Het is tegenwoordig wel weer helemaal in, hoor. M.n. de ombre haar trend en ik gok zo dat het haar van Xtina daar losjes op gebaseerd is,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jup, puberhaar. OF je doet het helemaal, of helemaal niet IMO...
Kan me jeuken, het staat puberaal. Nu is ze weer van dr vent af maar dan nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wel weer helemaal in, hoor. M.n. de ombre haar trend en ik gok zo dat het haar van Xtina daar losjes op gebaseerd is,.
Volgende keer even de naam erbij zetten; Sarah Palin!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze al geplaatst?
[ afbeelding ]
Meer
Da's mooi kut!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef SEMTEX het volgende:
Tamara Ecclestone
[ afbeelding ]
De ontwerper van dit 'prachtige' pak heet Atil Kutoglu
Wat ben je opstandigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kan me jeuken, het staat puberaal. Nu is ze weer van dr vent af maar dan nog.
Zo'n pakje staat echt alleen maar bij superslanke modellen zonder heupen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef SEMTEX het volgende:
Tamara Ecclestone
[ afbeelding ]
Wat zijn haar armen en benen raar bruin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig
Speciaal voor jou nog een keertje Christina!
[ afbeelding ]
Tis toch nephaar dus het kan uit, prima zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig
[ afbeelding ]
Een van zijn dochters.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Is die Tamara de vrouw of de dochter van Bernie?
De fotograaf heeft weer met de schuifjes zitten spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zijn haar armen en benen raar bruin.
Wat is het toch een propje geworden...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig
[ afbeelding ]
Ook weer zo'n machtig setje brauwenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef SEMTEX het volgende:
Tamara Ecclestone
[ afbeelding ]
Goddomme, die Chistina heeft een ferme bipsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een redelijk flatteuze foto van Janice Dickinson wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze al geplaatst?
[ afbeelding ]
Meer
Inderdaad, helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook weer zo'n machtig setje brauwen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een redelijk flatteuze foto van Janice Dickinson was
Ik dacht eerst Tina Fey :-)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgende keer even de naam erbij zetten; Sarah Palin!
Wow... Is dat Matthew?? Wtf, die herken ik hier gewoon echt niet in.. Wat zondequote:Op zondag 14 oktober 2012 01:44 schreef anynamy het volgende:
Matthew McConaughey wordt een beetje dun (voor een film):
[ afbeelding ]
Ieks, dat de film maar snel af is, kan hij weer wat bijkomen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:44 schreef anynamy het volgende:
Matthew McConaughey wordt een beetje dun (voor een film):
[ afbeelding ]
Beetje het omgekeerde toen met Renee Zellweger voor Bridget Jones. Dat was ook niet bepaald gezond..quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieks, dat de film maar snel af is, kan hij weer wat bijkomen.Dit kan toch niet gezond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |