abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:13:53 #226
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117660118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 10:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Eigenlijk bizar dat er gewoon hele landen en steden werden geruild. Alsof het kwartet is.
Ook werden namen veranderd om elkaar een beetje te pesten als een stad werd ingenomen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_117660169
Heel erg:

Pas afgelopen tijd heb ik door dat VegaBurger voor vegetarische burger staat. Ik dacht altijd dat Vega een merknaam was voor een soort vleesvervanger........... :{
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:17:58 #228
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_117660215
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou een straat met die lengte naar een paar bakkers hun nering worden vernoemd?
Newsflash: die straat had niet gelijk al die lengte toen ie werd aangelegd.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_117660406
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:13 schreef robber57 het volgende:
Laat hem dan helemaal zien want het is nog veeeeel erger:
Dat is een bepaald soort domheid. Maar vandaag kwam ik er achter dat je ook wel erg ver gaande domheid hebt. Het ontbreken van elke vorm van gezond verstand en logisch denken. En dat mensen urenlang in prankcalls kunnen trappen :{


Ook in Amerika (overigens geen leuk filmpje om te kijken, ik was een beetje onthutst na het zien er van). Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Strip_search_prank_call_scam
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117660489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 10:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, had hier vorige week een Amerikaanse vriendin, geboren en getogen in Brooklyn, op bezoek die nog nooit gehoord had van enige Nederlandse inbreng of rol in de VS in het verleden. Echt schokkend!
Terwijl als ik de media moet geloven Amerikanen denken dat er alleen maar molens in Nederland staan. Dan is de vlag (en zegel) van New York toch vrij ondubbelzinnig in het midden (afgezien nog van de kleuren).



Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:33:58 #231
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_117660621
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef Ordos20 het volgende:
Heel erg:

Pas afgelopen tijd heb ik door dat VegaBurger voor vegetarische burger staat. Ik dacht altijd dat Vega een merknaam was voor een soort vleesvervanger........... :{
Of die ene van Street Fighter.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:36:54 #232
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117660702
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is een bepaald soort domheid. Maar vandaag kwam ik er achter dat je ook wel erg ver gaande domheid hebt. Het ontbreken van elke vorm van gezond verstand en logisch denken. En dat mensen urenlang in prankcalls kunnen trappen :{


Ook in Amerika (overigens geen leuk filmpje om te kijken, ik was een beetje onthutst na het zien er van). Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Strip_search_prank_call_scam
Heb jij de Vakantieman ooit gezien waar Nederlanders op een kaart mochten aanwijzen waar ze waren en waar Nederland lag? Dit soort stupiditeit is echt niet exclusief voor de VS.
Stewardes vertelde ooit dat ze op een vlucht naar Isla Margarita werd gevraagd waarom het zo lang duurde, spanje waren ze al eerder geweest en dat duurde nooit zo lang.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:37:00 #233
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_117660704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 10:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, had hier vorige week een Amerikaanse vriendin, geboren en getogen in Brooklyn, op bezoek die nog nooit gehoord had van enige Nederlandse inbreng of rol in de VS in het verleden. Echt schokkend!
Stel de gemiddelde Nederlander op straat eens wat vragen over de Gouden Eeuw, de VOC, de kolonies en wat bekende zeehelden uit die tijd.
Ik durf te voorspellen dat je dan een aardige schok staat te wachten mbt. de kennis over onze eigen vaderlandse geschiedenis.

We lachen allemaal wel hard om die Amerikanen, maar zoals de user hierboven ook zegt: Ooit de Vakantieman gezien? :D
pi_117660747
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:

Heb jij de Vakantieman ooit gezien waar Nederlanders op een kaart mochten aanwijzen waar ze waren en waar Nederland lag? Dit soort stupiditeit is echt niet exclusief voor de VS.
Stewardes vertelde ooit dat ze op een vlucht naar Isla Margarita werd gevraagd waarom het zo lang duurde, spanje waren ze al eerder geweest en dat duurde nooit zo lang.
Waar zeg ik dat domheid alleen onder Amerikanen voorkomt?

Ik heb vorige week nog Risk proberen te spelen met 2 mensen die niet goed wisten hoe de continenten heetten, laat staan waar ze al hun legers neer moesten zetten. We zijn toen maar Monopoly gaan doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117660885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat domheid alleen onder Amerikanen voorkomt?

Ik heb vorige week nog Risk proberen te spelen met 2 mensen die niet goed wisten hoe de continenten heetten, laat staan waar ze al hun legers neer moesten zetten. We zijn toen maar Monopoly gaan doen
Dat is echt bedroevend. En daar zou ik me eigenlijk nog op gaan stellen als meestertje en ze alles uit gaan lopen leggen (inclusief monseignorno Vespucci en hoe Amerika als continent aan zijn naam komt (en waarom het dus niet Columbia heet)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:48:02 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117661017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat domheid alleen onder Amerikanen voorkomt?

Ik heb vorige week nog Risk proberen te spelen met 2 mensen die niet goed wisten hoe de continenten heetten, laat staan waar ze al hun legers neer moesten zetten. We zijn toen maar Monopoly gaan doen
Dan zijn we het eens..
Studievriend van me studeerde Cum Laude af in 2 studies, maar had ook geen idee hoe de wereld er uit zag.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:52:54 #237
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117661133
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens..
Studievriend van me studeerde Cum Laude af in 2 studies, maar had ook geen idee hoe de wereld er uit zag.
Dat vind ik zo bizar. Een 17-jarige die net z'n havo-diploma heeft gehaald weet hoe de continenten heten en waar de grote landen liggen. Hoe kun je dan 2 studies afronden en het nog steeds niet weten?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117661183
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef Ordos20 het volgende:
Heel erg:

Pas afgelopen tijd heb ik door dat VegaBurger voor vegetarische burger staat. Ik dacht altijd dat Vega een merknaam was voor een soort vleesvervanger........... :{
Je kunt het toch ook als vleesvervanger gebruiken? Groenten aardappels en dan ipv hamburger zoon ding?
Of begrijp ik het niet :P
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:57:56 #239
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117661267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat vind ik zo bizar. Een 17-jarige die net z'n havo-diploma heeft gehaald weet hoe de continenten heten en waar de grote landen liggen. Hoe kun je dan 2 studies afronden en het nog steeds niet weten?
Geen intresse in algemene ontwikkeling? Geen idee, hij vult sinds zijn studie zijn tijd als huisman en blowt veel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_117661828
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook als vleesvervanger gebruiken? Groenten aardappels en dan ipv hamburger zoon ding?
Of begrijp ik het niet :P
Vega staat voor vegetarisch, is geen merknaam van iets.....
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_117661842
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:18 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Vega staat voor vegetarisch, is geen merknaam van iets.....
Ja oke op die fiets :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_117662020
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef Ordos20 het volgende:

Dat is echt bedroevend. En daar zou ik me eigenlijk nog op gaan stellen als meestertje en ze alles uit gaan lopen leggen (inclusief monseignorno Vespucci en hoe Amerika als continent aan zijn naam komt (en waarom het dus niet Columbia heet)
Ik heb dat ooit al bij één van hen gedaan met plaatsnamen van Nederland. Ik blijf niet aan de gang *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117665028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit al bij één van hen gedaan met plaatsnamen van Nederland. Ik blijf niet aan de gang *)
Geen toekomst als leraar weggelegd voor jouw dus :D
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_117668949
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat domheid alleen onder Amerikanen voorkomt?

Ik heb vorige week nog Risk proberen te spelen met 2 mensen die niet goed wisten hoe de continenten heetten, laat staan waar ze al hun legers neer moesten zetten. We zijn toen maar Monopoly gaan doen
Gek genoeg is de Middelbaar Onderwijs niveau in USA vergelijken met onze HAVO/VWO/Gymnasium,vraag je toch wat ze fout doen!! :P

quote:
13s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat is echt bedroevend. En daar zou ik me eigenlijk nog op gaan stellen als meestertje en ze alles uit gaan lopen leggen (inclusief monseignorno Amerigo Vespucci en hoe Amerika als continent aan zijn naam komt (en waarom het dus niet Columbia heet)
Naam America kwam door een Duitse kaarten maker :+
pi_117669302
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Naam America kwam door een Duitse kaarten maker :+
Moet je het wel laten ontdekken door een Italiaan. ;)
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_117669868
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Moet je het wel laten ontdekken door een Italiaan. ;)
Klopt :*
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:51:02 #247
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_117669928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat vind ik zo bizar. Een 17-jarige die net z'n havo-diploma heeft gehaald weet hoe de continenten heten en waar de grote landen liggen. Hoe kun je dan 2 studies afronden en het nog steeds niet weten?
Tunnelvisie. Zo iemand is waarschijnlijk een expert in hoe twee atomen de liefde bedrijven met elkaar. Op subatomaire schaal dan natuurlijk.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:51:57 #248
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117674952
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Tunnelvisie. Zo iemand is waarschijnlijk een expert in hoe twee atomen de liefde bedrijven met elkaar. Op subatomaire schaal dan natuurlijk.
Fappen met een elektronenmicroscoop :9~
pi_117676386
Ik kende een arts die zo wereldvreemd als de pest was. Altijd met haar neus in de (medische) studieboeken gezeten. Had geen idee wat de Berlijnse Muur was. Zo iemand. Maar wel dokter dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:43:42 #250
176766 crew  zoem
zoemt
pi_117676830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende een arts die zo wereldvreemd als de pest was. Altijd met haar neus in de (medische) studieboeken gezeten. Had geen idee wat de Berlijnse Muur was. Zo iemand. Maar wel dokter dus.
Ik vind dat stiekem best wel erg. Bepaalde dingen hoor je gewoon te weten als deel van je algemene ontwikkeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')