Die komt ook niet beschikbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi: [ afbeelding ]
Helaas nog niet verkrijgbaar met code
Helemaal correct robertquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komt ook niet beschikbaar.
Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.
De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)
Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Thanksquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komt ook niet beschikbaar.
Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.
De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)
Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Nee, als we de coupons hebben mailen we iedereen nogmaals.quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ThanksGrijs / zilver nog niet te bestellen dus?
Dan is dit denk ik de grijze en staan alle foto's op dit forum:quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon
dat is groen..quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon
Wat loop je nou te blaten man, zoals gezegd komen die coupons mogen voor die kleuren...quote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef Landgeld het volgende:
Het is alleen wat lastig te zien.
Samenvatting is dan (?)
Grijs licht (zilver):
[ afbeelding ]
Dit is de Gijs donker
[ afbeelding ]
En dit is zwart
[ afbeelding ]
Is het ook bekend dat Grijs donker morgen beschikbaar komt?
Thanksquote:Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's
http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html
daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
dat is wss nog fout, de zwarte werd ook eerst voor die prijs in de webshop gezetquote:Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Lol, de andere kleuren zijn duurder
Quote van het forum van Lightake:quote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef jonasr het volgende:
LightTake al enige tip gegeven over wanneer ze verzenden/ ze er zelf aan geraken?
Hopelijk voor eind september.
Ik bestel vanavond de zwarte!
quote:Hi friend, We''re predicting that it will be in stock around 2 weeks. But we can''t guarantee that at present.Nice day.
De eerste 4 plaatjes zijn van Antutu benchmark, zover ik weet heel populair in China maar niet heel erg veel zeggend.quote:Op maandag 10 september 2012 18:29 schreef dasouza het volgende:
De G3 ziet er prima uit in de filmpjes, dankjewel voor link Downstar. Wat houdt de benchmark op pagina 3 in eigenlijk, algemene prestaties?
http://lightake.com/quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef nodig het volgende:
Pff kan echt niet wachten tot ik hem kan preorderen, maarja het geld is nog onderwegIk ga nu 99% voor zwart, vind die er toch echt uitspringen!
Btw: It's not just you! http://lighttake.com looks down from here.
xD, maar alsnog vaag want ik had dus lightake.com open staan en tikte iets in het zoekvenster (dat iets was natuurlijk jiayu g3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Downstar het volgende:
Oke ik heb mijn G3 geannuleerd..!!
de G4 komt op 1 oktober uit en daarvoor is alles al wel geregeld..
de G4 kost ook maar 140 euro en heeft een 12 MP camera, 5 inch scherm Quadcore 1,5 Ghz processor en 2 GB ram
ook deze is bij lightake.com te koop, zie link:
http://www.lightake.com/detail.do/sku._JY_G4_5.0__MTK688_quad_core...Android4.0_2GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love is in the air!
quote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Downstar het volgende:
Oke ik heb mijn G3 geannuleerd..!!
de G4 komt op 1 oktober uit en daarvoor is alles al wel geregeld..
de G4 kost ook maar 140 euro en heeft een 12 MP camera, 5 inch scherm Quadcore 1,5 Ghz processor en 2 GB ram
ook deze is bij lightake.com te koop, zie link:
http://www.lightake.com/detail.do/sku._JY_G4_5.0__MTK688_quad_core...Android4.0_2GBik klikte.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor je link! Hierin is ook een test te vinden van de batterij: (bedankt google translate)quote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
xD, maar alsnog vaag want ik had dus lightake.com open staan en tikte iets in het zoekvenster (dat iets was natuurlijk jiayu g3) en toen wou die niet meer laden..
Even voor de zekerheid in mn geschiedenis gekeken :p :
http://isearch.avg.com/lightake.com/Search.do/Search.jiayu%2520g3
Daarna dus verkeerd ingetypt in downforeveryoneor..
8.5 uur video hoef ik met mijn Xperia S niet te proberenquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef tharonny het volgende:
[..]
Bedankt voor je link! Hierin is ook een test te vinden van de batterij: (bedankt google translate)
Even verkort en voor hoe ik het begrijp: (met testen volgens mij steeds de dual sims actief standby?)
1 uur standby: Samen G3 moet 1% van de netstroom kan duren 1,5 uur standby in theorie kan continu standby 5-6 dagen. Dit is zeer goed voor de dual-core smartphone .
1 uur gamen: dual-kaart dual standby-modus, 2G-kaart dataverbinding open, 50% van het spel volume, helderheid: Indoor Auto. Een uur speeltijd om het vermogensverlies te zien. Het elektriciteitsverbruik daalde 15% na een uur
1 uur film kijken: De testmethode: dual-kaart dual standby-modus, WIFI link opent, 50% van de video volume, helderheid: Indoor Auto. Duur 1 uur om het vermogensverlies te zien. De resultaten kwam naar buiten, open WIFI online video afspelen deed zelfs de Cairo spel power-_-! Een uur met slechts 11% van het elektriciteitsverbruik. Continue watch online video in staat zou zijn afgelopen negen uur, en de prestaties zijn nog steeds erg goed
Dus zolang je niet gamed en geen film kijkt kan je accu lang mee
15% is netjes hoor!quote:Op maandag 10 september 2012 20:34 schreef tharonny het volgende:
Dit zijn natuurlijk ook maar testresultaten van 1 iemand, dus ben benieuwd wat de algemene tijden met verbruik zullen zijn. Ik ben vooral blij dat standby lang mee gaat.(hoewel de telefoon niet veel rust zal krijgen straks)
15% accu voor een uur gamen lijkt mij nogal veel? Of is dat bij alle smartphones wel een beetje een gemiddelde denk?
Las bij die link ook ergens dat de telefoon niet geroot is.. Toch maar uitzoeken hoe we dan straks AdAway kunnen installeren
19$ voor een hoesje is wel enorm hoog imo.. daarnaast had ik ook wel ebay verwacht als seller van accesoires.. echter daar nog helemaal niks te vinden ..quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Xetran het volgende:
Op Aliexpress zijn er veel accessoires te vinden. Dingen beginnen vaak al op 9 usd though, er is ook een leuk hoesje met een soort van deksel die het scherm bedekt(staat in de OP geloof ik) die voor rond de 19 usd gaat
eerst maar eens afwachten hoe de G3 nou als standaard pakket word geleverd, bij alle unboxings heb ik nog overal wel een backcase en bumper gezien + screenprotector..quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:
Hoesjes etc komen vanzelf voor een betere prijs. Desnoods komt er een samenkoop actie!
Wil niet zeggen dat LT die er niet uit kan bezuinigenquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten hoe de G3 nou als standaard pakket word geleverd, bij alle unboxings heb ik nog overal wel een backcase en bumper gezien + screenprotector..
quote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef tharonny het volgende:
Man man man... Leg die site er weer uitMorgen als het goed is geld op mn paypall, hopen dat de site dan weer up is...
Die stonden er vanmiddag al op hoorquote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef tharonny het volgende:
Ha, zal al op al mn browsers te proberenNouja morgen weer een dag. Misschien dat ze nu de andere kleuren op de site erop zetten
De normale site werkt ook gewoon als je maar niet via de main page naar hun toe gaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:07 schreef nodig het volgende:
Als ik nu naar lightake ga word ik doorgelinkt naar de mobiele versie, die wel gewoon werkt.
Je krijgt vast gewoon een refund als je nu cancelt, maar wellicht duurt het even voordat je je geld terug hebt met die Chinezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef dramatic het volgende:
Iemand enig idee of het mogelijk is om alsnog van kleur te veranderen? Ik heb al betaald met Paypal.
Moet ik deze nu annuleren (en zie je dat geld ooit terug? iemand ervaring?) en wachten op een nieuwe coupon, of nog een dag wachten op antwoord van de helpdesk? Ook wil ik mn verzendmethode nog wijzigen als het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |