ga a.u.b. single player games spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:56 schreef Olment het volgende:
[..]
niet hele server, liefst hele battlegroup, ook crossrealm kan iedereen opbokke
ben al veel te vaak genaaid door andere.
QFTquote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef Friday12 het volgende:
ga a.u.b. single player games spelen
Als het kon bij wow zag je mij al lang niet meer samen spelen met andere.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga a.u.b. single player games spelen
ja en ze moeten tegen jou ragen omdat je triest bezig bent dus dat doen ze helemaal verkeerdquote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het kon bij wow zag je mij al lang niet meer samen spelen met andere.
Meeste snappen dr niks van en falen hard, vertel je ze dan wat ze moeten doen, dan gaan ze rage tegen je.
KEK, volgens mij snap jij er ook niks vanquote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja en ze moeten tegen jou ragen omdat je triest bezig bent dus dat doen ze helemaal verkeerd![]()
Jij bent zo een manneke van fuck iedereen aangezien een paar personen mijn gevoelens pijn hebben gedaan en nu wil ik eigenlijk janken in een hoekje. Alleen doe je dat niet maar je irriteert andere mensen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef Olment het volgende:
[..]
KEK, volgens mij snap jij er ook niks van
mwa valt wel mee hoor, maar wow is veranderd het is niet meer samen met andere spelen, het is nu ieder voor zich. In de dungeon waarin in NU zit, heeft de tank al 2 dps items geneed, terwijl we een dk en pala hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent zo een manneke van fuck iedereen aangezien een paar personen mijn gevoelens pijn hebben gedaan en nu wil ik eigenlijk janken in een hoekje. Alleen doe je dat niet maar je irriteert andere mensen.
idd, sinds deze expansion need ik op ALLES wat ik kan needed. iedereen doet het dus ik naai mezelf er alleen maar mee als ik dit niet doequote:Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Jij need ook op alles (zeg je zelf hierboven) dus wat geeft je het idee dat je hier boos over kan worden?
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:44 schreef Olment het volgende:
idd, sinds deze expansion need ik op ALLES wat ik kan needed. iedereen doet het dus ik naai mezelf er alleen maar mee als ik dit niet doe
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Olment het volgende:
Dit soort mensen kunnen helemaal kapot vallen.
wat wil je nou zeggen?quote:
alleen ben jij nu de ninjaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef Olment het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen?
Ik need op alles puur zodat ik mezelf niet naai, is het zelfde als needed tegen ninja's
Zal wel aan mij liggen ,maar heb eigenlijk nooit mensen die alles needen. Wel dat ze zeggen dat ze rollen voor OS ,maar als een ander t kan gebruiken wordt er ook getradequote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef Olment het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen?
Ik need op alles puur zodat ik mezelf niet naai, is het zelfde als needed tegen ninja's
Hier niet hoor, schijnbaar hebben monks 3 specs want onze tank need alles onder het motto van Need OS.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen ,maar heb eigenlijk nooit mensen die alles needen. Wel dat ze zeggen dat ze rollen voor OS ,maar als een ander t kan gebruiken wordt er ook getrade
Onze tank ? tank die je kent dus of guildie ?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier niet hoor, schijnbaar hebben monks 3 specs want onze tank need alles onder het motto van Need OS.
Ik kom het echt amper tegen en het is zeker geen reden om maar boos op "iedereen in wow" te worden. Dat is zulk slachtoffergedrag en verziekt de community vooral meer ipv minder.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef Maureentje het volgende:
Zal wel aan mij liggen ,maar heb eigenlijk nooit mensen die alles needen. Wel dat ze zeggen dat ze rollen voor OS ,maar als een ander t kan gebruiken wordt er ook getrade
na, meer onze tank in de tank waarmee ik in dungeon wasquote:Op woensdag 7 november 2012 18:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Onze tank ? tank die je kent dus of guildie ?
Stikt hier van de ninja's, tijdje geleden greede ik heel netjes als ik iets niet nodig had, maar als ik iets wel nodig had dan needed er ook altijd wel dps op (ben resto) en denk maar niet dat er iemand het item traden, want hun hadden het harder nodig of voor os ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom het echt amper tegen en het is zeker geen reden om maar boos op "iedereen in wow" te worden. Dat is zulk slachtoffergedrag en verziekt de community vooral meer ipv minder.
Ik need ook wel is wat wat de ander eigenlijk nog wil dan trade ik het ook en dat gebeurt ook bij mij. Maar als je meteen als een kleuter gaat ragen van DONT NEED THAT YOU IDIOT dan verdien je de items ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ofc ga ik niet gelijk ragen, ik vraag eerst netjes wrom hij needed. als ze dan geen fatsoenlijke rede opgeven hou ik het ff in de gaten, maar 9 vd 10x needed ze bij de 2e boss gewoon weer alle items.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik need ook wel is wat wat de ander eigenlijk nog wil dan trade ik het ook en dat gebeurt ook bij mij. Maar als je meteen als een kleuter gaat ragen van DONT NEED THAT YOU IDIOT dan verdien je de items ook niet
ik heb gewoon loot window aanstaan in dungeons kan je zo zien wie er need ms/osquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik need nooit op plate gear OS, ik vraag het altijd. Tenzij er geen andere plate dragers zijn, dan wel. Verder need ik niet op gear, wel op mount drops btw.
same herequote:Op woensdag 7 november 2012 19:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb gewoon loot window aanstaan in dungeons kan je zo zien wie er need ms/os
Want dan kan je precies bijhouden hoeveel mensen je naait?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Maax het volgende:
Want dan kan je precies bijhouden hoeveel mensen je naait?
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Maax het volgende:
[..]
Want dan kan je precies bijhouden hoeveel mensen je naait?
Blizzard gaat een hotfix doen vanavond, boss wordt generfed. Guild heeft dus even pauze atmquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen enkel guild heeft de eerste boss in Heart of Fear op heroic doodgemaakt en ik zit mee te kijken en begrijp het volledig
toch niet weer downtime hequote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blizzard gaat een hotfix doen vanavond, boss wordt generfed. Guild heeft dus even pauze atm
Neuh, ik verwacht max. een rolling restart, eigenlijk dat niet eens omdat het alleen een hotfix in Heart of Fear betreft.quote:
aah, wss alleen instance servers die down gaan dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, ik verwacht max. een rolling restart, eigenlijk dat niet eens omdat het alleen een hotfix in Heart of Fear betreft.
soms heb ik gewoon geen mana meer zolang duurt het...quote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Blistering het volgende:
Nou eindelijk 460 dus LFR. Is nog altijd een zergfest zie ik, te grappig gewoon. Overal top 5 dps ook gelijk, schandalig eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ze hebben Garalon generfed voor LFR
sta onder boss, wipe de raid. of de groep inlopen als je pheromones hebt. zoveel fuckups mogelijk daar, dat ik me dat wel kan voorstellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ze hebben Garalon generfed voor LFR
Zelfs als je vanaf lvl 1 begint is t heel snel te doen. Eerste 11/12 levels tot je je faciton kiest kun je weinig aan doen op zich, maar als je eenmaal je heirlooms er bij kan pakken en die 50% xp buff als daily kan doen ga je als een speer. Heb nog maar een paar uurtjes gespeeld op mn monk en ben al lvl 29 :-/quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Shit wat gaat dat levellen van een monk snel. Ben eerst met granted levels naar 70 gegaan en toen max rested geworden.
Nu zit ik met alle heirlooms, rested en die peak of serenity xp bonus. In drie kwartier van 70 naar 73 gegaan.
lfr is zo slecht dat het net zo erg lijkt jaquote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef GI het volgende:
Ik val altijd bijna in slaap bij LFR. Nieuwe raids zijn niet anders dan DS wat dat betreft.
mensen die ook denken dat als ze een spot campen dat de mob van hen isquote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Blistering het volgende:
Blergh die Golden Lotus zijn niet kut door de dailies zelf, want dat is gewoon easy. Maar het feit dat ik op een drukke server speelt maakt ze zo kutMassaal dingen van mekaar jatten enzo, heel irritant.
Ik had 3 wipes, succes!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Sjiznit het volgende:
LFR Garalon voelt als heroic aan6e wipe nu.
Niet dusquote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij hadden 1 wipe omdat iedereen er nieuw was, maar nadat één iemand de simpele tactieken zei, face rollde wij er eigenlijk doorheen!Gewoon, blijf uit de paarse cirkel, want dood. Range nuke boss. Melee doet de poten, sta je als melee in blauwe cirkel dan doe je extra dps. En als je die vuur buff krijgt, eruit.
Easy!
Hoe kan dat nou....snappen de mensen de tactics wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Voor onze guild is Stone Guards normal een soort Heart of Fear HC.
Na 2 weken raiden staan we nog op 0/6 en geloof dat de teller nu op 60 wipes staat.
Dat is wel een handige om mee te nemen, dat gebeurd namelijk niet. En al die mines zijn een probleem.quote:Als cobalt petrified dan de traps verwijderen.
... hoe kan men dat nou nog niet weten na 2 weken?!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Eerste week snapte onze off Tank het taunt gebeuren niet, en wilde er ook niet in bij hem.
2e week was het probleem voornamelijk het ontwijken van shit dat bij mensen verkeerd ging, voornamelijk door de vele cobalt mines en amethyst pools.
Dat is wel een handige om mee te nemen, dat gebeurd namelijk niet. En al die mines zijn een probleem.
Gratz!!quote:
2 van die mensen ja. En een paladin off tank die voornamelijk DPS gear had, dps talents, en al zn abilities alleen gebruikte om damage te doen, en niet om in leven te blijven.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet van die mensen die ook vinden dat de healers ze maar moeten healen als ze zelf avoidable dmg oplopen?Stel je toch voor dat je even niet kan dps'en...
WoW zit er vol meequote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af waar ik de moeite nog voor doe, met dit soort clowns.
Jaloers!quote:
Same here afgelopen woensdag, ik ging er blanco in (normaal lees ik altijd tactics, maar nu dus eens niet gedaan, geen goed idee XD) en verprutste het bigtime. Toen legde iemand het simpel uit en was het eigenlijk best prima te doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij hadden 1 wipe omdat iedereen er nieuw was, maar nadat één iemand de simpele tactieken zei, face rollde wij er eigenlijk doorheen!Gewoon, blijf uit de paarse cirkel, want dood. Range nuke boss. Melee doet de poten, sta je als melee in blauwe cirkel dan doe je extra dps. En als je die vuur buff krijgt, eruit.
Easy!
GIEF!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Meest zeldzame drop op de BMAH hier
Onyxia's mount.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |