abonnement Unibet Coolblue
pi_128237591
Hij kan ook groter hoor want bij t laten maken kan ik de foto kleiner en groter maken.
Ik weet nog niet wat voor kleur ik wil, ik had wit geprobeerd maar dan is t net weer een andere kleur wit, zelfde met zwart....

hier is ie groter... linkje maar even anders wordt t scherm gevuld met hem haha

http://media1.santabanta.(...)Eminem/eminem-0v.jpg
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:06:30 #227
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_128239397
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef Chelle23 het volgende:
Hij kan ook groter hoor want bij t laten maken kan ik de foto kleiner en groter maken.
Ik weet nog niet wat voor kleur ik wil, ik had wit geprobeerd maar dan is t net weer een andere kleur wit, zelfde met zwart....

hier is ie groter... linkje maar even anders wordt t scherm gevuld met hem haha

http://media1.santabanta.(...)Eminem/eminem-0v.jpg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_128239416
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:12 schreef Chelle23 het volgende:
Hij kan ook groter hoor want bij t laten maken kan ik de foto kleiner en groter maken.
Ik weet nog niet wat voor kleur ik wil, ik had wit geprobeerd maar dan is t net weer een andere kleur wit, zelfde met zwart....

hier is ie groter... linkje maar even anders wordt t scherm gevuld met hem haha

http://media1.santabanta.(...)Eminem/eminem-0v.jpg
Opslaan als .PNG

pi_128242889
Allebei hartstikke goed!

Super bedankt!! *O*
pi_128631346
-nvm-
pi_128674737
Volgende week zijn mijn ouders 20 jaar getrouwd, en ik heb al dingen enzo gereserveerd, maar ik dacht, een leuk gedichtje op een kaartje is leuk O+

Het is een gedicht wat m'n vader heeft geschreven, lang geleden, en er daarna een beetje is over vergeten. Die wil ik dus een nieuw licht in blazen :)

Kan iemand hier een mooi staand A4 kaartje van maken? Bedankt! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het kan er een foto in verwerken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het genoeg info is! Alvast oneindig bedankt!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128675870
Laat maar mensen! HeaN82 heeft het mooi gedaan via DM.

Bedankt HeaN82!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_129977053
ben eigenlijk op zoek naar net iets anders..geen photoshop maar eerder Illustrator (denk ik)
of iemand een soort logo-tje voor mij kan tekenen.
Wat ik zoek is een rond logo...een cirkel dus waar in perspectief een stuk weg uitsteekt.
Aan de horizon of langs de weg graag 1 of meer boompjes EN een molen
mag in zwart-wit...mag ook in kleur...de straat wil ik alleen graag wit hebben

Ik heb het in mijn hoofd hoe het moet worden maar ik krijg het zelf niet op papier
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:24:59 #234
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_129977649
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef MrNiles het volgende:
ben eigenlijk op zoek naar net iets anders..geen photoshop maar eerder Illustrator (denk ik)
of iemand een soort logo-tje voor mij kan tekenen.
Wat ik zoek is een rond logo...een cirkel dus waar in perspectief een stuk weg uitsteekt.
Aan de horizon of langs de weg graag 1 of meer boompjes EN een molen
mag in zwart-wit...mag ook in kleur...de straat wil ik alleen graag wit hebben

Ik heb het in mijn hoofd hoe het moet worden maar ik krijg het zelf niet op papier
Waar is het voor? Ik wil je best helpen, zolang het maar niet om een commercieel project gaat.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:15:46 #235
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_129984656
sorrrryyyyyyyyyyy, verkeerde.

[ Bericht 95% gewijzigd door houdjemond op 12-08-2013 17:16:27 (HJM kan niet multitasken) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:49:35 #236
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_130274719
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:08 schreef JK1982 het volgende:
Mijn zus wil graag te weten komen wanneer deze foto gemaakt is en wat er op de achtergrond op het aanplakbiljet staat. Er staat zoiets van: "Onbevreesd de toekomst tegemoet zien" maar de rest is onleesbaar. Waarschijnlijk staat er ook een datum op namelijk.

Is er misschien een photoshop-wizard die de tekst nog scherper kan krijgen?

[ afbeelding ]
Late reactie...

Onbevreesd enz. was iets van de kerk (iets dat met religie te maken had), en in dit geval zo te zien een openbare lezing. Ik schat in dat die boekjes op de tafel bijbels zijn.
pi_132854893
Is er iemand die in deze foto de reflectie van de bril kan veranderen zodat je niet die rommel ziet(gewoon neutraal bruin hoeft niks speciaals te komen in de reflectie)

en er misschien een piercing in wil shoppen(foto is nu namelijk niet meer up to date maar vind hem nog zo leuk als profielfoto :@) Ik heb een ringetje in m'n rechter neusvleugel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ze graag in origineel formaat terug als dat kan?
  zondag 3 november 2013 @ 15:48:36 #238
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132855563

Dit is Mouse.. Ik zou deze foto graag op canvas laten afdrukken, maar dan zonder de autodashboardkastje en mijn voet..
Zelf zat ik te denken aan een donkere achtergrond, waardoor haar engel-achtige verschijning tot recht komt.

Juist door de "verkeerde" belichting vind ik het zo'n gave foto.
Hoop dat de kwaliteit voor de rest een beetje meevalt..

Ben zelf al aan het "klooien" geweest, maar ik ben daar niet zo handig in..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is nog een die ik wel heel gaaf vind.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_132861724
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Take2 het volgende:
Is er iemand die in deze foto de reflectie van de bril kan veranderen zodat je niet die rommel ziet(gewoon neutraal bruin hoeft niks speciaals te komen in de reflectie)

en er misschien een piercing in wil shoppen(foto is nu namelijk niet meer up to date maar vind hem nog zo leuk als profielfoto :@) Ik heb een ringetje in m'n rechter neusvleugel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ze graag in origineel formaat terug als dat kan?
Ik hoop dat je deze goed vind, alleen dat neusringetje is wat lastig want ik heb geen idee hoe je die draagt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 november 2013 @ 23:08:32 #240
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_132875605
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Mouse.. Ik zou deze foto graag op canvas laten afdrukken, maar dan zonder de autodashboardkastje en mijn voet..
Zelf zat ik te denken aan een donkere achtergrond, waardoor haar engel-achtige verschijning tot recht komt.

Juist door de "verkeerde" belichting vind ik het zo'n gave foto.
Hoop dat de kwaliteit voor de rest een beetje meevalt..

Bedoel je zoiets? Zij is wel een klein beetje van haar haren kwijt geraakt...

Photoshop your own reality...
  maandag 4 november 2013 @ 00:50:09 #241
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_132879034
Ik heb deze foto wat scherper gemaakt... Veel meer dan dit kan niet want dan wordt het geheel wat korrelig...

Photoshop your own reality...
  maandag 4 november 2013 @ 02:27:01 #242
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132879895
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef Osvaldo2 het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets? Zij is wel een klein beetje van haar haren kwijt geraakt...

[ afbeelding ]
Gaaf! Nog 1 verzoekje... mijn benen mogen ook meer zwart.. dat het 1 geheel wordt.. of is dat niet mooi?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_132881385
thx! ^O^
pi_132896922


Onder: klopt.. fixed

[ Bericht 10% gewijzigd door Drommelsch85 op 04-11-2013 19:57:17 ]
url
  maandag 4 november 2013 @ 19:37:51 #245
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_132899483
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 02:27 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Gaaf! Nog 1 verzoekje... mijn benen mogen ook meer zwart.. dat het 1 geheel wordt.. of is dat niet mooi?
Ja, is goed dat doe ik straks wel even. Dat idee had ik zelf ook al, dan steekt het hondje mooi af tegen de donkere achtergrond...
Ik zie dat er iemand anders al een poging heeft gedaan maar daar is de hond zelf ook gedeeltelijk zwart geworden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling...
Photoshop your own reality...
  maandag 4 november 2013 @ 20:01:28 #246
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_132900952
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef Drommelsch85 het volgende:
[ afbeelding ]

Onder: klopt.. fixed
Ja, veel beter zo...
Photoshop your own reality...
  maandag 4 november 2013 @ 20:02:44 #247
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_132901037
Mijn verbeterde versie... Heb nog een beetje haar vacht wat bijgetekend...

Photoshop your own reality...
  dinsdag 5 november 2013 @ 01:43:42 #248
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132914779
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef Drommelsch85 het volgende:
[ afbeelding ]

Onder: klopt.. fixed
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn verbeterde versie... Heb nog een beetje haar vacht wat bijgetekend...

[ afbeelding ]
super gaaf!! dank jullie wel!!! Ik vind ze echt super!!!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_132915358
Kan iemand voor mij nog iets van deze foto maken?
Ik wil de foto dan laten afdrukken, inlijsten en aan mijn moeder geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op deze foto staat mijn moeder samen met mijn broertje en mij.
Mijn broertje staat een beetje te pruilen omdat zijn ''zandkasteel'' hier weggespoeld wordt
vlak vóórdat de foto gemaakt werd, spoelde er net een grote golf overheen :+ ik sta hem
te troosten en mijn moeder moest stiekum lachen :P , ze is nu 80+ maar ze weet dat nog heel
goed en zoals oude mensen dat doen, herhaalt ze zulke verhalen keer op keer.

Het is het enige fotootje dat ik heb van die ''vakantie'', hij is vaag en erg beschadigd.



Ik hoop dat iemand er nog iets van kan maken, dan zou het een leuk kadootje zijn voor Mams :D

[ Bericht 3% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 05-11-2013 06:19:29 ]
pi_132942612
quote:
Ik hoop dat iemand er nog iets van kan maken, dan zou het een leuk kadootje zijn voor Mams :D
2 Verschilende foto's, met een verschillende kleur


en



Ik was nog niet helemaal tevreden over tevreden over de voeten, en heb nog een poging gedaan zodat het lijkt alsof het meer in het zand zit weggespoeld:

Ik blijf die voet lastig vinden, misschien dat iemand anders het kan verbeteren.

Hoop dat je ze mooi vind :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')