abonnement Unibet Coolblue
pi_118081352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ach Holland komt altijd boven. ;)

Documentaire over Kim Holland op komst. Bijna klaar.

:P
godsamme :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118232633
Het Grote Jeroen Zoet Topique #1

Kunnen jullie dit topic redden?
  Forum Admin zondag 21 oktober 2012 @ 13:34:37 #278
35723 crew  GGMM
pi_118238486
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:25 schreef Doublepain het volgende:
Het Grote Jeroen Zoet Topique #1

Kunnen jullie dit topic redden?
Wat bedoel je precies?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_118238708
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Volgens mij kan je daar geen reactie meer plaatsen.
pi_118238718
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:43 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Volgens mij kan je daar geen reactie meer plaatsen.
Jawel hoor
Maar kick hem wel even
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118238729
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Jawel hoor
Maar kick hem wel even
Oh ik kon dat niet, nu wel weer. Thanks.
pi_118240532
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Kon niet reageren, nu wel.. Bedankt
pi_118244155
Bedankt Steven. Wilde ook reageren in de Zoet topic maar lukte hiervoor niet. :)
Top gedaan. ^O^

[ Bericht 35% gewijzigd door mrstylo op 21-10-2012 16:19:45 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Forum Admin zondag 21 oktober 2012 @ 16:24:59 #284
35723 crew  GGMM
pi_118244672
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
Bedankt Steven. Wilde ook reageren in de Zoet topic maar lukte hiervoor niet. :)
Top gedaan. ^O^
Terechte edit, je had het bij 3 grappen moeten laten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zondag 21 oktober 2012 @ 18:12:11 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_118248303
quote:
16s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Terechte edit, je had het bij 3 grappen moeten laten.
Zeg ik ook altijd :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118274569
Die nieuwe pauper van een mod verwijdert mijn relevante berichten in het Feijenoord-topic. Het enige wat hij zegt: ophoeren De_kromme. Geen uitleg wat ik verkeerd doe, niks.

Ik mag hopen dat de meer ervaren mods ingrijpen, want dit slaat gewoon helemaal nergens op. Ik discussier normaal mee, zoals altijd, in het Feijenoord-topic over relevante onderwerpen. Waarom zou dat nu ineens niet meer mogen? Die nieuwe kan beter ef een pas op de plaats maken.

Tot zover mijn betoog.
pi_118274883
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef De_kromme het volgende:
Die nieuwe pauper van een mod verwijdert mijn relevante berichten in het Feijenoord-topic. Het enige wat hij zegt: ophoeren De_kromme. Geen uitleg wat ik verkeerd doe, niks.

Ik mag hopen dat de meer ervaren mods ingrijpen, want dit slaat gewoon helemaal nergens op. Ik discussier normaal mee, zoals altijd, in het Feijenoord-topic over relevante onderwerpen. Waarom zou dat nu ineens niet meer mogen? Die nieuwe kan beter ef een pas op de plaats maken.

Tot zover mijn betoog.
Jij doet inderdaad nooit wat :')
Doe eens niet zo onwijs uit de hoogte want anders ga ik ook vervelend doen...
je bent daar alleen om te trollen en dat kan je gewoon lekker achterwege houden, en je opmerkingen over kutjood en jodenvriendjes ook :)

Tot zover mijn betoog
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118274955
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Jij doet inderdaad nooit wat :')
Doe eens niet zo onwijs uit de hoogte want anders ga ik ook vervelend doen...
je bent daar alleen om te trollen en dat kan je gewoon lekker achterwege houden, en je opmerkingen over kutjood en jodenvriendjes ook :)

Tot zover mijn betoog
Ik kom daar absoluut niet om alleen te trollen. Ik heb in mijn afgelopen 20 posts daar gewoon een discussie gevoerd OVER Feijenoord. Hoe in godsnaam is dat trollen? Ik blijf ontopic. Als je het daar niet mee eens bent hoor ik het graag, maar geef dan duidelijk aan welke posts niet door de beugel kunnen.

Hoor graag van GGMM wat hij hier van vindt, volgens mij snapt de nieuwe mod nog niet helemaal hoe het werkt allemaal.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:49:09 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118274999
:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118275019
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik kom daar absoluut niet om alleen te trollen. Ik heb in mijn afgelopen 20 posts daar gewoon een discussie gevoerd OVER Feijenoord. Hoe in godsnaam is dat trollen? Ik blijf ontopic. Als je het daar niet mee eens bent hoor ik het graag, maar geef dan duidelijk aan welke posts niet door de beugel kunnen.

Hoor graag van GGMM wat hij hier van vindt, volgens mij snapt de nieuwe mod nog niet helemaal hoe het werkt allemaal.
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Minimaal he. Wanneer doen jullie die Vermeer eens gratis de deur uit? Die vent snapt het concept niet van 'weg is weg' in gevaarlijke situaties :'). Jullie mogen Coutinho hebben voor 7,5.
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En dat moet dan de dragende speler zijn bij Feijenoord momenteel. Steekt er met kop en schouder bovenuit. Genieten dit.

[..]

Ja, teveel van overtuigd. Volgens mij wil jij gewoon heel graag een keer tussen Midden-Noord zitten als je dat soort weddenschappen af gaat sluiten. Dat gaat er niet in bij mij.

Lekker vertrouwen in je spits jongen ^O^ . 15 goals moet toch wel mogelijk zijn voor deze geweldenaar, en met Verhoek op de flank?
Zijn al 2 trollopmerkingen waar je van weet dat het reacties gaat uitlokken
En waarom heb je het niet over je eigen opmerkingen richting mij?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118275159
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zijn al 2 trollopmerkingen waar je van weet dat het reacties gaat uitlokken
En waarom heb je het niet over je eigen opmerkingen richting mij?
Jij zegt tegen mij: ophoeren De_kromme. Dan kan je verwachten dat ik ook zoiets dergelijks tegen jou zeg. We zijn toch allemaal hetzelfde hier? Als een mod iets in die trant mag zeggen, mag ik het ook. Jij bent het voorbeeld, dus wij volgen ons naar jou.

Die eerste opmerking was een reactie op ons aller Stijntje, actie reactie. Totaal geen troll-actie, ik vond het relevant om het over andere keepers te hebben in vergelijking met Lamprou. Zodat je de zwakke punten van Lamprou (en Mulder trouwens) bloot kan leggen.

Die tweede reactie is helemaal niks mis mee. Het gaat over een weddenschap, ik bood aan om Caland een keer mee te nemen naar Midden-Noord als hij wint, hij neemt mij mee naar vakkie X als ik win. Leuk toch? Sinds wanneer mag je het niet over relevante weddenschappen hebben in het Feijenoord-topic?

Ik zou de regels nog eens doorlezen voordat je onzin begint te blaten. Bij voorbaat dank.
pi_118275213
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij zegt tegen mij: ophoeren De_kromme. Dan kan je verwachten dat ik ook zoiets dergelijks tegen jou zeg. We zijn toch allemaal hetzelfde hier? Als een mod iets in die trant mag zeggen, mag ik het ook. Jij bent het voorbeeld, dus wij volgen ons naar jou.

Die eerste opmerking was een reactie op ons aller Stijntje, actie reactie. Totaal geen troll-actie, ik vond het relevant om het over andere keepers te hebben in vergelijking met Lamprou. Zodat je de zwakke punten van Lamprou (en Mulder trouwens) bloot kan leggen.

Die tweede reactie is helemaal niks mis mee. Het gaat over een weddenschap, ik bood aan om Caland een keer mee te nemen naar Midden-Noord als hij wint, hij neemt mij mee naar vakkie X als ik win. Leuk toch? Sinds wanneer mag je het niet over relevante weddenschappen hebben in het Feijenoord-topic?

Ik zou de regels nog eens doorlezen voordat je onzin begint te blaten. Bij voorbaat dank.
Ophoeren ja
Je bent enkel in dat topic om te komen trollen
En je vindt het gewoon jammer dat er geen debiel meer is als hmf en dus probeer je nog semi serieus over te komen
Ik ken je langer als vandaag hoor, stop gewoon met die opmerkingen dat feyenoord spelers gaat kopen voor heel veel geld van Ado en ander gekeuvel zoals Stijn het zou zeggen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118275300
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ophoeren ja
Je bent enkel in dat topic om te komen trollen
En je vindt het gewoon jammer dat er geen debiel meer is als hmf en dus probeer je nog semi serieus over te komen
Ik ken je langer als vandaag hoor, stop gewoon met die opmerkingen dat feyenoord spelers gaat kopen voor heel veel geld van Ado en ander gekeuvel zoals Stijn het zou zeggen
Ik begin alleen over spelers van ADO als ik daartoe uitgelokt wordt. Verder mag ik toch zeggen wie ik een aanvulling zou vinden voor de selectie van Feijenoord? Dat het deze keer ADO-spelers zijn, zegt helemaal niks.

Het is een DISCUSSIE-topic, geen topic om Feijenoord op te hemelen. We zoeken toch gewoon gezamenlijk naar oplossingen op Feijenoord weer de weg omhoog in te helpen? Het is voor zo'n club jammer dat ze momenteel even goed zijn als Den Haag met zo'n grote supportersschare en een schitterend stadion. But that's my opinion.
pi_118275314
Wanneer komt HMF trouwens terug? En is kapiteintje er nog?
pi_118275328
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik begin alleen over spelers van ADO als ik daartoe uitgelokt wordt. Verder mag ik toch zeggen wie ik een aanvulling zou vinden voor de selectie van Feijenoord? Dat het deze keer ADO-spelers zijn, zegt helemaal niks.

Het is een DISCUSSIE-topic, geen topic om Feijenoord op te hemelen. We zoeken toch gewoon gezamenlijk naar oplossingen op Feijenoord weer de weg omhoog in te helpen? Het is voor zo'n club jammer dat ze momenteel even goed zijn als Den Haag met zo'n grote supportersschare en een schitterend stadion. But that's my opinion.
Het zijn elke keer Ado spelers man :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118275334
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef De_kromme het volgende:
Wanneer komt HMF trouwens terug? En is kapiteintje er nog?
Nooit meer en die komt weer
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118275379
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het zijn elke keer Ado spelers man :')
Helemaal niet, man. Kom maar met bewijzen. Ik kom vaak genoeg met spelers van andere clubs die een aanvulling kunnen zijn voor dit Feijenoord. Aangezien Feijenoord en ADO echter op dezelfde hoogte zitten (mijn mening) is het logisch dat er vaker ADO-spelers naar voren worden gebracht, hetzelfde topsportklimaat en geen heimwee taferelen. Prima toch?

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nooit meer en die komt weer
Er bestaat geen permban op Fok! Maar ik ben blij dat jullie die mongool eindelijk eruit hebben gepleurd.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:13:22 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118275812
Kaalkopjes, havenslaven, geruchten die op niks gebaseerd zijn. Ik snap niet zo wat Kromme komt doen in het Feijenoord-topic. Behalve trollen dan.

Ging de vorige keer ook al zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118275989
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
Kaalkopjes, havenslaven, geruchten die op niks gebaseerd zijn. Ik snap niet zo wat Kromme komt doen in het Feijenoord-topic. Behalve trollen dan.

Ging de vorige keer ook al zo.
Als je niet normaal kan discussieren, hoef je dat ook niet hoor. Ik heb het gewoon inhoudelijk over Feijenoord, en heb in de korte tijd dat ik terugben weer een paar goede discussies gehad. Zie nu bijvoorbeeld de discussie over 'dragende' spelers bij Feijenoord. Fantastisch toch.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:19:21 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118276035
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Als je niet normaal kan discussieren, hoef je dat ook niet hoor. Ik heb het gewoon inhoudelijk over Feijenoord, en heb in de korte tijd dat ik terugben weer een paar goede discussies gehad. Zie nu bijvoorbeeld de discussie over 'dragende' spelers bij Feijenoord. Fantastisch toch.
Dat heb je niet en dat weet je zelf ook wel.

Prima dat je wil trollen, maar doe dat lekker elders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')