abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:44:28 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117796743
Overigens kan die vrouw toch wel een beetje lopen toch?
  Spellchecker dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:47:18 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_117796886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef amaranta het volgende:
Overigens kan die vrouw toch wel een beetje lopen toch?
ja, volgens mij zit ze niet heel de tijd in die rolstoel.... maar ik weet niet of dat ook in het echt is...

dat is toch ook met die hand van Nina? daar heeft ze in het echt toch ook geen last van?
pi_117797544
ik kijk nooit meer gtst maar stuur mij even bericht als ludo weer wat voor stelt, zijn charisma was verdwenen laatste jaren
Ne mutlu Türküm diyene
pi_117797727
Mensen die denken dat de oude Ludo en het zakenleven in Meerdijk ooit weer terugkomen :') Het zal nu alleen maar over liefdesrelaties gaan, met hier en daar een ziekte of een klein vergrijp.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117797987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Mensen die denken dat de oude Ludo en het zakenleven in Meerdijk ooit weer terugkomen :') Het zal nu alleen maar over liefdesrelaties gaan, met hier en daar een ziekte of een klein vergrijp.
ja drm moet je ook niet meer kijken vindt ik, ziet er toch niet uit als bing mauriesus de held van gtst is :') en dan nog die homos, gooi er dan ook wat lesbisch in..
Ne mutlu Türküm diyene
pi_117798065
Lesbiennes hebben we al gehad, Laura, Charlie, Yasmin en Isabella.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117798765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef alors het volgende:
Lesbiennes hebben we al gehad, Laura, Charlie, Yasmin en Isabella.
charlie met wie _O_
Ne mutlu Türküm diyene
pi_117800258

_O_ _O_ _O_ _O_

Toen GTST nog okay was :)
Spanning, achtervolgingen en meer 'uit mijn huis'-scenes.....
pi_117800458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef GSMboy het volgende:

_O_ _O_ _O_ _O_

Toen GTST nog okay was :)
Spanning, achtervolgingen en meer 'uit mijn huis'-scenes.....
:D _O_
pi_117800496
Ik snap niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben GTST zó te verzieken.
pi_117800586
Als ik zeg Gottschalk? Of hoe heet die pooier ook alweer?
pi_117800681
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Rick is haar gaan halen toch?
Ja, maar ik weet niet hoe.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:13:22 #88
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117800695
quote:
13s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik snap niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben GTST zó te verzieken.
Hoezo verzieken?

Ik vind het wel dapper van de schrijvers. Ja, ik kijk mee omdat de kleine rups het graag ziet.
Nou ik vind het leuk. Je hoeft niet eens te kunnen acteren om lekker te trappen tegen heilige huisjes.

Keep it coming. :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117800750
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef maily het volgende:

[..]

ja, volgens mij zit ze niet heel de tijd in die rolstoel.... maar ik weet niet of dat ook in het echt is...

dat is toch ook met die hand van Nina? daar heeft ze in het echt toch ook geen last van?
Dit is tv, geen real life! Ze spelen een rol :D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:15:39 #90
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117800783
Oh maar wacht, de kijkcijfers zijn ineens gigantisch hoog en de handjevol diehards voelen zich miskend?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117800834
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja ik pak er een uit mijn koelkast waar alleen maar Breaker instaat. Want dat is toch alles wat je nodig hebt in het leven, overpriced yoghurt uit een zakje zuigen?
Die koelkast is idd wel heel erg ja :').
pi_117800888
Echt, iedereen in GTST die volgens artsen permanent invalide is geraakt is weer genezen. Meerdijk is gewoon een equivalent van de hemel _O_

God heeft GTST geschapen :') ^O^ :')
pi_117800911
quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoezo verzieken?

Ik vind het wel dapper van de schrijvers. Ja, ik kijk mee omdat de kleine rups het graag ziet.
Nou ik vind het leuk. Je hoeft niet eens te kunnen acteren om lekker te trappen tegen heilige huisjes.

Keep it coming. :).
Tja, dapper om er steeds nieuwe acteurs in te zetten.. Maar dat betekend niet dat het ook goed is.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:25:20 #94
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117801077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Tja, dapper om er steeds nieuwe acteurs in te zetten.. Maar dat betekend niet dat het ook goed is.
Serieus he, wat vond je ooit goed aan GTST?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:29:13 #95
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117801211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef kissaa het volgende:

[..]

Dit is tv, geen real life! Ze spelen een rol :D
Tijdens de reünie van de dramaserie Vrouwenvleugel voor het televisieprogramma Typisch RTL werd duidelijk dat Müjde sinds 2007 in een rolstoel zit. Tijdens een bezoek aan Istanboel raakte de actrice betrokken bij een auto-ongeluk. De taxi waarin zij zat sloeg meerdere malen over de kop. Als gevolg van een beschadigde ruggenmerg en wervelkolom liep de actrice een dwarslaesie op. Ondanks haar lichamelijke beperking bleef de actrice acteren. In het jaar 2012 speelde ze meerdere malen de rol van Elif Baydar, de moeder van Nuran en Aysen, in de soap Goede tijden, slechte tijden.

Mama Baydar zit ook in het echte leven in een rolstoel ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:42:04 #96
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117801536
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:29 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Tijdens de reünie van de dramaserie Vrouwenvleugel voor het televisieprogramma Typisch RTL werd duidelijk dat Müjde sinds 2007 in een rolstoel zit. Tijdens een bezoek aan Istanboel raakte de actrice betrokken bij een auto-ongeluk. De taxi waarin zij zat sloeg meerdere malen over de kop. Als gevolg van een beschadigde ruggenmerg en wervelkolom liep de actrice een dwarslaesie op. Ondanks haar lichamelijke beperking bleef de actrice acteren. In het jaar 2012 speelde ze meerdere malen de rol van Elif Baydar, de moeder van Nuran en Aysen, in de soap Goede tijden, slechte tijden.

Mama Baydar zit ook in het echte leven in een rolstoel ;)
Jah, gemiddelde actrice heeft ook vaak de haartjes in een kleurspoeling. En nu?

Overigens vind ik het tof dat die actrice gewoon vanuit haar rolstoel kan door acteren. Grote rollen zullen voor haar niet voor het oprapen liggen. Dat is best discutabel trouwens.
Maar discussieren jullie hier in dit topic zo? Dat vind ik in ieder geval getuigen van enorme triestigheid.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117802042
quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoezo verzieken?

Ik vind het wel dapper van de schrijvers. Ja, ik kijk mee omdat de kleine rups het graag ziet.
Nou ik vind het leuk. Je hoeft niet eens te kunnen acteren om lekker te trappen tegen heilige huisjes.

Keep it coming. :).
Weet jij wel waarop je reageert? Degene die je quotte had het gewoon over een eerder tijdperk, moet kunnen lijkt me.

quote:
15s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Staal het volgende:

[..]

Jah, gemiddelde actrice heeft ook vaak de haartjes in een kleurspoeling. En nu?

Overigens vind ik het tof dat die actrice gewoon vanuit haar rolstoel kan door acteren. Grote rollen zullen voor haar niet voor het oprapen liggen. Dat is best discutabel trouwens.
En degene die jij hier quotte denkt er anders over dan jij? Lees je wel voordat je post of heb ik het verkeerd? :')

quote:
Maar discussieren jullie hier in dit topic zo? Dat vind ik in ieder geval getuigen van enorme triestigheid.
Aan jouw manier van discussiëren valt al helemaal geen touw vast te knopen, behalve dat je nummer 100-zoveel bent die weer eens een verandering in deze reeks probeert aan te brengen binnen 1 dag door hier binnen te komen stouwen met een grote mond. Succes ermee overigens, dat zul je nodig hebben. :W
Een heer met stijl
  woensdag 10 oktober 2012 @ 01:11:22 #98
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117802156
quote:
15s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Staal het volgende:

[..]

Jah, gemiddelde actrice heeft ook vaak de haartjes in een kleurspoeling. En nu?

Overigens vind ik het tof dat die actrice gewoon vanuit haar rolstoel kan door acteren. Grote rollen zullen voor haar niet voor het oprapen liggen. Dat is best discutabel trouwens.
Maar discussieren jullie hier in dit topic zo? Dat vind ik in ieder geval getuigen van enorme triestigheid.
Op welke manier discussieer ik? :D Ik geef antwoord op een vraag die geïmpliceerd wordt in eerdere posts, daar hecht ik geen enkel waardeoordeel aan. Knappe manier van discussiëren :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117802192
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 01:11 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Op welke manier discussieer ik? :D Ik geef antwoord op een vraag die geïmpliceerd wordt in eerdere posts, daar hecht ik geen enkel waardeoordeel aan. Knappe manier van discussiëren :+
Ik snap ook echt niet hoe je dat er maar überhaupt in kunt zien, ook de eerdere posters doen dat niet.
Een heer met stijl
pi_117802571
Pfff als Danny de val had overleefd en hij had een been gebroken oid, was er gewoon een traplift geinstalleerd en had de mams van Nuran niet zo moeilijk hoeven doen!

Het is allemaal de schuld van Danny.

Ik vind het een leuk mens overigens ^O^ Ondanks dat ze in een rolstoel zit, doet ze het heel leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')