abonnement Unibet Coolblue
pi_116564302
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef noSKIT het volgende:
Bulgari - Aqua

[ afbeelding ]
Kan iemand hier wat over vertellen? Denk dat ik volgend jaar iets anders dan cool water wil voor in de zomer en dit lijkt me wel tof?

Heb gister Azzaro pour Homme besteld, het wordt straks weer kouder. Mijn vader had ooit een sample en ik heb die meer gebruikt dan hij. :P

Nu heb ik Davidoff Cool Water op, lekker maar ik ruik hem ook steeds vaker dat iemand anders hem ook op heeft.
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:19:28 #77
71048 Tokay
makes your day!
pi_116637333


Aromatics Elixir Perfume by Clinique, launched by the design house of Clinique in 1971 - Aromatics Elixir is classified as a refreshing, woody, arid fragrance. >:O This feminine scent possesses a blend of fresh and woodsy with oakmoss, white jasmine, chamomile and patchouli. It is recommended for daytime wear.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:47:30 #78
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_116637953
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet heel veel mannen willen / durven geuren die door de marketingafdeling als 'voor vrouwen' bestempeld worden op de huid te testen.

Stel je voor dat je naar een restaurant gaat, en er een aparte menukaart is voor mannen en voor vrouwen. Dat het 'gek' is dat je een gerecht van het andere geslacht bestelt... raar dat dat voor geuren wel geldt. :)
hear hear...give this man a big cigar!

= there is a light that never goes out =
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:00:55 #79
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116638341
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef Dutchlike het volgende:

[..]

Kan iemand hier wat over vertellen? Denk dat ik volgend jaar iets anders dan cool water wil voor in de zomer en dit lijkt me wel tof?
De originele Aqua is zeewier met een zoutwaterbriesje. Regenachtige rots/krijtkust meer dan zonnige zandstranden.

De Aqua Marine is standaard zomers aromatisch/watermeloen op een zandstrand.
Confidence through competence
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:08:40 #80
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_116638566
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet heel veel mannen willen / durven geuren die door de marketingafdeling als 'voor vrouwen' bestempeld worden op de huid te testen.

Stel je voor dat je naar een restaurant gaat, en er een aparte menukaart is voor mannen en voor vrouwen. Dat het 'gek' is dat je een gerecht van het andere geslacht bestelt... raar dat dat voor geuren wel geldt. :)
Draag je dan ook kledij die door de marketingafdeling als 'voor vrouwen' bestempeld wordt?
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:09:44 #81
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116638593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:08 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Draag je dan ook kledij die door de marketingafdeling als 'voor vrouwen' bestempeld wordt?
Kleding als voorwerpen zijn niet abstract: geuren en smaken wel.

Een hoop oudere klassiekers voor vrouwen ruiken in het heden veel 'mannelijker' dan de huidig naar mannen toe gerichte geuren, zoals:

quote:
vs.

Confidence through competence
pi_116639107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De originele Aqua is zeewier met een zoutwaterbriesje. Regenachtige rots/krijtkust meer dan zonnige zandstranden.

De Aqua Marine is standaard zomers aromatisch/watermeloen op een zandstrand.
Oei dan klinkt dat origineel wel heel apart en vooral lekker.
pi_116639176
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:34:27 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116639220
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:30 schreef Dutchlike het volgende:

[..]

Oei dan klinkt dat origineel wel heel apart en vooral lekker.
Op Basenotes is het denk ik de meest populaire aquatic. :) Persoonlijk, ondanks *groot* fan van Bulgari in het algemeen en dat ik het concept zelf geweldig vind, vond ik het moeilijk te dragen en heb hem een paar jaar geleden weggedaan.


De rotskust aan het begin van deze reclame geeft imho de geur goed weer, een beetje dat zilte, fris zeewier achtige geur van een rotskust.

Maar ik zou hem zelf even proberen, wordt overal verkocht, dus ben benieuwd naar je ervaring. :)
Confidence through competence
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:35:03 #85
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_116639236
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_116639628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Op Basenotes is het denk ik de meest populaire aquatic. :) Persoonlijk, ondanks *groot* fan van Bulgari in het algemeen en dat ik het concept zelf geweldig vind, vond ik het moeilijk te dragen en heb hem een paar jaar geleden weggedaan.


De rotskust aan het begin van deze reclame geeft imho de geur goed weer, een beetje dat zilte, fris zeewier achtige geur van een rotskust.

Maar ik zou hem zelf even proberen, wordt overal verkocht, dus ben benieuwd naar je ervaring. :)
Zal ik zeker doen als ik langs een douglas ofzo loop! :P Nou heb ik net Azzaro pour homme besteld dus zal hem van de lente wel een keer kopen.

Ik snap ook wel waarom hij moeilijk te dragen zou zijn; dat zoutige is wel iets dat moet werken met je huid natuurlijk anders wordt het misschien viezig of te zwaar.

Vaak ben ik het wel eens met basenotes, Iceberg Twice heb ik blind gekocht en vond ik heel erg lekker, cool water vind ik ook zoals velen wel lekker en Azzaro pour Homme en klassieker die niet ondraagbaar is in deze tijd.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:50:59 #87
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116639714
Azzaro PH is mijn favoriete fougère. Helaas heb ik daar (nog!) geen flesje van. :)
Confidence through competence
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:10:31 #88
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_116640322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kleding als voorwerpen zijn niet abstract: geuren en smaken wel.

Een hoop oudere klassiekers voor vrouwen ruiken in het heden veel 'mannelijker' dan de huidig naar mannen toe gerichte geuren, zoals:

[..]

vs.

[ afbeelding ]

Ik ben het gedeeltelijk eens met jouw mening. Sommige geuren, zoals Acqua di Gio, schreeuwen geen "mannelijkheid" (bij mannelijk denk ik dan aan de benzinegeur van Fahrenheit) uit en zouden best door vrouwen gedragen kunnen worden. Ik ben wel van mening dat sterke zoete fruitige/bloemige geuren puur vrouwelijk zijn. Een geur als Le Mâle zou ik zonder voorkennis ook aan een vrouw toewijzen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:16:02 #89
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116640495
Ja, die associatie maken we wel, superzoete, superbloemige geuren worden aan vrouwen gelinkt.

Maar wat je zegt over voorkennis:



:)

Stapje erger dan Le Male, zo'n geur 'werkt', imho, pas goed als je zelf er erg mannelijk uit ziet, omdat je dan een mooi contrast creeert. Straal je zelf geen mannelijkheid uit:



dan lukt dat waarschijnlijk een stuk minder.
Confidence through competence
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:17:53 #90
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116640554
En nog eentje dan: een van mijn favoriete 'moderne, naar vrouwelijk neigende mannengeuren' vind ik Kenzo Power:

Confidence through competence
pi_116642814

Dit is ook een aparte geur, iets lavendel-achtig met een beetje vanille en bourbon, heel lekker voor als het weer kouder wordt; heb deze al twee keer gekocht en hij kost geen drol, je moet hem wel even kunnen vinden.
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:32:22 #92
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_116644932
quote:
Die is zo goor he.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_116645821
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die is zo goor he.
Gelukkig vindt mijn vriendin van niet, maar het is wel wat een love it/hate it geur ja..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:07:05 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_116646482
:Y .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_116648902
Wat is een lekker maar betaalbaar geurtje? Het liefst eentje van de Douglas want dat is de enige parfumerie in mijn stad. Ik ben een jongen trouwens.
Nuthin
pi_116649129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Radalan het volgende:
Wat is een lekker maar betaalbaar geurtje? Het liefst eentje van de Douglas want dat is de enige parfumerie in mijn stad. Ik ben een jongen trouwens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:30 schreef Dutchlike het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een aparte geur, iets lavendel-achtig met een beetje vanille en bourbon, heel lekker voor als het weer kouder wordt; heb deze al twee keer gekocht en hij kost geen drol, je moet hem wel even kunnen vinden.
:P

Azzaro pour Homme zullen ze vast ook wel hebben, misschien even proberen (is wel vrij zwaar en jaren '80achtig) . Yves Saint Laurents Jazz en Live Jazz schijnen ook wel lekker te zijn. Mexx Black vond ik ook wel lekker. Kernwoord is proberen, gewoon binnenlopen en die shit proberen.

Mijn pa is helemaal weg van boss bottled, vind ik ook erg lekker; weet alleen niet of die duur is of niet.
pi_116649563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Dutchlike het volgende:

[..]

[..]

:P

Azzaro pour Homme zullen ze vast ook wel hebben, misschien even proberen (is wel vrij zwaar en jaren '80achtig) . Yves Saint Laurents Jazz en Live Jazz schijnen ook wel lekker te zijn. Mexx Black vond ik ook wel lekker. Kernwoord is proberen, gewoon binnenlopen en die shit proberen.

Mijn pa is helemaal weg van boss bottled, vind ik ook erg lekker; weet alleen niet of die duur is of niet.
En hoeveel ben ik dan kwijt? Rond de 40 Euro toch? Hoe lang gaat zo'n flesje mee?
Nuthin
pi_116649699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:21 schreef Radalan het volgende:

[..]

En hoeveel ben ik dan kwijt? Rond de 40 Euro toch? Hoe lang gaat zo'n flesje mee?
Oei dat scheelt echt heel erg. Esprit horizon is bijvoorbeeld ¤17,- voor 50 Ml ofzoiets, doe ik zeker een winter en een herfst, misschien twee mee; ik spuit dan ook vrij conservatief. de rest zal tussen de 20 en 50 euro zitten voor zo'n 30 á 50 ml. Mexx Black was trouwens ook wat goedkoper.

Zelf heb ik ook Iceberg Twice, is denk ik niet bij de ethos maar was ¤23,- voor 125 ml, daar doe je jaren mee als je af en toe afwisselt.
pi_116649725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef Dutchlike het volgende:

[..]

Oei dat scheelt echt heel erg. Esprit horizon is bijvoorbeeld ¤17,- voor 50 Ml ofzoiets, doe ik zeker een winter en een herfst, misschien twee mee; ik spuit dan ook vrij conservatief. de rest zal tussen de 20 en 50 euro zitten voor zo'n 30 á 50 ml. Mexx Black was trouwens ook wat goedkoper.

Zelf heb ik ook Iceberg Twice, is denk ik niet bij de ethos maar was ¤23,- voor 125 ml, daar doe je jaren mee als je af en toe afwisselt.
Zal ik dan de Espirit Horizon proberen of de Iceberg Twice? :P
Nuthin
pi_116649861
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:26 schreef Radalan het volgende:

[..]

Zal ik dan de Espirit Horizon proberen of de Iceberg Twice? :P
Zijn vrij onconventionele geuren en ik weet niet zeker waar je ze kan vinden, Esprit Horizon was toen nog gewoon in de winkels te vinden. Iceberg Twice is bij de kijkshop nog te krijgen maar volgens mij kan je daar niet proberen. Iceberg is de versatielere van de twee maar is bij heel warm weer ook niet aan te raden.
Iceberg heeft een wat muntachtige geur die lente,winter en herfst wel werkt.
https://www.google.com/ur(...)DnypnIXo4RbVN1RYAroQ
daar een zooi recensies erover.

Liever een geur die wat duurder is die je kan proberen dan blind een wat goedkopere geur kopen, echt waar; anders zit je met een geur opgescheept die je misschien niet eens lekker vind.

Ik zou ook even wachten op wat de andere FOK!ers zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')