abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116647515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:20 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik heb hem binnen!
Is deze coupon ook maar een week geldig?
Ga ik uit van wel, niet helemaal zeker over ;)
pi_116649138
quote:
Nice, weinig concreet, maar goed nieuws.
Geen referral hier.
pi_116649654
quote:
Dank voor de update :)

goed nieuws dus, en dus zoals ik al aangaf paniek om niks :)!

daarnaast word dus ook aangegeven dat de filmpjes die op internet circuleren, nog diegene zijn met slecht scherm.. het model wat verkocht word aan de klanten zijn de gene met het betere scherm ( betere brightness, zwart is ook zwart etc)

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 11-09-2012 17:32:55 ]
pi_116649730
Heb zo juist de zilveren gepreordered, ook al twijfel ik nog steeds tussen donker grijs en zilver :D
pi_116650320
Getroll om niks dus eerder vandaag hier. :)
pi_116650798
Hoe zit het met de "network license" van de Jiayu g3? Hebben wij er iets mee te maken of ze wel of niet die licentie hebben?

En over het "nieuwe scherm". Op die link waar ik ook de info over de batterijduur vandaan haalde zag ik foto's van de G2 en de G3 naast elkaar. Daarop leek het al dat het scherm van de G3 minder mooi was. Dat zal dus ook het "oude" scherm zijn?
pi_116651065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef tharonny het volgende:
Hoe zit het met de "network license" van de Jiayu g3? Hebben wij er iets mee te maken of ze wel of niet die licentie hebben?

En over het "nieuwe scherm". Op die link waar ik ook de info over de batterijduur vandaan haalde zag ik foto's van de G2 en de G3 naast elkaar. Daarop leek het al dat het scherm van de G3 minder mooi was. Dat zal dus ook het "oude" scherm zijn?
1. Nee, nouja het vertraagt de levertijd van de G3 voor ons iets, maar je kan er gewoon hiermee bellen smsen internetten netzo als met een Nederlandse telefoon. Gizchina heeft vandaag bericht dat ze de license hebben en dus mogen produceren/verkopen.

2. Scherm van de G3 lelijker dan G2? huh ;p Maar dit is zeer waarschijnlijk inderdaad het oude scherm aangezien ze gister pas over het nieuwe scherm bericht hebben.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:08:31 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116651079
Just ship 'em already. ~O>
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116652090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef nodig het volgende:

[..]

1. Nee, nouja het vertraagt de levertijd van de G3 voor ons iets, maar je kan er gewoon hiermee bellen smsen internetten netzo als met een Nederlandse telefoon. Gizchina heeft vandaag bericht dat ze de license hebben en dus mogen produceren/verkopen.

2. Scherm van de G3 lelijker dan G2? huh ;p Maar dit is zeer waarschijnlijk inderdaad het oude scherm aangezien ze gister pas over het nieuwe scherm bericht hebben.
Kan jij geen Engels ofzo? laatst had je ook al wat fout vertaald via gizchina..

Gizchina heeft helemaal niet vandaag bericht dat ze de licentie hebben..
hij zegt juist dat hij goednieuws heeft, maar het helaas niet over de network license gaat
want als dat het was, was het geen goed nieuws, maar geweldig nieuws..

Die network licentie heeft daarnaast helemaal niks te maken met het wel of niet kunnen internetten/bellen/smsen hier in Nederland. Om even te bevestigen dat kan inderdaad in Nederland gewoon met deze telefoon.

Die Network License, geeft Jiayu het recht om de telefoon te verkopen in china, zodat de telefoon in het chinese netwerk zich mag aanmelden zeg maar..

uiteraard heeft dit ook wel degelijk effect voor ons, Jiayu verzend namelijk niet internationaal alleen binnen china. Dus zolang die licentie er niet is, word de telefoon niet uitgezonden naar Klanten/wholesalers. DUS OOK NIET NAAR LIGHTAKE..

Daarnaast mogen we met zijn alle niet klagen vind ik, volgens Jiayu zou de officiele launch pas op 15 september zijn, dat is dus vervroegd naar 5 september.. dus dat was een voordeeltje..

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 11-09-2012 18:42:46 ]
pi_116652216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kan jij geen Engels ofzo? laatst had je ook al wat fout vertaald via gizchina..

Gizchina heeft helemaal niet vandaag bericht dat ze de licentie hebben..
hij zegt juist dat hij goednieuws heeft, maar het helaas niet over de network license gaat
want als dat was geen goed nieuws, maar geweldig nieuws..

Die network licentie heeft daarnaast helemaal niks te maken met het wel of niet kunnen internetten/bellen/smsen hier in Nederland. Om even te bevestigen dat kan inderdaad in Nederland gewoon met deze telefoon.

Die Network License, geeft Jiayu het recht om de telefoon te verkopen in china, zodat de telefoon in het chinese netwerk zich mag aanmelden zeg maar..

uiteraard heeft dit ook wel degelijk effect voor ons, Jiayu verzend namelijk niet internationaal alleen binnen china. Dus zolang die licentie er niet is, word de telefoon niet uitgezonden naar Klanten/wholesalers. DUS OOK NIET NAAR LIGHTAKE..

Daarnaast mogen we met zijn alle niet klagen vind ik, volgens Jiayu zou de officiele launch pas op 15 september zijn, dat is dus vervroegd naar 5 september.. dus dat was een voordeeltje..
Ik lees altijd te snel er door heen :9
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:56:03 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116653031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik lees altijd te snel er door heen :9
Dan moet je daar iets meer tijd voor nemen. Voordat je ons blij maakt met de zoveelste dooie mus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef shiznuts het volgende:
Just ship 'em already. ~O>
Ik denk dat hier de key ingredient van China shopping weer op de proef gaat worden gesteld :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:07:00 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116653608
Da's de toekomst, dat iedereen thuis gewoon een 'replicator' or 'teleportal' heeft staan waar die dingen instantly verschijnen. Iedereen een hightech 3D-printer thuis die ook printplaatjes, circuitsboard enzo maakt. Elk huis wordt dan op een centraal depot voor bouwstoffen aangesloten, zoals het waternet. Dan betaal je alleen voor het ontwerp en de grondstoffen en heb je je producten zo snel als een bapao'tje opwarmen in de magnetron. *Ping!* :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116655539
Twee vraagjes:

- welke adapter bestellen jullie mee?
- ik kan op Lighttake geen service/ product vinden waarbij ze alle merkgegevens van het pakketje afhalen en de goods verzenden als 'gift'. Iets wat bijv. dealextreme.com wel heeft. Klopt dit?
Love is in the air!
pi_116655694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Landgeld het volgende:
Twee vraagjes:

- welke adapter bestellen jullie mee?
- ik kan op Lighttake geen service/ product vinden waarbij ze alle merkgegevens van het pakketje afhalen en de goods verzenden als 'gift'. Iets wat bijv. dealextreme.com wel heeft. Klopt dit?
je kan tijdens het bestellen van de order, dropshipping aanklikken als het goed is..dan worden logos van pakketjes gehaald.

een adapter? als je bedoel stroom adapter.. die bestel ik niet mee die zit al in het pakketje neem ik aan..

als je bedoeld een adapter voor het omzetten van de aansluiting, gewoon een US TO EU plugje..
deze ( http://lightake.com/detai(...)onverter_Black-47404)
pi_116655762
Bedankt! Jep.
Verder vanmiddag aangemeld voor een account, nog geen bevestigingmail ontvangen. Even afwachten, ook geen spam-box. Anders bestellen zonder account, al is dat wellicht niet handig als ik iets ooit moet ruilen o.i.d.
Love is in the air!
pi_116656462
Zijn er al reviews? Ervaringen? Wat kostie?
pi_116656574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Peunage het volgende:
even teruglezen!
Love is in the air!
pi_116656668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Peunage het volgende:
Een beetje eigen initiatief word hier in het topic wel op prijs gesteld..
even dit topic doorlezen en je bent volledig op de hoogte...

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

als je over zulk soort dingen twijfelt, gewoon niet doen dan..

denk er wel aan dat je een telefoon van 130 euro koopt en in china..
product oogt qua kwaliteit gewoon goed, en dat zal hij ook vast zijn..

gaat hij kapot, dan kun je er dus voor kiezen om hem voor 25 euro ofzo naar china te sturen..
dan nog is je telefoon maar 155 euro dan.. voor dat bedrag koop je in Nederland geen vergelijkbaar product als de G3..

in verhouding zou je dus zeker 2 keer je telefoon kapot kunnen laten gaan, en dan een nieuwe kopen om nog gelijkwaardig te zijn met de prijs van bijvoorbeeld een nieuwe Samsung Galaxy S2..
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's

http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html

daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
pi_116656708
Grijze versie besteld!! *O*

Your payment of $164,99 USD is complete.
You're now going back to 深圳市莱德克科技有限责任公司.

Nu afwachten!!

Laten versturen via HK post, dus dat kan nog wel even duren :') Maar, heb geen haast, als hij maar aankomt (zonder douane ;) )
Love is in the air!
pi_116656996
Hoe zit het met het annuleren van een verzending? Stel dat Jiayu nou geen licentie krijgt voor het netwerk en de telefoon zal niet uitkomen. Kan ik dan gegarandeerd mijn geld terug krijgen? (in het uiterste geval misschien dan via paypall kopersbescherming?)

Als het antwoord ja is is die vanavond besteld :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:11:02 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116657070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:09 schreef tharonny het volgende:
Hoe zit het met het annuleren van een verzending? Stel dat Jiayu nou geen licentie krijgt voor het netwerk en de telefoon zal niet uitkomen. Kan ik dan gegarandeerd mijn geld terug krijgen? (in het uiterste geval misschien dan via paypall kopersbescherming?)

Als het antwoord ja is is die vanavond besteld :P
Nee de Chinees houdt het geld en gaat er van op vakantie naar Amsterdam zodat je hem kan slaan.
100% garantie heb je nooit maar Ligtake is wel betrouwbaar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116658093
nouja, kunnen die chinezen ook een keer op vakantie :D is effe mn paypall checken.
pi_116660986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef Landgeld het volgende:
Grijze versie besteld!! *O*

Your payment of $164,99 USD is complete.
You're now going back to 深圳市莱德克科技有限责任公司.

Nu afwachten!!

Laten versturen via HK post, dus dat kan nog wel even duren :') Maar, heb geen haast, als hij maar aankomt (zonder douane ;) )
Heb jij dat drop shipping aangevinkt? Ik las dat dat speciaal was voor dat je dan zelf als tussenmannetje speelt, en dat lightake het dan direct naar een klant van jezelf stuurt, waarbij er inderdaad geen logo's op het pakketje worden geplakt. Maar geld dat ook gewoon als ik het naar mijn huisadres wil sturen?

Is het risico veel groter als er een logotje op het pakketje zit denk?
pi_116662070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef tharonny het volgende:

[..]

Heb jij dat drop shipping aangevinkt? Ik las dat dat speciaal was voor dat je dan zelf als tussenmannetje speelt, en dat lightake het dan direct naar een klant van jezelf stuurt, waarbij er inderdaad geen logo's op het pakketje worden geplakt. Maar geld dat ook gewoon als ik het naar mijn huisadres wil sturen?

Is het risico veel groter als er een logotje op het pakketje zit denk?
Aangevinkt ja!
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')