abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118273120
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Misschien in potentie een aardige speler, maar hij is al vijf jaar geblesseerd. Daar moet je wel naar kijken als je iemand aankoopt he :'). Lamprou vind ik voor jullie wel een verademing ten opzichte van Mulder, wat is dat een dwarrel zeg. Blijft zonde dat jullie Velthuizen niet gehaald hebben.

Er schijnt vermeende interesse te zijn in Coutinho, dat vind ik wel een goede keeper voor julie. Moet zo rond de vijf miljoen kosten ^O^ .
5 miljoen _O- Gaan ze nooit krijgen
pi_118273121
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De_kromme :')

als vanouds
Stijntje O+ . Pauper eens op naar je jodentopic O+ . Ik kom binnenkort bij je korfbalcluppie kijken met Steven, be prepared O+ .
pi_118273126
is wel makkelijk daar, alles bij ADO kost 5 miljoen.
pi_118273135
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Stijntje O+ . Pauper eens op naar je jodentopic O+ . Ik kom binnenkort bij je korfbalcluppie kijken met Steven, be prepared O+ .
Wat voer jij hier uit dan. Zijn de geiten van ADO weer eens aan het dwarrelen
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:56:24 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118273136
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef Adames het volgende:
is wel makkelijk daar, alles bij ADO kost 5 miljoen.
Ja, en ondertussen hebben ze nog geen euro voor Immers ontvangen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118273154
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef Caland het volgende:

[..]

leugens, volgende week in de VI komt de waarheid naar boven
pi_118273170
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

5 miljoen _O- Gaan ze nooit krijgen
Minimaal he. Wanneer doen jullie die Vermeer eens gratis de deur uit? Die vent snapt het concept niet van 'weg is weg' in gevaarlijke situaties :'). Jullie mogen Coutinho hebben voor 7,5.
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:58:06 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118273193
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Adames het volgende:

[..]

leugens, volgende week in de VI komt de waarheid naar boven
Hij is gehuurd met verplichting tot koop, aankomende zomer wordt 8 ton pas overgemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118273209
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn jullie blij met die topspelert? Mooi om te zien dat hij nu al de beste van het veld is bij Feijenoord, Caland. Zegt misschien wel iets over het niveau bij Feijenoord momenteel. We hebben er betere vervangers voor teruggekregen trouwens, blij dat we van die Lex afzijn :').
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:41 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118273235
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Zijn jullie blij met die topspelert? Mooi om te zien dat hij nu al de beste van het veld is bij Feijenoord, Caland. Zegt misschien wel iets over het niveau bij Feijenoord momenteel. We hebben er betere vervangers voor teruggekregen trouwens, blij dat we van die Lex afzijn :').
Hij heeft in die paar wedstrijden al net zo veel goals gemaakt als in een heel seizoen bij Den Haag. Ik kan niet zeggen dat ik erg blij ben met Immers, maar als hij blijft scoren heb ik er wat minder problemen mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118273254
En hij gaat op jacht zondag.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_118273291
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft in die paar wedstrijden al net zo veel goals gemaakt als in een heel seizoen bij Den Haag. Ik kan niet zeggen dat ik erg blij ben met Immers, maar als hij blijft scoren heb ik er wat minder problemen mee.
Ah, jij bent er zo eentje. Als hij scoort, maakt het niet uit hoe hij speelt. Standaard kaalkopje die bij Feijenoord rondloopt.

Wil je nou nog die weddenschap afsluiten voor Pelle? Lijkt me een faire line.
pi_118273301
Prutser eerste klas die Immers. Lage handelingssnelheid en hij moet alles hebben van zijn arbeid. Het is dat hij af en toe scoort.
Pleurt op!
pi_118273317
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is gehuurd met verplichting tot koop, aankomende zomer wordt 8 ton pas overgemaakt.
ja ok klopt, maar ik wilde iets grappigs zeggen, ach laat ook maar
pi_118273343
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Adames het volgende:

[..]

ja ok klopt, maar ik wilde iets grappigs zeggen, ach laat ook maar
:D
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:02:40 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118273345
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ah, jij bent er zo eentje. Als hij scoort, maakt het niet uit hoe hij speelt. Standaard kaalkopje die bij Feijenoord rondloopt.
Dat is toch ook zo? Ik vond Verhoek gisteren ook weer kut, maar als je scoort en een assist aflevert mag hij van mij elke week zo kut spelen. Rendement is altijd het belangrijkst.
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef De_kromme het volgende:
Wil je nou nog die weddenschap afsluiten voor Pelle? Lijkt me een faire line.
De Feyenoord boven Den Haag lijkt me beter. Daar ben je toch zo van overtuigd? ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118273375
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef E.H. het volgende:
Prutser eerste klas die Immers. Lage handelingssnelheid en hij moet alles hebben van zijn arbeid. Het is dat hij af en toe scoort.
En dat moet dan de dragende speler zijn bij Feijenoord momenteel. Steekt er met kop en schouder bovenuit. Genieten dit.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo? Ik vond Verhoek gisteren ook weer kut, maar als je scoort en een assist aflevert mag hij van mij elke week zo kut spelen. Rendement is altijd het belangrijkst.

[..]

De Feyenoord boven Den Haag lijkt me beter. Daar ben je toch zo van overtuigd? ^O^
Ja, teveel van overtuigd. Volgens mij wil jij gewoon heel graag een keer tussen Midden-Noord zitten als je dat soort weddenschappen af gaat sluiten. Dat gaat er niet in bij mij.

Lekker vertrouwen in je spits jongen ^O^ . 15 goals moet toch wel mogelijk zijn voor deze geweldenaar, en met Verhoek op de flank?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:10:59 #118
277865 Sejt
Ondertitel
pi_118273618
Jullie zijn gewoon te makkelijk _O-
I love my mispoken words.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:14:05 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118273724
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118274107
quote:
Schijnt geniale film te zijn inderdaad. Binnenkort maar eens naar toe.
Pleurt op!
pi_118274288
Geniale acteur Martin van Waardenberg.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118274326
Haha, niemand hier vertrouwen in Pellé dat hij er 15 inkegelt dit seizoen? Lekker dan, zoveel vertrouwen in jullie superspits.
pi_118274391
Jullie mogen van Duinen wel hebben hoor, vijf miljoen zoals gewoonlijk.
pi_118274438
Ophoeren de kromme
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118274503
quote:
die lijkt me zo ontzettend kut, maar ga hem waarschijnlijk toch wel kijken
pi_118274537
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef De_kromme het volgende:
Haha, niemand hier vertrouwen in Pellé dat hij er 15 inkegelt dit seizoen? Lekker dan, zoveel vertrouwen in jullie superspits.
ben jij een sadomasochist?
pi_118274618
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef Adames het volgende:

[..]

ben jij een sadomasochist?
Nee, en waarom is dat relevant in deze discussie over Pellé? Ik vraag me gewoon af waarom niemand hier vertrouwen heeft dat jullie vaste spits er minimaal 15 inknalt dit seizoen. Waarom moet je dan meteen over sadomasochisme beginnen? Nergens voor nodig.
pi_118274791
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:39 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee, en waarom is dat relevant in deze discussie over Pellé? Ik vraag me gewoon af waarom niemand hier vertrouwen heeft dat jullie vaste spits er minimaal 15 inknalt dit seizoen. Waarom moet je dan meteen over sadomasochisme beginnen? Nergens voor nodig.
sm is gebaseerd op de verheerlijking en het genot van vernederd worden. Elke keer als je weer eens verschijnt in welk topic dan ook probeer je weer zo snel mogelijk negatief de aandacht op je te vestigen. In zoverre is de vraag dan ook relevant of het je daadwerkelijk om een antwoord gaat of dat je simpelweg (negatieve) aandacht zoekt door meerdere keren de vraag te stellen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:44:29 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_118274798
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:33 schreef De_kromme het volgende:
Jullie mogen van Duinen wel hebben hoor, vijf miljoen zoals gewoonlijk.
Ach dat zei je ook over Immers. Uiteindelijk maar 8 ton voor gekregen hahaha :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_118274868
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef Adames het volgende:

[..]

sm is gebaseerd op de verheerlijking en het genot van vernederd worden. Elke keer als je weer eens verschijnt in welk topic dan ook probeer je weer zo snel mogelijk negatief de aandacht op je te vestigen. In zoverre is de vraag dan ook relevant of het je daadwerkelijk om een antwoord gaat of dat je simpelweg (negatieve) aandacht zoekt door meerdere keren de vraag te stellen.
Jij vangt het negatief op, de rest van dit topic negatief. Jouw mening is geen waarheid, begrijp dat nou eens. Ik discussier hier gewoon lekker mee over de pijnpunten van Feijenoord momenteel, als daar problemen mee zijn hoor ik het wel van een mod. En niet van een of andere kaalkop die een koe als avater heeft.

Ik ga daadwerkelijk voor een antwoord, maar Caland wil niet ingaan op de vraag of hij denkt dat Pellé er 15 inschiet (wat prima is), daarom vraag ik nogmaals wat anderen hiervan vinden.
pi_118274896
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef satecl het volgende:

[..]

Ach dat zei je ook over Immers. Uiteindelijk maar 8 ton voor gekregen hahaha :')
Liever kwijt dan rijk die prutser, veel succes ermee. Nogmaals: leuk om te zien dat hij nu al de dragende speler is van Feijenoord. Dat geeft wel aan hoe diep Feijenoord is gezakt imo :o.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:47:01 #132
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_118274923
Ohja De_Kromme, ik hoor vaak dat Toornstra een goeie speler is. Een van de betere van ADO. Is hij veel beter dan voetballers als Leerdam? En zou hij samen met Clasie op een middenveld kunnen spelen?

Dan kan Feyenoord deze speler wel ophalen aankomende zomer. Hij is dan toch gratis en loopt nu al huiliehuilie te doen dat hij zo graag naar Feyenoord wilt. Logisch, Feyenoord is veel groter dan ADO.

http://www.goal.com/nl/ne(...)oord-zeg-ik-geen-nee
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:47:29 #133
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_118274943
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Liever kwijt dan rijk die prutser, veel succes ermee. Nogmaals: leuk om te zien dat hij nu al de dragende speler is van Feijenoord. Dat geeft wel aan hoe diep Feijenoord is gezakt imo :o.
Nogmaals: Volgens jou moest ie minimaal 5 miljoen kosten :')
pi_118275018
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef satecl het volgende:
Ohja De_Kromme, ik hoor vaak dat Toornstra een goeie speler is. Een van de betere van ADO. Is hij veel beter dan voetballers als Leerdam? En zou hij samen met Clasie op een middenveld kunnen spelen?

Dan kan Feyenoord deze speler wel ophalen aankomende zomer. Hij is dan toch gratis en loopt nu al huiliehuilie te doen dat hij zo graag naar Feyenoord wilt. Logisch, Feyenoord is veel groter dan ADO.

http://www.goal.com/nl/ne(...)oord-zeg-ik-geen-nee
Toornstra is inderdaad een prima speler. Jammer dat we hem niet eerder hebben kunnen verkopen, de vraagprijs was imo redelijk. Hij is inderdaad toe aan een stap hogerop, maar ik vind Feijenoord op hetzelfde niveau zitten als Den Haag momenteel. Daarom verwacht ik dat hij eerder direct de stap naar het buitenland maakt.

Toornstra is dit seizoen trouwens vooralsnog uit vorm, net als Clasie bij jullie.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Nogmaals: Volgens jou moest ie minimaal 5 miljoen kosten :')
Jup, volgens mij. Iedereen mag een mening hebben he, of hoort dat niet in dit kliekje van Feijenoorders? Allemaal lekker achter de mening van Caland en co. aanlopen.
pi_118275107
quote:

[..]

Jij vangt het negatief op, de rest van dit topic negatief. Jouw mening is geen waarheid, begrijp dat nou eens. Ik discussier hier gewoon lekker mee over de pijnpunten van Feijenoord momenteel, als daar problemen mee zijn hoor ik het wel van een mod. En niet van een of andere kaalkop die een koe als avater heeft.

Ik ga daadwerkelijk voor een antwoord, maar Caland wil niet ingaan op de vraag of hij denkt dat Pellé er 15 inschiet (wat prima is), daarom vraag ik nogmaals wat anderen hiervan vinden.
welke mening van mij? Overigens ben ik geen kaalkop
pi_118275190
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Adames het volgende:

[..]

welke mening van mij? Overigens ben ik geen kaalkop
Het is jouw mening dat ik hier alleen kom om 'negatieve reacties' uit te lokken. Gelukkig kan ik met andere Feijenoorders wel normaal discussieren. Je hoeft niet te discussieren als je daar geen zin in hebt. Jouw pakkie aan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:55:03 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_118275198
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Toornstra is inderdaad een prima speler. Jammer dat we hem niet eerder hebben kunnen verkopen, de vraagprijs was imo redelijk. Hij is inderdaad toe aan een stap hogerop, maar ik vind Feijenoord op hetzelfde niveau zitten als Den Haag momenteel. Daarom verwacht ik dat hij eerder direct de stap naar het buitenland maakt.

Toornstra is dit seizoen trouwens vooralsnog uit vorm, net als Clasie bij jullie.

[..]

Jup, volgens mij. Iedereen mag een mening hebben he, of hoort dat niet in dit kliekje van Feijenoorders? Allemaal lekker achter de mening van Caland en co. aanlopen.
Ja wel hoor. Maar jou mening neem ik niet zo heel erg serieus. Net als de mening van HMF nooit serieus nam. Jullie zitten er nogal vaak naast.
pi_118275234
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja wel hoor. Maar jou mening neem ik niet zo heel erg serieus. Net als de mening van HMF nooit serieus nam. Jullie zitten er nogal vaak naast.
Dat mag. Dat is je goed recht om mijn mening niet serieus te nemen. Ik zou het echter wel doen als je meer wilt leren over voetbal. Maar dat is mijn mening.
pi_118275321
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik met andere Feijenoorders wel normaal discussieren.
Ik merk het
pi_118275347
quote:

[..]

Immers een dragende speler noemen :')
#12 is not for sale!
pi_118275447
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:59 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Immers een dragende speler noemen :')
Dat is mijn mening he, wie vind jij dan de dragende speler bij Feijenoord momenteel? Zoals Caland zou zeggen: hij scoort het meest, dus is hij de meest dragende speler. Heel zwart/wit ziet die jongen de wereld.
pi_118275449
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef E.H. het volgende:
Lamprou blijft ook gewoon goed keepen. Vind het wel een verademing ten opzichte van Mulder. Goede uittrappen, durft uit zijn goal te komen, snelle spelhervattingen, maar ja dat valt allemaal in het niet bij zijn lengte. Die twee doelpunten had hij moeten kunnen hebben gisteren.
Sorry, maar goed keepen, maar 2 goals die hij had moeten pakken :?

Hij staat er om die ballen te pakken en dat deed hij niet goed. Hij heeft inderdaad wel uitstraling.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:02:45 #143
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_118275464
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat mag. Dat is je goed recht om mijn mening niet serieus te nemen. Ik zou het echter wel doen als je meer wilt leren over voetbal. Maar dat is mijn mening.
Waarom noem jij Immers een dragende speler? Hij is juist een van de mindere dit seizoen en heeft alleen tegen NEC thuis goed gespeeld?

Dragende spelers zijn toch echt Indi, De Vrij, Clasie(inderdaad uit vorm op dit moment) en Schaken. Als je dat niet inziet heb je echt geen verstand van voetbal.
pi_118275480
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:02 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is mijn mening he, wie vind jij dan de dragende speler bij Feijenoord momenteel? Zoals Caland zou zeggen: hij scoort het meest, dus is hij de meest dragende speler. Heel zwart/wit ziet die jongen de wereld.
dat zegt hij niet
pi_118275525
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:02 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom noem jij Immers een dragende speler? Hij is juist een van de mindere dit seizoen en heeft alleen tegen NEC thuis goed gespeeld?

Dragende spelers zijn toch echt Indi, De Vrij, Clasie(inderdaad uit vorm op dit moment) en Schaken. Als je dat niet inziet heb je echt geen verstand van voetbal.
Schaken en twee ventjes van <20 dragende spelers noemen :'). Dan heb je er echt geen verstand van jongen. Zal wel met je leeftijd te maken hebben, maakt niet uit.

Caland redeneert dat als je veel scoort, je een dragende speler bent: nou, prima toch? Dat is zijn mening. Ik vind Immers momenteel ook het sterkst spelen van heel Feijenoord, dat is mijn mening, mag toch?
pi_118275578
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Schaken en twee ventjes van <20 dragende spelers noemen :'). Dan heb je er echt geen verstand van jongen. Zal wel met je leeftijd te maken hebben, maakt niet uit.

Caland redeneert dat als je veel scoort, je een dragende speler bent: nou, prima toch? Dat is zijn mening. Ik vind Immers momenteel ook het sterkst spelen van heel Feijenoord, dat is mijn mening, mag toch?
Mannetjes van <20 mogen geen dragende spelers zijn van onze adohooligan. Wij hebben met Guidetti, Clasie, BMI en De Vrij heel andere ervaringen. Gelukkig maar dat we in een meritocratie leven en niet in een gerontocratie. Krijg je Italiaanse toestanden van.
pi_118275579
quote:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Leeftijd doet niet ter zake, het gaat om je prestaties. Zelfs een Clasie uit vorm voegt meer toe aan dit Feyenoord dan Lexie Immers. Gisteren tegen VVV krijgt ie eindelijk genoeg ruimte om af en toe wel een aanval op te zetten. Maar als het even sneller gaat, valt hij hopeloos door de maand.
#12 is not for sale!
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:07:01 #148
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_118275590
quote:

[..]

Leeftijd maakt niet uit. Kwaliteit wel. Ervaring trouwens ook wel. de Vrij bijvoorbeeld heeft al 100 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld.

Indi leert meer van de tenen van Oranje internationals dan Immers van de hele ADO selectie + trainers heeft geleerd. Dus tjah, kwalitatief gezien is Indi op dit moment heel dragelijk voor dit Feyenoord.
pi_118275770
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:06 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Mannetjes van <20 mogen geen dragende spelers zijn van onze adohooligan. Wij hebben met Guidetti, Clasie, BMI en De Vrij heel andere ervaringen. Gelukkig maar dat we in een meritocratie leven en niet in een gerontocratie. Krijg je Italiaanse toestanden van.
Wat doe je nou interessant met je moeilijke woordjes? Praat nou maar in de taal van havenslaven, anders kan driekwart van dit topic het niet meer volgen.

Dragende spelers zijn imo spelers die anderen ertoe kunnen aanzetten om net even dat stapje extra te zetten, geboren leiders, aanvoerders, aanjagers. Ik vind alle spelers die jullie nu net noemen talenten, geen 'dragende' spelers voor het elftal. Dan vind ik Immers iemand die meer 'dragend' is met al zijn ervaring bij zijn vorige topclub.
pi_118275800
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat doe je nou interessant met je moeilijke woordjes? Praat nou maar in de taal van havenslaven, anders kan driekwart van dit topic het niet meer volgen.

Dragende spelers zijn imo spelers die anderen ertoe kunnen aanzetten om net even dat stapje extra te zetten, geboren leiders, aanvoerders, aanjagers. Ik vind alle spelers die jullie nu net noemen talenten, geen 'dragende' spelers voor het elftal. Dan vind ik Immers iemand die meer 'dragend' is met al zijn ervaring bij zijn vorige topclub.
Even uitleggen voor onze adohooligan:
Dat het niet om leeftijd gaat maar om kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')