abonnement Unibet Coolblue
pi_118709862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Manke het volgende:

[..]

die zijn ook gek, volgens mij horen zij ook stemmen
't kan niet op _O-
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_118725699
Ik hoef geen glaasje te draaien om te weten of er geesten zijn, een enkele keer spookt het hier in huis (niet dat het elke keer raak is maar het komt sporadisch voor).
En ik ben zelf een vrij skeptisch iemand :') maar soms gebeuren hier dingen die ik zelfs niet meer kan verklaren.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_118746373
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 03:53 schreef smitjew het volgende:
Hallo ik wil graag een keer glaasje draaien.
Dit wil ik doen om mijn nieuwsgierigheid te stillen.

Heb geen ervaring geloof er eigenlijk ook niet in maar toch ben erg nieuwsgierig. Kan ik zo'n bord makkelijk zelf maken of goedkoop kopen.

Tevens woon ik wel in een heel oud huis met een rijke geschiedenis. Ik wil dan wel een leuk verslag geven hoe het ging.

Ga het sowieso doen dus zeggen dat ik het niet moet doen is zinloos.

Alvast bedankt, Smitjew
He Smitjew,

En is het gelukt met het glaasje draaien ?
Het heeft niet perse met het verleden van een huis te maken, (mits er daar door de jaren zowie zo niets is gebeurt) om glaasje te kunnen draaien, iedereen kan het doen op welke plek dan ook, nou zijn locatie's waar dingen gebeurt zijn, wel handig als je een vraag aan de desbetrefende persoon hebt zelf, want via een anderen manier als het echter niets met je heeft reageerd het ook niet, dat zie je ook vaak :(
De reden waarom iedereen glaasje draaien afkeurt is niet het feit dat je het wilt doen, maar als je het wel doet, je een grote poort open zet waar verschillende entiteiten door heen kunnen gaan zowel goed als slecht,(omdat er veel mensen onervaren zijn, zijn ze niet in staat dit zelf op te lossen en soms tot alle consequenties daar van dien) helaas zijn er bijna alleen maar gevallen van mensen die de zelfde dingen ervaren zoals, slechte uitspraken en slechte dingen in huis ;) Ik zeg niet dat het slecht is, want ik ken zelf ook mensen die zo kunnen communiceren met anderen entiteiten, maar dat zijn vaak wel alleen de Medium's of mensen die anderen paranormale gaves hebben.

Ik hoop te horen of je iets mee hebt gemaakt, lijkt me super intresant.

Alvira
For we wrestle not against flesh and blood,but against principalities, against powers against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Ephesians 12
  zaterdag 3 november 2012 @ 04:47:58 #154
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_118766484
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Outsideparanormal het volgende:

[..]

He Smitjew,

En is het gelukt met het glaasje draaien ?
Het heeft niet perse met het verleden van een huis te maken, (mits er daar door de jaren zowie zo niets is gebeurt) om glaasje te kunnen draaien, iedereen kan het doen op welke plek dan ook, nou zijn locatie's waar dingen gebeurt zijn, wel handig als je een vraag aan de desbetrefende persoon hebt zelf, want via een anderen manier als het echter niets met je heeft reageerd het ook niet, dat zie je ook vaak :(
De reden waarom iedereen glaasje draaien afkeurt is niet het feit dat je het wilt doen, maar als je het wel doet, je een grote poort open zet waar verschillende entiteiten door heen kunnen gaan zowel goed als slecht,(omdat er veel mensen onervaren zijn, zijn ze niet in staat dit zelf op te lossen en soms tot alle consequenties daar van dien) helaas zijn er bijna alleen maar gevallen van mensen die de zelfde dingen ervaren zoals, slechte uitspraken en slechte dingen in huis ;) Ik zeg niet dat het slecht is, want ik ken zelf ook mensen die zo kunnen communiceren met anderen entiteiten, maar dat zijn vaak wel alleen de Medium's of mensen die anderen paranormale gaves hebben.

Ik hoop te horen of je iets mee hebt gemaakt, lijkt me super intresant.

Alvira
Bedankt voor de reactie ,
maar heb helaas niks mee gemaakt , denk dat ik er te gesloten over ben.
ik geloof eigenlijk niet in dit soort dingen maar ben wel erg nieuwsgierig , ik weet niet hoe ik mij hier eigenlijk open kan stellen over dit soort zaken. verder wil ik dit wel eens meemaken als andere mensen dit doen zodat ik kan observeren.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_118766749
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:21 schreef TLC het volgende:
Ik hoef geen glaasje te draaien om te weten of er geesten zijn, een enkele keer spookt het hier in huis (niet dat het elke keer raak is maar het komt sporadisch voor).
En ik ben zelf een vrij skeptisch iemand :') maar soms gebeuren hier dingen die ik zelfs niet meer kan verklaren.
Die zelfs jij niet kan verklaren? :P Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! :)
pi_118790507
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 08:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die zelfs jij niet kan verklaren? :P Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! :)
Soms zie ik hier mensen die er niet zijn :') dingen die spontaan vallen cq gegooid worden, en tv's die uitzichzelf uitgaan (niet alleen bij mij, bij mijn oudste zus is dat ook gebeurt).
Maar nogmaals, het is niet dat het dagelijks voorkomt, en tis ook niet meer het jongste huis :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:58:34 #157
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118790656
vannacht hoorde ik een jogen zeggen "ga dan huilen" oid (vergeten wat het precies zei), echt vreemd
pi_118805949
Sowieso als je gaat glaasje draaien zet je een poort open naar demonen. En die komen maar al te graag naar binnen. Jezus heeft Satan natuurlijk allang verslagen maar dat betekend niet dat hij ons niet kan misleiden. Hij word ook niet voor niets de engel des lichts genoemd in de bijbel. Sommige dingen lijken misschien niet gevaarlijk, maar juist leuk en spannend.


Mijn oma bid vaak met allerlei gelovige mensen, een vrouw die daar ook aan meedeed kwam met dr hoofd tijdens het gebed kei en keihard tegen de tafel aan. Waarom? Omdat de demonen weerstand boden, (nee ze viel niet in slaap of iets dergelijks) het ging zelf zo hard dat ze minimaal een bult op haar hoofd zou moeten hebben. Maar er was (zelf een tijdje later) helemaal niets te zien. Hoe kwam dat? Deze vrouw had de avond daarvoor bloody mary opgeroepen. Zoals ik al zei het lijkt misschien ongevaarlijk maar doordat zei dit deed zette zij een poort open voor demonen en die kwamen maar al te graag binnen!
pi_118806139
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:58 schreef Manke het volgende:
vannacht hoorde ik een jogen zeggen "ga dan huilen" oid (vergeten wat het precies zei), echt vreemd
Lag je niet gewoon te dromen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_118806398
[/quote]
Bedankt voor de reactie ,
maar heb helaas niks mee gemaakt , denk dat ik er te gesloten over ben.
ik geloof eigenlijk niet in dit soort dingen maar ben wel erg nieuwsgierig , ik weet niet hoe ik mij hier eigenlijk open kan stellen over dit soort zaken. verder wil ik dit wel eens meemaken als andere mensen dit doen zodat ik kan observeren.
[/quote]

Nou, je moet rekening houden dat het niet altijd werkt ;), openstaan hoeft niet altijd want slechte dingen maakt het niet uit of je gesloten of open bent. hoe heb jij het gedaan dan als ik vragen mag?
Je krijgt niet altijd reactie helaas.

Groetjes
For we wrestle not against flesh and blood,but against principalities, against powers against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Ephesians 12
  zondag 4 november 2012 @ 17:49:39 #161
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118814492
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Natalie het volgende:

[..]

Lag je niet gewoon te dromen?
was klaarwakker, slaap altijd met de tv aan om deze reden, deze keer niet.
pi_118814812
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Manke het volgende:

[..]

was klaarwakker, slaap altijd met de tv aan om deze reden, deze keer niet.
Lijkt me griezelig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 18:29:07 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_118815641
quote:
11s.gif Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Catnip het volgende:
Sowieso als je gaat glaasje draaien zet je een poort open naar demonen. En die komen maar al te graag naar binnen. Jezus heeft Satan natuurlijk allang verslagen maar dat betekend niet dat hij ons niet kan misleiden. Hij word ook niet voor niets de engel des lichts genoemd in de bijbel. Sommige dingen lijken misschien niet gevaarlijk, maar juist leuk en spannend.

Mijn oma bid vaak met allerlei gelovige mensen, een vrouw die daar ook aan meedeed kwam met dr hoofd tijdens het gebed kei en keihard tegen de tafel aan. Waarom? Omdat de demonen weerstand boden, (nee ze viel niet in slaap of iets dergelijks) het ging zelf zo hard dat ze minimaal een bult op haar hoofd zou moeten hebben. Maar er was (zelf een tijdje later) helemaal niets te zien. Hoe kwam dat? Deze vrouw had de avond daarvoor bloody mary opgeroepen. Zoals ik al zei het lijkt misschien ongevaarlijk maar doordat zei dit deed zette zij een poort open voor demonen en die kwamen maar al te graag binnen!
Wie is dat? Of bedoel je dat ze bloody mary gedronken had?
pi_118816931
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie is dat? Of bedoel je dat ze bloody mary gedronken had?
Je kent het verhaal van Bloody Mary niet? Ik geloof dat er verschillende versies van zijn..
  zondag 4 november 2012 @ 19:13:37 #165
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118817309
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:59 schreef Natalie het volgende:

[..]

Lijkt me griezelig.
als je het kent, is er niks engs meer aan :)
ze spraken wel een paar keer in m'n droom, steeds heldere dromen
zat in mn droom een monoloog te houden en 1 van hun herhaalde alles wat ik zei, toen zei ik in mn droom 'ik ben best een mongool' toen zei die stem 'ja, dat ben je zeker' :P
en een keer riep ik naar god en toen zei er 1 'je bent te laat', klonk heel menselijk, ik zei toen 'aha! jullie zijn mensen' lol hoorde ze toen grinniken
of een keer zag ik de kamer waar ik sliep in mn droom, bij mn voeteinde voelde ik altijd wat zitten als ik daar aftastte met mn handen, in die droom keek ik daar en zag ik iemand zitten, werd toen meteen wakker.
pi_118817622
Jakkes, Manke... ik zou werkelijk geen nacht meer alleen durven slapen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 4 november 2012 @ 19:43:56 #167
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118818591
ik ervoer ze ook voordat ik die stemmen had, toen ik er nog niet in geloofde, ook in bed.
mn voeten werden naar elkaar toe gedrukt, werd helemaal gek :P nu is er niks engs meer aan en een keer werd ik aan mn schouders getrokken, dat was dus 1 van hun, toen ik het later vroeg.

ook een keer in half slaaptoestand voelde ik een hand ofzo op mn hoofd en een raar gechant door een lage stem, geen idee wat dat was.
een keer zat ik ze de hele dag uit te dagen, toen ik later die dag ging liggen, voelde ik vreemde stroomschokken in mn onderarmen.
ergens de eerste dagen in het ziekenhuis voelde ik over mn hele lichaam beesten lopen, was gewoon wakker en werd gek, kon ze oppakken en weggooien, 1 van hun zei toen 'hij is best goed'
pi_118819112
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef Manke het volgende:
ik ervoer ze ook voordat ik die stemmen had, toen ik er nog niet in geloofde, ook in bed.
mn voeten werden naar elkaar toe gedrukt, werd helemaal gek :P nu is er niks engs meer aan en een keer werd ik aan mn schouders getrokken, dat was dus 1 van hun, toen ik het later vroeg.

ook een keer in half slaaptoestand voelde ik een hand ofzo op mn hoofd en een raar gechant door een lage stem, geen idee wat dat was.
een keer zat ik ze de hele dag uit te dagen, toen ik later die dag ging liggen, voelde ik vreemde stroomschokken in mn onderarmen.
ergens de eerste dagen in het ziekenhuis voelde ik over mn hele lichaam beesten lopen, was gewoon wakker en werd gek, kon ze oppakken en weggooien, 1 van hun zei toen 'hij is best goed'
Wat zeiden ze er in het ziekenhuis van?
Brrrrr.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 19:59:12 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_118819229
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je kent het verhaal van Bloody Mary niet? Ik geloof dat er verschillende versies van zijn..
Ja, dat was toch die vrouwelijke piraat?
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 20:02:46 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_118819401
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef Manke het volgende:
ik ervoer ze ook voordat ik die stemmen had, toen ik er nog niet in geloofde, ook in bed.
mn voeten werden naar elkaar toe gedrukt, werd helemaal gek :P nu is er niks engs meer aan en een keer werd ik aan mn schouders getrokken, dat was dus 1 van hun, toen ik het later vroeg.

ook een keer in half slaaptoestand voelde ik een hand ofzo op mn hoofd en een raar gechant door een lage stem, geen idee wat dat was.
een keer zat ik ze de hele dag uit te dagen, toen ik later die dag ging liggen, voelde ik vreemde stroomschokken in mn onderarmen.
ergens de eerste dagen in het ziekenhuis voelde ik over mn hele lichaam beesten lopen, was gewoon wakker en werd gek, kon ze oppakken en weggooien, 1 van hun zei toen 'hij is best goed'
Afschuwelijk.
Maar blijkbaar hadden je plaaggeesten wel respect voor je, als ze dat over je zeiden.
Op dat moment won je het van ze.
pi_118820387
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat was toch die vrouwelijke piraat?
Ik ken Bloody Mary alleen als geestverschijning in een spiegel, die van oudsher opgeroepen wordt door met name jonge meisjes, die dan een glimp hopen op te vangen van hun toekomstige echtgenoot..
Er is mogelijk wel een link met Queen Mary I van Engeland, die een aantal keren een miskraam kreeg.
  zondag 4 november 2012 @ 20:25:45 #172
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118820524
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wat zeiden ze er in het ziekenhuis van?
Brrrrr.
"auditieve hallucinaties" natuurlijk, volgens het boekje :)
ben er persoonlijk wel enorm door veranderd, in positieve zin, veel opener enzo, minder angsten, geen angsten meer voor mensen.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Afschuwelijk.
Maar blijkbaar hadden je plaaggeesten wel respect voor je, als ze dat over je zeiden.
Op dat moment won je het van ze.
Geen greintje :P
een keer zei ik tegen ze 'ik haat jullie voor wat jullie me aandoen', 'wij (altijd wij) haten jou ook' was het antwoord.
voelde een geest in mn onderbeen zitten en bewegen, ik kwam er achter dat die me ook hoorde, ik zei toen 'ga naar mn kleine teen voor ja, en mn grote teen voor nee', stelde toen veel vragen, en steeds reageerde hij, toen ik de intentie had om wat te vragen, voelde ik em al naar mn voet gaan.
een keer ging ik er te ver mee, en toen ik toen half sliep, voelde ik iets in mn nek grijpen, bleek dat ie toen ook naar mn hoofd was gegaan, hoorde hem toen ook en voelde hem niet meer in mn been

.
pi_118836421
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie is dat? Of bedoel je dat ze bloody mary gedronken had?
Bloody Mary schijnt ooit te hebben bestaan, dat zou iniedergeval best kunnen. Maar die had ze dus opgeroepen..;x
  maandag 5 november 2012 @ 10:15:29 #174
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118839223
Als het fout gaat moet je er zout op gooien toch?

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef Manke het volgende:
ik ervoer ze ook voordat ik die stemmen had, toen ik er nog niet in geloofde, ook in bed.
mn voeten werden naar elkaar toe gedrukt, werd helemaal gek :P nu is er niks engs meer aan en een keer werd ik aan mn schouders getrokken, dat was dus 1 van hun, toen ik het later vroeg.

ook een keer in half slaaptoestand voelde ik een hand ofzo op mn hoofd en een raar gechant door een lage stem, geen idee wat dat was.
een keer zat ik ze de hele dag uit te dagen, toen ik later die dag ging liggen, voelde ik vreemde stroomschokken in mn onderarmen.
ergens de eerste dagen in het ziekenhuis voelde ik over mn hele lichaam beesten lopen, was gewoon wakker en werd gek, kon ze oppakken en weggooien, 1 van hun zei toen 'hij is best goed'
Ajoh ze geinen gewoon een beetje joh

Ik zou zo'n plaaggeest trouwens keihard voor z'n bakkes stompen als die mij kliert als ik moet slapen
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 5 november 2012 @ 16:02:56 #175
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_118851509
kon dat maar, zij kunnen wel slaan, doet alleen geen pijn.
voelde een keer een klap op mn hoofd, zei toen 'doe dat weer eens', en ja hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')