abonnement Unibet Coolblue
pi_118100992
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef vosss het volgende:
Overigens zijn stille tochten nogal overrated imo.

Je lost er het probleem in kwestie niet mee op.
:') !
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118101427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, maar weet jij welke hond de aanvaller was? Mij is dat niet duidelijk. En over doodtrappen, zoals genoemd op Facebook, wordt in het nieuwsbericht niets gezegd.
mocht het zo zijn dat die hond inderdaad die andere aangevallen heeft zie ik er ook geen probleem in om vol op dat beest in te schoppen als je daar je eigen hond mee redt. Sinds wanneer valt dat onder dierenmishandeling?

Voorlopig hou ik het er trouwens op dat hij z'n nek gebroken heeft gelet op wat je ziet over aan de lijn optrekken.
pi_118101481
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef FAUSTINO het volgende:
Van de frontpage..

[..]

Wat vinden we ervan? Alles aangrijpen voor een stille tocht... Vind het wat overdreven erg jammer van de hond alleen hard gezegd had dan je hond vast gelijnd gehad.

Edit de facebookpagina voor de hond en de stille tocht.... https://www.facebook.com/groups/187468591378404/?fref=ts
Ik vind het absurd.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 21:53:03 #54
137949 Disana
pi_118101745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

mocht het zo zijn dat die hond inderdaad die andere aangevallen heeft zie ik er ook geen probleem in om vol op dat beest in te schoppen als je daar je eigen hond mee redt. Sinds wanneer valt dat onder dierenmishandeling?

Voorlopig hou ik het er trouwens op dat hij z'n nek gebroken heeft gelet op wat je ziet over aan de lijn optrekken.
Het staat in elk geval niet vast dat Diesel slachtoffer is. Want ja, de andere baas doet natuurlijk alles om zijn dier te redden van de aanvallende hond. Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat Diesel om niets is doodgetrapt (Facebook) of gewurgd (nieuwsbericht).
pi_118102034
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:') !
Ow de hond leeft inmiddels weer? Of wat bedoel je?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_118102203
Hoi vosss :W
pi_118102341
Hoi Conflict; vakantieganger :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 22:05:19 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_118102390
Ik wil wel eens meemaken hoe stil die tocht blijft als iedereen met zijn hond komt meelopen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_118102441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Ulx het volgende:
Ik wil wel eens meemaken hoe stil die tocht blijft als iedereen met zijn hond komt meelopen.
Precies. Iedereen godver roepen omdat ze weer in een dampende opper trappen.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 22:07:18 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_118102498
Om van het geblaf maar te zwijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_118102583
Snapte al die pics op facebook al niet over ene Diesel :r Lekker fuckin boeiend man, en opdonderen met die stille tocht. Tsjonge jonge.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Precies. Iedereen godver roepen omdat ze weer in een dampende opper trappen.
:'(
pi_118104129
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow de hond leeft inmiddels weer? Of wat bedoel je?
Gewoon hoe je dat brengt, alsof je je nu ineens realiseert dat het compleet nutteloos is en dat met ons wil delen.

Natuurlijk is het nutteloos.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 22:38:07 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_118104221
En wat als die tocht langs het lokale chinese restaurant voert?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_118104523
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Ulx het volgende:
En wat als die tocht langs het lokale chinese restaurant voert?
Hond aanlijnen.
pi_118104707
Als je in die gemeente woont gewoon een knokploeg opstellen, anders schijten ze dadelijk heel je dorp onder.
pi_118104861
Een reactie :
Als het aan mij ligt zeg ik laat mij dat oudere stel maar dood schoppen oog om oog tand om tand ♥ de dood straf vind ik wel op zijn plaats kan daar niet zo goed tegen zulke smerige kut onder kruiperige mensen :-( hebben ze geluk dat ik daar niet bij was want dan hadden ze een baksteen in hun kop ;-) walgelijk dat er zulke mensen bestaan :-( :-(
Ik zwaai naar dieren.
pi_118105089
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Geerd het volgende:
Een reactie :
Als het aan mij ligt zeg ik laat mij dat oudere stel maar dood schoppen oog om oog tand om tand ♥ de dood straf vind ik wel op zijn plaats kan daar niet zo goed tegen zulke smerige kut onder kruiperige mensen :-( hebben ze geluk dat ik daar niet bij was want dan hadden ze een baksteen in hun kop ;-) walgelijk dat er zulke mensen bestaan :-( :-(
Wat een reactie hoe oud was dat oudere stel zie echt niet een 65 jarige een hond van 50 kilo doodtrappen :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118105148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Geerd het volgende:
Een reactie :
Als het aan mij ligt zeg ik laat mij dat oudere stel maar dood schoppen oog om oog tand om tand ♥ de dood straf vind ik wel op zijn plaats kan daar niet zo goed tegen zulke smerige kut onder kruiperige mensen :-( hebben ze geluk dat ik daar niet bij was want dan hadden ze een baksteen in hun kop ;-) walgelijk dat er zulke mensen bestaan :-( :-(
Walgelijk voor mijn ogen deze verloedering van de Nederlandse taal :'(
pi_118105187
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Walgelijk voor mijn ogen deze verloedering van de Nederlandse taal :'(
Ja, ik denk dat deze persoon beter uit kan loggen en naar de stille tocht kan gaan.

Diesel. :')

:X
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118113129
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, maar weet jij welke hond de aanvaller was? Mij is dat niet duidelijk. En over doodtrappen, zoals genoemd op Facebook, wordt in het nieuwsbericht niets gezegd.
Iets met facebook en mond-op-mond doorvertellen.
pi_118113157
nvm
pi_118113311
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik snap dat aboard niet. Bedoelen ze soms abroad ofzo? :@
Ja..da's voor als je de boot gemist hebt.. :{
pi_118113353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Bombvis het volgende:
Je kan ook doorschieten in de stille tochten, dit gaat mij dan weer een stap te ver..
Laten we een stille tocht voor de stille tocht houden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_118113363
de liefde jegens een hond kan oprechter, dieper en zwaarder zijn dan tussen mensen...onterechte klacht dus.

RIP hont
pi_118113409
RIP en sterkte aan de nabestaanden.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 05:09:56 #76
372522 me_gusta
cp, mijn cp, ja mijn ceepeeee!
pi_118113601
''O gossie toch laten we stille tocht houden voor een dode hond. Kijk ons stoer en medelevend zijn we lopen omdat een hond is overleden en dat kan echt niet. Kijk ons met ons vieze Rita kop samen met Hans een stille tocht houden voor een dode hond. Wat zijn wij toch stoer *spastisch met handen* uh uh wat een asociaal gedrag dat doe je honden toch niet aan *knippert 6x snel met ogen en kijkt kritisch met jampot glazen bril in de camera*.

Rita: ''Nou dit kan natuurlijk echt niet.''

* Doet nogmaals spastisch met handen*.

Rita: ''De daders moeten echt gestraft worden hoor, ja echt waar. Vind je ook niet Bert?''

Bert: ''Ja zeker wel hoor Rita!''

Rita: ''Mijn man Bertje hier is vorige week inelkaar geslagen door een 14 jarige tiener. Volgens mij was het zo een Marokkaan. Ja hoor, Bertje hier werd helemaal in elkaar getrapt!

*Snik snik, huil huil, veegt tranen weg.*

Rita: ''Het was zo brutaal, Bertje werd op de grond getrapt en geschopt, en maar geslagen en de buren Hans, Katrien en Roland durfden er ook helemaal niets aan te doen. Ik veroordeel hen niet hoor, want het 11 jarige broertje van de Marokkaan kwam er ook aan en toen... en toen... Bertje toch, wat was het verschrikkelijk!

Bert: ''Rustig maar Rita, rustig maar. Kom maar hier schattebout.''

Katrien: ''Het was zulk een brutaliteit! Nooit gezien, nooit meegemaakt!

*schud met haar dikke blubber kop*

Katrien: ''Dat 11 jarige joch trapte en trapte maar. Ik en mijn man Hans lagen daar op de grond, te happen in de stront van een hond en dat kind kende geen genade! We werden helemaal in elkaar geslagen en dat jong zei nog... ey, Roland, wat zij dat joch nou?

Roland: ''Ja, heb het nog snel op kunnen nemen. Luister maar even:''

(Speelt opname af, stem van 11 jarig Marokkaans kind dat een hele familie heeft kapot geschopt is te horen)

11 jarige Marokkaan: ''Ik zjweer ik sgop joelie alemal kapot, ah wa praat jij zemmel ik poep op jou hoofd, ik maak jou kint helemal kapot op schol helemal, darna ik pak zo jou dochter jij weet ha zemmel ha KAASHOOFT''
dag 84: de FOK!kers hebben niet door wie ik ben
dag 91: alles verloopt volgens plan, de honden zijn niet op de hoede
dag 128: paniek, OVERAL PANIEK
dag 155: Miljoenen doden, de overname van FOK! zal gesmeerd lopen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:26:42 #77
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_118113895
Een stille tocht voor een hond?
Triest is het misschien wel, dit gebeurde, maar kom op...
Voor iemand die wordt doodgetrapt om het feit dat hij voor een medemens opkomt, dáár houd je een stille tocht voor.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef Disana het volgende:
De naam Diesel doet me vermoeden dat het geen schattig schoothondje was.
_O- één van onze katten heet zo. Nog nooit zo'n lui beest gehad :D
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_118114093
Mooie "stille tocht" zal me dat worden, volgens mij wordt het één groot housebroeken- en vechthondentreffen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 08:08:34 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_118114197
Help ons de dader straffen en dan een rekeningnummer voor donaties... gaan ze een huurmoordenaar inzetten?

Stille tocht en FB voor een hond moeten ze lekker zelf weten, ik ga niet meelopen in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118114255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 05:09 schreef me_gusta het volgende:
''O gossie toch laten we stille tocht houden voor een dode hond. Kijk ons stoer en medelevend zijn we lopen omdat een hond is overleden en dat kan echt niet. Kijk ons met ons vieze Rita kop samen met Hans een stille tocht houden voor een dode hond. Wat zijn wij toch stoer *spastisch met handen* uh uh wat een asociaal gedrag dat doe je honden toch niet aan *knippert 6x snel met ogen en kijkt kritisch met jampot glazen bril in de camera*.

Rita: ''Nou dit kan natuurlijk echt niet.''

* Doet nogmaals spastisch met handen*.

Rita: ''De daders moeten echt gestraft worden hoor, ja echt waar. Vind je ook niet Bert?''

Bert: ''Ja zeker wel hoor Rita!''

Rita: ''Mijn man Bertje hier is vorige week inelkaar geslagen door een 14 jarige tiener. Volgens mij was het zo een Marokkaan. Ja hoor, Bertje hier werd helemaal in elkaar getrapt!

*Snik snik, huil huil, veegt tranen weg.*

Rita: ''Het was zo brutaal, Bertje werd op de grond getrapt en geschopt, en maar geslagen en de buren Hans, Katrien en Roland durfden er ook helemaal niets aan te doen. Ik veroordeel hen niet hoor, want het 11 jarige broertje van de Marokkaan kwam er ook aan en toen... en toen... Bertje toch, wat was het verschrikkelijk!

Bert: ''Rustig maar Rita, rustig maar. Kom maar hier schattebout.''

Katrien: ''Het was zulk een brutaliteit! Nooit gezien, nooit meegemaakt!

*schud met haar dikke blubber kop*

Katrien: ''Dat 11 jarige joch trapte en trapte maar. Ik en mijn man Hans lagen daar op de grond, te happen in de stront van een hond en dat kind kende geen genade! We werden helemaal in elkaar geslagen en dat jong zei nog... ey, Roland, wat zij dat joch nou?

Roland: ''Ja, heb het nog snel op kunnen nemen. Luister maar even:''

(Speelt opname af, stem van 11 jarig Marokkaans kind dat een hele familie heeft kapot geschopt is te horen)

11 jarige Marokkaan: ''Ik zjweer ik sgop joelie alemal kapot, ah wa praat jij zemmel ik poep op jou hoofd, ik maak jou kint helemal kapot op schol helemal, darna ik pak zo jou dochter jij weet ha zemmel ha KAASHOOFT''
Hoax, net alsof een Marokkaan in de buurt van een hond durft te komen.
pi_118114313
AAAAAAAAAAAAALL AAAAAAAAABOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD!

En jezustiefusbitchesplease zeg. Ik zeg snipers langs de route en laten darwinnen op iedereen die meeloopt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118114738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Ulx het volgende:
Ik wil wel eens meemaken hoe stil die tocht blijft als iedereen met zijn hond komt meelopen.
"Meestal luistert hij heel goed hoor."
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:57:46 #83
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_118114842
Is niet de eerste keer dat er een stille tocht voor een hond wordt gehouden en waarschijnlijk ook niet de laatste.

http://www.binnenlandsbes(...)-pitbull.68866.lynkx
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:01:20 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_118114898
Maar toen had je Willibrord nog, toen mocht dat! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:17:13 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_118115207
hmm kan aan mij liggen maar misschien nooit zo'n onverstandig probleem in een park je hond aan de lijn houden als er andere honden in de buurt zijn..
erg overdreven dit, sneu dat je hondje dood is, akkooord je doet aangifte maar een stille tocht??? }:|
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:26:53 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118115404
Ik ben net een snotje kwijtgeraakt tijdens het niezen, toen ik het snotje terugvond lag het geplet tegen mijn monitor. Ik mis hem zo verschrikkelijk. De dader is waarschijnlijk de kat van mijn collega. Dus ik heb aangifte gedaan en komende maandag organiseer ik een stille tocht in de wijk Schieringen in Leeuwarden.

Stort genereus op giro! 1237283

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_118116146
Ik heb alle commentar gelezen op Facebook en ook onder een krantenbericht hierover en er reageert werkelijk geen een normaal mens. En natuurlijk het oude "je houdt pas echt van dieren als je mensen leert kennen". En dan die valse dikke kop van die hond alleen al.
anonieme razernist
pi_118117904
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik snap dat aboard niet. Bedoelen ze soms abroad ofzo? :@
All aboard de tokkie-trein!

Stille tochten sowieso :')
pi_118118195
Maar is het nu Diesel of Diezel? :')

Hondenliefhebbers zijn sowieso een ras apart. Het gaat dan niet om mensen die toevallig een hond hebben en daar dan natuurlijk aan gehecht raken, maar om al die mensen die helemaal gek zijn van die beesten, en dus meteen een mening klaar hebben over alles wat honden betreft. Dus ook met dit geval, waar zij eigenlijk helemaal niks mee te maken hebben en waarvan de meesten helemaal niet weten hoe het precies gegaan is.

Het is met honden misschien ook ietsje anders. Als er vroeger een kat wegliep of ziek werd, dan was het even een weekje uithuilen. Dan werd er een nieuwe gehaald (onder hevig protest van vaders) en was de oude kat nog maar een verre herinnering in het achterhoofd (en een hoopje botten in de tuin). Alleen door honden worden mensen zo gek dat ze een stille tocht gaan organiseren.

Misschien is er in Putten gewoon niks beters te doen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:02:07 #90
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_118118203
Stille tocht voor een hond :')

Als mijn hamster overreden wordt ga ik ook een stille tocht houden en affiches maken om onder het mom van moord om geld binnen te halen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_118118285
En al die dierenvrienden vechten elkaar zaterdagochtend natuurlijk weer de Albert Heijn uit voor de kiloknallers (plof)kipfilet.
pi_118118913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:57 schreef hexje het volgende:
Is niet de eerste keer dat er een stille tocht voor een hond wordt gehouden en waarschijnlijk ook niet de laatste.

http://www.binnenlandsbes(...)-pitbull.68866.lynkx
Scherp opgemerkt, maar nu ik dat artikel lees, roept het bij mij allerlei vragen op. Zelden zo'n raar verhaaltje gelezen namelijk.

quote:
Stille tocht na doodtrappen pitbull
Hondenliefhebbers hebben voor zaterdag 1 februari aanstaande een stille tocht aangekondigd naar aanleiding van de zinloze moord op een pitbull. Het beest werd door zijn baasje doodgeschopt. Henk ten Napel, Ombudsman Dieren, heeft zo zijn twijfels.

De organisatoren, 'Patricia en Nanda', willen dat de deelnemers aan de stille tocht zich op het Marktplein in Breda verzamelen en via het politiebureau naar het huis van de verdachte te lopen. Die is al vaker gepakt voor dierenmishandeling. Volgens de organisatoren is het gedode beest een 'American Staffordshire terriër', maar dieren-Ombudsman Ten Napel betwijfelt dat. 'Het was een Staffordshire, gekruist met een golden retriever.' Daarmee valt het beest onder de pitbull-achtigen, die verboden zijn in Nederland. Alleen Staffordshires met stamboom zijn toegestaan. 'Veel mensen kopen een bastaard-Staffordshire uit een puppiefabriek in België, zonder zich te realiseren dat ze eigenlijk een verboden wapen in huis halen.' In februari vorig jaar vond de eerste stille tocht voor een hond plaats in Gouda. De eigenaar die zijn beest mishandelde, kreeg woedende reacties van buurtbewoners. Later werd zijn vrouw door Willibrord Frequin met de camera achtervolgd. Voor de demonstratie in Breda hebben zich 76 mensen en 106 vermeende Staffordshires gemeld. De organisatoren en de dieren-ombudsman vrezen dat bezitters van Staffordshires zonder stamboom zullen worden opgepakt en afgemaakt. De gemeente Breda ontkent dit te zullen doen.
Ik vind het sowieso een warrig geschreven tekstje, met een aantal taalfouten erin, maar vet gemaakte zin spant wel de kroon... - Om hondenbezitters nou te gaan afmaken omdat hun hond geen stamboom heeft...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:43:00 #93
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_118119568
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Van de Facebook pagina de hond op de foto is dus de hond Diesel welke is doodgetrapt waarom er gedoneerd moet worden volg ik niet helemaal? Is dat voor een nieuwe Diesel?

[ afbeelding ]
Ik vind het wel een goede grap. Want serieus kan ik het niet nemen. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:44:10 #94
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_118119608
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:26 schreef jogy het volgende:
Ik ben net een snotje kwijtgeraakt tijdens het niezen, toen ik het snotje terugvond lag het geplet tegen mijn monitor. Ik mis hem zo verschrikkelijk. De dader is waarschijnlijk de kat van mijn collega. Dus ik heb aangifte gedaan en komende maandag organiseer ik een stille tocht in de wijk Schieringen in Leeuwarden.

Stort genereus op giro! 1237283

[ afbeelding ]
Zielig man dat je grap niet aanslaat. :')

Mijn medeleven gaat uit naar je familie en je lege zolderkamer.

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:51:15 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118119837
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zielig man dat je grap niet aanslaat. :')

Mijn medeleven gaat uit naar je familie en je lege zolderkamer.

Ja.

:{²
Ik organiseer er nog wel een stille tocht naast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_118119916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

mocht het zo zijn dat die hond inderdaad die andere aangevallen heeft zie ik er ook geen probleem in om vol op dat beest in te schoppen als je daar je eigen hond mee redt. Sinds wanneer valt dat onder dierenmishandeling?

Voorlopig hou ik het er trouwens op dat hij z'n nek gebroken heeft gelet op wat je ziet over aan de lijn optrekken.
Volgens die facebookpagina had die andere hond niets, nog geen schrammetje van dat "gevecht".
Degene die nu dood is had wel 2 beten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:53:42 #97
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_118119923
Was godverdomme een lieve hont jonguh!!!111

Eigenlijk zou je nu met een man of 50 allemaal 100x 1 cent ofzo over moeten maken, zodat ze hun belangrijke transacties amper meer kunnen terugvinden :')
pi_118121877
Zielige hond :'(

Maargoed, stille tochten :') En dan voor een hond :')
Conscience do cost.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:11:17 #99
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_118122617
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Volgens die facebookpagina had die andere hond niets, nog geen schrammetje van dat "gevecht".
Degene die nu dood is had wel 2 beten.
Maar of je alles wat op die pagina staat nou moet geloven...
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_118122890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Maar of je alles wat op die pagina staat nou moet geloven...
Geen idee, maar dat geld ook voor zelf invullen wat er dan wel gebeurd zou zijn. Die info is alles wat we hebben. Ik ben vooral benieuwd naar de autopsie.

Maar ik weet wel hoe het gaat, grote hond is altijd fout.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')