abonnement Unibet Coolblue
pi_116366242
die ruime badkamer met bad ook :D

Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116366270
Wekkertje gezet. Dutje doen :z
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 3 september 2012 @ 22:35:56 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_116366484
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die ruime badkamer met bad ook :D

Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo :).
gelukkig positieve nieuws. en als ze hem niet op een spoed lijst zetten ook niet levens bedreigend.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_116367674
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die ruime badkamer met bad ook :D

Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo :).
Wat een opluchting FFT *O*
pi_116367855
Veel plezier daar B&G
En drink ze. De wijntje zijn lekker!
pi_116367941
Ja, tot nu toe is alles lekker, iedereen vriendelijk en alles valt mee/doet het :D O+
  maandag 3 september 2012 @ 23:03:30 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116367948
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:

Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo :).
Dat klink best wel behandelbaar.
Lijkt op een paar van mijn bijverschijnselen met schildklier en bijschildklier en nieren.
Misschien is opereren niet eens echt nodig en kan het met medicatie aangepakt worden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_116367992
Wij zaten bij Calheta in de buurt
pi_116368400
O+ de foto's zijn gered O+ _O_
pi_116373674
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof in lange relaties omdat in mn oude dorp bijna iedereen bij elkaar bleef/blijft (van mn ouders generatie). Was dat niet zo was t groot nieuws :D.

Mijn ouders zijn eind dit jaar 39 jaar getrouwd.
Alleen ik geloof t niet zo voor mezelf hehe :P
Mijn vader heeft 8 broers en zussen, allemaal nog in hun eerste huwelijk waar ze begin 20 mee getrouwd zijn :7 Dus wat dat betreft heb ik wel een scheef beeld van 'mensen blijven bij elkaar' als 1 op de 2 huwelijken strandt.

Goedemorgen! :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116374068
Goeiemorgen.

Bedankt, ben ook wel opgelucht :). Denk niet dat t met medicatie op te lossen valt omdat dat calcium echt gevaarlijk is en als t (ik weet niet precies wat maar in ieder geval) foute dingen blijft pompen naar t hart is dat ook gevaarlijk. Ik hoop dat t met de operatie verholpen wordt. Veel plezier weer vandaag B&G!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116374210
Goedemorgen :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116374793
morguh :W
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:05:08 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116374865
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloeding :{ Hopen maar dat het meevalt...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_116374928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloeding :{ Hopen maar dat het meevalt...
dat is geen fijn begin inderdaad.
Hier helaas ook een paar van die gevallen.
1 collega overleden tijdens mijn vakantie, 1 een open hart operatie, 1 een gebroken heup en twee zorgverlof ivm waken...
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:29:24 #241
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_116375348
Morning :-) :W
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_116375358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloeding :{ Hopen maar dat het meevalt...
Klinkt niet zo goed -O- Het kan meevallen, natuurlijk, maar het is doorgaans niet zo'n goed teken. Schrikken voor die collega ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116375445
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:08 schreef Symphonic het volgende:

[..]

dat is geen fijn begin inderdaad.
Hier helaas ook een paar van die gevallen.
1 collega overleden tijdens mijn vakantie, 1 een open hart operatie, 1 een gebroken heup en twee zorgverlof ivm waken...
Overleden? Werkte hij nog? :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116375466
Hallo :@
pi_116375493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Overleden? Werkte hij nog? :o
Ze was pas 46
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116375611
Wij zijn een keertje redelijk ongeschonden de vakantie door gekomen *klopt af*. Eén broer, één oma en één oom overleden op 40 werknemers.. Aangezien het bij ons vaak om leerlingen of collega's gaat vind ik dat mee vallen.. :X
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:09:33 #247
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116376260
Iedereen gezond en wel hier :)
ff afkloppe :)
Confidence through competence
pi_116376298
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
O+ de foto's zijn gered O+ _O_
tof!
Juin uit Eigen Tuin!
pi_116376576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:37 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ze was pas 46
poeh hee :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:37:25 #250
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_116378456
wat een nare berichtjes allemaal ;(
:*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')