan?
Ik ook niet, maar bij mijn weten rijden ze wel altijd. Ook als het sneeuwt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:20 schreef Duvel het volgende:
Ik vind er echt geen reet aan, die GTW's...
ja, beetje heen en weer kachelen tussen Groningen en Roodeschool, kunstquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bij mijn weten rijden ze wel altijd. Ook als het sneeuwt.
en Groningen <-> Delfzijlquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, beetje heen en weer kachelen tussen Groningen en Roodeschool, kunst
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef greavy het volgende:
Doordat HKX problemen heeft met rijtuigen (zijn teruggeleverd oid) rijden ze momenteel met TransRegio Desiro's tussen Hamburg en Keulen...
Paar jaar geleden toen er zo veel problemen met de ICE's waren zijn ze ook vervangen met alles wat kon rijden, tot BR650 aan toe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef James1988 het volgende:
[..]Een Desiro op zo'n afstand, damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |