abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2012 @ 21:48:43 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116581633

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.



Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:
quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ

Een Chinese telefoon in Nederland? Kan dat? Werkt dat?
Om kort te zijn: Ja.

Om deze en andere vragen te beantwoorden:
• De telefoon werkt gewoon op het Nederlandse 3G en GSM netwerk.
• Je hebt een EU --> US plug nodig bij de adapter.
• De geleverde Android firmware bevat de o.a Nederlands en Engels
• Chinese apps zijn te verwijderen of uit te schakelen
• Je kan de telefoon prima met 1 simkaart gebruiken
• Je kan beide simkaarten gelijktijdig gebruiken (Voorbeeld: 3G via SIM1, bellen en SMS via SIM2
• SIM slot 1 ondersteund 3G, SIM slot 2 alleen GSM


Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 9 september 2012 @ 21:51:45 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116581814
Op het verzoek van vele mensen hier toch maar een appart topic van de Jiayu G3 smartphone.

Bijna 200 Nederlanders/Belgen hebben interesse getoond in deze telefoon (toen hij ter sprake kwam op GOT, FOK! en Samenkopen).

Aangezien de laatste 2 dagen 90% van de posts in het Chinese webshop topic over Yiayu ging hier toch maar een topic aangemaakt.

Komende dagen zal de OP vast nog iets aangevuld worden met meer informatie over de telefoon / FAQ.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 9 september 2012 @ 21:53:30 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116581906
Wat een Mooie OP _O_ :@
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116582384
Kinderachtig
pi_116582506
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef RobertNL het volgende:
Op het verzoek van vele mensen hier toch maar een appart topic van de Jiayu G3 smartphone.
Ah, het topic voor de mensen die niet weten wat ze willen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_116582625
Ik ben erg benieuwd naar het toestel.

1280 x 720 IPS, dat moet er wel goed uitzien.
Geen referral hier.
pi_116582803
Dan hier idd verder :)
Mooie OP trouwens, top!
  zondag 9 september 2012 @ 22:08:59 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116583064
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het toestel.

1280 x 720 IPS, dat moet er wel goed uitzien.
326.36 PPI, evenveel als een I9300 :9. Scherm zal wel iets minder zijn (aangezien de prijs daar ook naar is). Jiayu is wel geswitched van fabrikant/type wegens een betere kleurweergave. Ben benieuwd hoe dat nu uiteindelijk uit de verf gaat komen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116583329
*Ik vind het maar vreemd dat DHL naar België +- 5$ goedkoper is xD.

& Iemand hier enige idee wie de EMS-partner is in belgië ? Kan het niet vinden & geen idee of EMS betrouwbaar is...

Bestel de G3 normaal morgen, dank je voor de mooie deal!
pi_116583502
Woeiiii een eigen G3 topic *O*
let the waiting begin.....
pi_116583687
even terug komend op de post die Nodig plaatste

http://www.slatedroid.com(...)earch__1#entry421194

hier dus gespam van lightake..

daarin is te lezen,

Lightake is starting pre order this phone now,the phone will actually ship in 10 days

denk dat dit geblaat is, aangezien er nog helemaal niks duidelijk is over stock etc :P..

Morgen word hopelijk de zilver en grijze variant geupload idd, dan hoop ik ook daar coupons voor te kunnen regelen!
  zondag 9 september 2012 @ 22:19:56 #12
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116583736
Ik ben best erg zenuwachtig.. :@
  zondag 9 september 2012 @ 22:39:52 #13
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116585051
Zijn er überhaupt al accessoires te koop? Ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst en een screenprotector is wel handig. :P
pi_116585285
Teknu, waarom heb je screenprotector nodig.?
Kijk eens naar de filmpjes.

Je hebt gorillaz glas, dat is zelfs beter als menig screenprotector?
  zondag 9 september 2012 @ 22:45:02 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116585323
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef teknu het volgende:
Zijn er überhaupt al accessoires te koop? Ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst en een screenprotector is wel handig. :P
Inderdaad dit vraag ik me ook af, en mooie hoesjes ed... ze lijken wel wat op de site te verkopen. Misschien mooi om met een andere Fok(king) deal in een grote doos hier naartoe te halen :D

Zit trouwens bij de G3 standaard wel iets.. hoesje achtig iets (Check unpacking video's uit OP)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 9 september 2012 @ 22:52:00 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116585715
Als je naar de unboxing kijkt zie je er toch een screenprotector bijzitten? Bij m'n G2 zat er ook een bij (geen idee of dat standaard of een van de extra freebies was). 't Zal wel een standaard displaysize protector zijn (ik vind ze handig omdat ze niet zo vingerafdrukgevoelig zijn, niet per se om krassen tegen te gaan).

Verder vind je op Aliexpress, MisterTao (Taobao/Tmall) e.d. ook accessoires voor de G2, t.z.t. of als je zoekt nu vast ook al, zullen er ook covers/bumpers/hoesjes uit te zoeken zijn in jouw kleur...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 september 2012 @ 22:54:13 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116585857
Binnen een paar weken kan je dat spul allemaal op Taobao kopen, bij de G2 ook deze week 5 screenprotectors binnen gekregen (voor een dollar of 5 meen ik).

Wellicht is er dan wel iemand die een 100 van die dingen kan kopen. Voor 50 cent een postzegel is vast goedkoper dan allemaal los commissie betalen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 9 september 2012 @ 22:57:10 #18
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_116586027
Ik zal ook even dit topic blijven volgen, hoop dat er een goed chinees toestel uitkomt met uitschuif(qwerty)toetsenbordje à la mijn HTC Desire Z, die dingen mis ik in het huidige westerse assortiment (geen bb fan :') )

Overigens de grootste vooruitgang de afgelopen jaren op het gebied van chinese telefoons is de ondersteuning van 3G/HSDPA, tot een goed (2?) jaar geleden kon je alleen maar GPRS/WAP telefoons krijgen!
Koekje d'r bij?
pi_116586235
Ik wil er eigenlijk alleen een hoesje bij waar hij gewoon in en uit schuift.

Hij wijkt niet heel veel af van de S3, dus misschien is dat wat.
Geen referral hier.
  zondag 9 september 2012 @ 23:03:23 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116586327
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef eleganza het volgende:
Ik zal ook even dit topic blijven volgen, hoop dat er een goed chinees toestel uitkomt met uitschuif(qwerty)toetsenbordje à la mijn HTC Desire Z, die dingen mis ik in het huidige westerse assortiment (geen bb fan :') )

Overigens de grootste vooruitgang de afgelopen jaren op het gebied van chinese telefoons is de ondersteuning van 3G/HSDPA, tot een goed (2?) jaar geleden kon je alleen maar GPRS/WAP telefoons krijgen!
Ik kom ook van een Desire Z. Tobo is perfecto! _O_ Zouden ze intern moeten upgraden qua hardware en er Jellybean oppleuren, dan had ik die wel gehaald.

Maar de laatste tijd was 'ie zo frustrerend. :') Dan is m'n Jiayu G2 een verademing en de G3 zal wéér verbazen. Na trouwens lang qwerty-gewend te zijn eigenlijk geen problemen met omschakelen terug op touchscreen only gehad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116586465
Ik wil zo'n gave case met een fel kleurtje :@

Bij mijn HTC desire had je alleen van die cases die je telefoon heel dik maakte, bij deze gaat dat gelukkig beter. Zit nogsteeds te twijfelen tussen grijs en zwart, maar ik zal straks wel even de zwarte bestellen. :P

Senden met tracking code erbij maakt toch niet echt uit mbt douane toch? Post NL plakt er alleen maar een stickertje op. Op mijn werk zie ik trouwens sowieso bijna nooit geopende pakketjes..
pi_116586657
Ik hoop wel dat deze telefoon goede custom roms krijgt, mijn oude ZTE blade had een flinke community achter zich wat wel erg fijn was!
Ja.
  zondag 9 september 2012 @ 23:15:47 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116586849
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:11 schreef Xu het volgende:
Ik hoop wel dat deze telefoon goede custom roms krijgt, mijn oude ZTE blade had een flinke community achter zich wat wel erg fijn was!
Voor de G2 zijn naar mijn idee ook wel ROMS, maar aangezien die zo soepel liep heb ik me daar niet in verdiept. Je zal helaas de meeste info van die ROMS wel door translate moeten halen (ivm Chinees).
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 23:06 schreef Xetran het volgende:
Ik wil zo'n gave case met een fel kleurtje :@

Bij mijn HTC desire had je alleen van die cases die je telefoon heel dik maakte, bij deze gaat dat gelukkig beter. Zit nogsteeds te twijfelen tussen grijs en zwart, maar ik zal straks wel even de zwarte bestellen. :P

Senden met tracking code erbij maakt toch niet echt uit mbt douane toch? Post NL plakt er alleen maar een stickertje op. Op mijn werk zie ik trouwens sowieso bijna nooit geopende pakketjes..
Lightake maar even vragen of ze dat spul ook willen toevoegen aan het assortiment dus :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116586908
Lijkt mij dat Lightake op den duur wel accessoires gaat verkopen voor de G3 als er nu al zoveel pre-orders zijn en dan tel ik alleen maar de nederlandse pre-orders. Wij zijn vast niet de enige.
pi_116586913
Nou ja, het lijkt mij voor hun ook gewoon gratis geld aangezien de helft die zo'n ding wil wel een accessoire erbij koopt :P
  zondag 9 september 2012 @ 23:48:13 #26
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116588240
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef jonasr het volgende:
Teknu, waarom heb je screenprotector nodig.?
Kijk eens naar de filmpjes.

Je hebt gorillaz glas, dat is zelfs beter als menig screenprotector?
Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen. :P
pi_116588859
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef teknu het volgende:

[..]

Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen. :P
Dan heb jij de filmpjes nog niet gezien :D Walnoten kapot slaan, Stanley mes over 't beeldscherm halen etc. Geen enkele kras! Zelfs mijn Legend heeft na 2 jaar slechts 1 minuscuul krasje.

Zo'n protector heb je echt niet nodig imho.
pi_116589787
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef teknu het volgende:

[..]

Nou op m'n iphone 4 zit ook gorilla glas en zo moeilijk is het niet om daar krassen op te krijgen. :P
Niet het specifieke type wat de merknaam gorilla glass heeft iig.
Geen referral hier.
pi_116590395
wat is de reden dat de 2de sim geen 3G ondersteund? lijkt me technisch een peuleschilletje om op te lossen?
pi_116590653
screenprotector zal idd niet nodig zijn gezien de Gorilla glass functionaliteit..

toch kan het soms handig zijn ivm vingerafdrukken, meen zelfs te hebben gezien dat jiayu
een speciale protector aanbied die die dus vingeradruk proof moet zijn :P

ben zelf ook wel in voor een case of iets dergelijks :), ook dat zou ik morgen eens vragen aan lightake of ze dat nog gaan aanbieden, en anders moeten we dat idd van taobao/aliexpress en dergelijke afhalen :)
pi_116590924
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
wat is de reden dat de 2de sim geen 3G ondersteund? lijkt me technisch een peuleschilletje om op te lossen?
Energiebeheer... en het daadwerkelijke nut van double roaming, aangezien je toch maar op een netwerk daadwerkelijk een internetverbinding wilt/kunt hebben?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116591209
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Dan heb jij de filmpjes nog niet gezien :D Walnoten kapot slaan, Stanley mes over 't beeldscherm halen etc. Geen enkele kras! Zelfs mijn Legend heeft na 2 jaar slechts 1 minuscuul krasje.

Zo'n protector heb je echt niet nodig imho.
is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid :7

Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Xetran op 10-09-2012 03:29:25 ]
pi_116591618
Enige waar ik me zorgen om maak is de GPS. Wat ik begreep is het GPS signaal van de Jiayu's (Chineze uberhaupt) veel minder dan bijv. HTC / iphone.

GPS gebruik ik voor mijn fietstochten en als navigatie. Dat is dus even afwachten....
Love is in the air!
  maandag 10 september 2012 @ 08:22:36 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116592137
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid :7

Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee? :P
Na, voor 45 cent mee heb je hem bij een shop die wel goed service heeft en direct levert :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 06:45 schreef Landgeld het volgende:
Enige waar ik me zorgen om maak is de GPS. Wat ik begreep is het GPS signaal van de Jiayu's (Chineze uberhaupt) veel minder dan bijv. HTC / iphone.

GPS gebruik ik voor mijn fietstochten en als navigatie. Dat is dus even afwachten....
Heb de GPS op de G2 weinig gebruikt maar wat ik er van weet was dat wel aardig precies. Maar hoe dat met de G3 zit weet ik niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116592167
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 02:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

is wel handig, als je die plakkende screenprotector er niet afkrijgt kan je hem er gewoon afschrapen met een scheermesje oid :7

Niet thuis in de prijzen van vandaag, maar voor wat geheugen in de G3 is misschien de iBood van vandaag een goed idee? :P
Wat een toeval, was met hulp van shiznuts laatst precies op die terechtgekomen. Toch zal ik hem via een andere webshop halen (het prijsverschil is bijna niks meer als je die 6(!!!!!!!) euro verzendkosten erbij optelt + lees dat de service van iBood nog weleens slecht is + leverdatum van ibood is iets van 26 september las ik op de forums (dat zie je dan pas nadat je besteld hebt..)
http://tweakers.net/price(...)sdhc.html#tab:prices
EDIT:
Dit is toch de goedkoopste: http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html

[ Bericht 9% gewijzigd door nodig op 10-09-2012 08:48:17 ]
  maandag 10 september 2012 @ 08:34:01 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116592251
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:25 schreef nodig het volgende:

[..]

Wat een toeval, was met hulp van shiznuts laatst precies op die terechtgekomen. Toch zal ik hem via een andere webshop halen (het prijsverschil is bijna niks meer als je die 6(!!!!!!!) euro verzendkosten erbij optelt + lees dat de service van iBood nog weleens slecht is + leverdatum van ibood is iets van 26 september las ik op de forums (dat zie je dan pas nadat je besteld hebt..)
http://tweakers.net/price(...)sdhc.html#tab:prices
1e die gelist staat is duurder als de 2e..
De goedkoopste is dan: http://www.hardwarewebwin(...)&utm_source=tweakers
Ben ik nu gek of heb je daar ongelijk en is de eerste gewoon goedkoper :P?

Straks even kijken naar de g3 screenprotectors en hoesjes, wellicht kunnen we ze al ergens vinden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116592369
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben ik nu gek of heb je daar ongelijk en is de eerste gewoon goedkoper :P?

Straks even kijken naar de g3 screenprotectors en hoesjes, wellicht kunnen we ze al ergens vinden.
Hmm, misschien dat je toch gelijk hebt, ging er op 1 of andere manier vanuit dat de prijzen exclusief btw waren en die er later nog bijkwamen, maar als ik het opnieuw lees lijkt me dat toch niet :o . Maar dan kan je qua prijs hem beter hier bestellen: http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html
pi_116596489
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
  maandag 10 september 2012 @ 11:56:46 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116596675
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Tsurany het volgende:
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
Ja, dat is een risico wat je neemt. Een goede dual-sim telefoon met deze is hier Nederland helemaal duur (indien te verkrijgen). En als je al een goedkopere vind dan is de kans groot dat het ook van een Chinees merk is wat bij een kleine webshop wordt verkocht. Daar weet je ook niet wat je aan de ''garantie'' hebt.

Een familie lid heeft nu ondertussen 1 jaar geleden een toestel uit China gehaald en die doet het nog prima. De G2's die gekocht zijn in het China topic hebben ook nog geen mankementen (zover ik weet) en voelen zeker degelijk gebouwd aan.

Het is een gok die je neemt. Je betaald X bedrag minder maar je draagt zelf het risico als er wat kapot gaat.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116596774
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 01:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Energiebeheer... en het daadwerkelijke nut van double roaming, aangezien je toch maar op een netwerk daadwerkelijk een internetverbinding wilt/kunt hebben?
een redundante internetverbinding is geen slecht plan op je telefoon, gezien er vaak genoeg plekken zijn waar je met provider A of B geen ontvangst hebt maar met C wel..
de vraag is of je het er voor overhebt om daadwerkelijk dubbele internet kosten te hebben, maar dit was even puur theoretisch..
pi_116596830
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef Tsurany het volgende:
Pff ik twijfel enorm over deze telefoon. Hij is opzich niet duur en ik zoek wel naar een dual sim telefoon (prive en werk combineren op 1 telefoon) maar ik twijfel of deze telefoon wel betrouwbaar is qua kwaliteit. Als hij stuk gaat mag je hem op eigen kosten naar China sturen. Duur grapje.
als je over zulk soort dingen twijfelt, gewoon niet doen dan..

denk er wel aan dat je een telefoon van 130 euro koopt en in china..
product oogt qua kwaliteit gewoon goed, en dat zal hij ook vast zijn..

gaat hij kapot, dan kun je er dus voor kiezen om hem voor 25 euro ofzo naar china te sturen..
dan nog is je telefoon maar 155 euro dan.. voor dat bedrag koop je in Nederland geen vergelijkbaar product als de G3..

in verhouding zou je dus zeker 2 keer je telefoon kapot kunnen laten gaan, en dan een nieuwe kopen om nog gelijkwaardig te zijn met de prijs van bijvoorbeeld een nieuwe Samsung Galaxy S2..
  maandag 10 september 2012 @ 12:27:21 #42
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116597559
Hmmm, even volgen :) Over 3 maanden zit ik in Hong Kong en heb ik een nieuwe phone nodig :)
pi_116597835
ahh ze zijn nu bezig bij lightake om de kleuren te updaten, Grijs en zilver worden nu ook toegevoegd..
echter heb ik daar nog geen coupon van bemachtigd, morgen krijg ik die wss :)
pi_116598232
Hij is idd niet duur nee, dat klopt. En ik krijg nog 42% korting op aanschaf van "een telefoon" dus dat scheelt ook weer. De enige telefoon in Nederland die in aanmerking komt is de Desire V, die is qua specs vergelijkbaar met mijn twee jaar oude Desire HD en is het dubbele qua bedrag. Zal hem dan gewoon bestellen en de gok nemen :)
pi_116598272
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:49 schreef Tsurany het volgende:
Hij is idd niet duur nee, dat klopt. En ik krijg nog 42% korting op aanschaf van "een telefoon" dus dat scheelt ook weer. De enige telefoon in Nederland die in aanmerking komt is de Desire V, die is qua specs vergelijkbaar met mijn twee jaar oude Desire HD en is het dubbele qua bedrag. Zal hem dan gewoon bestellen en de gok nemen :)
is dat niet alleen als je met een nederlandse factuur aan komt zetten ofzo :P
pi_116598317
Internationaal bedrijf, mag aannemen dat dit dan geen probleem is. Bovendien geven ze zelf aan dat ik een creditcard afschrift moet geven als mijn telefoon in een andere valuta betaald wordt.
pi_116598340
Bedankt downstar!

Zojuist een zwarte G3 besteld voor 150 euries
pi_116598345
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Tsurany het volgende:
Internationaal bedrijf, mag aannemen dat dit dan geen probleem is. Bovendien geven ze zelf aan dat ik een creditcard afschrift moet geven als mijn telefoon in een andere valuta betaald wordt.
ow :D mooie deal dan :P
pi_116598433
En besteld :) Zal wel zien wat het gaat worden. Was 151 euro kwijt. Voor DHL verzending gekozen aangezien ik dat gewoon veel meer vertrouw. Komt er wellicht belasting bij, so be it. Dat kan ik nog wel missen.
pi_116598677
same here, zo lang de kosten onder de 200 euro blijven ben ik happy. kan mijn Galaxy SII met jelly bean naar de misses. en heb ik voortaan nog maar 1 telefoon bij ipv 2 *O*
pi_116598897
Iemand alle kleurmodellen van Jiayu op een rijtje? In de OP staat een foto van de Zilvere versie neem ik aan?
Love is in the air!
pi_116599017
Zilvere en de witte, de zwarte staat op de site zelf.

In de shop van Jiayu kan je trouwens allang hoesjes enzo kopen, ik spreek alleen geen reet Chinees :')
pi_116599448
Deze vind ik erg mooi:

Helaas nog niet verkrijgbaar met code :)
Love is in the air!
  maandag 10 september 2012 @ 13:40:50 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116599552
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi: [ afbeelding ]

Helaas nog niet verkrijgbaar met code :)
Die komt ook niet beschikbaar.

Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.

De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)

Tenminste als mijn info tot zover correct is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116599639
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die komt ook niet beschikbaar.

Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.

De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)

Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Helemaal correct robert :)

ik ben nog even aan het kijken voor wat HQ foto's van alle kleuren..
maar die vind ik niet zo 1 2 3..

hier onder staan de kleuren, waar voorheen uitgekozen kon worden.. daaruit hebben de mensen 3 kleuren gekozen die jiayu dus hebben geproduceerd. daarbij gaat het om de kleuren
Zwart, donkergrijs en zilver.. op de foto dus de kleuren 2 , 4 en 6 (vlnr)


[ Bericht 25% gewijzigd door Downstar op 10-09-2012 13:51:11 ]
pi_116599815
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die komt ook niet beschikbaar.

Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.

De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)

Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Thanks :) Grijs / zilver nog niet te bestellen dus?
Love is in the air!
  maandag 10 september 2012 @ 13:51:15 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116599841
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Thanks :) Grijs / zilver nog niet te bestellen dus?
Nee, als we de coupons hebben mailen we iedereen nogmaals.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116599861
Dan dus toch maar een zilveren erbij bestellen, heb ik er twee :P
pi_116599887
Deze vind ik erg mooi:





Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon :)
Love is in the air!
pi_116599969
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon :)
Dan is dit denk ik de grijze en staan alle foto's op dit forum:

Love is in the air!
pi_116599992
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon :)
dat is groen..

je kan toch wel zien dat dit de zilveren variant is ? die coupon komt wss morgen dus



hier wss de kleuren link Donkergrijs, midden zilver, rechts ook donkergrijs denk ik( moeilijk te zien door flits)

maar dit is de zwarte variant:




en hier zilver en wss donkergrijs of zwart ( het kleur verschil daarin is wss niet heel veel en dus moeilijker te zien)





pi_116600078
Het is alleen wat lastig te zien.

Samenvatting is dan (?) :)

Grijs licht (zilver):


Dit is de Gijs donker


En dit is zwart


Is het ook bekend dat Grijs donker morgen beschikbaar komt?
Love is in the air!
pi_116600242
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef Landgeld het volgende:
Het is alleen wat lastig te zien.

Samenvatting is dan (?) :)

Grijs licht (zilver):
[ afbeelding ]

Dit is de Gijs donker
[ afbeelding ]

En dit is zwart
[ afbeelding ]

Is het ook bekend dat Grijs donker morgen beschikbaar komt?
Wat loop je nou te blaten man, zoals gezegd komen die coupons mogen voor die kleuren...
je 2de plaatje is gewoon de zilver variant maar dan een computerrender.. ipv een echte foto..
pi_116600259
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's

http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html

daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
pi_116600366
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's

http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html

daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
Thanks ^O^
(m.b.t. datum - coupon kleuren even verkeerd gelezen, excusez moi :% )
Love is in the air!
pi_116600843
Lol, de andere kleuren zijn duurder :P
pi_116600902
Zwart. O+
pi_116601332
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Lol, de andere kleuren zijn duurder :P
dat is wss nog fout, de zwarte werd ook eerst voor die prijs in de webshop gezet
werd later aangepast naar 183$..
pi_116606817
LightTake al enige tip gegeven over wanneer ze verzenden/ ze er zelf aan geraken?
Hopelijk voor eind september.
Ik bestel vanavond de zwarte!
  maandag 10 september 2012 @ 17:04:40 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116607107
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef jonasr het volgende:
LightTake al enige tip gegeven over wanneer ze verzenden/ ze er zelf aan geraken?
Hopelijk voor eind september.
Ik bestel vanavond de zwarte!
Quote van het forum van Lightake:
quote:
Hi friend, We''re predicting that it will be in stock around 2 weeks. But we can''t guarantee that at present.Nice day.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116609333
De foto's gemaakt met het toestel zien er keurig uit moet ik zeggen.
Geen referral hier.
pi_116610545
De G3 ziet er prima uit in de filmpjes, dankjewel voor link Downstar. Wat houdt de benchmark op pagina 3 in eigenlijk, algemene prestaties?
  maandag 10 september 2012 @ 19:14:13 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116612458
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:29 schreef dasouza het volgende:
De G3 ziet er prima uit in de filmpjes, dankjewel voor link Downstar. Wat houdt de benchmark op pagina 3 in eigenlijk, algemene prestaties?
De eerste 4 plaatjes zijn van Antutu benchmark, zover ik weet heel populair in China maar niet heel erg veel zeggend.

Tweede set plaatjes op de pagina is van de wifi, die boven verwachting goed werkt als ik het zo lees.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116613266
Pff kan echt niet wachten tot ik hem kan preorderen, maarja het geld is nog onderweg :( Ik ga nu 99% voor zwart, vind die er toch echt uitspringen!

Btw: It's not just you! http://lighttake.com looks down from here.
  maandag 10 september 2012 @ 19:32:40 #75
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116613431
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef nodig het volgende:
Pff kan echt niet wachten tot ik hem kan preorderen, maarja het geld is nog onderweg :( Ik ga nu 99% voor zwart, vind die er toch echt uitspringen!

Btw: It's not just you! http://lighttake.com looks down from here.
http://lightake.com/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116614106
quote:
xD, maar alsnog vaag want ik had dus lightake.com open staan en tikte iets in het zoekvenster (dat iets was natuurlijk jiayu g3 :D) en toen wou die niet meer laden..
Even voor de zekerheid in mn geschiedenis gekeken :p :
http://isearch.avg.com/lightake.com/Search.do/Search.jiayu%2520g3
Daarna dus verkeerd ingetypt in downforeveryoneor..
pi_116615829
Oke ik heb mijn G3 geannuleerd..!!

de G4 komt op 1 oktober uit en daarvoor is alles al wel geregeld..
de G4 kost ook maar 140 euro en heeft een 12 MP camera, 5 inch scherm Quadcore 1,5 Ghz processor en 2 GB ram

ook deze is bij lightake.com te koop, zie link:


http://www.lightake.com/detail.do/sku._JY_G4_5.0__MTK688_quad_core...Android4.0_2GB


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116616109
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Downstar het volgende:
Oke ik heb mijn G3 geannuleerd..!!

de G4 komt op 1 oktober uit en daarvoor is alles al wel geregeld..
de G4 kost ook maar 140 euro en heeft een 12 MP camera, 5 inch scherm Quadcore 1,5 Ghz processor en 2 GB ram

ook deze is bij lightake.com te koop, zie link:


http://www.lightake.com/detail.do/sku._JY_G4_5.0__MTK688_quad_core...Android4.0_2GB


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love is in the air!
pi_116616170
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Downstar het volgende:
Oke ik heb mijn G3 geannuleerd..!!

de G4 komt op 1 oktober uit en daarvoor is alles al wel geregeld..
de G4 kost ook maar 140 euro en heeft een 12 MP camera, 5 inch scherm Quadcore 1,5 Ghz processor en 2 GB ram

ook deze is bij lightake.com te koop, zie link:


http://www.lightake.com/detail.do/sku._JY_G4_5.0__MTK688_quad_core...Android4.0_2GB


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klikte..... :@
pi_116616700
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef nodig het volgende:

[..]

xD, maar alsnog vaag want ik had dus lightake.com open staan en tikte iets in het zoekvenster (dat iets was natuurlijk jiayu g3 :D) en toen wou die niet meer laden..
Even voor de zekerheid in mn geschiedenis gekeken :p :
http://isearch.avg.com/lightake.com/Search.do/Search.jiayu%2520g3
Daarna dus verkeerd ingetypt in downforeveryoneor..
Bedankt voor je link! Hierin is ook een test te vinden van de batterij: (bedankt google translate)
Even verkort en voor hoe ik het begrijp: (met testen volgens mij steeds de dual sims actief standby?)

1 uur standby: Samen G3 moet 1% van de netstroom kan duren 1,5 uur standby in theorie kan continu standby 5-6 dagen. Dit is zeer goed voor de dual-core smartphone .

1 uur gamen: dual-kaart dual standby-modus, 2G-kaart dataverbinding open, 50% van het spel volume, helderheid: Indoor Auto. Een uur speeltijd om het vermogensverlies te zien. Het elektriciteitsverbruik daalde 15% na een uur

1 uur film kijken: De testmethode: dual-kaart dual standby-modus, WIFI link opent, 50% van de video volume, helderheid: Indoor Auto. Duur 1 uur om het vermogensverlies te zien. De resultaten kwam naar buiten, open WIFI online video afspelen deed zelfs de Cairo spel power-_-! Een uur met slechts 11% van het elektriciteitsverbruik. Continue watch online video in staat zou zijn afgelopen negen uur, en de prestaties zijn nog steeds erg goed

Dus zolang je niet gamed en geen film kijkt kan je accu lang mee :P

[ Bericht 0% gewijzigd door tharonny op 10-09-2012 20:27:23 (miste een enter ^^) ]
  maandag 10 september 2012 @ 20:27:42 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116616762
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef tharonny het volgende:

[..]

Bedankt voor je link! Hierin is ook een test te vinden van de batterij: (bedankt google translate)
Even verkort en voor hoe ik het begrijp: (met testen volgens mij steeds de dual sims actief standby?)
1 uur standby: Samen G3 moet 1% van de netstroom kan duren 1,5 uur standby in theorie kan continu standby 5-6 dagen. Dit is zeer goed voor de dual-core smartphone .

1 uur gamen: dual-kaart dual standby-modus, 2G-kaart dataverbinding open, 50% van het spel volume, helderheid: Indoor Auto. Een uur speeltijd om het vermogensverlies te zien. Het elektriciteitsverbruik daalde 15% na een uur

1 uur film kijken: De testmethode: dual-kaart dual standby-modus, WIFI link opent, 50% van de video volume, helderheid: Indoor Auto. Duur 1 uur om het vermogensverlies te zien. De resultaten kwam naar buiten, open WIFI online video afspelen deed zelfs de Cairo spel power-_-! Een uur met slechts 11% van het elektriciteitsverbruik. Continue watch online video in staat zou zijn afgelopen negen uur, en de prestaties zijn nog steeds erg goed

Dus zolang je niet gamed en geen film kijkt kan je accu lang mee :P
8.5 uur video hoef ik met mijn Xperia S niet te proberen :N
Denk dat dit zeer nette tijden zijn, al is de batterij daar ook naar natuurlijk. :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116616900
Zijn zeker nette tijden, 1 uur gamen en 15% accu is echt zeer netjes.

Verwacht er erg veel van.
Geen referral hier.
pi_116617153
Dit zijn natuurlijk ook maar testresultaten van 1 iemand, dus ben benieuwd wat de algemene tijden met verbruik zullen zijn. Ik ben vooral blij dat standby lang mee gaat.(hoewel de telefoon niet veel rust zal krijgen straks >:) )

15% accu voor een uur gamen lijkt mij nogal veel? Of is dat bij alle smartphones wel een beetje een gemiddelde denk?


Las bij die link ook ergens dat de telefoon niet geroot is.. Toch maar uitzoeken hoe we dan straks AdAway kunnen installeren :P
  maandag 10 september 2012 @ 20:40:50 #84
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116617545
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:34 schreef tharonny het volgende:
Dit zijn natuurlijk ook maar testresultaten van 1 iemand, dus ben benieuwd wat de algemene tijden met verbruik zullen zijn. Ik ben vooral blij dat standby lang mee gaat.(hoewel de telefoon niet veel rust zal krijgen straks >:) )

15% accu voor een uur gamen lijkt mij nogal veel? Of is dat bij alle smartphones wel een beetje een gemiddelde denk?

Las bij die link ook ergens dat de telefoon niet geroot is.. Toch maar uitzoeken hoe we dan straks AdAway kunnen installeren :P
15% is netjes hoor!

Volledige belasting van je proccesor (en rest van de tel) gecombineerd met je scherm een uur lang aan..! :)
Dan zuipt hij als een málle... met m'n telefoon nu red ik dat misschien geeneens op hele accu :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116622398
belangrijkste functie is voor mij toch wel de dual simkaart. Als ik wil gamen zet ik wel een ps3/xbox of pc aan. Standby tijd met 2 simkaarten is wel een intressant stuk.
pi_116624914
Op Aliexpress zijn er veel accessoires te vinden. Dingen beginnen vaak al op 9 usd though, er is ook een leuk hoesje met een soort van deksel die het scherm bedekt(staat in de OP geloof ik) die voor rond de 19 usd gaat :P
pi_116626084
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Xetran het volgende:
Op Aliexpress zijn er veel accessoires te vinden. Dingen beginnen vaak al op 9 usd though, er is ook een leuk hoesje met een soort van deksel die het scherm bedekt(staat in de OP geloof ik) die voor rond de 19 usd gaat :P
19$ voor een hoesje is wel enorm hoog imo.. daarnaast had ik ook wel ebay verwacht als seller van accesoires.. echter daar nog helemaal niks te vinden ..
  maandag 10 september 2012 @ 22:54:21 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116626229
Hoesjes etc komen vanzelf voor een betere prijs. Desnoods komt er een samenkoop actie :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116626295
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:
Hoesjes etc komen vanzelf voor een betere prijs. Desnoods komt er een samenkoop actie :P!
eerst maar eens afwachten hoe de G3 nou als standaard pakket word geleverd, bij alle unboxings heb ik nog overal wel een backcase en bumper gezien + screenprotector..
  maandag 10 september 2012 @ 22:55:48 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116626330
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

eerst maar eens afwachten hoe de G3 nou als standaard pakket word geleverd, bij alle unboxings heb ik nog overal wel een backcase en bumper gezien + screenprotector..
Wil niet zeggen dat LT die er niet uit kan bezuinigen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116626646
Man man man... Leg die site er weer uit :( Morgen als het goed is geld op mn paypall, hopen dat de site dan weer up is...
pi_116626710
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef tharonny het volgende:
Man man man... Leg die site er weer uit :( Morgen als het goed is geld op mn paypall, hopen dat de site dan weer up is...

man man man ga je internet provider is betalen man :D, lightake is gewoon up hoor?

niet toevallig lighttake getypt?


alleen frontpage werkt bij mij, vreemd.. site is laatste paar dagfen af en toe ff offline..
hoorde ook vanmorgen van medewerkers dat ze er mee bezig zouden gaan etc, dus mogelijk nu?
pi_116626977
Ha, zal al op al mn browsers te proberen :P Nouja morgen weer een dag. Misschien dat ze nu de andere kleuren op de site erop zetten :D
pi_116627297
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef tharonny het volgende:
Ha, zal al op al mn browsers te proberen :P Nouja morgen weer een dag. Misschien dat ze nu de andere kleuren op de site erop zetten :D
Die stonden er vanmiddag al op hoor :)

enige probleem is dat ik nog geen coupons had gekregen om de prijs te verlagen naar 165$..
pi_116630658
Zie dit topic nu voor het eerst, mooi toestel!
'Jammer' dat ik nog tot volgende zomer aan m'n S2 vastzit :9
En hij is iets te duur om zomaar te kopen...
pi_116632964
Als ik nu naar lightake ga word ik doorgelinkt naar de mobiele versie, die wel gewoon werkt.
  dinsdag 11 september 2012 @ 08:23:19 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116633576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 07:07 schreef nodig het volgende:
Als ik nu naar lightake ga word ik doorgelinkt naar de mobiele versie, die wel gewoon werkt.
De normale site werkt ook gewoon als je maar niet via de main page naar hun toe gaat ;)

http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925 - G3 Zwart

http://lightake.com/detai(...)rtphone___Gray-58228 - G3 Grijs

http://lightake.com/detai(...)phone___Silver-58229 - G3 Zilver

(Edit, 9:09 zie dat ze het inmiddels gefixt hebben, geen wap versie meer :) )

[ Bericht 6% gewijzigd door tokko1 op 11-09-2012 09:08:27 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116634935
Jammer, huidige coupon werkt niet met de grijze versie.
Toch nog even wachten
pi_116634999
Iemand enig idee of het mogelijk is om alsnog van kleur te veranderen? Ik heb al betaald met Paypal.

Moet ik deze nu annuleren (en zie je dat geld ooit terug? iemand ervaring?) en wachten op een nieuwe coupon, of nog een dag wachten op antwoord van de helpdesk? Ook wil ik mn verzendmethode nog wijzigen als het kan :')
pi_116635048
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef dramatic het volgende:
Iemand enig idee of het mogelijk is om alsnog van kleur te veranderen? Ik heb al betaald met Paypal.

Moet ik deze nu annuleren (en zie je dat geld ooit terug? iemand ervaring?) en wachten op een nieuwe coupon, of nog een dag wachten op antwoord van de helpdesk? Ook wil ik mn verzendmethode nog wijzigen als het kan :')
Je krijgt vast gewoon een refund als je nu cancelt, maar wellicht duurt het even voordat je je geld terug hebt met die Chinezen.

Daarna gewoon hele nieuwe bestelling maken als je coupon hebt.
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:48:46 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116635056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef dramatic het volgende:
Iemand enig idee of het mogelijk is om alsnog van kleur te veranderen? Ik heb al betaald met Paypal.

Moet ik deze nu annuleren (en zie je dat geld ooit terug? iemand ervaring?) en wachten op een nieuwe coupon, of nog een dag wachten op antwoord van de helpdesk? Ook wil ik mn verzendmethode nog wijzigen als het kan :')
Gewoon een berichtje naar de helpdesk dat je een andere SKU wil (en dan de kleur van die sku) En graag wil bijbetalen voor DHL.

Ze zullen dan vanzelf zeggen wat je moet doen.
Of gewoon dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:48 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Je krijgt vast gewoon een refund als je nu cancelt, maar wellicht duurt het even voordat je je geld terug hebt met die Chinezen.

Daarna gewoon hele nieuwe bestelling maken als je coupon hebt.
LT is naar mijn idee wel redelijk snel met dat soort dingen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116635107
Okee, voor het gemak de helpdesk gemaild dat ze 'm mogen cancelen. Bij dezen houd ik me aanbevolen voor een coupon voor de zilveren!
pi_116635277
Coupon voor de andere kleuren heb ik in bezit :), dus die zal ik in de loop van de dag naar iedereen toemailen :)!
pi_116635329
Zal ik dan nog een G3 bestellen, andere kleur bestellen of de zwarte houden... keuzes zijn moeilijk :(
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:24:35 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116635907
Slecht nieuws... levering zal pas laat in okt gebeuren.
Meer informatie verschijnt ná 1 oktober. Dus dikke ****
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116636046
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef tokko1 het volgende:
Slecht nieuws... levering zal pas laat in okt gebeuren.
Meer informatie verschijnt ná 1 oktober. Dus dikke ****
Bron?
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:33:26 #107
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116636109
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:30 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Bron?
Chinese contacten ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116636341
Zou wel minder zijn! :( trouwens, wie weet welke connector er gebruikt wordt om de batterij op te laden? Een eigen type, of eerder micro usb? Kan het niet onmiddellijk duidelijk terugvinden, maar mij lijkt het micro usb. Kan iemand dat bevestigen?
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:49:31 #109
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116636527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef mathske1 het volgende:
Zou wel minder zijn! :( trouwens, wie weet welke connector er gebruikt wordt om de batterij op te laden? Een eigen type, of eerder micro usb? Kan het niet onmiddellijk duidelijk terugvinden, maar mij lijkt het micro usb. Kan iemand dat bevestigen?
Gewoon micro usb.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:50:36 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116636551
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef tokko1 het volgende:
Slecht nieuws... levering zal pas laat in okt gebeuren.
Meer informatie verschijnt ná 1 oktober. Dus dikke ****
Dan wachten we op de officiële bevestiging van dat bericht.. Bericht met vertraging blijkt al bevestigd te worden aan verschillende leveranciers. Binnen enkele dagen volgt meer info met betrekking tot de hoe en wat (of die 1 oktober wel of niet meer info komt).

Problemen lijken te liggen bij prijsverhogingen van de 6677 processor door een stijgende vraag. Eind september zal de vraag wel weer dalen / productie stijgen waardoor de prijzen normaliseren (dat is mijn gok nu)

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 11-09-2012 10:56:08 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116636667
Pff... zou balen zijn.
Hebben we hem pas eind november waarschijnlijk als dit waar is :{
pi_116637061
Was te verwachten. Als het te lang gaat duren cancel ik hem wel. Wil hem wel voor eind oktober binnen hebben eigenlijk.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:09:09 #113
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116638580
Wow is dat even balen.. Dat wordt voor mij een cancel en een alternatief zoeken.
pi_116638702
Laten we eerst nou eens de officiele berichten wachten..

waar dat oktober op gebaseerd is weet ik niet.. maar ik neem aan dat Tokko de zelfde 'bronnen' als mij gebruikt..

Mij werd vanmorgen al door Lightake vermeld, dat er mogelijk vertraging bij de G3 weer is..
omdat de MTK6577 moeilijker leverbaar zou zijn... en ze mogelijk een andere CPU gaan gebruiken..
echter gebruiken enorm veel chinese smartphones die MTK6577, dus dan zullen alle merken zoals bijvoorbeeld zopo of Goophone ook problemen hebben neem ik aan?? daar hoor je niks over dus..

Echter denk ik dat dit niet het geval en zeker niet bij de 1e batch, aangezien die batch al een tijdje in de productie is(eind augustus).. waarom zouden ze er nu pas mee komen dan?

Ik wacht dus gewoon even op officiele berichtgeving..
pi_116640489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:14 schreef Downstar het volgende:
Laten we eerst nou eens de officiele berichten wachten..

waar dat oktober op gebaseerd is weet ik niet.. maar ik neem aan dat Tokko de zelfde 'bronnen' als mij gebruikt..

Mij werd vanmorgen al door Lightake vermeld, dat er mogelijk vertraging bij de G3 weer is..
omdat de MTK6577 moeilijker leverbaar zou zijn... en ze mogelijk een andere CPU gaan gebruiken..
echter gebruiken enorm veel chinese smartphones die MTK6577, dus dan zullen alle merken zoals bijvoorbeeld zopo of Goophone ook problemen hebben neem ik aan?? daar hoor je niks over dus..

Echter denk ik dat dit niet het geval en zeker niet bij de 1e batch, aangezien die batch al een tijdje in de productie is(eind augustus).. waarom zouden ze er nu pas mee komen dan?

Ik wacht dus gewoon even op officiele berichtgeving..
Dit, paniek zaaien is niet zo moeilijk in dit topic. Iedereen zit er met smart op te wachten haha.
pi_116641166
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:59 schreef Downstar het volgende:
Coupon voor de andere kleuren heb ik in bezit :), dus die zal ik in de loop van de dag naar iedereen toemailen :)!
Top!
Love is in the air!
pi_116641229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:14 schreef Downstar het volgende:
Laten we eerst nou eens de officiele berichten wachten..

Dat zou ik ook voorstellen :) even afwachten.

Wel jammer dat de specs tegen die tijd weer verouderd zijn ;)
Love is in the air!
pi_116641445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dat zou ik ook voorstellen :) even afwachten.

Wel jammer dat de specs tegen die tijd weer verouderd zijn ;)
Dan nog betaal je toch nog niks voor die specs ofwel?

130 euro voor een telefoon met de specs van een S2, daar mag je best nog even een paar weekjes op wachten.. al is het lastig natuurlijk :D
pi_116641489
Ik heb de eerst 25 mensen al gemaild, ik ben echter even in een bespreking..
de rest mail ik dus later! ( of robert moet even wat doorsturen als hij tijd heeft!)
pi_116645317
Ik heb de mail binnen, wel jammer van die vertraging, hoop toch echt dat we hem eind Oktober in handen kunnen hebben.
pi_116646184
Niemand hier die Chinees kan lezen?

http://bbs.ejiayu.com/thread-213651-208-1.html

Google translate levert niet zoveel op :').
Geen referral hier.
pi_116646379
Alle mails zijn verstuurd, mogelijk wat vertraging op Gmail.. dus wacht nog even af met klagen dat je geen mail hebt ontvangen :P

vanavond zal iedereen als goed is de mail binnen moeten hebben :D
pi_116646400
Ik hoop niet dat die andere versies eerder worden verzonden :P.
Geen referral hier.
pi_116646457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Downstar het volgende:
Alle mails zijn verstuurd, mogelijk wat vertraging op Gmail.. dus wacht nog even af met klagen dat je geen mail hebt ontvangen :P

vanavond zal iedereen als goed is de mail binnen moeten hebben :D
Top! Gelijk die grijze bestellen :)
pi_116647082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Downstar het volgende:
Alle mails zijn verstuurd, mogelijk wat vertraging op Gmail.. dus wacht nog even af met klagen dat je geen mail hebt ontvangen :P

vanavond zal iedereen als goed is de mail binnen moeten hebben :D
Ik heb hem binnen!
Is deze coupon ook maar een week geldig?
pi_116647515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:20 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik heb hem binnen!
Is deze coupon ook maar een week geldig?
Ga ik uit van wel, niet helemaal zeker over ;)
pi_116649138
quote:
Nice, weinig concreet, maar goed nieuws.
Geen referral hier.
pi_116649654
quote:
Dank voor de update :)

goed nieuws dus, en dus zoals ik al aangaf paniek om niks :)!

daarnaast word dus ook aangegeven dat de filmpjes die op internet circuleren, nog diegene zijn met slecht scherm.. het model wat verkocht word aan de klanten zijn de gene met het betere scherm ( betere brightness, zwart is ook zwart etc)

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 11-09-2012 17:32:55 ]
pi_116649730
Heb zo juist de zilveren gepreordered, ook al twijfel ik nog steeds tussen donker grijs en zilver :D
pi_116650320
Getroll om niks dus eerder vandaag hier. :)
pi_116650798
Hoe zit het met de "network license" van de Jiayu g3? Hebben wij er iets mee te maken of ze wel of niet die licentie hebben?

En over het "nieuwe scherm". Op die link waar ik ook de info over de batterijduur vandaan haalde zag ik foto's van de G2 en de G3 naast elkaar. Daarop leek het al dat het scherm van de G3 minder mooi was. Dat zal dus ook het "oude" scherm zijn?
pi_116651065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef tharonny het volgende:
Hoe zit het met de "network license" van de Jiayu g3? Hebben wij er iets mee te maken of ze wel of niet die licentie hebben?

En over het "nieuwe scherm". Op die link waar ik ook de info over de batterijduur vandaan haalde zag ik foto's van de G2 en de G3 naast elkaar. Daarop leek het al dat het scherm van de G3 minder mooi was. Dat zal dus ook het "oude" scherm zijn?
1. Nee, nouja het vertraagt de levertijd van de G3 voor ons iets, maar je kan er gewoon hiermee bellen smsen internetten netzo als met een Nederlandse telefoon. Gizchina heeft vandaag bericht dat ze de license hebben en dus mogen produceren/verkopen.

2. Scherm van de G3 lelijker dan G2? huh ;p Maar dit is zeer waarschijnlijk inderdaad het oude scherm aangezien ze gister pas over het nieuwe scherm bericht hebben.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:08:31 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116651079
Just ship 'em already. ~O>
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116652090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef nodig het volgende:

[..]

1. Nee, nouja het vertraagt de levertijd van de G3 voor ons iets, maar je kan er gewoon hiermee bellen smsen internetten netzo als met een Nederlandse telefoon. Gizchina heeft vandaag bericht dat ze de license hebben en dus mogen produceren/verkopen.

2. Scherm van de G3 lelijker dan G2? huh ;p Maar dit is zeer waarschijnlijk inderdaad het oude scherm aangezien ze gister pas over het nieuwe scherm bericht hebben.
Kan jij geen Engels ofzo? laatst had je ook al wat fout vertaald via gizchina..

Gizchina heeft helemaal niet vandaag bericht dat ze de licentie hebben..
hij zegt juist dat hij goednieuws heeft, maar het helaas niet over de network license gaat
want als dat het was, was het geen goed nieuws, maar geweldig nieuws..

Die network licentie heeft daarnaast helemaal niks te maken met het wel of niet kunnen internetten/bellen/smsen hier in Nederland. Om even te bevestigen dat kan inderdaad in Nederland gewoon met deze telefoon.

Die Network License, geeft Jiayu het recht om de telefoon te verkopen in china, zodat de telefoon in het chinese netwerk zich mag aanmelden zeg maar..

uiteraard heeft dit ook wel degelijk effect voor ons, Jiayu verzend namelijk niet internationaal alleen binnen china. Dus zolang die licentie er niet is, word de telefoon niet uitgezonden naar Klanten/wholesalers. DUS OOK NIET NAAR LIGHTAKE..

Daarnaast mogen we met zijn alle niet klagen vind ik, volgens Jiayu zou de officiele launch pas op 15 september zijn, dat is dus vervroegd naar 5 september.. dus dat was een voordeeltje..

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 11-09-2012 18:42:46 ]
pi_116652216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kan jij geen Engels ofzo? laatst had je ook al wat fout vertaald via gizchina..

Gizchina heeft helemaal niet vandaag bericht dat ze de licentie hebben..
hij zegt juist dat hij goednieuws heeft, maar het helaas niet over de network license gaat
want als dat was geen goed nieuws, maar geweldig nieuws..

Die network licentie heeft daarnaast helemaal niks te maken met het wel of niet kunnen internetten/bellen/smsen hier in Nederland. Om even te bevestigen dat kan inderdaad in Nederland gewoon met deze telefoon.

Die Network License, geeft Jiayu het recht om de telefoon te verkopen in china, zodat de telefoon in het chinese netwerk zich mag aanmelden zeg maar..

uiteraard heeft dit ook wel degelijk effect voor ons, Jiayu verzend namelijk niet internationaal alleen binnen china. Dus zolang die licentie er niet is, word de telefoon niet uitgezonden naar Klanten/wholesalers. DUS OOK NIET NAAR LIGHTAKE..

Daarnaast mogen we met zijn alle niet klagen vind ik, volgens Jiayu zou de officiele launch pas op 15 september zijn, dat is dus vervroegd naar 5 september.. dus dat was een voordeeltje..
Ik lees altijd te snel er door heen :9
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:56:03 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116653031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik lees altijd te snel er door heen :9
Dan moet je daar iets meer tijd voor nemen. Voordat je ons blij maakt met de zoveelste dooie mus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef shiznuts het volgende:
Just ship 'em already. ~O>
Ik denk dat hier de key ingredient van China shopping weer op de proef gaat worden gesteld :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:07:00 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116653608
Da's de toekomst, dat iedereen thuis gewoon een 'replicator' or 'teleportal' heeft staan waar die dingen instantly verschijnen. Iedereen een hightech 3D-printer thuis die ook printplaatjes, circuitsboard enzo maakt. Elk huis wordt dan op een centraal depot voor bouwstoffen aangesloten, zoals het waternet. Dan betaal je alleen voor het ontwerp en de grondstoffen en heb je je producten zo snel als een bapao'tje opwarmen in de magnetron. *Ping!* :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116655539
Twee vraagjes:

- welke adapter bestellen jullie mee?
- ik kan op Lighttake geen service/ product vinden waarbij ze alle merkgegevens van het pakketje afhalen en de goods verzenden als 'gift'. Iets wat bijv. dealextreme.com wel heeft. Klopt dit?
Love is in the air!
pi_116655694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Landgeld het volgende:
Twee vraagjes:

- welke adapter bestellen jullie mee?
- ik kan op Lighttake geen service/ product vinden waarbij ze alle merkgegevens van het pakketje afhalen en de goods verzenden als 'gift'. Iets wat bijv. dealextreme.com wel heeft. Klopt dit?
je kan tijdens het bestellen van de order, dropshipping aanklikken als het goed is..dan worden logos van pakketjes gehaald.

een adapter? als je bedoel stroom adapter.. die bestel ik niet mee die zit al in het pakketje neem ik aan..

als je bedoeld een adapter voor het omzetten van de aansluiting, gewoon een US TO EU plugje..
deze ( http://lightake.com/detai(...)onverter_Black-47404)
pi_116655762
Bedankt! Jep.
Verder vanmiddag aangemeld voor een account, nog geen bevestigingmail ontvangen. Even afwachten, ook geen spam-box. Anders bestellen zonder account, al is dat wellicht niet handig als ik iets ooit moet ruilen o.i.d.
Love is in the air!
pi_116656462
Zijn er al reviews? Ervaringen? Wat kostie?
pi_116656574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Peunage het volgende:
Zijn er al reviews? Ervaringen? Wat kostie?
even teruglezen!
Love is in the air!
pi_116656668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Peunage het volgende:
Zijn er al reviews? Ervaringen? Wat kostie?
Een beetje eigen initiatief word hier in het topic wel op prijs gesteld..
even dit topic doorlezen en je bent volledig op de hoogte...

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

als je over zulk soort dingen twijfelt, gewoon niet doen dan..

denk er wel aan dat je een telefoon van 130 euro koopt en in china..
product oogt qua kwaliteit gewoon goed, en dat zal hij ook vast zijn..

gaat hij kapot, dan kun je er dus voor kiezen om hem voor 25 euro ofzo naar china te sturen..
dan nog is je telefoon maar 155 euro dan.. voor dat bedrag koop je in Nederland geen vergelijkbaar product als de G3..

in verhouding zou je dus zeker 2 keer je telefoon kapot kunnen laten gaan, en dan een nieuwe kopen om nog gelijkwaardig te zijn met de prijs van bijvoorbeeld een nieuwe Samsung Galaxy S2..
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's

http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html

daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
pi_116656708
Grijze versie besteld!! *O*

Your payment of $164,99 USD is complete.
You're now going back to 深圳市莱德克科技有限责任公司.

Nu afwachten!!

Laten versturen via HK post, dus dat kan nog wel even duren :') Maar, heb geen haast, als hij maar aankomt (zonder douane ;) )
Love is in the air!
pi_116656996
Hoe zit het met het annuleren van een verzending? Stel dat Jiayu nou geen licentie krijgt voor het netwerk en de telefoon zal niet uitkomen. Kan ik dan gegarandeerd mijn geld terug krijgen? (in het uiterste geval misschien dan via paypall kopersbescherming?)

Als het antwoord ja is is die vanavond besteld :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:11:02 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116657070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef tharonny het volgende:
Hoe zit het met het annuleren van een verzending? Stel dat Jiayu nou geen licentie krijgt voor het netwerk en de telefoon zal niet uitkomen. Kan ik dan gegarandeerd mijn geld terug krijgen? (in het uiterste geval misschien dan via paypall kopersbescherming?)

Als het antwoord ja is is die vanavond besteld :P
Nee de Chinees houdt het geld en gaat er van op vakantie naar Amsterdam zodat je hem kan slaan.
100% garantie heb je nooit maar Ligtake is wel betrouwbaar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116658093
nouja, kunnen die chinezen ook een keer op vakantie :D is effe mn paypall checken.
pi_116660986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef Landgeld het volgende:
Grijze versie besteld!! *O*

Your payment of $164,99 USD is complete.
You're now going back to 深圳市莱德克科技有限责任公司.

Nu afwachten!!

Laten versturen via HK post, dus dat kan nog wel even duren :') Maar, heb geen haast, als hij maar aankomt (zonder douane ;) )
Heb jij dat drop shipping aangevinkt? Ik las dat dat speciaal was voor dat je dan zelf als tussenmannetje speelt, en dat lightake het dan direct naar een klant van jezelf stuurt, waarbij er inderdaad geen logo's op het pakketje worden geplakt. Maar geld dat ook gewoon als ik het naar mijn huisadres wil sturen?

Is het risico veel groter als er een logotje op het pakketje zit denk?
pi_116662070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef tharonny het volgende:

[..]

Heb jij dat drop shipping aangevinkt? Ik las dat dat speciaal was voor dat je dan zelf als tussenmannetje speelt, en dat lightake het dan direct naar een klant van jezelf stuurt, waarbij er inderdaad geen logo's op het pakketje worden geplakt. Maar geld dat ook gewoon als ik het naar mijn huisadres wil sturen?

Is het risico veel groter als er een logotje op het pakketje zit denk?
Aangevinkt ja!
Love is in the air!
pi_116662128
Maakt dat serieus iets uit?
pi_116662260
Valt wel mee.
Geen referral hier.
pi_116662295
Geen logos op het pakket of wel logos op het pakket maakt geen drol uit Freaz..

het gaat gewoon om de waarde die op het pakket staat, en staat daar bijv 15$ op
en ze vertrouwen het niet omdat het pakket bijv zwaar aanvoelt
( zware dingen zijn vaak duurder ook :P) dan krijg je gewoon een brief aan huis waarin je dus op moet geven hoeveel het waard is etc..
pi_116662579
meestal zetten ze er toch ook een lager bedrag op, op de buitenkant. of ze zetten erop dat het een gift is oid. als ik dat drop shipping aanvink word die ook gewoon op mijn adres afgeleverd toch?... ja wil het ff zeker weten allemaal. Zowiso is de kans natuurlijk al niet heel groot dat precies jou pakettje eruit word gepikt hoop ik...
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:35:47 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116662619
Nou ja, de reden daarvoor is natuurlijk dit:
http://www.belastingdiens(...)and_internetaankopen
Er wordt verschil gemaakt tussen internetaankopen en p2p. :P
P2p kun je natuurlijk nog eens een cadeautje opsturen, een bedrijf die je iets stuurt met logo op het pakje en bedrijfsadres erop en er staat [x] Gift ... mja, dat staat nogal grapsig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116662999
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
Love is in the air!
pi_116663078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Landgeld het volgende:
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
Dat is geen kwestie van gissen.

Zijn standaard tarieven voor.
Geen referral hier.
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:44:50 #158
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116663219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Landgeld het volgende:
Vraag is wat het maximale bedrag kan zijn wat er bovenop komt. Schat zo'n 50 euro!
Even een quote uit het mailtje dat de mooie heren gestuurd hebben (die voor code gezorgd hebben).

quote:
Verzenden / Douane:
Voor het verzenden zijn er twee opties beschikbaar, dit zijn:
Gratis - Hong Kong Post
De verzendtijd van Hong Kong Post varieert behoorlijk. Zo kan afhankelijk van de drukte op het moment van verzenden (hier in Nederland alswel in China) de verzendtijd tussen de 7 en 30 dagen liggen. De afgelopen tijd is tussen de 7 en 15 dagen ''normaal'' maar in de periode tussen september en januari kunnen deze tijden oplopen tot wel 30 dagen.
Bij deze manier van verzenden is de kans op een aanslag van de douane gering maar wel aanwezig. Mocht de douane je pakketje eruit pakken dan is de kans groot dat je een brief in de bus vindt. Op deze brief word je geacht de waarde en inhoud van het pakketje aan te geven. Mocht de douane je pakketje ertussenuit pakken en je moet btw betalen dan zal dit altijd minimaal ¤12.50 kosten. Deze ¤12.50 zijn de kosten die PostNL rekent voor de inklaring van een pakketje. Bovenop dit bedrag betaal je 19/21% BTW over de waarde in EURO's (geef dit bedrag duidelijk aan op de rekening!).
In geval de douane jou pakketje er tussen uit pakt kost dit dus (ongeveer):
Inklaringskosten: ¤12.50
Belasting: ¤ 27,00 Berekening: ($165 / 1,24480000) x 21%
Totaal: ¤40.35
Let op: dit is dus alleen INDIEN je pakketje gepakt wordt en ze de waarde goed schatten. Jij kan er natuurlijk niks aan doen mocht de douane dit bedrag lager schatten aan de hand van de rekening.
$23,- DHL-express
De verzendtijd van DHL is zeer constant. Dit bevindt zich tussen de 3 en 7 dagen. Binnen deze tijd wordt ook de douane inklaring door DHL gedaan. Bij DHL is de kans een stuk groter dat je btw moet afdragen. Zover ik weet is er geen vast bedrag wat DHL rekent aan administratiekosten bij een levering waar btw over betaald dient te worden.
DHL let heel erg op de factuur die met de telefoon mee gestuurd is en vraagt (bijna) nooit om de orginele factuur.
Indien DHL je pakketje belast betaal je ongeveer:
Belasting: ¤ 31,00 Berekening: ($187 / 1,24480000) x 21%
Dit valt vaak gunstiger uit door de bijgeleverde factuur vanuit de verkoper.


[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 11-09-2012 21:50:06 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116664272
Hmm, ik heb in mijn profiel mijn adres toegevoegd, winkelwagen gevuld (telefoon, free gift, coupon en adapter) en nu drop shipping aangevinkt, en ik klik op pay with paypal. Nu ga ik direct naar de paypal site om in te loggen. Word nu automatisch mijn adres gekozen? Of kan ik dat straks nog invullen?

Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil graag dat het goed gaat :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:11:07 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116665383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef tharonny het volgende:
Hmm, ik heb in mijn profiel mijn adres toegevoegd, winkelwagen gevuld (telefoon, free gift, coupon en adapter) en nu drop shipping aangevinkt, en ik klik op pay with paypal. Nu ga ik direct naar de paypal site om in te loggen. Word nu automatisch mijn adres gekozen? Of kan ik dat straks nog invullen?

Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil graag dat het goed gaat :)
Als je had gelezen op Lightake.com tijdens de bestelprocedure zou je het antwoord weten.
En dat is inderdaad dat paypal je adres gegevens doorgeeft, deze kan je naderhand bij je order ook nog is in zien om te controleren.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116665890
sorry meneer tokko, wilde toch nog even controleren. Kan het maar een keer goed doen
pi_116668680
Oh nee hoor, je kan het nu rustig nog een paar keer goed doen. Krijg je alleen wel meer telefoons ;)
pi_116673551
Shit!! Eerste keer dat ik online wat uit HongKong/China koop.. Ben dus vergeten om dropshipping aan te vinken.. En nu? :@ Zeker grote kans dat ik import moet betalen?
pi_116673633
Heb ik ook niet gedaan. Ik ken eigenlijk geen enkele shop die er dik opzet waar het vandaan komt, geen 'branding'-verpakking... kost alleen maar moeite met printen of stickers e.d. en de klant is er ook nog eens niet blij mee. Soms zit er een visitekaartje of wat promotiemeuk ín je pakje/envelop, maar that's it eigenlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116675092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:43 schreef Grijsbaard het volgende:
Shit!! Eerste keer dat ik online wat uit HongKong/China koop.. Ben dus vergeten om dropshipping aan te vinken.. En nu? :@ Zeker grote kans dat ik import moet betalen?
Geen probleem. Het kan handig zijn, maar is geen ramp als je het niet hebt.....
Love is in the air!
pi_116675882
Dropshipping aanvinken lukte niet bij mij? Kreeg het advies mijn pakketje te splitsen in pakketjes met een waarde van max 50 dollar?
pi_116676913
quote:
For those of you still waiting for the JiaYu G3, JiaYu have announced that they have 5000 unit ready for shipping and will be contacting customers who have pre-ordered them for full payment soon. It is not clear is this means JiaYu have received their network licence or not but at least they are making progress even though it is only 5000 JiaYu G3 phones at a time!
Bron: http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/
pi_116677261
"Hi friend,
Thanks for your order Qxxxxxx.
This is Nicole from lightake.com.
We have added dropshipping service into your order, please check it.

1888 1 - $0.01 $0.00 $0.00 Dropshipping"

Kan je gewoon ff vragen mensen
pi_116677281
overigens heb ik die 0.01 dollar cent nooit hoeven te betalen
pi_116678509
Hoe kom je aan een coupon code?
  woensdag 12 september 2012 @ 10:45:15 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116678705
quote:
Laten we hopen dat de productie snel gaat opschalen, wel mooi dat de productie dus niet helemaal slit is gevallen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Dropshipping aanvinken lukte niet bij mij? Kreeg het advies mijn pakketje te splitsen in pakketjes met een waarde van max 50 dollar?
Dropshipping maakt niks uit.
De douane zit met dat sticketje ook wel dat het van een shop komt.

Dropshipping is puur voor dropshippers, die zelf een website hebben daar de items voor 1.5x zoveel als lightake verkopen en rechtstreeks via Lightake laten shippen. Op dat moment wil je geen logo op je pakketje hebben vandaar dat ze die service aanbieden.

quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe kom je aan een coupon code?
Door een excel documentje in te vullen. Ondertussen is die gesloten omdat de codes verstuurd zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116679626


Iemand heeft de G3 uit elkaar gehaald om de binnenkant te showen.
pi_116681043
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De foto's gemaakt met het toestel zien er keurig uit moet ik zeggen.
Kan je een link geven met waar je de gemaakte foto's kan zien?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef RobertNL het volgende:
Door een excel documentje in te vullen. Ondertussen is die gesloten omdat de codes verstuurd zijn.
Thanks.
pi_116681153
Ik twijfel aan de kleur haha ;D.
Zwart of donkergrijs ^^.
grrr! :D.
pi_116682455

*; kan niet wachten tot de uitlevering begint....
Love is in the air!
pi_116682767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:55 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Kan je een link geven met waar je de gemaakte foto's kan zien?

[..]

Thanks.
Ik kan hem niet meer terugvinden, de foto's waren qua kwaliteit iig vergelijkbaar met die van de SII.
Geen referral hier.
pi_116683064
Zo'n beetje alles wat met updates rondom de Jiayu G3 te maken heeft komt van Giz-china, dusse ook dat:
http://www.gizchina.com/2012/08/30/jiayu-g3-camera-photo-samples/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116683388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Zo'n beetje alles wat met updates rondom de Jiayu G3 te maken heeft komt van Giz-china, dusse ook dat:
http://www.gizchina.com/2012/08/30/jiayu-g3-camera-photo-samples/
Het was een ander overzicht, waarin dezelfde foto werd genomen met een SII, die zie je hier niet bij staan.
Geen referral hier.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:06:02 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116683691
Iets meer info over het scherm van de Jiayu G3, heb geen 100% zekerheid maar het lijkt om een scherm met de AFFS techniek te gaan. Een telefoon die hier bijvoorbeeld ook gebruik van maakt is de Motorola Atrix HD:
SPOILER: Review Scherm Atrix HD:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ook nog een beetje slecht nieuws. Geruchten over de datum van 1 oktober blijven aanhouden. Jiayu lijkt bezoek van de overheid te hebben (wellicht voor de netwerk licentie?) en daardoor is de datum naar 1 oktober verschoven.

Verhaal komt (weer) van meerdere kanten. Krijg het zojuist ook via mijn vaste Aliexpress seller te horen (die ook een lijntje had uit staan bij Jiayu).
Denk er over om maar een cursus Chinees te doen zodat ik ze even kan opbellen hoe en wat. :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116683953
Mocht hij echt wat vertraagd zijn, dan nog wacht ik graag.

Niet alleen qua specs, maar ook qua vormgeving vind ik dit 1 van de beste mobieltjes die nu te krijgen is.
Geen referral hier.
pi_116684531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht hij echt wat vertraagd zijn, dan nog wacht ik graag.

Niet alleen qua specs, maar ook qua vormgeving vind ik dit 1 van de beste mobieltjes die nu te krijgen is.
En al helemaal voor die prijs! LT is weer down :'(
pi_116687219
Shit dit topic te laat gezien. Waar zou ik dit pareltje kunnen bestellen? Zag dat de inkoop actie afgelopen was. Mijn Galaxy S3 moet op reparatie, en mijn vriendin zoekt nog leuke Android. De G3 lijkt me de perfecte telefoon voor haar, en voor mij om me maandje zonder Galaxy door te komen.
pi_116687358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:28 schreef Razer het volgende:
Shit dit topic te laat gezien. Waar zou ik dit pareltje kunnen bestellen? Zag dat de inkoop actie afgelopen was. Mijn Galaxy S3 moet op reparatie, en mijn vriendin zoekt nog leuke Android. De G3 lijkt me de perfecte telefoon voor haar, en voor mij om me maandje zonder Galaxy door te komen.
Ga d'r maar niet van uit dat je hem binnen een maand binnen hebt :').

Verder, lees het topic een beetje door.
Geen referral hier.
pi_116687685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ga d'r maar niet van uit dat je hem binnen een maand binnen hebt :').

Verder, lees het topic een beetje door.
Al gedaan ;)
Maar blijkbaar LightTake goede keuze, maar die is op dit moment down =(
pi_116687846
Geen referral hier.
pi_116690143
leuke filmpjes idd

hier is wel goed te zien dat de pinch to zoom hier wel prima werkt in tegen stelling tot het eerdere filmpje waarin de G3 erg buggy over kwam..

al moet ik wachten tot oktober idd, ik wacht.. O-)
  woensdag 12 september 2012 @ 16:54:51 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116692932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:48 schreef Downstar het volgende:
leuke filmpjes idd

hier is wel goed te zien dat de pinch to zoom hier wel prima werkt in tegen stelling tot het eerdere filmpje waarin de G3 erg buggy over kwam..

al moet ik wachten tot oktober idd, ik wacht.. O-)
Die vent snapt helaas niet echt hoe scrollen werkt of wel :') Verder ziet het er goed uit :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116693280
Als ik het goed begrijp ligt er wel een batch klaar bij Jiayu, maar mogen ze nog niet naar Lightake vanwege licentiegedoe. Zodra ze bij Lightake aankomen dan komen ze tussen 1 week en 3 weken aan in Nederland, afhankelijk van de verzendmethode en douanevertraging.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:06:18 #189
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116693433
quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef FastFox91 het volgende:
Als ik het goed begrijp ligt er wel een batch klaar bij Jiayu, maar mogen ze nog niet naar Lightake vanwege licentiegedoe. Zodra ze bij Lightake aankomen dan komen ze tussen 1 week en 3 weken aan in Nederland, afhankelijk van de verzendmethode en douanevertraging.
5000 stuks liggen klaar, en die gaan zodra alle 'legal' dingen geregeld zijn de deur uit.
Lijkt me wel sterk de vraag of hier een batch voor LT bij zit, maar áls .. dan idd.
Dan is het afhankelijk van shipping 2 dagen tot 2 maanden ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116693651
quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef FastFox91 het volgende:
Als ik het goed begrijp ligt er wel een batch klaar bij Jiayu, maar mogen ze nog niet naar Lightake vanwege licentiegedoe. Zodra ze bij Lightake aankomen dan komen ze tussen 1 week en 3 weken aan in Nederland, afhankelijk van de verzendmethode en douanevertraging.
Zou mooi zijn als de batch van LT hier bij zit.
Kleurafhankelijk nog bij zo'n batch?
pi_116694083

For those of you still waiting for the JiaYu G3, JiaYu have announced that they have 5000 unit ready for shipping and will be contacting customers who have pre-ordered them for full payment soon. It is not clear is this means JiaYu have received their network licence or not but at least they are making progress even though it is only 5000 JiaYu G3 phones at a time!


Eens licentie in order is zal het snel gaan denk ik...

Op die vid van de eerste opstart, welke kleur heeft de gsm? Donkergrijs of zwart?

@Edit; Hoelang zijn de coupons juist geldig? Een week? Ben door het vertragingsnieuws nog niet aan bestelling toegekomen & aan het twijfelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door jonasr op 12-09-2012 17:28:30 ]
pi_116694346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef jonasr het volgende:

For those of you still waiting for the JiaYu G3, JiaYu have announced that they have 5000 unit ready for shipping and will be contacting customers who have pre-ordered them for full payment soon. It is not clear is this means JiaYu have received their network licence or not but at least they are making progress even though it is only 5000 JiaYu G3 phones at a time!


Eens licentie in order is zal het snel gaan denk ik...

@Edit; Hoelang zijn de coupons juist geldig? Een week? Ben door het vertragingsnieuws nog niet aan bestelling toegekomen & aan het twijfelen.
Hier even een quote uit de mail.
Datum mail: Verzonden: zaterdag 8 september 2012 13:25:18

quote:
LET OP! Deze coupon is waarschijnlijk tijdelijk van kracht (7 dagen) en heeft een maximaal gebruik. Aangezien wij iedereen die ingeschreven heeft een kans willen geven om de telefoon te kopen gelieve deze code niet te de
pi_116694912
ik ga er ook niet vanuit dat lightake bij de eerste 5000 zit..

dit gezien het feit dat er vele andere websites de de G3 al tijden in de preorder hadden staan..

daarnaast vind ik een productie van 5000 nog wat magertjes, gezien het feit dat een andere populaire chinese telefoon alleen al binnen 10 minuten 200.000 PREORDERS had..

mag hopen dat bij de G3 de aantallen stukken minder zijn, anders kunnen we eeuwig gaan wachten als ze steeds batches uitgaan geven van 5000 stuks :P

Ik denk dat ze juist nu aan het produceren zijn, en straks(wanneer de licentie er is) er een groter aantal( denk aan bijv 25.000-50.000) naar wholesalers gaan!
pi_116695312
Enig idee wat de productiecapaciteit van Jiayu is m.b.t. de G3? Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat het aanbod de vraag nooit aan kan :P
pi_116695691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef FreaZ het volgende:
Enig idee wat de productiecapaciteit van Jiayu is m.b.t. de G3? Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat het aanbod de vraag nooit aan kan :P
436 mensen die er dedicated aan werken. Yin en Yan zijn op vakantie, Me-nu is ziek thuis en Hoe Lang is weet ik niet hoe lang op vakantie: zeg dus ergens tussen de twee en 200.000 per dag
;)
pi_116696337
Vast een paar fabrieken vol met 3 jarige kinderen die onze phones in elkaar zetten. :')
pi_116697489
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
ik ga er ook niet vanuit dat lightake bij de eerste 5000 zit..

dit gezien het feit dat er vele andere websites de de G3 al tijden in de preorder hadden staan..

daarnaast vind ik een productie van 5000 nog wat magertjes, gezien het feit dat een andere populaire chinese telefoon alleen al binnen 10 minuten 200.000 PREORDERS had..

mag hopen dat bij de G3 de aantallen stukken minder zijn, anders kunnen we eeuwig gaan wachten als ze steeds batches uitgaan geven van 5000 stuks :P

Ik denk dat ze juist nu aan het produceren zijn, en straks(wanneer de licentie er is) er een groter aantal( denk aan bijv 25.000-50.000) naar wholesalers gaan!
Jammer genoeg is Jiayu niet zo dom en zal hun volgende telefoon wel wat duurder maken, aangezien ze weten dat ze blijkbaar toch goed verkopen.
pi_116697571
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Moos. het volgende:

[..]

Jammer genoeg is Jiayu niet zo dom en zal hun volgende telefoon wel wat duurder maken, aangezien ze weten dat ze blijkbaar toch goed verkopen.
Hoezo hebben ze dat dan niet gedaan met de G3..

De G2 werd namelijk ook enorm goed verkocht, maar de g3 is en blijft alsnog enorm goedkoop dus waar je jou punt op baseert is mij volkomen onduidelijk :N
pi_116697621
ik zie juist extra kansen voor ons (buitenlanders) want ze hebben geen netwerk license nodig om telefoons naar het buitenland te verschepen. Dus doe die eerste batch maar naar ons toe :D :D
pi_116697744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoezo hebben ze dat dan niet gedaan met de G3..

De G2 werd namelijk ook enorm goed verkocht, maar de g3 is en blijft alsnog enorm goedkoop dus waar je jou punt op baseert is mij volkomen onduidelijk :N
Ik baseer mijn punt op volkomen logische marktwerking. Het is toch normaal als je product goed verkoopt en je het goedkoop aanbied, dat je het best duurder kan maken? :s)
pi_116697794
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef LittleBuddha het volgende:
ik zie juist extra kansen voor ons (buitenlanders) want ze hebben geen netwerk license nodig om telefoons naar het buitenland te verschepen. Dus doe die eerste batch maar naar ons toe :D :D
ja hartstikke leuk jou theorie, maar die heb ik helaas al ontkracht een aantal post terug..

want wie zend nou die telefoons naar ons toe dan? Jiayu of Lightake?

juist.. lightake.. en van wie moet lightake die telefoons krijgen? juist van jiayu..
en waar is lightake gevestigd, juist in china :P

oftewel wij moeten net zo goed wachten op die network licentie, aangezien de verkoop binnen china gebeurt.. pas daarna word hij naar ons verstuurd middels lightake.
pi_116697849
quote:
12s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ik baseer mijn punt op volkomen logische marktwerking. Het is toch normaal als je product goed verkoopt en je het goedkoop aanbied, dat je het best duurder kan maken? :s)
jou theorie is wel juist daar zeg ik ook niks over, alleen je stelt al dat de volgende telefoon duurder zou zijn :P... maargoed die volgende telefoon hoef ik niet op te letten denk ik, tegen die tijd hoop ik nog in mijn sas te zijn met de G3 :D
pi_116697975
Hier een tevreden G2-user die gewoon een G3 gaat halen. Als de G4 weer wat heeft om me over te halen, dan waarom niet? :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 september 2012 @ 19:04:16 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116698025
quote:
12s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ik baseer mijn punt op volkomen logische marktwerking. Het is toch normaal als je product goed verkoopt en je het goedkoop aanbied, dat je het best duurder kan maken? :s)
De G2 was even goedkoop, dus nee dat doen ze niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef LittleBuddha het volgende:
ik zie juist extra kansen voor ons (buitenlanders) want ze hebben geen netwerk license nodig om telefoons naar het buitenland te verschepen. Dus doe die eerste batch maar naar ons toe :D :D
Ook dat doen ze helaas voor ons niet. Deze zijn nog voor de mensen die een pre-order hebben geplaatst.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Mandéra het volgende:
Vast een paar fabrieken vol met 3 jarige kinderen die onze phones in elkaar zetten. :')
Denk het ook. Ik zou hem niet kopen en voor een Appel of Samsung gaan daar worden de werknemers veel beter behandeld :P
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef marco_sire het volgende:

[..]

436 mensen die er dedicated aan werken. Yin en Yan zijn op vakantie, Me-nu is ziek thuis en Hoe Lang is weet ik niet hoe lang op vakantie: zeg dus ergens tussen de twee en 200.000 per dag
;)
Hi-hong is ook nog kwijt, de laatste keer dat ik die heb gezien ging hij naar het dak....

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Hier een tevreden G2-user die gewoon een G3 gaat halen. Als de G4 weer wat heeft om me over te halen, dan waarom niet? :@
Omdat, omdat, euh... ja... goede vraag :9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116701529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Hier een tevreden G2-user die gewoon een G3 gaat halen. Als de G4 weer wat heeft om me over te halen, dan waarom niet? :@
Nou omdat ik denk dat de g4 sneller komt dan de g3 de g2 op heeft gevolgd..

mogelijk dat eind dit jaar nog de MTK6588 uitkomt, die ik verwacht in de toekomstige G4..
dus dan denk ik dat misschien in de begin maanden van 2013 de G4 wel word gelaunched..
tegen die tijd heb ik mogelijk mijn G3 net een maand of 3-4
pi_116703127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou omdat ik denk dat de g4 sneller komt dan de g3 de g2 op heeft gevolgd..

mogelijk dat eind dit jaar nog de MTK6588 uitkomt, die ik verwacht in de toekomstige G4..
dus dan denk ik dat misschien in de begin maanden van 2013 de G4 wel word gelaunched..
tegen die tijd heb ik mogelijk mijn G3 net een maand of 3-4
Met deze prijzen (in vergelijking met Apple/Samsung) kan je makkelijk om het halfjaar een nieuwe kopen :D (ervan uit gaande dat je met een Apple/Samsung 2 jaar gaat doen)
pi_116704331
Waarom krijg ik "The connection to the server was reset while the page was loading." als ik naar http://lightake.com ga, maar met Curl krijg ik gewoon allemaal html terug?

[ Bericht 10% gewijzigd door FastFox91 op 12-09-2012 20:56:16 ]
pi_116715437
hier: en dan hoef je het nooit meer te vragen: http://www.downforeveryoneorjustme.com/
pi_116716070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef LittleBuddha het volgende:
hier: en dan hoef je het nooit meer te vragen: http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Die site ken ik al, en daar geeft die aan dat er geen problemen mee zijn. Maar ik heb het in meerdere browsers, OS's geprobeerd, vpn van studie, eigen proxy server en op Facebook hebben meerdere mensen er last van.
quote:
Is the site dead? I got this error (Errore 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE):, both with firefox and Chrome, so I can't enter to check my order status, but if I try to enter with a proxy server now it seems to work. I'm from Italy and I was able to access the site during the past day
Die site is dus niet offline, maar wil niet laden / renderen.
pi_116723217
Die site is niet optimaal. Zoals ik al eerder aangaf, gebruik deze:
www.downornot.com/lightake.com
Klik daar op 'How do we know?' voor details...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 13 september 2012 @ 00:46:34 #211
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116724860
Ik heb mijn order zojuist gecancelled. Ik wacht wel tot er een telefoon die mijn interesse heeft daadwerkelijk in stock is.
pi_116725857
je kan hem net zo goed laten staan en cancelen zodat je wat beters vind? :P
pi_116730586
Ik wil net de grijze versie bestellen, maar in mijn winkelwagen van lighttake staat netjes de coupon vermeld met de nieuwe totaal prijs. Maar als ik dan wil gaan betalen via paypal, ziet hij de korting niet meer :{

Grand Total:$165.77
Order Subtotal: $184.10
Shipping Cost: $0.00
Discount: ($18.33)

En volgens paypal moet ik dus $184.10 betalen.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_116730608
quote:
[Upd] iPhone 5: 28-09 in Nederland

Op woensdag 12 september 2012 @ 19:45 schreef Poekieman het volgende:
iPhone 5, is dat een Jiayu G3 kloon ?
I lol'd. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116733193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik wil net de grijze versie bestellen, maar in mijn winkelwagen van lighttake staat netjes de coupon vermeld met de nieuwe totaal prijs. Maar als ik dan wil gaan betalen via paypal, ziet hij de korting niet meer :{

Grand Total:$165.77
Order Subtotal: $184.10
Shipping Cost: $0.00
Discount: ($18.33)

En volgens paypal moet ik dus $184.10 betalen.
Subtotaal is 184,10 - 18,33 = 165,77 te betalen als Grand Total? Ik zie het probleem niet?
pi_116733409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Subtotaal is 184,10 - 18,33 = 165,77 te betalen als Grand Total? Ik zie het probleem niet?
Volgens PayPal moet ie wel $184,10 betalen, daar zit het hem in.
  donderdag 13 september 2012 @ 10:38:10 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116733424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Subtotaal is 184,10 - 18,33 = 165,77 te betalen als Grand Total? Ik zie het probleem niet?
Ik wel, als hij bij Paypal komt staat er niet 165.77 maar 184.10...
Beetje beter lezen kan geen kwaad zo af en toe.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116733530
Heb even mijn winkelwagen geleegd en opnieuw aangeklikt en de coupon opnieuw ingevuld.
en nu doet hij het wel goed, en geeft paypal het juiste bedrag aan.

Edit: heb dus nu de grijze besteld voor ¤133
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_116735158
Zijn er nog coupons te krijgen of is dat helaas niet meer mogelijk? Iemand die er missschien nog 1 heeft en er geen gebruik van wil maken? Dan hou ik me aanbevolen :)
pi_116735181
Gratis mini pig leds dabei :7
pi_116737072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:38 schreef Razer het volgende:
Zijn er nog coupons te krijgen of is dat helaas niet meer mogelijk? Iemand die er missschien nog 1 heeft en er geen gebruik van wil maken? Dan hou ik me aanbevolen :)
jij hebt jouwne toch al gekregen via de mail of?

ik ben voor de SD reader gegaan :P
pi_116737329
Nog interessante verschillen / overeenkomsten van de Jiayu G3 t.o.v. nieuwe Iphone 5 :)? (behalve de prijs, die bij de Jiayu veel gunstiger is)
Love is in the air!
pi_116737334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

jij hebt jouwne toch al gekregen via de mail of?

ik ben voor de SD reader gegaan :P
Nee was te laat voor de aktie, gisteren pas deze telefoon ontdekt :) Dus nog naar code op zoek :)
pi_116740011
Uitgesteld tot 1 oktober volgens giz china.

:'), waarom is dit altijd zo slecht geregeld.
Geen referral hier.
pi_116740192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Uitgesteld tot 1 oktober volgens giz china.

:'), waarom is dit altijd zo slecht geregeld.
Je weet nooit als je uit china besteld? geen rocketscience dit..
pi_116740259
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:15 schreef Xetran het volgende:

[..]

Je weet nooit als je uit china besteld? geen rocketscience dit..
Ik hoop dat ze het toch eens gaan leren, misschien ijdele hoop.
Geen referral hier.
pi_116740811
Na het betalen via Paypal werd ik teruggestuurd naar Lightake en kreeg ik de melding "Sorry, you examined the page has not found." Ik heb wel een e-mail gekregen met bevestiging van betaling. Bij account -> Order List staat er niets. Hoe zit dat bij jullie?
  donderdag 13 september 2012 @ 14:33:25 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116740879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het toch eens gaan leren, misschien ijdele hoop.
Waar staat de officele bevestiging daar van? Het zijn (tot nu toe) alleen nog maar hardnekkige geruchten (en ja ook ik heb die op Giz geplaatst)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116740888
Ordernummer van paypal al ingevuld in site? Ik had helemaal niks, geen mail en geen doorverwijspagina dus ik snufte die code uit mijn paypal afschrift maar eruit :7
pi_116740967
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:33 schreef Xetran het volgende:
Ordernummer van paypal al ingevuld in site? Ik had helemaal niks, geen mail en geen doorverwijspagina dus ik snufte die code uit mijn paypal afschrift maar eruit :7
Hoe doe ik dat?
pi_116741177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:36 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat?
bij de omschrijving in de email van paypal staat iets als Additional Payment for Lightake Order - met een code erachter
pi_116741236
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:42 schreef Xetran het volgende:

[..]

bij de omschrijving in de email van paypal staat iets als Additional Payment for Lightake Order - met een code erachter
Ja, die heb ik gevonden. Maar waar moet ik die invullen op de site?
pi_116741370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ja, die heb ik gevonden. Maar waar moet ik die invullen op de site?
http://lightake.com/Tracking/Tracking.do
pi_116741505
quote:
Ah thanks. Daar staat wel dat die betaald is.
pi_116744074
mijne staat op colletecting products now :o

deze dealer claimed de toestellen trouwens op voorraad te hebben
http://www.fastcardtech.c(...)+Camera.html?u=49407

Quanitity: 80 staat er hoeveel dit geen dynamisch deel van de website is..

[ Bericht 57% gewijzigd door LittleBuddha op 13-09-2012 16:13:02 ]
pi_116744661
Die van mij ook :D

Zou het dan echt zo zijn ...?
pi_116744720
Ik heb m'n trackingnummer al! _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116744945
:') stelletje trolls.

Dat staat hij bij mij al dagen. Er is nog niets verzonden of op voorraad.
Geen referral hier.
pi_116745045
hehe details ;)
pi_116745465
Dit was trouwens de comparison waar ik eerder aan refereerde:

http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245_6.html
Geen referral hier.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:44:18 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116745588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef LittleBuddha het volgende:
mijne staat op colletecting products now :o

deze dealer claimed de toestellen trouwens op voorraad te hebben
http://www.fastcardtech.c(...)+Camera.html?u=49407

Quanitity: 80 staat er hoeveel dit geen dynamisch deel van de website is..
Klopt geen zak van (kan het me niet voorstellen in ieder geval)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116746841
heb je de foto's in de link gezien RobertNL?
http://www.fastcardtech.c(...)_P_1344919901873.jpg

Het zijn er geen 80 maar toch meer dan dat je nodig hebt om het toestel een review te geven :-)

edit: lama ze zeggen zelf in de comments al dat het alleen pre-order is..
pi_116747209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef LittleBuddha het volgende:
heb je de foto's in de link gezien RobertNL?
http://www.fastcardtech.c(...)_P_1344919901873.jpg

Het zijn er geen 80 maar toch meer dan dat je nodig hebt om het toestel een review te geven :-)

edit: lama ze zeggen zelf in de comments al dat het alleen pre-order is..
Die foto hebben we al op veel meer sites zien staan geloof ik. :P
pi_116747513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef LittleBuddha het volgende:
heb je de foto's in de link gezien RobertNL?
http://www.fastcardtech.c(...)_P_1344919901873.jpg

Het zijn er geen 80 maar toch meer dan dat je nodig hebt om het toestel een review te geven :-)

edit: lama ze zeggen zelf in de comments al dat het alleen pre-order is..
model dat op die foto staat is het pre production model?

Bij mij was hij een uur na betaling al processing en dat was al op zondag. Dus het is gewoon bullshit :P
pi_116747604
Die stapel G3's fotos zijn fotos die door Jiayu zelf naar buiten zijn gebracht
en die worden nu door enorm veel webshops gebruikt..

Fastcardtech heeft zijn eigen logo er wel op geplakt, maar ze hebben nog niks in stock..
geen 1 wholesaler dus.. gewoon afwachten en hopen dat de G3 toch nog voor 1 oktober word verzonden!
pi_116757615
Gezien de reacties van fastcardtech in de comments zou ik daar niet zo gauw gaan bestellen. Er worden regelmatig tegenstrijdige berichten geplaatst in de comments door mensen van fastcardtech.

Bij sommige landen heb je boven 200 dollar free shipping, maar dan vraagt iemand uit zo,n land wat de shipping is en dan is het weer niet gratis en zo. Beetje vage webshop.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:55:22 #247
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116759674
Heb ik net mijn vriendin overtuigd zo'n ding te halen, gaat het natuurlijk eeuwen duren omdat het ding straks continue uitgesteld wordt. :') ZOMG.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 13 september 2012 @ 21:56:39 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116759759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:22 schreef Nicap_tm het volgende:
Gezien de reacties van fastcardtech in de comments zou ik daar niet zo gauw gaan bestellen. Er worden regelmatig tegenstrijdige berichten geplaatst in de comments door mensen van fastcardtech.

Bij sommige landen heb je boven 200 dollar free shipping, maar dan vraagt iemand uit zo,n land wat de shipping is en dan is het weer niet gratis en zo. Beetje vage webshop.
Jup, daarnaast maken ze zelf goede reviews op fora. Voor mij daardoor een no-go
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116770030
Update m.b.t. de licentie:
http://t.co/Yjhkw9ws

In het kort, oude licentie verlopen en dienen weer nieuwe aan te vragen...
pi_116770179
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef Razer het volgende:
Update m.b.t. de licentie:
http://t.co/Yjhkw9ws

In het kort, oude licentie verlopen en dienen weer nieuwe aan te vragen...
Dat is geen update... dat is nieuws van 2 weken geleden :')
pi_116770216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:55 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Dat is geen update... dat is nieuws van 2 weken geleden :')
Oeps :P Die kwam net in me Twitter feed langs, foutje bedankt :P
pi_116774592
Tja, een afvaardiging van Jiayu gaat naar Peking om daar te vragen waarom het zo lang duurt...
Dat hadden ze een week geleden al mogen doen ;)
pi_116775269
Laten we hopen dat het nu een beetje goed uitpakt en die licentie er snel door komt..
dan kunnen ze starten met de productie.. al hoop ik eerlijk gezegd dat ze daar al wel mee bezig zijn (geweest) want die 5000 telefoons die klaar liggen voor verzending is natuurlijk niks gezien het feit dat misschien 100.000 telefoons in preorder staan!
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:11:56 #255
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116776380
:').

Als ze nou eerst hun huidige project afmaken.
Geen referral hier.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:33:39 #257
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116777224
Het is een concept hae? Gewoon wat ontwerpers die leuk schetjes zitten te maken, daar komt dan een render uit waar management overheen mag piesen.. Diezelfde goedgekeurde render laten ze vervolgens "per ongeluk" leaken om te kijken hoe de potentiele eindgebruikers 'm ontvangen. Verder niets fancy denk ik hoor, doet ieder bedrijf op ongeveer soortgelijke wijze. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116777942
4 knoppen onderin? Dat gaat hem dus sowieso niet worden.
pi_116777959
Vind die G4 design nog niet echt wat.. hij begint wat dat betreft steeds meer op een witte iphone (4s) te lijken..

Laat Jiayu daarnaast eerst maar eens werken aan die G3 ipv al over een G4 na te denken :P

en idd, die linkse knop wat zou dat voor functie zijn?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:01:41 #260
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116778334
Ik gok een knop met een "acquire network license automatically" functie. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116779806
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef neo2000 het volgende:
Ik gok een knop met een "acquire network license automatically" functie. :')
_O-
pi_116797634
http://bbs.ejiayu.com/thread-207051-1-1.html

review van G3, met nieuwe fotos en video's :)

echter hoop ik wel dat de foto waarop de schermen van de G3 en G2 vergeleken word, nog wel het oude G3 scherm is.. die van de g2 vind ik mooier namelijk :P
pi_116799211
Jawel hoor, mijne is ook besteld. dacht even dat de code niet meer werkte maar ik had de misde de eerste letter van de coupon code :')

Wanneer komt er bij "My account" de order te staan?
pi_116800103
Waarom staat er overal bij dat het 3 to 7 dagen levertijd heeft... Raar gedoe allemaal. Ze weten zelf ook wel dat ze dat niet eens halen..
pi_116802146
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef tharonny het volgende:
Jawel hoor, mijne is ook besteld. dacht even dat de code niet meer werkte maar ik had de misde de eerste letter van de coupon code :')

Wanneer komt er bij "My account" de order te staan?
weet niet maar via paypal kan je hem ook tracken, in je email staat een code
pi_116802487
Tot wanneer kun je zon coupon invoeren? Als ze er überhaupt nog zijn dan :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_116805513
Als je het topic even leest.. bij de mails aan diegene die een code kregen stond van een week, dus ongeveer t/m morgen denk ik.
pi_116808725
Is het nog mogelijk om een coupon te ontvangen? Ik heb hiervoor net een account aangemaakt maar heb geen idee hoe ik iemand een berichtje moet sturen.

Alvast bedankt
pi_116808765
Hier is ook animo voor een coupon (of 2)
pi_116810295
Ik heb ook een Jiayu G3 voor mn broertje besteld, een grijze.
Edit: kan je die code ook vaker gebruiken trouwens?

[ Bericht 31% gewijzigd door wesselbraaksma op 15-09-2012 11:46:19 (aanvulling) ]
pi_116811137
code is wss wel langer geldig dan een week nu... dus je kan hem nog wel bestellen mits je een coupon hebt!
pi_116811149
Daarnet de zilverkleurige besteld, kreeg ook een 'not found' pagina. Ordernummer erbij gezocht in m'n Paypal transacties, ingevoerd, krijg deze melding

quote:
Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
Is dat hoe 't hoort?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_116811183
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:24 schreef Quir het volgende:
Daarnet de zilverkleurige besteld, kreeg ook een 'not found' pagina. Ordernummer erbij gezocht in m'n Paypal transacties, ingevoerd, krijg deze melding

[..]

Is dat hoe 't hoort?
Ja, straks gaat hij waarschijnlijk naar "Collecting Products" en dan is het wachten, wachten, wachten. :)
pi_116811243
Oke, thanks.
Ik heb zowel een code gekregen voor een zwarte en een zilveren of grijze, maar heb die voor de zwarte niet gebruikt. Als iemand hem wil hebben, dm.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_116811496
Ik heb nog een code voor een zwarte. PM even indien iemand interesse heeft :)
Love is in the air!
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:09:54 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116812305
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:27 schreef Quir het volgende:
Oke, thanks.
Ik heb zowel een code gekregen voor een zwarte en een zilveren of grijze, maar heb die voor de zwarte niet gebruikt. Als iemand hem wil hebben, dm.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:38 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb nog een code voor een zwarte. PM even indien iemand interesse heeft :)
Niet nodig. Als mensen 1 van de organisatoren even contacten dan komt alles goed. (dit is ook zodat wij contact kunnen opnemen als er iets te melden is).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116812494
hmmm, iets vreemds naar mijn idee.. Volgens ons en gizchina is het nu wachten op het de network license.. het zou nu dus zover zijn dat er zelfs mensen van Jiayu al naar Beijing zijn gegaan om daar te vragen hoe het staat met de network licentie..

echter met een beetje zoekwerk ben ik toch gestuit op deze naar mijn weten geldende Network licentie voor de g3?



bovenstaande afbeelding word gehost via de officiële website van Jiayu..
dus waar wachten we nou nog op dan :P??
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:41:11 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116813118
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:17 schreef Downstar het volgende:
hmmm, iets vreemds naar mijn idee.. Volgens ons en gizchina is het nu wachten op het de network license.. het zou nu dus zover zijn dat er zelfs mensen van Jiayu al naar Beijing zijn gegaan om daar te vragen hoe het staat met de network licentie..

echter met een beetje zoekwerk ben ik toch gestuit op deze naar mijn weten geldende Network licentie voor de g3?

[ afbeelding ]

bovenstaande afbeelding word gehost via de officiële website van Jiayu..
dus waar wachten we nou nog op dan :P??
De geldigheid van de Liscense was toch verlopen, vandaar dat ze een nieuwe aan moesten vragen waar nu dus op gewacht wordt...
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116813301
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:41 schreef tokko1 het volgende:

[..]

De geldigheid van de Liscense was toch verlopen, vandaar dat ze een nieuwe aan moesten vragen waar nu dus op gewacht wordt...
Naar mijn weten staat hier dat de licentie is vergaard op 3 september :P?

daarnaast mocht die 3 september gelden als verloop datum. waarom komen ze dan al midden augustus aan met het nieuws dat de licentie is verlopen? ( althans ik zie andi van gizchina al midden augustus berichten posten waarin staat dat het wachten is op de network licentie omdat jiayu deze heeft laten verlopen.., terwijl hij dan nog zeker 2-3 week geldig is volgens deze certificaten :P?
pi_116814657
Wie zijn de organisatoren en hoe kan ik evt aan een code komen? Heb wel interesse in een grijze of evt een zwarte!
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116814938
Ff bij RobertNL / Downstar bietsen. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116815916
Wij hebben hier nog een code voor een zwarte.
pi_116816664
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 14:45 schreef shiznuts het volgende:
Ff bij RobertNL / Downstar bietsen. ;)
Downstar net een DM gezonden..nu duimen ;)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116818896
:s) mm die afb van die licentie is wel vaag ja.
Het is sowieso überhaupt raar dat die licentie zoveel tijd vergt.
Hoop dat ze er niet teveel troep hebben gepleurd en dat ze door giftige stoffen geen licentie krijgen ofz :O .
pi_116820240
Ik las ergens iets over straling (weet niet meer in welke taal), iemand opperde dat ze daarom misschien geen groen licht kregen. Iemand die weet wat ik bedoel? Zal toch niet meer zijn dan van een telefoon van een bekend merk?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_116820371
Volgens mij vindt er kernsplijting plaats in de G3 voor langere accuduur...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116821159
Ja idd :P
pi_116822054
hmm die licentie word gewoon in china afgegeven hoor, daar zullen ze vast minder streng zijn dan in europa met die giftige stoffen en dergelijke, dus ik denk niet dat de licentie daarvoor nog op zich laat wachten :P
pi_116822201
Interessante telefoon, even de nederlandse reviews afwachten..!
pi_116823232
Dit stond bij fastcardtech in de beschrijving van de Jiayu G3

Pre-order shipping around SEP 20- OCT 10
pi_116823407
Op verkopers van Aliexpress staat nu al 02-10
pi_116824411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef nodig het volgende:
Dit stond bij fastcardtech in de beschrijving van de Jiayu G3

Pre-order shipping around SEP 20- OCT 10
Mja. FCT kun je beter niet als bron voor wat dan ook gebruiken. :') :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 16 september 2012 @ 13:00:00 #294
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116843922
Is gizchina.com eigenlijk de enige (westerse) site die dagelijks nieuws omtrend chinese phones (oa G3) post?

Lijkt me dat er wel meer zijn, dus... wát gebruiken jullie no meer voor informatie? :D (En natuurlijk personelijke contacten daargelaten)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116846050
quote:
16s.gif Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef tokko1 het volgende:
Is gizchina.com eigenlijk de enige (westerse) site die dagelijks nieuws omtrend chinese phones (oa G3) post?

Lijkt me dat er wel meer zijn, dus... wát gebruiken jullie no meer voor informatie? :D (En natuurlijk personelijke contacten daargelaten)
er zijn enorm veel van dit soort blogs, allemaal ook startend met het GIZ....com
zo heb je gizmodo
gizchina
Gizultimate ofzo :p

Gizchina blijft gewoon de meest grootte nu denk ik :)

daarnaast haal ik mijn nieuws ook wel van www.mtksj.com
  zondag 16 september 2012 @ 14:45:32 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116847981
Ik keek voor de Jiayu-hype al op Giz-China. :7
Verder ook wel:
http://www.shanzai.com , wat in eerste instantie mijn #1 volgsite was
http://micdigi.com , die vaak net iets meer/sneller heeft dan shanzai.com
http://translate.google.n(...)%3A%2F%2Fimp3.net%2F
http://liliputing.com (al is het veel gericht op de westerse markt, weinig Chinese producten)
http://gizbeat.com

Teleurstellers:
http://www.chinaecarts.com/news/ :N Is niks meer
http://www.techallin.com Kom je niet eens op...
http://chinadigitalshow.com is er ook mee genokt

Verder zijn er nog sites als gizmodo, slashgear, technobuffalo en engadget die af en toe ook weleens aandacht schenken aan een Chinees productske.

Wil je meer van zulke sites... probeer eens wat via:
http://www.similarsites.com
http://www.siteslike.com

De ZOPO ziet er ook wel leuk uit hoor. Maar de prijs/kwaliteit-verhouding is w.m.b. slechter. Zolang je telefoon er naar smaak uitziet en 'ie zo'n beetje alle apps probleemloos draait en de meeste games ook e.d., snel navigeert en ook nog eens gewoon belt en sms't, heb je dan echt meer-meer-meer nodig? Jiayu pakt het w.m.b. perfect aan. Nou ja, wat betreft productie & logistiek laat het natuurlijk wel een beetje te wensen over. :')

Ik heb in ieder geval al een gegadigde voor m'n Jiayu G2, dus ik ga binnenkort maar weer ff terug op m'n Desire Z en Sony Walkman totdat de G3 er is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 16 september 2012 @ 16:27:31 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116852204
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:49 schreef Downstar het volgende:

[..]

er zijn enorm veel van dit soort blogs, allemaal ook startend met het GIZ....com
zo heb je gizmodo
gizchina
Gizultimate ofzo :p

Gizchina blijft gewoon de meest grootte nu denk ik :)

daarnaast haal ik mijn nieuws ook wel van www.mtksj.com
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik keek voor de Jiayu-hype al op Giz-China. :7
Verder ook wel:
http://www.shanzai.com , wat in eerste instantie mijn #1 volgsite was
http://micdigi.com , die vaak net iets meer/sneller heeft dan shanzai.com
http://translate.google.n(...)%3A%2F%2Fimp3.net%2F
http://liliputing.com (al is het veel gericht op de westerse markt, weinig Chinese producten)
http://gizbeat.com

Teleurstellers:
http://www.chinaecarts.com/news/ :N Is niks meer
http://www.techallin.com Kom je niet eens op...
http://chinadigitalshow.com is er ook mee genokt

Verder zijn er nog sites als gizmodo, slashgear, technobuffalo en engadget die af en toe ook weleens aandacht schenken aan een Chinees productske.

Wil je meer van zulke sites... probeer eens wat via:
http://www.similarsites.com
http://www.siteslike.com

De ZOPO ziet er ook wel leuk uit hoor. Maar de prijs/kwaliteit-verhouding is w.m.b. slechter. Zolang je telefoon er naar smaak uitziet en 'ie zo'n beetje alle apps probleemloos draait en de meeste games ook e.d., snel navigeert en ook nog eens gewoon belt en sms't, heb je dan echt meer-meer-meer nodig? Jiayu pakt het w.m.b. perfect aan. Nou ja, wat betreft productie & logistiek laat het natuurlijk wel een beetje te wensen over. :')

Ik heb in ieder geval al een gegadigde voor m'n Jiayu G2, dus ik ga binnenkort maar weer ff terug op m'n Desire Z en Sony Walkman totdat de G3 er is.
Heren, bedankt!
Kan weer lekker een aantal blogs gaan volgen en hopen op goed nieuws van de G3! |:(
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116855938
Hopen dat er binnenkort positief nieuws komt over de licentie..

Ik zie trouwens geen code in mijn Paypal bevestigings mail? Heb wel de betalings bevestiging gekregen. Komt daar nog een mailtje achteraan waar die code in staat?
  zondag 16 september 2012 @ 18:02:24 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116856073
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef tharonny het volgende:
Hopen dat er binnenkort positief nieuws komt over de licentie..

Ik zie trouwens geen code in mijn Paypal bevestigings mail? Heb wel de betalings bevestiging gekregen. Komt daar nog een mailtje achteraan waar die code in staat?
Welke code bedoel je? Zelf heb ik geen mail gekregen van LT maar hij staat wel in mijn account.

Verwacht deze week meer nieuws over de licentie en leveringen maar zeker weten doe je het nooit ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116856220
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:57 schreef tharonny het volgende:
Hopen dat er binnenkort positief nieuws komt over de licentie..

Ik zie trouwens geen code in mijn Paypal bevestigings mail? Heb wel de betalings bevestiging gekregen. Komt daar nog een mailtje achteraan waar die code in staat?
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
Additional Payment for Lightake Order -hier staat je code

gewoon in de omschrijving? :)
  zondag 16 september 2012 @ 18:07:25 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116856236
En vol, Hunt wegens aanpassen OP ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')