abonnement Unibet Coolblue
pi_116178324
Dat was alleen om de indruk te geven dat hij dood was, omdat Hanna overstuur is van een bekende die in een ambulance wordt gedragen en blijkbaar dood is. En om Nate zou ze niet zo doen.
pi_116178413
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen :')

Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken :')

Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kunt :') Waarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere :P
pi_116178673
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen :')

Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken :')

Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kunt :') Waarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere :P
Je hebt daar echt veel stukken waar je kilometers lang niemand tegenkomt, beter gewoon rennen en niets zeggen ;)

Ik vond het altijd zo'n onzin dat ze nooit verbinding hebben als het uitkomt in dat soort plekken, maar sinds ik zelf in amerika ben geweest snap ik het wel, zo gauw als je buiten de stad komt ben je gewoon de lul qua bereik :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:44:03 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_116178770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.

Bij nader inzien, geen beweging in die Nate.
Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.
Ik kan het wel even opzoeken als je wilt?

Edit:
https://twitter.com/BryanHoldman/status/240660629822787584
KuikenGuppy
pi_116179891
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Je hebt daar echt veel stukken waar je kilometers lang niemand tegenkomt, beter gewoon rennen en niets zeggen ;)

Ik vond het altijd zo'n onzin dat ze nooit verbinding hebben als het uitkomt in dat soort plekken, maar sinds ik zelf in amerika ben geweest snap ik het wel, zo gauw als je buiten de stad komt ben je gewoon de lul qua bereik :')
Ik moet zeggen dat het hier idd wel meevalt. Ik heb best vaak bereik in liften ook :P Was laatst bij een vriend van me in zijn nieuwe huisje kijken, hij woont in een nieuwbouwwijk en daar had ik dus geen bereik. Hij zei ook; ja t-mobile heeft bijna geen bereik hier. Nou dan zou ik me toch flink genaaid voelen _O-
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:37:44 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116179991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken, ik heb nergens een teken van leven van Nate gezien in die laatste momenten.

Bij nader inzien, geen beweging in die Nate.
Het is televisie, hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:38:05 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116179998
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.
Ik kan het wel even opzoeken als je wilt?

Edit:
https://twitter.com/BryanHoldman/status/240660629822787584
Opgelost.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_116181614
Interview met PLL baas;

http://tvline.com/2012/08(...)eason-3-post-mortem/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vond ik wel weer interessant om te lezen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wie ze in gedachten hebben!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116186860
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat stukje uit het interview makes me wonder ;)
pi_116187025
Mama Am I A?

Mama Marin of Mama Hastings.
pi_116191346
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef Jill-RMC het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat stukje uit het interview makes me wonder ;)
Juistem :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:44:09 #137
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116191906
Duurde even tot ik de mogelijkheid had om de aflevering te kijken (was lastig om uit dit topic te blijven!)

Wat een seizoensfinale! :D Toby! Noeeeeezzz! :N

En inderdaad, die vuurtoren was wel erg lame. :') Soms snap ik die scenario schrijvers niet. Elk verstandig persoon gaat toch geen vuurtoren in rennen als je iemand achter je aan hebt zitten die je wilt vermoorden?! En sowiesow. Nate had net zo goed in het huisje kunnen blijven en Paige vermoorden. (Wat hij ook in eerste instantie van plan was toch?) Het maakte toch niets meer uit, zei hij. Dus ik snapte niet zo zeer waarom die dan persé achter Emily aan ging rennen.

Hetzelfde geldt voor dat neerschieten van Caleb. Ieder normaal mens legt dan het pistool niet met zo'n nadruk neer. :') En je zou idd horen dat die gast omhoog probeert te komen.

Was trouwens wel erg nieuwsgierig naar wat -A (in eerste instantie) met die meiden wilde gaan doen!

(Waarom moeten de seizoen finales altijd zo groots en veel spannender zijn. Soms wou ik dat ze alle afleveringen wat meer van die spanning gaven....! Ze kunnen het blijkbaar wel!)

Dus nu....hoe lang moeten we nou wachten?
pi_116192892
In Oktober komt er een Halloween aflevering. En dan pas weer Januari ;(
pi_116192907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Bienelientjee het volgende:

En inderdaad, die vuurtoren was wel erg lame. :') Soms snap ik die scenario schrijvers niet. Elk verstandig persoon gaat toch geen vuurtoren in rennen als je iemand achter je aan hebt zitten die je wilt vermoorden?! En sowiesow. Nate had net zo goed in het huisje kunnen blijven en Paige vermoorden. (Wat hij ook in eerste instantie van plan was toch?) Het maakte toch niets meer uit, zei hij. Dus ik snapte niet zo zeer waarom die dan persé achter Emily aan ging rennen.

Volgens mij wilde Nate dat Emily keek hoe hij Paige vermoorde. Dat ze die vuurtoren in rende was gewoon een horror cliché. In horrorfilms rennen ze ook altijd naar boven in plaats van naar buiten. |:(

Toffe summerfinale! Ik vind Toby als -A- wel leuk! Lieve, aardige en behulpzame Toby. Juist een van de weinige waarvan ik het niet verwacht had. De enige die ik niet verdacht was trouwen Paige. Ze hebben wel heel erg hun best gedaan om haar verdacht te maken. En dat Nate Nate niet was, dat was ook overduidelijk. Wel zielig voor Spencer. ;(
Because simple is bad!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:51:53 #140
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116194641
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wie ze in gedachten hebben!
Ik ben eruit, ik ga voor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg fijn trouwens, die bevestiging dat de "Toby is undercover"-theorie dikke onzin blijkt te zijn. Toby als the Villain is véél toffer! :9

[ Bericht 2% gewijzigd door babette21 op 30-08-2012 18:17:11 ]
pi_116195374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef babette21 het volgende:

Ik ben eruit, ik ga voor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging ik idd ook weer naartoe....zou ook verklaren waarom Tobey bij the A-team zit.

Theorieen hoeven toch trouwens niet in spoilers, tenzij gebaseerd op een spoiler?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:16:44 #142
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_116195549
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:11 schreef Jill-RMC het volgende:

Theorieen hoeven toch trouwens niet in spoilers, tenzij gebaseerd op een spoiler?
Klopt, ik deed het nu omdat ik het als reactie plaatste op een spoiler (maar daarbij zo stom heb zitten quoten dat het al geen spoiler meer is - zie ik nu.... ik zal 't ff fixen :') )
pi_116198259
Het is nog niet bevestigd dat het onzin is. Maar Marlene zei dat je er zeker niet vanuit moet gaan dat hij undercover is. Lekker vaag dus :')
pi_116198495
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
Bij Scream zijn ze ook altijd dood en toch weten ze het weer voor elkaar te krijgen om nog naar dat pistool te grijpen :')

Al vind ik het apart dat Emily & Caleb niks gemerkt hebben. Nate was neergestoken dus die had wss moeite met opstaan, dan merk je het toch als iemand je pistool wil pakken :')

Dat van die vuurtoren was vaag ja, je rent weg voor iemand, vervolgens ren je naar een plek waar je niet weg kunt :') Waarom rende ze niet gewoon het bos in en keihard blijven gillen totdat er iemand te zien is. Of zaten ze daar echt in the middle of nowhere :P
Ze rende erheen om beter bereik te krijgen, maar waarom niet gewoon het bos inrennen?
pi_116220802
Daar zal ze wel minder bereik hebben. Maar dan nog, gewoon door blijven rennen, ben je altijd nog veiliger dan wanneer je naar een plek toe gaat met maar 1 in/uitgang.
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:19:53 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116263056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op Twitter bevestigde een van de schrijvers van de serie dat het Nate was die schoot.
Ik kan het wel even opzoeken als je wilt?

Edit:
https://twitter.com/BryanHoldman/status/240660629822787584
Wel heel knap. :{

Magic Bullet Theory, anyone? http://en.wikipedia.org/wiki/Single_bullet_theory
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:29:22 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116263144
Ach joh, dat gebeurt zo vaak in films, let it go.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_116263257
Ja logica is nou eenmaal niet de sterkste kant van meeste tv series ;)
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:48:27 #149
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_116264073
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ach joh, dat gebeurt zo vaak in films, let it go.
Ik snap niet zo goed waarom ze dan geen frame van die Nate erinstoppen, dat je hem nog ff ziet met iets in zijn handen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:49:44 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116264094
Zodat gekke mensen gaan bedenken dat Emily Caleb zou hebben neergeschoten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')