gelukkig positieve nieuws. en als ze hem niet op een spoed lijst zetten ook niet levens bedreigend.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die ruime badkamer met bad ook![]()
Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo.
Wat een opluchting FFTquote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die ruime badkamer met bad ook![]()
Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo.
Dat klink best wel behandelbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn vader heeft 8 broers en zussen, allemaal nog in hun eerste huwelijk waar ze begin 20 mee getrouwd zijnquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof in lange relaties omdat in mn oude dorp bijna iedereen bij elkaar bleef/blijft (van mn ouders generatie). Was dat niet zo was t groot nieuws.
Mijn ouders zijn eind dit jaar 39 jaar getrouwd.
Alleen ik geloof t niet zo voor mezelf hehe
dat is geen fijn begin inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloedingHopen maar dat het meevalt...
Klinkt niet zo goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloedingHopen maar dat het meevalt...
Overleden? Werkte hij nog?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is geen fijn begin inderdaad.
Hier helaas ook een paar van die gevallen.
1 collega overleden tijdens mijn vakantie, 1 een open hart operatie, 1 een gebroken heup en twee zorgverlof ivm waken...
Ze was pas 46quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Overleden? Werkte hij nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |