Of deze http://www.duisterdenhaag.com/quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ooievaart (rondvaartboot) misschien leuke activiteit? http://www.ooievaart.nl/
Ik maak'em maar niet...quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik had bij dit topic al de userlijst een beetje bijgewerkt. Een paar eruit, en Yur stond er ook een hele tijd nog niet in.
Ik verwijder 'm zo wel weer.quote:
Oh sorry, ik speelde nog niet onder hetzelfde hoedje. Ik snap de hintquote:
Graag gedaan en veel plezier alvastquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:58 schreef -J-D- het volgende:
We zijn er! Eerst Escher, dan winkelen, Omniversum en daarna eten bij een van jullie tips in de Bagijnestraat! Yeah! Vanavond Piano's bar en dan naar het hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owh, en vergeet niet uit te waaien op het strand
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Owh, en als je Escher gedaan hebt echt even de Dennenweg inlopen om te winkelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:58 schreef -J-D- het volgende:
We zijn er! Eerst Escher, dan winkelen, Omniversum en daarna eten bij een van jullie tips in de Bagijnestraat! Yeah! Vanavond Piano's bar en dan naar het hotel.
Hoop niet dat z'n vriendin een dure smaak heeft danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en als je Escher gedaan hebt echt even de Dennenweg inlopen om te winkelen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoop niet dat z'n vriendin een dure smaak heeft dan
Ik vind het sowieso niks, ongeacht welke dag het is, maar laat je daar niet door leidenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef -J-D- het volgende:
Dennenweg was leuk, maar niets gekocht.
Nu lunch bij de Boterwaag.
Pianobar dus overslaan? Wilde even kijken uit nieuwsgierigheid. Dan maar niet
Of allebei. Hell, zover ligt het nu ook weer niet bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niks, ongeacht welke dag het is, maar laat je daar niet door leiden
Maar ik kan me wel voorstellen dat de woensdag niet de meest bruisende dag is om te gaan.
Ik zou ook lekker naar het Plein (bralballen volk daar met kans op het spotten van politici) of de Grote Markt (alternatiever volk) gaan
Het is meesterlijk! Thnx!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:50 schreef AirwiN het volgende:
Of Seoul Garden... Zo oldschool dat ze geeneens een website hebben.
En de recensies voor de benodigde overtuiging.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef er1k- het volgende:
Ik ben vanaf komende vrijdag ook een Hagenaar (of Hagenees?). Dus ik meld mezelf netjes even in dit topic voor de laatste ditjes en datjes.
Je bent er geweest of ga je deze proberen?quote:
Welkom!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef er1k- het volgende:
Ik ben vanaf komende vrijdag ook een Hagenaar (of Hagenees?). Dus ik meld mezelf netjes even in dit topic voor de laatste ditjes en datjes.
Hey Arma, ouwe relnicht. Volgens mij heb jij dat gehandicapten-bowlen uitgevondenquote:
We zijn er geweest. Die man keek me glazig aan aangezien we niet gereserveerd hadden. Maar als we voor 20.00 uur klaar waren, hadden ze een plek voor ons. Beef & Spicy Chicken op die gekke BBQ/gourmet. Was erg lekker en bijzonder!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent er geweest of ga je deze proberen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We zijn er geweest. Die man keek me glazig aan aangezien we niet gereserveerd hadden. Maar als we voor 20.00 uur klaar waren, hadden ze een plek voor ons. Beef & Spicy Chicken op die gekke BBQ/gourmet. Was erg lekker en bijzonder!
In de middag gegeten bij de Boterwaag. Duurde lang voordat we iets hadden maar het was heerlijk.
Omniversum zijn we ook geweest. Word er wel moe van dat je 20x per uur hoort dat de opwarming van de aarde onze schuld is.
Escher-museum was wel leuk, maar als je de tekeningen al kent, zie je niet veel nieuws. Weinig interactiefs of verrassends.
Lekker geborreld bij Millers. Gezellig daar. En daarna ook bij andere tentjes geweest maar hoe later het werd, hoe minder goed ik wist waar ik was
Piano bar hebben we niet gedaan, door jullie tips.
Hotel Movenpick in Voorburg was ook prettig. Grote bedden, lekker ontbijt.
Kortom, heerlijk gehad in Den Haag.
Een leermomentjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Denk dat er volgende keer wel op tijd getankt wordt hier
Vriendin stond met pech in de wijk dus toen ik thuis kwam ANWB gebeld, heeft alles gechecked en nagemeten. Op het eind kwamen we pas op het geniale idee om te kijken hoeveel benzine er nog inzatzat er dus nog een klein laagje in en zat het filter daardoor verstopt met troep van de bodem
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Denk dat er volgende keer wel op tijd getankt wordt hier
Vriendin stond met pech in de wijk dus toen ik thuis kwam ANWB gebeld, heeft alles gechecked en nagemeten. Op het eind kwamen we pas op het geniale idee om te kijken hoeveel benzine er nog inzatzat er dus nog een klein laagje in en zat het filter daardoor verstopt met troep van de bodem
Maar...wiens schuld is het nou uiteindelijk? De jouwe omdat je de benzinefilter niet hebt gecontroleerd, of die van je wederhelft omdat ze niet op tijd getankt heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja maar.....ik kan zo goed als alles zelf vervangen alleen soms de oorzaak achterhalen is lastiger
Welkom! Gedwongen of vrijwillig inwoner geworden?quote:
Vrijwillig. Den Haag had altijd al een speciaal plekje in het hart, en nu had ik de kans om er te wonenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welkom! Gedwongen of vrijwillig inwoner geworden?
Helemaal goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrijwillig. Den Haag had altijd al een speciaal plekje in het hart, en nu had ik de kans om er te wonenMet 2 handen aangepakt natuurlijk
5 minuutjes lopen vanaf hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus we gaan sneeuwpoppen bouwen in het zuiderpark deze winter?
Ergens anders op "blowen"quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aaawmijn buurman belt de politie omdat ie beneden in de auto 2 jongeren op de achterbank ziet blowen
Uhuh blowengrietje heeft weinig kleding aan en gozer broek op de enkels
Jamaar..het politiebureau is 10meter verderop!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aaawmijn buurman belt de politie omdat ie beneden in de auto 2 jongeren op de achterbank ziet blowen
Uhuh blowengrietje heeft weinig kleding aan en gozer broek op de enkels
Een betere plek om even op een pik te zuigen wou je zeggen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Jamaar..het politiebureau is 10meter verderop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |