abonnement Unibet Coolblue
pi_118964097
Nou eindelijk 460 dus LFR. Is nog altijd een zergfest zie ik, te grappig gewoon. Overal top 5 dps ook gelijk, schandalig eigenlijk. :Z
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 8 november 2012 @ 00:07:21 #262
194233 Friday12
Originele kloon
pi_118964294
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Blistering het volgende:
Nou eindelijk 460 dus LFR. Is nog altijd een zergfest zie ik, te grappig gewoon. Overal top 5 dps ook gelijk, schandalig eigenlijk. :Z
soms heb ik gewoon geen mana meer zolang duurt het...
pi_118964731
Moet zeggen dat ik nu wel last van m'n vingers heb na het buttonbashen O~)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 8 november 2012 @ 07:20:29 #264
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_118966757
Ze hebben Garalon generfed voor LFR
  donderdag 8 november 2012 @ 08:45:38 #265
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118967661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ze hebben Garalon generfed voor LFR
_O- Die was hardstikke eenvoudig! :D
pi_118967675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ze hebben Garalon generfed voor LFR
sta onder boss, wipe de raid. of de groep inlopen als je pheromones hebt. zoveel fuckups mogelijk daar, dat ik me dat wel kan voorstellen.
Hadden gisteren ook 2 pogingen nodig, zelfs met een halve guildgroep :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 8 november 2012 @ 09:01:20 #267
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_118967983
Ik val altijd bijna in slaap bij LFR. Nieuwe raids zijn niet anders dan DS wat dat betreft.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 12:14:05 #268
159966 lifeblind
pi_118973681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Shit wat gaat dat levellen van een monk snel :o . Ben eerst met granted levels naar 70 gegaan en toen max rested geworden.

Nu zit ik met alle heirlooms, rested en die peak of serenity xp bonus. In drie kwartier van 70 naar 73 gegaan.
Zelfs als je vanaf lvl 1 begint is t heel snel te doen. Eerste 11/12 levels tot je je faciton kiest kun je weinig aan doen op zich, maar als je eenmaal je heirlooms er bij kan pakken en die 50% xp buff als daily kan doen ga je als een speer. Heb nog maar een paar uurtjes gespeeld op mn monk en ben al lvl 29 :-/

EDIT: overigens ben ik er nog niet helemaal over uit wat ik nou van monk tanks moet vinden. Op zich tot nu toe speelt het an sich wel lekker (en die breath fire ability ziet er gewoon ontzettend tof uit :P ), maar ja, ik ben te veel prot pally gewend :P

Moet wel zeggen dat ik sinds MoP eigenlijk alleen op m'n paladin getanked heb (en mn monk dan), alle andere tank classes heb ik nog niet echt gespeeld, buiten m'n paladin ben ik alleen op mn disc priest bezig geweest om enigzins enthousiast te levellen.
pi_118973971
Ik heb monk alleen nog dps gespeeld nu, maar ben erg benieuwd hoe het is om te healen. Wil namelijk nog een healer naar 90 doen, maar zit ernstig te twijfelen tussen monk of m'n holydin.
pi_118975554
Heeft er iemand suggesties voor een leuk, sociaal Alliance guild op Frostmane?
  donderdag 8 november 2012 @ 13:10:01 #271
194233 Friday12
Originele kloon
pi_118975566
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef GI het volgende:
Ik val altijd bijna in slaap bij LFR. Nieuwe raids zijn niet anders dan DS wat dat betreft.
lfr is zo slecht dat het net zo erg lijkt ja
pi_118975667
Blergh die Golden Lotus zijn niet kut door de dailies zelf, want dat is gewoon easy. Maar het feit dat ik op een drukke server speelt maakt ze zo kut :') Massaal dingen van mekaar jatten enzo, heel irritant.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 13:18:01 #273
159966 lifeblind
pi_118975849
Mja de grote mobs voor die dailies (die vliegende serpents en behemoths) kun je gewoon met meerdere mensen doen ook al zit je niet in dezelfde party, dat scheelt wel. Heb die dingen al vaak zat gesloopt samen met een hordie naast me (of naja, allebei aan de tegenovergestelde kant staan omdat er soms wel eens een AoE aanval tussendoor vliegt :P
  donderdag 8 november 2012 @ 13:54:48 #274
194233 Friday12
Originele kloon
pi_118977322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Blistering het volgende:
Blergh die Golden Lotus zijn niet kut door de dailies zelf, want dat is gewoon easy. Maar het feit dat ik op een drukke server speelt maakt ze zo kut :') Massaal dingen van mekaar jatten enzo, heel irritant.
mensen die ook denken dat als ze een spot campen dat de mob van hen is :{w
pi_118987973
Nog steeds heeft niemand de eerste raidboss in Heart of Fear doodgemaakt op heroic _O-
Na de hotfix schijnt het zelfs moeilijker geworden te zijn :D

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118988475
LFR Garalon voelt als heroic aan :') 6e wipe nu.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_118989060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Sjiznit het volgende:
LFR Garalon voelt als heroic aan :') 6e wipe nu.
Ik had 3 wipes, succes!

En ik lijk nu een warlock, want ik heb de cloth helmet van die raidinstance :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 november 2012 @ 19:20:08 #278
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118989178
Wij hadden 1 wipe omdat iedereen er nieuw was, maar nadat één iemand de simpele tactieken zei, face rollde wij er eigenlijk doorheen! :') Gewoon, blijf uit de paarse cirkel, want dood. Range nuke boss. Melee doet de poten, sta je als melee in blauwe cirkel dan doe je extra dps. En als je die vuur buff krijgt, eruit. :D Easy!
pi_118989558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij hadden 1 wipe omdat iedereen er nieuw was, maar nadat één iemand de simpele tactieken zei, face rollde wij er eigenlijk doorheen! :') Gewoon, blijf uit de paarse cirkel, want dood. Range nuke boss. Melee doet de poten, sta je als melee in blauwe cirkel dan doe je extra dps. En als je die vuur buff krijgt, eruit. :D Easy!
Niet dus :P Wipe: geen idee.

En weer een wipe. Tank zorgt voor 6 crushes achter elkaar! Ja, dat is mogelijk. Ik probeer het morgen wel weer :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_118994463
Voor onze guild is Stone Guards normal een soort Heart of Fear HC.

Na 2 weken raiden staan we nog op 0/6 en geloof dat de teller nu op 60 wipes staat. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118994556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Voor onze guild is Stone Guards normal een soort Heart of Fear HC.

Na 2 weken raiden staan we nog op 0/6 en geloof dat de teller nu op 60 wipes staat. :{
Hoe kan dat nou....snappen de mensen de tactics wel?
Tanks moeten precies weten wat ze doen.
Mensen moeten uit shit blijven.

Als cobalt petrified dan de traps verwijderen.
Bij Jesper de chains verbreken.

Hoe moeilijk kan het zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118994685
Eerste week snapte onze off Tank het taunt gebeuren niet, en wilde er ook niet in bij hem.

2e week was het probleem voornamelijk het ontwijken van shit dat bij mensen verkeerd ging, voornamelijk door de vele cobalt mines en amethyst pools.

quote:
Als cobalt petrified dan de traps verwijderen.
Dat is wel een handige om mee te nemen, dat gebeurd namelijk niet. En al die mines zijn een probleem.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118994788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Eerste week snapte onze off Tank het taunt gebeuren niet, en wilde er ook niet in bij hem.

2e week was het probleem voornamelijk het ontwijken van shit dat bij mensen verkeerd ging, voornamelijk door de vele cobalt mines en amethyst pools.

Dat is wel een handige om mee te nemen, dat gebeurd namelijk niet. En al die mines zijn een probleem.
... hoe kan men dat nou nog niet weten na 2 weken?!
Dus, als je de blauwe balk in je scherm ziet dan gewoon de mines triggeren. Je komt wel heel even vast te staan (healers moeten daar geen mana op verspillen door te dispellen), maar het doet geen dmg. Als alle ranged + healers dat zsm doen zodra de cobalt guardian up is dan ben je er zo van af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118994879
Als amethyst up is dan doen de paarse puddles bijv geen dmg, kan je er zo doorheen rennen als het nodig is. Je kan ze alleen niet verwijderen zoals bij de cobalt mines.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118994889
Mensen denken nog steeds dat veel dps doen belangrijker is dan in leven blijven.

Hebben gisteren ook 3 leden van het team eruit gezet, omdat ze maar niet wilden luisteren, en dachten dat ze het wel beter wisten, waardoor we bleven wipen.
Dus kan eerst weer gaan recruiten. -O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118995052
Ashes geloot :D
pi_118995070
Toch niet van die mensen die ook vinden dat de healers ze maar moeten healen als ze zelf avoidable dmg oplopen? :') Stel je toch voor dat je even niet kan dps'en...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118995076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef MarkyB het volgende:
Ashes geloot :D
Gratz!! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118995235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet van die mensen die ook vinden dat de healers ze maar moeten healen als ze zelf avoidable dmg oplopen? :') Stel je toch voor dat je even niet kan dps'en...
2 van die mensen ja. En een paladin off tank die voornamelijk DPS gear had, dps talents, en al zn abilities alleen gebruikte om damage te doen, en niet om in leven te blijven.
Waardoor de 2 healers die de tanks healen (met ong. 50K hps) hem niet in leven konden houden.
Hij was niet van plan het te veranderen, dus :W

Soms vraag ik me wel eens af waar ik de moeite nog voor doe, met dit soort clowns.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118995243
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef MarkyB het volgende:
Ashes geloot :D
Nice! gratz!
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118995494
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af waar ik de moeite nog voor doe, met dit soort clowns.
WoW zit er vol mee :D Maar er zijn ook genoeg goede spelers die heus wel weten wat ze doen en anders goed luisteren naar de mensen met advies en tips! Hoop dat je snel wat goede spelers vindt zodat je wat verder komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119002864
South Drake van Al'Akir op BMAH hier, na 5 minuten heb ik 't maar gelijk opgegeven :') Teller staat nu alweer op 100k, zucht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 9 november 2012 @ 06:53:24 #293
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_119005254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef MarkyB het volgende:
Ashes geloot :D
Jaloers!

Gisteren echt mega faal op Stone Guards. Halverwege nieuwe DPS erin, die alle tactics onder de knie moest krijgen. OT begon al saggo nadat melee had gevraagd om meer afstand tussen puddles en de guards te laten, ik zat er met mijn hoofd niet bij, waardoor ik soms een grote explosie liet gebeuren :@ of de OT taunte te laat, healers die vast kwamen te zitten.

Een grote tyfuszooi dus. -.-
pi_119006668
Klinkt als onze raid :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_119007100
Ik mag zondag invallen in het raid team, wordt mn eerste MoP raid, erg veel zin in!! *O*
De guild zit vast op elegon, dus ik begin gelijk met een leuke XD
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119007105
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef MarkyB het volgende:
Ashes geloot :D
Oeg en GZ!! :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119007183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij hadden 1 wipe omdat iedereen er nieuw was, maar nadat één iemand de simpele tactieken zei, face rollde wij er eigenlijk doorheen! :') Gewoon, blijf uit de paarse cirkel, want dood. Range nuke boss. Melee doet de poten, sta je als melee in blauwe cirkel dan doe je extra dps. En als je die vuur buff krijgt, eruit. :D Easy!
Same here afgelopen woensdag, ik ging er blanco in (normaal lees ik altijd tactics, maar nu dus eens niet gedaan, geen goed idee XD) en verprutste het bigtime. Toen legde iemand het simpel uit en was het eigenlijk best prima te doen.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119025999
Meest zeldzame drop op de BMAH hier :o
Onyxia's mount.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119027598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Meest zeldzame drop op de BMAH hier :o
Onyxia's mount.
GIEF!

Zeker al 999k geboden?
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119027846
Zo, ik zit in een andere guild, een van de server top guilds (alhoewel dat op boulderfist niets zegt), die nog een ranged dps zochten!

Zondag eerste raid, ben benieuwd..hoeveel dps moet een Spriest gemiddeld doen met ilvl 470? :$
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119027855
En sorry ,ik kon het niet laten :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')