abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:00:08 #226
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119176255
Dacht altijd dat die baas van de CIA een mol was omdat die ook niet die waarheidstest wilde doen. :P
pi_119177669
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef planethugo het volgende:
grappig dat de cia invalt bij een gewone burger, maar checken ze niet even voor ze dat doen wie op dat adres woont met bijbehorende foto :')

en dat Brody nu weer met Carrie bezig is vind ik zó ongeloofwaardig, irritant en overbodig. Zulke onzin heeft deze serie helemaal niet nodig
Want als iemand anders is ingeschreven op een bepaald adres kan er onmogelijk een terrorist wonen/aanwezig zijn. Zelfde met de genoemde background check; er was op dit moment gewoon intel dat daar een terrorist zou zijn. Daar kom je maar op 1 manier snel achter en dat is niet het raadplegen van de gemeentelijke database of observatie.

Vond dat geen rare actie.
pi_119181081
Waarom zou er in dat plaatje in de OP "watch careful.ly" staan? Die punt ertussen bedoel ik?
pi_119181629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waarom zou er in dat plaatje in de OP "watch careful.ly" staan? Die punt ertussen bedoel ik?
omdat het een url is :')

www.watchcareful.ly
pi_119182016
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef TwyLight het volgende:

[..]

omdat het een url is :')

www.watchcareful.ly
Oh :D ik zat al over hints na te denken...

Hoe dan ook wel een gekke url.
pi_119195226
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Want als iemand anders is ingeschreven op een bepaald adres kan er onmogelijk een terrorist wonen/aanwezig zijn. Zelfde met de genoemde background check; er was op dit moment gewoon intel dat daar een terrorist zou zijn. Daar kom je maar op 1 manier snel achter en dat is niet het raadplegen van de gemeentelijke database of observatie.

Vond dat geen rare actie.
in dit geval was het gewoon degene die daar woonde, een muzikant o.i.d. met de naam zoals gemeld maar hij zag er totaal anders uit. Even het paspoort opvragen had al een hoop ellende bespaart...
pi_119199139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

in dit geval was het gewoon degene die daar woonde, een muzikant o.i.d. met de naam zoals gemeld maar hij zag er totaal anders uit. Even het paspoort opvragen had al een hoop ellende bespaart...
Is op zich wel waar. Op het moment dat ze die intel krijgen zijn er wel meerdere mensen mee bezig, en dan kunnen bepaalde mensen wel even die naam nazoeken en dan komen ze op een andere foto uit.

Maar dan nog, niet heel raar hoe het nu liep vond ik, voor hetzelfde geld zit er wel een terrorist die die muzikant bijvoorbeeld heeft vermoord en zijn ID heeft overgenomen, en dan zouden ze niet langs gaan vanwege de info uit een database? Het leek ze een betrouwbare tip, en dan moeten ze snel en gedecideerd handelen. Ze verwachten op korte termijn een aanslag, dus dan liever een inval te veel dan te weinig :Y
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119200893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Is op zich wel waar. Op het moment dat ze die intel krijgen zijn er wel meerdere mensen mee bezig, en dan kunnen bepaalde mensen wel even die naam nazoeken en dan komen ze op een andere foto uit.

Maar dan nog, niet heel raar hoe het nu liep vond ik, voor hetzelfde geld zit er wel een terrorist die die muzikant bijvoorbeeld heeft vermoord en zijn ID heeft overgenomen, en dan zouden ze niet langs gaan vanwege de info uit een database? Het leek ze een betrouwbare tip, en dan moeten ze snel en gedecideerd handelen. Ze verwachten op korte termijn een aanslag, dus dan liever een inval te veel dan te weinig :Y
klopt, maar zo een foto is juist het eerste dat ze tegenkomen als ze die naam intikken (want ze konden hem nog niet, hadden alleen een naam en het laatste bekende adres van alweer een tijd geleden) lijkt me. De realiteit hebben ze even laten varen voor een spannend momentje in de serie, wat ik trouwens wel kan verdragen :)
pi_119203263
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het eerste deel van deze ep wat minder, maar daarna werd het weer erg goed. Brody raakt dieper en dieper in de problemen. Wat een goede acteur is dat zeg. Hij zet zijn rol zo overtuigend neer.
Zelfde idee. Ik dacht eerst ook "Hmm, deze aflevering is toch een stuk minder in vergelijking met de vorige afleveringen", maar richting het eind werd het allemaal toch mooi neergezet en ik vond het toch wel een goede aflevering.

De preview voor volgende week belooft trouwens een hoop. :)
pi_119212938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt, maar zo een foto is juist het eerste dat ze tegenkomen als ze die naam intikken (want ze konden hem nog niet, hadden alleen een naam en het laatste bekende adres van alweer een tijd geleden) lijkt me. De realiteit hebben ze even laten varen voor een spannend momentje in de serie, wat ik trouwens wel kan verdragen :)
Maar de naam intikken en andere foto te vinden hoeft de inval toch niet te stoppen? (Zie bovenstaande uitleg nogmaals)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119219688
Nogmaals, ik snap niet wat er raar is aan die inval. Al woonde er een 90 jaar oud echtpaar dat goed bekend staat in de buurt en blijkt uit 3 jaar FBI observatie niks bijzonders, zij hadden op dat moment betrouwbaar veronderstelde info. Foto vooraf opvragen had 1 minuut werk achteraf gescheeld, inval had sowieso plaatsgevonden.

Snap de opmerkingen 'misser' en realiteit laten varen echt niet, tenzij jullie in een realiteit leven waar alleen huizen binnengevallen worden waar geflagde terroristen wonen.
  woensdag 14 november 2012 @ 22:31:26 #237
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119220193
Dat Brody werd gekidnapt was spannend maar daarna werd het weer slechter
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119228938
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Maar de naam intikken en andere foto te vinden hoeft de inval toch niet te stoppen? (Zie bovenstaande uitleg nogmaals)
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Aestivate het volgende:
Nogmaals, ik snap niet wat er raar is aan die inval. Al woonde er een 90 jaar oud echtpaar dat goed bekend staat in de buurt en blijkt uit 3 jaar FBI observatie niks bijzonders, zij hadden op dat moment betrouwbaar veronderstelde info. Foto vooraf opvragen had 1 minuut werk achteraf gescheeld, inval had sowieso plaatsgevonden.

Snap de opmerkingen 'misser' en realiteit laten varen echt niet, tenzij jullie in een realiteit leven waar alleen huizen binnengevallen worden waar geflagde terroristen wonen.
ze kregen alleen een naam en adres waarvan verondersteld werd dat het de terrorist was waarnaar ze opzoek waren. Als ze dan binnenvallen en zeggen dat ze op zoek zijn naar die naam en dan de bewoner die er compleet anders uitziet zegt dat ben ik en ze er vervolgens direct achter komen dat de tip fake is... tja dat had de CIA een reis kunnen besparen. Als ze nu naar een andere naam opzoek waren dan had diegene daar onder gedoken kunnen zitten, nu niet. Dat ze dan alsnog een kijkje zouden nemen zou kunnen, maar wel iets terughoudender lijkt me.

Als die informante gezegd had dat de man op de foto Barack Obama is en woonde in het Witte Huis, waren ze daar dan ook zomaar ingevallen denk je. Anyway: boeiend
pi_119229024
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 09:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dat ze dan alsnog een kijkje zouden nemen zou kunnen, maar wel iets terughoudender lijkt me.
Dat was een beetje mijn punt
quote:
[..]
Anyway: boeiend
True that :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119308628
quote:
:o had helemaal niet door dat zij Inara uit Firefly is :o :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119308663
en dat 2de topic riekt naar pedofilie :')
pi_119308831
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef planethugo het volgende:
en dat 2de topic riekt naar pedofilie :')
Hij wil er gewoon vroeg bij zijn als ze over 10 jaar wereldberoemd is
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119309400
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef planethugo het volgende:
en dat 2de topic riekt naar pedofilie :')
Dan moet je toch maar eens de definitie van pedofilie in de Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders opzoeken, want het seksueel aantrekkelijk vinden van pubers valt hier niet onder. En zij is duidelijk een puber.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119309855
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef planethugo het volgende:
en dat 2de topic riekt naar pedofilie :')
Ze is 18 :+.
జ్ఞ‌ా
pi_119316102
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Norrage het volgende:

Enige minpunten: Die liefdesrelatie tussen Carrie en Brody :r vond ik in seizoen 1 al echt zo kut, en nu gaat het nog een beetje door. Het is zo voorspelbaar en zo cliche en zo irritant...bah...en die stomme kinder-soap ertussen doorheen. Ik vind dat ze het best goed spelen, en het is best leuk gedaan...maar het is zo verschrikkelijk overbodig :')

Gewoonlijk zou ik het met je eens zijn, maar ik vind het nu toch wel boeiend omdat het niet duidelijk is in hoeverre ze het menen of doen alsof om de ander een pootje te lichten. Denk dat het een reveal wordt (nadat duidelijk wordt dat Brody nog steeds bij Nazir hoort), dat Carrie het voor 100% heeft gespeeld deze keer. Ze was er een paar eps geleden te veel van doordrongen van hoe koelbloedig Brody haar leven heeft vergalt.

Maar het kan ook zijn dat zij het voor 80% speelt en hij voor 50% of juist voor 100%.
De "liefdesrelatie" voegt voor mij daarom toe aan de spanning van het kat en muis spel in plaats van dat het er afbreuk aan doet.
pi_119317251
quote:
:D

Is dat Anne Hathaway?
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:40:45 #249
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119318708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

:D

Is dat Anne Hathaway?
Jup, zij was laatst een keer de host bij SNL
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119373401
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:12 schreef µ het volgende:

[..]

Ze is 18 :+.
en ze heeft een moeder van 32... in de serie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')